Μία από τις καλύτερες παραστάσεις της περασμένης χρονιάς που παρακολούθησαν περισσότεροι από 15.000 θεατές
«Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν» («Der gute mensch von Sezuan»), το αριστούργημα του Μπέρτολτ Μπρεχτ ένα από τα κορυφαία έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, συνεχίζει για 3η χρονιά την εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία του στο Θέατρο Εμπορικόν σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και πρωτότυπη μουσική Βασίλη Παπακωνσταντίνου.
Λίγα λόγια για το έργο:
Έργο τρυφερό, αστείο όσο και σκληρό, ρομαντικό όσο και ρεαλιστικό, ο «Καλός άνθρωπος του Σετσουάν» αποτελεί το έργο του Μπρεχτ με τις περισσότερες απευθύνσεις στο κοινό, με τις περισσότερες τομές στην δράση του. Οι ηθοποιοί ερμηνεύουν πολλαπλούς ρόλους, παραμένουν διαρκώς στη σκηνή συνθέτοντας ένα βουβό θίασο που σχολιάζει και υπογραμμίζει τα δρώμενα της εκάστοτε σκηνής. Τέλος, ερμηνεύουν ζωντανά την μουσική και τα τραγούδια της παράστασης. Δεν πρόκειται για διδακτικό έργο. Στο κέντρο του βρίσκεται ένα ηθικό πρόβλημα: Μπορεί ο καλός να επιβιώσει σε μια κοινωνία διεφθαρμένων;
«Πως μπορείς να είσαι καλός όταν όλα γύρω σου είναι τόσο ακριβά;»
Σεν Τε
Κεντρική θέση κατέχουν από την μία ο έρωτας, ως μια σαρωτική δύναμη που υπερβαίνει την λογική της ηρωίδας, από την άλλη η μητρότητα, που φέρνει την ηρωίδα αντιμέτωπη με την πιο ακραία εκδοχή της σκληρότητάς της – για να σώσει το παιδί της υιοθετεί ένα ακόμα σκληρότερο προφίλ. Η έγκυος Σεν Τε είναι η σκληρότερη και πιο αδίστακτη στιγμή της μεταμόρφωσής της ως Σουι Τα. Τους εμβληματικούς ρόλους του έργου ενσαρκώνουν: Σεν Τε/Σουί Τα: Πέγκυ Τρικαλιώτη, Ιδιοκτήτρια Μι Τσου: Ηρώ Μουκίου, Βανγκ: Γεράσιμος Σκαφίδας, Αεροπόρος Γιανγκ Σουν: Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Κουρέας Σου Φου: Κώστας Κάππας, Χήρα Σιν: Μπέτυ Αποστόλου, Μαραγκός Λιν Το: Γιάννης Καλατζόπουλος, Θεός: Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος, Κυρία Γιανγκ: Ηλέκτρα Σαρρή
Υπόθεση:
Στον «Καλό άνθρωπο του Σετσουάν» (έργο γραμμένο την περίοδο 1930-1941, κατά τη διάρκεια της εξορίας του Μπρεχτ στην Σκανδιναβία) τρεις Θεοί έρχονται στην γη, με σκοπό να βρουν αρκετούς καλούς ανθρώπους που να ζουν με αξιοπρέπεια ώστε να δικαιολογήσουν την θεϊκή ύπαρξή τους και να διατηρηθεί ο κόσμος ως έχει. Έπειτα από πολλές δυσκολίες, εντοπίζουν τον μοναδικό καλό άνθρωπο: μια πόρνη στην επαρχία Σετσουάν της Κίνας, την Σεν Τε. Οι Θεοί την ανταμείβουν με ένα μεγάλο χρηματικό ποσό κι εκείνη ανοίγει ένα μικρό καπνοπωλείο. Προκειμένου να αντιμετωπίσει τους συμπολίτες της που την εκμεταλλεύονται, η Σεν Τε εφευρίσκει ένα alter ego, έναν «φανταστικό» ξάδερφο, τον σκληρό Σουί Τα, παίρνοντας την μορφή του όποτε οι περιστάσεις το απαιτούν. Πόσο καιρό, όμως, θα αντέξει να παίζει αυτόν τον διπλό ρόλο;
Συντελεστές:
Μετάφραση – Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Πρωτότυπη μουσική *: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Δραματολογική συνεργασία/Απόδοση στίχων: Μαριλένα Παναγιωτοπούλου
Σκηνικά – Κοστούμια: Άννα Μαχαιριανάκη
Κινησιολογία: Ειρήνη-Ερωφίλη Κλέπκου
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Τόνια Καζάκου
Βοηθός παραγωγής: Αναστασία Γεωργοπούλου
Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ
* Η μουσική παίζεται ζωντανά από τους ηθοποιούς
Παίζουν: Πέγκυ Τρικαλιώτη, Ηρώ Μουκίου, Γεράσιμος Σκαφίδας, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Κώστας Κάππας, Μπέτυ Αποστόλου, Γιάννης Καλατζόπουλος, Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος, Ηλέκτρα Σαρρή
Πρεμίερα: 1/10 Θέατρο Εμπορικόν
Σαρρή 11 – Αθήνα
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ :
Από Πέμπτη 1/10 εως Κυριακή 1/11
ΑΠΟ 1/10 ΕΩΣ 11/10
Πέμπτη 1/10 – 21:00
Παρασκευή 2/10 – 21:00
Σάββατο 3/10 – 19:00
Κυριακή 4/10 – 19:00
Τετάρτη 7/10 – 19.00
Πέμπτη 8/10 – 21:00
Παρασκευή 9/10 – 21:00
Σάββατο 10/10 – 19:00
Κυριακή 11/10 – 19:00
Από 14 Οκτωβρίου κάθε Τετάρτη, Σάββατο, Κυριακή – 21:00 και Πέμπτη – 18:00
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
120 ‘
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ – ΠΕΜΠΤΗ
Κανονικό: 18 €
Μειωμένο (*): 14 €
ΟΑΕΔ – ΑμεΑ: 12 €
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΣΑΒΒΑΤΟ -ΚΥΡΙΑΚΗ
Κανονικό: 20 €
Μειωμένο (*): 16 €
ΟΑΕΔ – ΑμεΑ: 12 €
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ
Εισιτήρια με 15 ευρώ
έως 30 Σεπτεμβρίου
Περισσότερες πληροφορίες:
www.people.gr
Έγραψαν για την παράσταση
«Η Πέγκυ Τρικαλιώτη, που ανέλαβε τον διπλό ρόλο της Σεν Τε/Σούι Τα, είναι ηθοποιός με πάθος και ένταση που εντυπωσιάζει, γιατί νιώθεις το δόσιμο και την αφοσίωσή της στην τέχνη της».
Καθημερινή – Ματίνα Καλτάκη
«Η ενασχόληση με ένα κλασικό έργο τέτοιου διαμετρήματος προϋποθέτει σκηνοθετική και υποκριτική ωριμότητα και υψηλή αισθητική».
Elculture – Σοφία Ευτυχιάδου
«Με το εξαιρετικό εύρημα του «διχασμού», ο Μπρεχτ δραματοποιεί την διπλή υπόσταση του κόσμου, το αιώνιο χάσμα ανάμεσα στην υπαρξιακή ανάγκη και την οικονομική αναγκαιότητα, τις ηθικές αξίες και την αδυσώπητη πραγματικότητα. Η Τρικαλιώτη δίνεται με περισσή θέρμη και αναβλύζον πάθος στον ρόλο της Σεν Τε».
Lifo – Λουίζα Αρκουμανέα
«Ένα ροκ αποτέλεσμα με κινητήριο μοχλό τους δεξιοτέχνες ηθοποιούς που κινούνται στα όρια της υποκριτικής αλητείας. Η σύμπραξη ευφάνταστου σκηνοθέτη και θεατρίνων σου αφήνει την φρεσκάδα ενός θεατρικού μπουλουκιού που κάνει συνεχώς γιουρούσια στην συνείδηση των θεατών».
ΦΩΣ – Δημήτρης Στεφανάκης
«Μια καλοστημένη και καλοκουρδισμένη παράσταση, με καλές επιλογές, κίνηση και ρυθμό. Η υποδειγματική μουσική του Βασίλη Παπακωνσταντίνου είναι γεμάτη ένταση. Οι ηθοποιοί, ως μηχανήματα πολλών όψεων και ταχυτήτων, λειτούργησαν αλάνθαστα απέναντι στην πολλαπλότητα των ρόλων τους».
