Φέτος είναι η χρονιά των reality με τα περισσότερα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια να τα «ρίχνουν» στην αρένα της τηλεθέασης.
Τα reality «ξετρυπώνουν» εδώ και 20 χρόνια το ένα μετά το άλλο στο εξωτερικό και κατακλύζουν τα κανάλια. Ευφάνταστα και πρωτότυπα κόνσεπτ και πολλές φορές ακραία στο βωμό της τηλεθέασης με πρωταγωνιστές – συνήθως- πρόσωπα της διπλανής πόρτας, κάνουν το κοινό να τα παρακολουθεί μετά μανίας. Αν και μία μερίδα του κοινού έχει γυρίσει την πλάτη του σε τέτοια προγράμματα, επιλέγοντας τις πρωτότυπες σειρές και ταινίες που προτείνουν οι ψηφιακές πλατφόρμες όπως το Netflix, οι ιδέες για τα reality δεν σταματούν και ολοένα και παγιώνουν τη θέση τους στο τηλεοπτικό τοπίο παγκοσμίως! Φέτος τα reality έχουν κυριεύσει την ελληνική τηλεόραση και το κοινό έχει δείξει ενδιαφέρον και την προτίμηση του. Τα τελευταία χρόνια δεν έχει υπάρξει σεζόν που να μην υπάρχει έστω ένα reality σε κάποιο ιδιωτικό κανάλι στη ζώνη υψηλής θεαματικότητας.
H επιστροφή του «Μεγάλου Αδελφού», ο περιζήτητος «Εργένης» και ο «Εφιάλτης στην κουζίνα»
Όλα ξεκίνησαν με την πολυδιαφημισμένη επιστροφή του “Big Brother” της νέας εποχής στον ΣΚΑΪ το οποίο αποδεικνύεται πιο «σκληρό» σε σχέση με τις δυο πρώτες εκδοχές του, συνυφασμένο στα πρότυπα του εξωτερικού. Αν και η τηλεοπτική μυθοπλασία καλά κρατεί αλλά όπως φαίνεται και τα reality έχουν αποκτήσει το κοινό τους. Μετά το “Big Brother”, ήρθε το “The Bachelor” , ένα από τα πιο πολυσυζητημένα κονσεπτ της φετινής σεζόν που μόλις ξεκίνησε. Το reality σχέσεων ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με 20 γυναίκες να προσπαθούν – με νύχια και με δόντια – μέσα από δοκιμασίες να διεκδικήσουν τον περιζήτητο «Εργένη». Ο Alpha ποντάρει στα reality φέτος, έχοντας 3 σειρές στο νέο του πρόγραμμα («Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα», «Έλα στη θέση μου», «Αγγελική»), ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι η επαναφορά του «Εφιάλτης στην Κουζίνα» με τον Έκτορα Μποτρίνι. Το reality μαγειρικής που είχε κάνει ιδιαίτερη αίσθηση όταν προβλήθηκε, επανήλθε να «βάλει σε τάξη» εστιατόρια εντός και εκτός της Αθήνας, προσαρμοσμένο στη σημερινή πραγματικότητα, τηρώντας τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό. Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του Γιάννη Πουλόπουλου, το “The Bachelor” δεν θα είναι το μόνο reality που θα δούμε στον Alpha, καθώς αναμένεται να εντάξουν και τη γυναικεία εκδοχή του, το “The Bachelorette” ή στα ελληνικά “Η Εργένισσα”. Ενδεχομένως, η “Η Εργένισσα” να είναι μία από τις κοπέλες που έχει απορρίψει ο πρώτος Έλληνας “The Bachelor” όπως συμβαίνει και στις εκδοχές του εξωτερικού. Mία γυναίκα καλείται μέσω δοκιμασιών, ραντεβού, ρομαντικών δείπνων και λοιπών διαδικασιών να διαλέξει τον εκλεκτό της καρδιάς της από μια ομάδα αντρών που συμμετέχουν. Το δημοφιλές reality έκανε πρεμιέρα το 2002 στο ABC, ενώ μέχρι σήμερα προβάλλεται σε πολλές χώρες του κόσμου, μεταξύ αυτών είναι η Γερμανία,ο Καναδάς,η Ελβετία,η Σουηδία, Δανία κ.α.
