Το νέο βιβλίο της Τίνας Μιχαηλίδου «Και Μη Χειρότερα» από τις εκδόσεις 24 Γράμματα.
11 γυναίκες τελείως άγνωστες μεταξύ τους έχουν κάτι κοινό:
Έχουν ξεπεράσει σε χρόνο ρεκόρ τους πρώην τους και όλες τους με κόκκινο κραγιόν έχουν γράψει ένα quote που τις αντιπροσωπεύει στο καθρέπτη του δωματίου τους.
Μόνο μια ιστορία έχει άσχημο τέλος που το ακούμε σε καθημερινή βάση και δε θέλουμε ποτέ να τη ζήσουμε. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία και ON LINE https://24grammata.com/product/328/ καθώς και τηλεφωνικά στο 210 612 70 74 / αντικαταβολή: ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής σε όλη την επικράτεια (ανεξάρτητα από το ποσό παραγγελίας)
Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Gema το συναρπαστικό μυθιστόρημα “Λαίδη Τσόρτσιλ: Η πολυτάραχη ζωή της” της Στέφανι Μπάρον
Ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα για τη ζωή, τους έρωτες και τα σκάνδαλα μιας από τις πιο αξιόλογες γυναίκες της ιστορίας: την Αμερικάνα μητέρα του Ουίνστον Τσόρτσιλ, Τζένι Τζερόμ. Το βιβλίο αυτό περιγράφει με ζωηρά χρώματα τη δύσκολη –και συχνά ανέφικτη– ισορροπία μεταξύ αγάπης, ελευθερίας και καθήκοντος, ενώ συνάμα συλλαμβάνει το πνεύμα μιας αλησμόνητης γυναίκας, μιας γυναίκας που άλλαξε τη ροή της ιστορίας.
Η εύπορη προνομιούχα και ακραία Νεοϋορκέζα Τζένι Τζερόμ σάρωσε σαν καταιγίδα τη βικτοριανή Αγγλία. Μεγαλωμένη με την πολυτέλεια του Χρυσού Αιώνα στο Νιούπορτ και το Παρίσι της Δεύτερης Γαλλικής Αυτοκρατορίας– ζούσε μια εξωφρενικά μοντέρνα ζωή, ολότελα δική της, γεμάτη αντιφάσεις, πάθη, τραγωδίες και θριάμβους.Ως λαίδη Ράντολφ Τσόρτσιλ, γέννησε έναν άντρα ο οποίος καθόρισε τον εικοστό αιώνα: τον γιο της, Ουίνστον. Η Τζένι προικισμένη καλλιτεχνικά και οξυδερκής πολιτικά, οργανώνει την άνοδο του συζύγου της στο Κοινοβούλιο και το δύσκολο πέρασμα του νεαρού γιου της στη ενηλικίωση. Όμως, όσο θεριεύει η επιρροή της οικογένειας, τόσο ξεσπούν σκάνδαλα. Η Τζένι γοητεύεται αναπόδραστα από τον ευφυέστατο και σαγηνευτικό κόμη Τσαρλς Κίνσκι – διπλωμάτη, έμπειρο ιππέα, βαθιά παθιασμένο εραστή. Το ειδύλλιό τους φουντώνει όσο η υγεία του Ράντολφ Τσόρτσιλ φθίνει, και η Τζένι –μια γυναίκα της οποίας κρίνεται κάθε κίνηση στη δημόσια σκηνή– πρέπει να περπατήσει σε τεντωμένο σκοινί ανάμεσα στο καθήκον και τις επιθυμίες της.
Αναγκασμένη ν’ αποφασίσει πού πραγματικά ανήκει η καρδιά της, η Τζένι ρισκάρει τα πάντα –ακόμα και τον γιο της– και αναστατώνει τη ζωή ανθρώπων, και τη δική της ακόμα, και στις δύο ακτές του Ατλαντικού.
Η Στέφανι Μπάρον είναι απόφοιτος του Πρίνστον και του Στάνφορντ, όπου υπήρξε μέλος του Ιδρύματος Andrew W. Mellon στο τμήμα των Ανθρωπιστικών Σπουδών. Είναι συγγραφέας των μεμονωμένων ιστορικών μυθιστορημάτων μυστηρίου A Flaw in the Blood και The White Garden, καθώς και του εθνικού μπεστ σέλερ, αγαπημένου των κριτικών, Jane Austen Mystery series. Πρώην αναλύτρια μυστικών πληροφοριών για τη CIA, η Στέφανι –η οποία γράφει επίσης και με το ψευδώνυμο Francine Mathews– άντλησε από την εμπειρία της στον τομέα της κατασκοπείας για μυθιστορήματα, όπως το Jack 1939, το οποίο ο New Yorker περιέγραψε ως το «πιο απολαυστικά υψηλού επιπέδου θρίλερ που μπορεί κανείς να φανταστεί». Ζει και εργάζεται στο Ντένβερ του Κολοράντο.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ GEMA: Μαρασλή 3, 106 76 Κολωνάκι, Αθήνα, τηλ.: 210- 7258350, fax: 210-7222072, e-mail: info@gemapublications.gr, gemapublications.gr
Η επανέκδοση του βιβλίου “Ερωτική Αγωγή” του Μάνου Κοντολέων από τις εκδόσεις Πατάκη.
