Οι ισπανικοί στίχοι του F.G. Lorca συνομιλούν με γνωστές μελωδίες και παραδοσιακά τραγούδια από το Μεξικό, τη Χιλή, το Περού, τις Άνδεις, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και τραγούδια των σεφαραδιτών και των τσιγγάνων, χτίζοντας μια γέφυρα μεταξύ των ακτών του Ατλαντικού. Σημείο συνάντησης, ο ανέκδοτος κύκλος τραγουδιών μελοποιημένης ποίησης του F.G. Lorca από το Μάνο Αβαράκη, στους ισπανικούς του στίχους.
Ο Μάνος Αβαράκης, ο πρώτος δεξιοτέχνης που δίνει σολιστικό ρόλο στη φυσαρμόνικα και τους αυλούς, συναντά την καταξιωμένη ερμηνεύτρια της world μουσικής, Ναταλία Κωτσάνη, και μία ομάδα εξαιρετικών μουσικών που φέρνουν αρώματα και ρυθμούς της Λατινικής Αμερικής, συμπληρώνοντας το πολύχρωμο μουσικό ψηφιδωτό.
Μια πολυ-πολιτισμική σύμπραξη για την ποίηση και τις διαχρονικές μουσικές των λαών που δε γνωρίζουν σύνορα!
Μάνος Αβαράκης: φυσαρμόνικα, φλογέρα, δίαυλος, καλίμπα
Ναταλία Κωτσάνη: τραγούδι, ακορντεόν
Alejandro Diaz: τραγούδι, κιθάρα, charango, cuatro, zampoña, κρουστά
Ορέστης Πετράκης: πλήκτρα
Ντίνος Μάνος: κοντραμπάσο
Ενορχήστρωση: Ναταλία Κωτσάνη
facebook event: https://www.facebook.com/events/1179541455752708/?active_tab=discussion
ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΙΟΥΛΙΟΥ, 21:00
ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΡΕΜΑΤΙΑΣ
Πεζόδρομος Προφ. Ηλία, Χαλάνδρι
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ: Την εκδήλωση θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν κατά προτεραιότητα έως και 300 θεατές, αφού προμηθευτούν το δελτίο εισόδου τους από τον ιστότοπο www.viva.gr: https://www.viva.gr/tickets/festival/evripideio-theatro/festival-rematias-2020/
ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΕΜΑΤΙΑΣ 2020
ΝΥΧΤΕΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
http://www.theatrorematias.gr
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ
ΜΑΝΟΣ ΑΒΑΡΑΚΗΣ
Ο Μάνος Αβαράκης είναι ο πρώτος δεξιοτέχνης που καθιέρωσε αυτοτελώς τη φυσαρμόνικα, δίνοντάς της σολιστικό ρόλο, και έχει συνεργαστεί με το σύνολο σχεδόν των κορυφαίων ελλήνων συνθετών στη δισκογραφία και στα μεγαλύτερα φεστιβάλ της Ελλάδας (Μάνος Χατζιδάκις & Ορχήστρα των Χρωμάτων, Νίκος Κυπουργός, Μίκης Θεοδωράκης, Λουκιανός Κελαηδόνης, Χρήστος Λεοντής, Γιάννης Μαρκόπουλος, Νότης Μαυρουδής, Γιάννης Σπανός κ.α.). Έλαβε δίπλωμα φλογέρας σε ρεπερτόριο μουσικής μπαρόκ από την Ecole Normale de Musique de Paris. Έχει αποσπάσει εγκωμιαστικές κριτικές για τις εμφανίσεις του στην Ευρώπη και την Αμερική. Από το 1985 εισάγει τη διδασκαλία της φλογέρας μπαρόκ με πλήρες ρεπερτόριο κατά τάξεις ωδείων ενώ, παράλληλα εμφανίζεται αδιάκοπα στις μεγαλύτερους συναυλιακούς χώρους με μεγάλα μουσικά σύνολα (Ορχήστρα Χρωμάτων κ.α.) και φεστιβάλ της χώρας μας. Από το 2000 μελοποιεί κορυφαίους έλληνες και ξένους ποιητές έχοντας σχηματίσει δικό του αισθητικό στίγμα. Ιδιαίτερη απήχηση έχει ο κύκλος ανέκδοτων τραγουδιών του στους ισπανικούς στίχους του F.G. Lorca.
ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΩΤΣΑΝΗ
Η Ναταλία Κωτσάνη, η «φωνή» του συγκροτήματος encardia από το 2011, πραγματοποιεί μαζί τους περιοδείες και σεμινάρια σε όλη την Ευρώπη, έχοντας συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με τη world μουσική σκηνή και τα τραγούδια της Μεσογείου. Σπούδασε κλασικό πιάνο με το Δ. Μαλλούχο, jazz πιάνο και αυτοσχεδιασμό με το Σ. Λάντσια, τεχνική τραγουδιού με τη Μ. Συμεωνίδου και την Ε. Κυλπάση, ερμηνεία με την Ε. Πασπαλά και αυτοσχεδιασμό φωνής με τη Σ. Παπαλάμπρου. Έχει παρακολουθήσει επίσης σεμινάρια ιταλικού τραγουδιού από την A. Villani και τη V. Magnolo, ταμπουρέλου από τον G. Naracci, καθώς και σκανδιναβικού τραγουδιού και τεχνικής «kulning» με τη Λ. Γιώτη. Έχει ηχογραφήσει τέσσερεις δίσκους, έχει συναντηθεί δισκογραφικά και επι σκηνής με πλήθος καταξιωμένων καλλιτεχνών και συνθετών, και έχει συμμετάσχει στα μεγαλύτερα φεστιβάλ και συναυλιακούς χώρους της Ελλάδας (Ηρώδειο, Μικρή Επίδαυρος, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, Τεχνόπολις, κ.α.). Είναι διπλωματούχος της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών του ΕΜΠ, Υποψήφια Διδάκτορας στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχ. & Μηχ. Η/Υ του ΕΜΠ και απόφοιτη του μεταπτυχιακού προγράμματος «Ερμηνεία της Jazz & Νέες Τεχνολογίες» του ΕΚΠΑ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν τη χρήση τεχνικών Μηχανικής Μάθησης για την Ανάκτηση Μουσικής Πληροφορίας και την Υπολογιστική Εθνομουσικολογία.
ALEJANDRO DIAZ
Ο Alejandro Diaz, είναι χιλιανός πολυοργανίστας μουσικός, συνθέτης και στιχουργός, και ανήκει στους θεμελιωτές της Latin σκηνής της Ελλάδας. Τη δεκαετία του ’80 συμμετείχε σε σχήματα Λατινοαμερικάνικης μουσικής στη Γαλλία ενώ από το 1988 μέχρι σήμερα ζει στην Ελλάδα. Συνέθεσε τη μουσική για το θεατρικό έργο Fulgor y muerte de Joaquín Murieta του Χιλιανού ποιητή Pablo Neruda. Είναι ιδρυτής του δεκαμελούς salsa συγκροτήματος Tierra Brava, μέλος του συγκροτήματος Apurimac μέχρι το 1997 και αργότερα των Los Del Sur, Grupo Conga, Oloubata και Imole, και έχει πολυετή συνεργασία με τη μεξικάνα ερμηνεύτρια Matrha Moreleón. Έχει πλήθος συμμετοχών στην δισκογραφία αλλά και στις περιοδείες καταξιωμένων ελλήνων τραγουδοποιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης έχει λάβει μέρος στο έργο Misa Criolla του Αργεντινού συνθέτη Ariel Ramírez καθώς και στο Canto General του Μικύ Θεοδωράκη – Pavlo Neruda στο Ηρώδειο. Παίζει παραδοσιακά πνευστά (kena, zampoña), κρουστά (congas, cajón, bongó, timbales) και έγχορδα (guitarra, charango, tiple, cuatro venezolano).
ΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΟΣ
Ο Κωνσταντίνος Μάνος είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους μουσικούς της νεότερης τζαζ σκηνής. Γεννήθηκε το 1990 στις Σέρρες και σπούδασε κοντραμπάσο με τους Ά. Ντοροφτέι, Ζ. Στέπιτς και ηλεκτρικό μπάσο με τους Κ. Δομενικιώτη και Γ. Κιουρτσόγλου. Παρακολούθησε μαθήματα κλασικού πιάνου και βιολοντσέλου, αλλά και Αρμονίας στο Αστρινίδειο Ωδείο Θεσσαλονίκης υπό την επίβλεψη του Κ. Σαμαρά, συμμετέχοντας και ως τσελίστας στην ορχήστρα του ωδείου. Πήρε το Δίπλωμά του στο Κλασικό Κοντραμπάσο αποφοιτώντας με Άριστα από την τάξη του Α. Κάζαγλη. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Jazz Μπάσο. Έχει συνεργαστεί, είτε δισκογραφικά, είτε συναυλιακά με τους σημαντικότερους μουσικούς της ελληνικής jazz σκηνής και διεθνώς καταξιωμένους καλλιτέχνες. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα φεστιβάλ της Ελλάδας και της Ευρώπης (Athens Technopolis Jazz Festival, Tinos Jazz Festival, Syros Jazz Festival, Zante Jazz Festival, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών & Θεσσαλονίκης, Διεθνές Συνέδριο Σχολών της Jazz – IASJ 2010, κ.α.). και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με καταξιωμένους μπασίστες, ανάμεσα στους οποίους οι J. Patitucci, R. McClure, O. Gatto. Είναι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού προγράμματος του Ιόνιου Πανεπιστημίου, με θέμα έρευνας «Το Σόλο Κοντραμπάσο».
ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ
Ο Ορέστης Πετράκης ξεκίνησε να παίζει πιάνο στην ηλικία των 5 χρόνων. Παρακολούθησε μαθήματα κλασσικού πιάνου υπό την καθοδήγηση της Ά. Χαλάψη στο ωδείο Athenaeum για 8 χρόνια. Σπούδασε Φαρμακευτική στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του συμμετείχε στα σχήματα The Place Within και LesSkartoi!, παίζοντας indie και ska μουσική. Ξεκίνησε μαθήματα jazz πιάνου και αρμονίας με το Σ. Λάντσια. Το 2013 επέστρεψε στο Athenaeum για να παρακολουθήσει μαθήματα jazz πιάνου με το Σπύρο Μάνεση. Σπούδασε jazz πιάνο στην Ολλανδία και παρακολούθησε μαθήματα στα Utrecht Conservatory και Conservatorium van Amsterdam με τους B. Brink, H. Fraanje, R. Bavel και K. Boehlee, καθώς και σεμινάρια από διεθνείς μουσικούς όπως οι P. Erskine, S. Maestro, Z. Ravitz, O. Tzur, K. Werner, P. Bernstein, D. Perez, J. Patitucci, B. Blade, B. Mintzer και άλλοι. Στην Ολλανδία σχημάτισε μαζί με τους P. Ivo Ferreira και Ν. Θεσσαλονικεύς το τρίο Canvas, με το οποίο ηχογράφησαν 2 δίσκους, και συνεχίζουν να παίζουν μέχρι και σήμερα σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Με τους Canvas βραβεύτηκαν στο διαγωνισμό Keep an Eye International Jazz Competition το 2016 και έδωσαν συναυλίες στα δύο μέγαρα μουσικής του Άμστερνταμ. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο Ορέστης Πετράκης επέστρεψε στην Ελλάδα, όπου ασχολείται με την jazz και την pop μουσική, τη διδασκαλία καθώς και τη σύνθεση μουσικής για θέατρο.