Το επόμενο «Greece Next Top Model» θα είναι αγόρι ή κορίτσι;
Παράλληλα, ξεκίνησε να προβάλλεται ο 3ος κύκλος του GNTM ο οποίος επέστρεψε δυναμικά για την ανάδειξη του Greece Next Top Model με τη διαφορά φέτος ότι θα είναι είτε αγόρι, είτε κορίτσι. Τα δεδομένα και οι κανόνες έχουν τροποποιηθεί και ο ανταγωνισμός γίνεται σκληρότερος. Το GNTM έχει κάνει ήδη αίσθηση στους πίνακες τηλεθέασης και κάθε εβδομάδα γίνεται “trend” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά το STAR δεν θα μείνει μόνο εκεί, καθώς μετά το τέλος του 3ου κύκλου του fashion reality θα επιστρέψει η πέμπτη εκδοχή του “Masterchef“. Το reality μαγειρικής που έγινε πλέον θεσμός θα επανέλθει δριμύτερο για να αναδείξει τον επόμενο Έλληνα MasterChef με τη γνωστή τριάδα που αποτελείται από τους Σωτήρη Κοντιζά, Πάνο Ιωαννίδη και Λεωνίδα Κουτσόπουλο ενώ θα είναι πιο διαδραστικό, καθώς, εκτός από τους κριτές, για τον νικητή ή τη νικήτρια, θα έχει λόγο και το κοινό.
Και το κοινό εν δράσει…
Από τη μόδα το reality φαίνεται πως δεν θα απουσιάσει το MEGA, καθώς αναμένεται να φέρει στα ελληνικά δεδομένα το “Googlebox” στο οποίο ,σύμφωνα με το κονσεπτ, θα παρουσιάζει 10 ζευγάρια-τηλεθεατές της διπλανής πόρτας τα οποία θα παρακολουθούν και θα σχολιάζουν…ποικιλοτρόπως τα πιο δημοφιλή προγράμματα της χώρας. Το συγκεκριμένο κόνσεπτ ήθελε να παρουσιάσει ο ΑΝΤ1 πριν από 6 χρόνια αλλά τελικά δε συνέβη. Το reality αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στο νέο πρόγραμμα του MEGA το οποίο «στήνεται» σταδιακά. Το “Googlebox” ήδη κάνει «θραύση» σε πολλές χώρες του κόσμου που προβάλλεται μέχρι σήμερα.
Ο ΑΝΤ1 εκτός;
O ANT1 ήταν πιστός στα reality εδώ και πολλά χρόνια, καθώς ήταν και το πρώτο κανάλι που λάνσαρε το πρώτο reality της κλειδαρότρυπας πριν από 20 χρόνια που ήταν το “Big Brother”. Από τότε έχουμε δει μία ποικιλία από reality (μουσικά, επιβίωσης, σχέσεων κτλ) από τα οποία τα περισσότερα αποδείχτηκαν ικανά να αποκτήσουν μία θέση στους πίνακες τηλεθέασης. Ένα διαφορετικό κονσεπτ αναμένεται να λανσάρει την επόμενη χρονιά το κανάλι του Αμαρουσίου. Το “Capturing The Moment” είναι ένα reality που είχε ως σκοπό να προβάλλει το 2016 ο Alpha αλλά λόγω οικονομικών δυσχερειών στο κανάλι η προοπτική να βγει στον «αέρα» δεν ήταν εφικτή. Σε κάθε επεισόδιο θα προβάλλεται μία φωτογραφία η οποία θα συνοδεύεται από κάποια προσωπική συγκινητική ιστορία, η οποία θα είναι ικανή να δημιουργήσει ανάμεικτα