Η Ερωτική αγωγή είναι ένα βαθιά πολιτικό όσο και έντονα ερωτικό μυθιστόρημα που περιγράφει ιδιότυπα και ανορθόδοξα κεντρικά γεγονότα του 20ού αιώνα.
Από τα σπίτια του πληρωμένου έρωτα στα Γιάννενα του 1930, στις σεξουαλικές αναρτήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του 2000 και μέσα από την εξιστόρηση της ζωής του Χρήστου Βαλλή και του γιου του Άρη, η Ερωτική αγωγή φωτίζει όλο τον 20ό αιώνα, ως τον αιώνα εκείνο που θα ξεκινούσε με τα πιο μεγάλα κινήματα ανθρωπιστικών ιδεών και θα κατέληγε στις πιο οργανωμένες τάσεις κυριαρχίας των ελαχίστων πάνω στους πολλούς· ως τον αιώνα που με το λίκνισμα του έρωτα θα άνοιγε τα μάτια του και θα τα έκλεινε με τους τριγμούς του ηδονισμού.
Με την πορεία, λοιπόν, του έρωτα σε ερωτισμό και στη συνέχεια την καταβύθισή του σε ηδονισμό, ολοκληρώνεται αυτό το μυθιστόρημα –ίσως το πλέον ερωτικό της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας– και παράλληλα προσφέρει μια ιδιότυπη ανάγνωση πολιτικών, πολιτιστικών, κοινωνικών γεγονότων που συνέβησαν μέσα σε εκατό χρόνια.
Για τη νέα του εκδοτική πορεία, ο Μάνος Κοντολέων σημειώνει:
Το μυθιστόρημα Ερωτική αγωγή ξεκίνησα να το γράφω εκεί στα μέσα του 2000 και κυκλοφόρησε προς τα τέλη του 2003.
Στόχος μου να περιγράψω τον αιώνα που μόλις είχε περάσει στην Ιστορία –ο 20ός αιώνας θεωρώ πως είναι ο δικός μου αιώνας, μιας και μέσα από τα δικά του σπλάχνα γεννήθηκα– ως μια εποχή η οποία ξεκίνησε από τη θεοποίηση του Έρωτα και τέλειωσε με την αντίστοιχη θεοποίηση του Ερωτισμού· που απαρνήθηκε τη γλώσσα των σωμάτων και μεταπήδησε σ’ εκείνη των ειδώλων. Που η Όραση παραμέρισε τις άλλες αδελφές της – την Όσφρηση, την Ακοή, τη Γεύση, την Αφή… Κυρίως αυτή.
Σήμερα, 17 χρόνια μετά κι ενώ ο 21ος αιώνας ολοκληρώνει την πρώτη του εικοσαετία, πιστεύω πως η ανάγνωση που έκανα για την εποχή που με γέννησε και με άνδρωσε δεν έχει διαψευστεί. Και πως γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο η Ερωτική αγωγή δικαιούται να διεκδικήσει μια συνομιλία με αναγνώστη που αποτελεί γέννημα και θρέμμα της εποχής του διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
«Πολλές φορές καθώς διάβαζα την Ερωτική αγωγή µουρµούρισα µέσα µου ασυναίσθητα: Επιτέλους ένα άλλο, διαφορετικό βιβλίο για άντρες!»
Ισίδωρος Ζουργός
«Ένα πολυδιάστατο κοινωνικό µυθιστόρηµα για την Ιστορία και τα ήθη των Ελλήνων του 20ού αιώνα, µε άρτια γλώσσα και αφοπλιστική τολµηρότητα, ερωτική αγωγή και αρωγή απέναντι στον εικονικό ερωτισµό και νεοσυντηρητισµό της εποχής µας».
Θεόδωρος Γρηγοριάδης
«Ωδές στον έρωτα, στη σάρκα και στους χυµούς της. Όλα αυτά δοσµένα µε γλαφυρή πειστικότητα, ντόµπρα ειλικρίνεια και µ’ έναν αφηγηµατικό οίστρο που καθηλώνουν την ανάγνωση και ταυτόχρονα την απογειώνουν. Ένα µυθιστόρηµα που δικαίως διεκδικεί και βεβαίως κατακτά µία από τις πρωτεύουσες θέσεις στον χώρο της ερωτικής λογοτεχνίας». Κώστας Ακρίβος
«Ο Μάνος Κοντολέων µε την Ερωτική αγωγή του µας παρουσίασε µια τολµηρή και ευφάνταστη ερωτική σκυταλοδροµία, από τον πατέρα στον γιο, καλύπτοντας δυο γενιές και δυο εποχές του ανδρικού φύλου. Αλλά αυτή η φιλόδοξη µυθοπλασία δε µας µυεί µονάχα στην αθέατη πορεία ενός εφήβου προς την ενήλικη ερωτική ζωή, µα και στο ιστορικό της πλαίσιο, που µοιάζει τροµερά επίκαιρο».
Νίκος Δαββέτας
«Στο µυθιστόρηµα αυτό η διαπραγµάτευση της ερωτικής ταυτότητας µέσα από τα δεσµευτικά κελύφη οδηγεί περίπου νοµοτελειακά στην προφανέστερη διασάλευση της στερεοτυπικής ερωτικής ταυτότητας…»
Θανάσης Τριάριδης