Freesunday – Βασίλης Κοκκώνης
«Μια εμπνευσμένη, θεαματική παράσταση αξιώσεων! Ένα σπουδαίο μπρεχτικό κείμενο (εξαιρετικά μεταφρασμένο) αναδεικνύεται από την σύγχρονη σκηνοθετική ματιά του Χανιωτάκη που προσέφερε μια απρόσμενη φρεσκάδα και ζωντάνια που αξίζει να σταθούμε. Απολαυστική κι απρόβλεπτη η Μουκίου. Υπέροχες οι Αποστόλου & Σαρρή με σκηνική γοητεία και εντυπωσιακές δυνατότητες στις εναλλαγές ρόλων»
Kulturosupa – Πίτσα Στασινοπούλου
«Μία συναρπαστική παράσταση, ένα όνειρο μέσα στο όνειρο. Ο εννιαμελής θίασος είναι χάρμα οφθαλμών. Ο χαρισματικός σκηνοθέτης αποδεσμεύει το κείμενο από το στυγνό μπρεχτικό μουσειακό πρίσμα και μας παρουσιάζει μία παιγνιώδη, ευφάνταστη, ποιητική πρόταση με απροσδόκητο χιούμορ και αφοπλιστική τρυφερότητα. Ο σπουδαίος Παπακωνσταντίνου, σε συνεργασία με την Παναγιωτοπούλου, γράφει καταλυτικά τραγούδια με συναίσθημα, αναζωογονώντας το έργο. Ο Μπρεχτ πρότεινε, ο θίασος μίλησε και ο θεατής έκρινε. Το αποτέλεσμα; Συναρπαστικό!»
Κallitexnes.gr – Ντίνα Καρρά
«Μια παράσταση must-see! Πιστή στις μπρεχτικές αρχές, με έντονα στοιχεία μπουφονικής φάρσας. Οι ηθοποιοί μας υπενθυμίζουν τι σημαίνει θέατρο από ανθρώπους για ανθρώπους. Πολυμήχανος – πολυεργαλείο ο Κωνσταντόπουλος! Ο χώρος του θεάτρου σε οδηγεί σε μια μυσταγωγική συμμετοχή στο δρώμενο, σαν σε μυστική συνάντηση».
Tetragwno – Σταμάτης Παρασκευάς
«Μια πλούσια παράσταση, εκρηκτική ακόμα και στις πιο ήσυχες στιγμές της, με σταθερή σκηνοθετική άποψη. Η στιβαρή ερμηνεία της Τρικαλιώτη είναι ο κεντρικός της άξονας. Θαυμάσιος ο Σκαφίδας, με το λαμπερό βλέμμα και την σβελτάδα στην κίνηση, γεμίζει την σκηνή με την παρουσία του. Ο Καλατζόπουλος είναι απολαυστικός στον ρόλο του Μαραγκού. Η Αποστόλου ερμηνεύει άξια τον κομβικό ρόλο της Χήρας Σιν».
Diastixo – Ράνιας Μπουμπουρή
«Παράσταση – κέντημα. Ένα απαράμιλλο καλλιτεχνικό επίτευγμα σύζευξης πολλών δυνάμεων επί σκηνής. Η σπουδαία Τρικαλιώτη οργώνει το θέατρο. Η σκηνοθεσία μεγαλουργεί με την αξιοποίηση κάθε μορφής ταλέντου απ’ τον κάθε ηθοποιό και την εκμετάλλευση όλης της αίθουσας. Πολλά μπράβο στον Χανιωτάκη για τις φωτισμένες ιδέες και τις απίστευτα συγχρονισμένες υλοποιήσεις τους. Μελέτησε στην λεπτομέρεια την μπρεχτική ρητορική, ανακατεύτηκε στα χορικά αττικής κωμωδίας, συνεργάστηκε με ευφυείς ανθρώπους και παρέδωσε μια υψηλών προδιαγραφών θεατρική εμπειρία. Ο θίασος ανεβάζει τον πήχη ψηλά, συνθέτει μια απολαυστική επίδειξη ικανοτήτων και δοξάζει το αποτέλεσμα χημείας και συνεργασίας. Μην χάσετε αυτήν την παράσταση. Είναι ακριβό δώρο!»