συναισθήματα στο κοινό. Τον περασμένο Μάιο είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι ο ΑΝΤ1 σκέφτεται να επαναφέρει τη “Φάρμα” με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, το reality επιβίωσης που είχε πρωτο-λανσάρει το MEGA το 2002 με τον ίδιο. Όμως, οι ιθύνοντες του καναλιού γρήγορα διέψευσαν τα δημοσιεύματα για την επιστροφή του reality, εντάσσοντας νέες σειρές στο πρόγραμμα και πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα της εποχής. Ακόμη ένα κόνσεπτ υπήρχε στα σκαριά με τον Μάρκο Σεφερλή αλλά μπήκε στο συρτάρι λόγω της έξαρσης του κορονοϊου. Σύμφωνα με δημοσίευμα, πρόκειται για ένα μεξικάνικο κόνσεπτ σε στιλ σειρά με reality στοιχεία στο οποίο θα ήταν ένα τύπου 24ωρο στη ζωή του ηθοποιού αλλά με σενάριο και με πρωταγωνιστές, τον ίδιο και την σύζυγο του και ηθοποιό, Έλενα Τσαβαλιά
Και το Open στον χορό των reality
Το “Style Me Up” είναι το νέο reality ομορφιάς του OPEN με παρουσιάστρια την Μαρία Μπακοδήμου που θα ξεκινήσει να προβάλλεται πολύ σύντομα. Το Style Me Up είναι reality «μεταμορφώσεων» όπου άνδρες και γυναίκες θα αλλάζουν το στιλ και την εμφάνιση τους και θα ανανεώνουν την εικόνα τους, έχοντας δίπλα τους μία ομάδα επαγγελματιών.
Τα reality μπορεί να μην έχουν τον πρώτο λόγο φέτος στα προγράμματα των καναλιών, ωστόσο ο κόσμος φαίνεται πως δεν τα προσπερνά εύκολα αλλά αυτό θα φανεί στην πορεία μιας και η σεζόν είναι ακόμη στο ξεκίνημα της.
Φέτος είναι η χρονιά των reality με τα περισσότερα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια να τα «ρίχνουν» στην αρένα της τηλεθέασης.
Τα reality «ξετρυπώνουν» εδώ και 20 χρόνια το ένα μετά το άλλο στο εξωτερικό και κατακλύζουν τα κανάλια. Ευφάνταστα και πρωτότυπα κόνσεπτ και πολλές φορές ακραία στο βωμό της τηλεθέασης με πρωταγωνιστές – συνήθως- πρόσωπα της διπλανής πόρτας, κάνουν το κοινό να τα παρακολουθεί μετά μανίας. Αν και μία μερίδα του κοινού έχει γυρίσει την πλάτη του σε τέτοια προγράμματα, επιλέγοντας τις πρωτότυπες σειρές και ταινίες που προτείνουν οι ψηφιακές πλατφόρμες όπως το Netflix, οι ιδέες για τα reality δεν σταματούν και ολοένα και παγιώνουν τη θέση τους στο τηλεοπτικό τοπίο παγκοσμίως! Φέτος τα reality έχουν κυριεύσει την ελληνική τηλεόραση και το κοινό έχει δείξει ενδιαφέρον και την προτίμηση του. Τα τελευταία χρόνια δεν έχει υπάρξει σεζόν που να μην υπάρχει έστω ένα reality σε κάποιο ιδιωτικό κανάλι στη ζώνη υψηλής θεαματικότητας.
