Το Netflix προσπαθεί να διευκολύνει τους χρήστες να ακυρώσουν την υπηρεσία τους με μια νέα αυτοματοποιημένη προτροπή που θα ρωτήσει τους συνδρομητές εάν θέλουν να συνεχίσουν να πληρώνουν μετά από μια μακρά περίοδο αδράνειας.
Στις 18 Μαΐου, η εταιρεία άρχισε να επικοινωνεί με συνδρομητές που δεν έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία σε δύο χρόνια (ή εντός ενός έτους από την αρχική εγγραφή τους για νεότερους πελάτες) για να τους ενημερώσουν ότι μπορούν είτε να διατηρήσουν τη συνδρομή τους είτε να την ακυρώσουν στον επόμενο κύκλο χρέωσης. Αυτοί οι πελάτες αντιπροσωπεύουν έναν μικρό αριθμό συνολικής βάσης συνδρομητών 183 εκατομμυρίων Netflix, συνολικά λιγότερο από το μισό του 1 τοις εκατό ή μερικές εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες. Οι ακυρώσεις θα ξεκινήσουν την 1η Ιουνίου.
Προς το παρόν, οι πελάτες πρέπει να μεταβούν στον λογαριασμό τους και να ζητήσουν μη αυτόματα να ακυρώσουν τις συνδρομές τους. Τώρα, εάν ένας πελάτης πέσει στην προαναφερθείσα βάση μικρών μελών, θα αρχίσει να βλέπει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής αυτήν την εβδομάδα, σύμφωνα με το ιστολόγιο. Εάν δεν επιβεβαιώσουν τα μηνύματα που θέλουν να παραμείνουν συνδρομητές, το Netflix θα ακυρώσει αυτόματα τη συνδρομή τους.