Cityportal – Παύλος Λεμοντζής
«Μια ξέφρενη φαντασμαγορική γιορτή με καταπληκτικούς ηθοποιούς! Η Τρικαλιώτη είναι η τέλεια Σεν Τε. Αλωνίζει ακούραστα την σκηνή, αλλάζοντας αστραπιαία ρούχα και χαρακτήρες. Εξαίρετη απόδοση στίχων από την Παναγιωτοπούλου. Μια καλοδουλεμένη, ευφάνταστη παράσταση με κίνηση, ρυθμό, νοήματα και βαθειά ερωτήματα που μας προτρέπει να απαντήσουμε».
Theaterproject365 – Βίβιαν Μητσάκου
Παραγωγή : Μυθωδία – People Entertainment Group – Αθηναϊκά Θέατρα
Μία από τις καλύτερες παραστάσεις της περασμένης χρονιάς που παρακολούθησαν περισσότεροι από 15.000 θεατές
«Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν» («Der gute mensch von Sezuan»), το αριστούργημα του Μπέρτολτ Μπρεχτ ένα από τα κορυφαία έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, συνεχίζει για 3η χρονιά την εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία του στο Θέατρο Εμπορικόν σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και πρωτότυπη μουσική Βασίλη Παπακωνσταντίνου.
Λίγα λόγια για το έργο:
Έργο τρυφερό, αστείο όσο και σκληρό, ρομαντικό όσο και ρεαλιστικό, ο «Καλός άνθρωπος του Σετσουάν» αποτελεί το έργο του Μπρεχτ με τις περισσότερες απευθύνσεις στο κοινό, με τις περισσότερες τομές στην δράση του. Οι ηθοποιοί ερμηνεύουν πολλαπλούς ρόλους, παραμένουν διαρκώς στη σκηνή συνθέτοντας ένα βουβό θίασο που σχολιάζει και υπογραμμίζει τα δρώμενα της εκάστοτε σκηνής. Τέλος, ερμηνεύουν ζωντανά την μουσική και τα τραγούδια της παράστασης. Δεν πρόκειται για διδακτικό έργο. Στο κέντρο του βρίσκεται ένα ηθικό πρόβλημα: Μπορεί ο καλός να επιβιώσει σε μια κοινωνία διεφθαρμένων;
«Πως μπορείς να είσαι καλός όταν όλα γύρω σου είναι τόσο ακριβά;»
Σεν Τε
Κεντρική θέση κατέχουν από την μία ο έρωτας, ως μια σαρωτική δύναμη που υπερβαίνει την λογική της ηρωίδας, από την άλλη η μητρότητα, που φέρνει την ηρωίδα αντιμέτωπη με την πιο ακραία εκδοχή της σκληρότητάς της – για να σώσει το παιδί της υιοθετεί ένα ακόμα σκληρότερο προφίλ. Η έγκυος Σεν Τε είναι η σκληρότερη και πιο αδίστακτη στιγμή της μεταμόρφωσής της ως Σουι Τα. Τους εμβληματικούς ρόλους του έργου ενσαρκώνουν: Σεν Τε/Σουί Τα: Πέγκυ Τρικαλιώτη, Ιδιοκτήτρια Μι Τσου: Ηρώ Μουκίου, Βανγκ: Γεράσιμος Σκαφίδας, Αεροπόρος Γιανγκ Σουν: Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Κουρέας Σου Φου: Κώστας Κάππας, Χήρα Σιν: Μπέτυ Αποστόλου, Μαραγκός Λιν Το: Γιάννης Καλατζόπουλος, Θεός: Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος, Κυρία Γιανγκ: Ηλέκτρα Σαρρή
Υπόθεση:
Στον «Καλό άνθρωπο του Σετσουάν» (έργο γραμμένο την περίοδο 1930-1941, κατά τη διάρκεια της εξορίας του Μπρεχτ στην Σκανδιναβία) τρεις Θεοί έρχονται στην γη, με σκοπό να βρουν αρκετούς καλούς ανθρώπους που να ζουν με αξιοπρέπεια ώστε να δικαιολογήσουν την θεϊκή ύπαρξή τους και να διατηρηθεί ο κόσμος ως έχει. Έπειτα από πολλές δυσκολίες, εντοπίζουν τον μοναδικό καλό άνθρωπο: μια πόρνη στην επαρχία Σετσουάν της Κίνας, την Σεν Τε. Οι Θεοί την ανταμείβουν με ένα μεγάλο χρηματικό ποσό κι εκείνη ανοίγει ένα μικρό καπνοπωλείο. Προκειμένου να αντιμετωπίσει τους συμπολίτες της που την εκμεταλλεύονται, η Σεν Τε εφευρίσκει ένα alter ego, έναν «φανταστικό» ξάδερφο, τον σκληρό Σουί Τα, παίρνοντας την μορφή του όποτε οι περιστάσεις το απαιτούν. Πόσο καιρό, όμως, θα αντέξει να παίζει αυτόν τον διπλό ρόλο;
Συντελεστές:
Μετάφραση – Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Πρωτότυπη μουσική *: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Δραματολογική συνεργασία/Απόδοση στίχων: Μαριλένα Παναγιωτοπούλου
Σκηνικά – Κοστούμια: Άννα Μαχαιριανάκη
Κινησιολογία: Ειρήνη-Ερωφίλη Κλέπκου
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Τόνια Καζάκου
Βοηθός παραγωγής: Αναστασία Γεωργοπούλου
Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ
* Η μουσική παίζεται ζωντανά από τους ηθοποιούς
Παίζουν: Πέγκυ Τρικαλιώτη, Ηρώ Μουκίου, Γεράσιμος Σκαφίδας, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Κώστας Κάππας, Μπέτυ Αποστόλου, Γιάννης Καλατζόπουλος, Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος, Ηλέκτρα Σαρρή
Πρεμίερα: 1/10 Θέατρο Εμπορικόν
Σαρρή 11 – Αθήνα
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ :
Από Πέμπτη 1/10 εως Κυριακή 1/11
ΑΠΟ 1/10 ΕΩΣ 11/10
Πέμπτη 1/10 – 21:00
Παρασκευή 2/10 – 21:00
Σάββατο 3/10 – 19:00
Κυριακή 4/10 – 19:00
Τετάρτη 7/10 – 19.00
Πέμπτη 8/10 – 21:00
Παρασκευή 9/10 – 21:00
Σάββατο 10/10 – 19:00
Κυριακή 11/10 – 19:00
Από 14 Οκτωβρίου κάθε Τετάρτη, Σάββατο, Κυριακή – 21:00 και Πέμπτη – 18:00
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
120 ‘
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ – ΠΕΜΠΤΗ
Κανονικό: 18 €
Μειωμένο (*): 14 €
ΟΑΕΔ – ΑμεΑ: 12 €
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΣΑΒΒΑΤΟ -ΚΥΡΙΑΚΗ
Κανονικό: 20 €
Μειωμένο (*): 16 €
ΟΑΕΔ – ΑμεΑ: 12 €
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ
Εισιτήρια με 15 ευρώ
έως 30 Σεπτεμβρίου
Περισσότερες πληροφορίες:
www.people.gr
Έγραψαν για την παράσταση
«Η Πέγκυ Τρικαλιώτη, που ανέλαβε τον διπλό ρόλο της Σεν Τε/Σούι Τα, είναι ηθοποιός με πάθος και ένταση που εντυπωσιάζει, γιατί νιώθεις το δόσιμο και την αφοσίωσή της στην τέχνη της».
Καθημερινή – Ματίνα Καλτάκη
«Η ενασχόληση με ένα κλασικό έργο τέτοιου διαμετρήματος προϋποθέτει σκηνοθετική και υποκριτική ωριμότητα και υψηλή αισθητική».
Elculture – Σοφία Ευτυχιάδου
«Με το εξαιρετικό εύρημα του «διχασμού», ο Μπρεχτ δραματοποιεί την διπλή υπόσταση του κόσμου, το αιώνιο χάσμα ανάμεσα στην υπαρξιακή ανάγκη και την οικονομική αναγκαιότητα, τις ηθικές αξίες και την αδυσώπητη πραγματικότητα. Η Τρικαλιώτη δίνεται με περισσή θέρμη και αναβλύζον πάθος στον ρόλο της Σεν Τε».