H επιστροφή του «Μεγάλου Αδελφού», ο περιζήτητος «Εργένης» και ο «Εφιάλτης στην κουζίνα»
Όλα ξεκίνησαν με την πολυδιαφημισμένη επιστροφή του “Big Brother” της νέας εποχής στον ΣΚΑΪ το οποίο αποδεικνύεται πιο «σκληρό» σε σχέση με τις δυο πρώτες εκδοχές του, συνυφασμένο στα πρότυπα του εξωτερικού. Αν και η τηλεοπτική μυθοπλασία καλά κρατεί αλλά όπως φαίνεται και τα reality έχουν αποκτήσει το κοινό τους. Μετά το “Big Brother”, ήρθε το “The Bachelor” , ένα από τα πιο πολυσυζητημένα κονσεπτ της φετινής σεζόν που μόλις ξεκίνησε. Το reality σχέσεων ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με 20 γυναίκες να προσπαθούν – με νύχια και με δόντια – μέσα από δοκιμασίες να διεκδικήσουν τον περιζήτητο «Εργένη». Ο Alpha ποντάρει στα reality φέτος, έχοντας 3 σειρές στο νέο του πρόγραμμα («Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα», «Έλα στη θέση μου», «Αγγελική»), ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι η επαναφορά του «Εφιάλτης στην Κουζίνα» με τον Έκτορα Μποτρίνι. Το reality μαγειρικής που είχε κάνει ιδιαίτερη αίσθηση όταν προβλήθηκε, επανήλθε να «βάλει σε τάξη» εστιατόρια εντός και εκτός της Αθήνας, προσαρμοσμένο στη σημερινή πραγματικότητα, τηρώντας τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό. Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του Γιάννη Πουλόπουλου, το “The Bachelor” δεν θα είναι το μόνο reality που θα δούμε στον Alpha, καθώς αναμένεται να εντάξουν και τη γυναικεία εκδοχή του, το “The Bachelorette” ή στα ελληνικά “Η Εργένισσα”. Ενδεχομένως, η “Η Εργένισσα” να είναι μία από τις κοπέλες που έχει απορρίψει ο πρώτος Έλληνας “The Bachelor” όπως συμβαίνει και στις εκδοχές του εξωτερικού. Mία γυναίκα καλείται μέσω δοκιμασιών, ραντεβού, ρομαντικών δείπνων και λοιπών διαδικασιών να διαλέξει τον εκλεκτό της καρδιάς της από μια ομάδα αντρών που συμμετέχουν. Το δημοφιλές reality έκανε πρεμιέρα το 2002 στο ABC, ενώ μέχρι σήμερα προβάλλεται σε πολλές χώρες του κόσμου, μεταξύ αυτών είναι η Γερμανία,ο Καναδάς,η Ελβετία,η Σουηδία, Δανία κ.α.
Το επόμενο «Greece Next Top Model» θα είναι αγόρι ή κορίτσι;
Παράλληλα, ξεκίνησε να προβάλλεται ο 3ος κύκλος του GNTM ο οποίος επέστρεψε δυναμικά για την ανάδειξη του Greece Next Top Model με τη διαφορά φέτος ότι θα είναι είτε αγόρι, είτε κορίτσι. Τα δεδομένα και οι κανόνες έχουν τροποποιηθεί και ο ανταγωνισμός γίνεται σκληρότερος. Το GNTM έχει κάνει ήδη αίσθηση στους πίνακες τηλεθέασης και κάθε εβδομάδα γίνεται “trend” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά το STAR δεν θα μείνει μόνο εκεί, καθώς μετά το τέλος του 3ου κύκλου του fashion reality θα επιστρέψει η πέμπτη εκδοχή του “Masterchef“. Το reality μαγειρικής που έγινε πλέον θεσμός θα επανέλθει δριμύτερο για να αναδείξει τον επόμενο Έλληνα MasterChef με τη γνωστή τριάδα που αποτελείται από τους Σωτήρη Κοντιζά, Πάνο Ιωαννίδη και Λεωνίδα Κουτσόπουλο ενώ θα είναι πιο διαδραστικό, καθώς, εκτός από τους κριτές, για τον νικητή ή τη νικήτρια, θα έχει λόγο και το κοινό.
