Η 24φορές βραβευμένη με Grammy Αμερικανίδα τραγουδίστρια Beyonce παρουσίασε το πολυαναμενόμενο visual album της, με τίτλο “Black Is King”.
Η συνεργασία της Disney+ με τη Beyonce ξεκίνησε με την κυκλοφορία του νέου της visual album “Black Is King”. Πρόκειται για ένα φιλμ που η μουσική του είναι βασισμένη στα τραγούδια του “The Lion King: The Gift”. To εν λόγω άλμπουμ κυκλοφόρησε με αφορμή το ριμέικ της ταινίας Disney “The Lion King” που προβλήθηκε στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Ιούλιο του 2019 με συνολικές εισπράξεις 1.657 δις δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί πως η Beyonce είχε δανείσει τη φωνή της στη “Nala” στη ταινία, ενώ έκανε την παραγωγή του άλμπουμ “The Lion King: The Gift” που συνόδευε το φιλμ.
Το “Black Is King” είναι ένα κινηματογραφικό project που φέρει εξ ολοκλήρου την υπογραφή της ίδιας της Beyonce σε τραγούδια, παραγωγή και σκηνοθεσία, για το οποίο δούλεψε για πάνω από ένα χρόνο με τη συμμετοχή πολυπληθούς καστ και ομάδας σε διάφορες τοποθεσίες όπως: Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Νότια Αμερική, Δυτική Αφρική, Λονδίνο και Βέλγιο.
Σε ποστ της στο instagram εξηγεί τον σκοπό του “Black Is King”.
«Με τo άλμπουμ αυτό, ήθελα να παρουσιάσω στοιχεία της ιστορίας των μαύρων και της αφρικανικής παράδοσης, με μια πιο μοντέρνα πινελιά και ένα καθολικό μήνυμα, του τι πραγματικά σημαίνει να βρεις την ταυτότητα σου και να ανεγείρεις μια κληρονομιά.» έγραψε.
Στη ταινία συμμετέχουν οι Lupita Nyong’o, Kelly Rowland, Naomi Campbell, Pharrell και πολλοί άλλοι. Μέλη της οικογένειας της Beyoncé, όπως η κόρη της, η Blue Ivy, και η μητέρα της, η Tina Knowles-Lawson, ήταν επίσης στην ταινία.
Η τραγουδίστρια, προετοίμασε το κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ένα video που κυκλοφόρησε στις 19 Ιουλίου , το οποίο ξεπέρασε τα 2.7 εκατομμύρια προβολές.
“My Power”, “Brown Skin Girl”, “Mood 4 Eva” και “Already” είναι μερικά από τα κομμάτια που οπτικοποιήθηκαν που ,για το άλμπουμ, τα οποία προυπήρχαν και στο “The Lion King: The Gift”.
Το “Black Is King” έλαβε λαμπρές κριτικές, με επαίνους για τη σκηνοθετική άποψη της Beyonce, το soundtrack, τα κουστούμια, το αντικείμενο και τα πολιτιστικά ζητήματα που ασχολείται.
Αυτό είναι το τρίτο visual album της Beyonce μετά από το “Beyonce” που κυκλοφόρησε, χωρίς καμία προειδοποίηση, το 2013 με τις μεγάλες της επιτυχίες “Drunk In Love” και “XO”. Ακολούθησε το 2016 το “Lemonade” το οποίο παρουσιάστηκε μέσω του HBO. Η δουλειά αυτή περιείχε κινηματογραφικά video clips, αφήγηση από την ίδια, εξομολογήσεις και στίχους για θέματα όπως αγάπη, προδοσία, ενδυνάμωση, φυλετισμό και οικογένεια. Και το 2019 παρουσίασε το “Homecoming” σε συνεργασία με το Netflix, χαρακτηρίζοντας το ως “ένα συναισθηματικό ταξίδι από μια δημιουργική ιδέα σε ένα πολιτιστικό κίνημα”. Το φιλμ δημιουργήθηκε με αφορμή τη εμφάνιση της τραγουδίστριας στο φεστιβάλ Coachella, του οποίου τα τραγούδια κυκλοφόρησαν σε ένα live album, με τίτλο “Homecoming: The Live Album“.
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Beyonce κυκλοφόρησε το “Formation”, ένα από τα τραγούδια του “Lemonade”, με ένα video με εικόνες που ευθυγραμμίζονται με το κίνημα Black Lives Matter. Σε μια σκηνή του video παρουσιάζεται ένας νεαρός Αφροαμερικανός με κουκούλα, ο οποίος χορεύει μπροστά από αστυνομικούς που προκαλούν ταραχές, ενώ εμφανίζονται οι λέξεις «Σταματήστε να μας πυροβολείτε» σε ένα τοίχο με γκράφιτι.
Τέλος, τον Ιούνιο του 2020, η Beyonce τιμήθηκε με το βραβείο “Bet Humanitarian Award” για το φιλανθρωπικό της έργο το οποίο περιλαμβάνει χρηματοδότηση υποτροφιών για γυναίκες στις τέχνες και ένα πρόσφατο πρόγραμμα που υποστηρίζει τους μαύρους στο Χιούστον που επηρεάστηκαν από τον κορονοϊό.
Ανήμερα της επετείου της κατάργησης της δουλείας κατά της δουλείας, η οποία γιορτάζεται στις 19 Ιουνίου (“Juneteenth”), η Beyonce κυκλοφόρησε το τραγούδι “Black Parade“, επηρεασμενή από τα πρόσφατα γεγονότα μετά από την δολοφονία του George Floyd. Ένα τραγούδι που έγραψε μαζί με τον σύζυγο της Jay-Z.