Και το κοινό εν δράσει…
Από τη μόδα το reality φαίνεται πως δεν θα απουσιάσει το MEGA, καθώς αναμένεται να φέρει στα ελληνικά δεδομένα το “Googlebox” στο οποίο ,σύμφωνα με το κονσεπτ, θα παρουσιάζει 10 ζευγάρια-τηλεθεατές της διπλανής πόρτας τα οποία θα παρακολουθούν και θα σχολιάζουν…ποικιλοτρόπως τα πιο δημοφιλή προγράμματα της χώρας. Το συγκεκριμένο κόνσεπτ ήθελε να παρουσιάσει ο ΑΝΤ1 πριν από 6 χρόνια αλλά τελικά δε συνέβη. Το reality αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στο νέο πρόγραμμα του MEGA το οποίο «στήνεται» σταδιακά. Το “Googlebox” ήδη κάνει «θραύση» σε πολλές χώρες του κόσμου που προβάλλεται μέχρι σήμερα.
Ο ΑΝΤ1 εκτός;
O ANT1 ήταν πιστός στα reality εδώ και πολλά χρόνια, καθώς ήταν και το πρώτο κανάλι που λάνσαρε το πρώτο reality της κλειδαρότρυπας πριν από 20 χρόνια που ήταν το “Big Brother”. Από τότε έχουμε δει μία ποικιλία από reality (μουσικά, επιβίωσης, σχέσεων κτλ) από τα οποία τα περισσότερα αποδείχτηκαν ικανά να αποκτήσουν μία θέση στους πίνακες τηλεθέασης. Ένα διαφορετικό κονσεπτ αναμένεται να λανσάρει την επόμενη χρονιά το κανάλι του Αμαρουσίου. Το “Capturing The Moment” είναι ένα reality που είχε ως σκοπό να προβάλλει το 2016 ο Alpha αλλά λόγω οικονομικών δυσχερειών στο κανάλι η προοπτική να βγει στον «αέρα» δεν ήταν εφικτή. Σε κάθε επεισόδιο θα προβάλλεται μία φωτογραφία η οποία θα συνοδεύεται από κάποια προσωπική συγκινητική ιστορία, η οποία θα είναι ικανή να δημιουργήσει ανάμεικτα συναισθήματα στο κοινό. Τον περασμένο Μάιο είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι ο ΑΝΤ1 σκέφτεται να επαναφέρει τη “Φάρμα” με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, το reality επιβίωσης που είχε πρωτο-λανσάρει το MEGA το 2002 με τον ίδιο. Όμως, οι ιθύνοντες του καναλιού γρήγορα διέψευσαν τα δημοσιεύματα για την επιστροφή του reality, εντάσσοντας νέες σειρές στο πρόγραμμα και πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα της εποχής. Ακόμη ένα κόνσεπτ υπήρχε στα σκαριά με τον Μάρκο Σεφερλή αλλά μπήκε στο συρτάρι λόγω της έξαρσης του κορονοϊου. Σύμφωνα με δημοσίευμα, πρόκειται για ένα μεξικάνικο κόνσεπτ σε στιλ σειρά με reality στοιχεία στο οποίο θα ήταν ένα τύπου 24ωρο στη ζωή του ηθοποιού αλλά με σενάριο και με πρωταγωνιστές, τον ίδιο και την σύζυγο του και ηθοποιό, Έλενα Τσαβαλιά
Και το Open στον χορό των reality
Το “Style Me Up” είναι το νέο reality ομορφιάς του OPEN με παρουσιάστρια την Μαρία Μπακοδήμου που θα ξεκινήσει να προβάλλεται πολύ σύντομα. Το Style Me Up είναι reality «μεταμορφώσεων» όπου άνδρες και γυναίκες θα αλλάζουν το στιλ και την εμφάνιση τους και θα ανανεώνουν την εικόνα τους, έχοντας δίπλα τους μία ομάδα επαγγελματιών.
Τα reality μπορεί να μην έχουν τον πρώτο λόγο φέτος στα προγράμματα των καναλιών, ωστόσο ο κόσμος φαίνεται πως δεν τα προσπερνά εύκολα αλλά αυτό θα φανεί στην πορεία μιας και η σεζόν είναι ακόμη στο ξεκίνημα της.