Lifo – Λουίζα Αρκουμανέα
«Ένα ροκ αποτέλεσμα με κινητήριο μοχλό τους δεξιοτέχνες ηθοποιούς που κινούνται στα όρια της υποκριτικής αλητείας. Η σύμπραξη ευφάνταστου σκηνοθέτη και θεατρίνων σου αφήνει την φρεσκάδα ενός θεατρικού μπουλουκιού που κάνει συνεχώς γιουρούσια στην συνείδηση των θεατών».
ΦΩΣ – Δημήτρης Στεφανάκης
«Μια καλοστημένη και καλοκουρδισμένη παράσταση, με καλές επιλογές, κίνηση και ρυθμό. Η υποδειγματική μουσική του Βασίλη Παπακωνσταντίνου είναι γεμάτη ένταση. Οι ηθοποιοί, ως μηχανήματα πολλών όψεων και ταχυτήτων, λειτούργησαν αλάνθαστα απέναντι στην πολλαπλότητα των ρόλων τους».
Freesunday – Βασίλης Κοκκώνης
«Μια εμπνευσμένη, θεαματική παράσταση αξιώσεων! Ένα σπουδαίο μπρεχτικό κείμενο (εξαιρετικά μεταφρασμένο) αναδεικνύεται από την σύγχρονη σκηνοθετική ματιά του Χανιωτάκη που προσέφερε μια απρόσμενη φρεσκάδα και ζωντάνια που αξίζει να σταθούμε. Απολαυστική κι απρόβλεπτη η Μουκίου. Υπέροχες οι Αποστόλου & Σαρρή με σκηνική γοητεία και εντυπωσιακές δυνατότητες στις εναλλαγές ρόλων»
Kulturosupa – Πίτσα Στασινοπούλου
«Μία συναρπαστική παράσταση, ένα όνειρο μέσα στο όνειρο. Ο εννιαμελής θίασος είναι χάρμα οφθαλμών. Ο χαρισματικός σκηνοθέτης αποδεσμεύει το κείμενο από το στυγνό μπρεχτικό μουσειακό πρίσμα και μας παρουσιάζει μία παιγνιώδη, ευφάνταστη, ποιητική πρόταση με απροσδόκητο χιούμορ και αφοπλιστική τρυφερότητα. Ο σπουδαίος Παπακωνσταντίνου, σε συνεργασία με την Παναγιωτοπούλου, γράφει καταλυτικά τραγούδια με συναίσθημα, αναζωογονώντας το έργο. Ο Μπρεχτ πρότεινε, ο θίασος μίλησε και ο θεατής έκρινε. Το αποτέλεσμα; Συναρπαστικό!»
Κallitexnes.gr – Ντίνα Καρρά
«Μια παράσταση must-see! Πιστή στις μπρεχτικές αρχές, με έντονα στοιχεία μπουφονικής φάρσας. Οι ηθοποιοί μας υπενθυμίζουν τι σημαίνει θέατρο από ανθρώπους για ανθρώπους. Πολυμήχανος – πολυεργαλείο ο Κωνσταντόπουλος! Ο χώρος του θεάτρου σε οδηγεί σε μια μυσταγωγική συμμετοχή στο δρώμενο, σαν σε μυστική συνάντηση».
Tetragwno – Σταμάτης Παρασκευάς
«Μια πλούσια παράσταση, εκρηκτική ακόμα και στις πιο ήσυχες στιγμές της, με σταθερή σκηνοθετική άποψη. Η στιβαρή ερμηνεία της Τρικαλιώτη είναι ο κεντρικός της άξονας. Θαυμάσιος ο Σκαφίδας, με το λαμπερό βλέμμα και την σβελτάδα στην κίνηση, γεμίζει την σκηνή με την παρουσία του. Ο Καλατζόπουλος είναι απολαυστικός στον ρόλο του Μαραγκού. Η Αποστόλου ερμηνεύει άξια τον κομβικό ρόλο της Χήρας Σιν».
Diastixo – Ράνιας Μπουμπουρή
«Παράσταση – κέντημα. Ένα απαράμιλλο καλλιτεχνικό επίτευγμα σύζευξης πολλών δυνάμεων επί σκηνής. Η σπουδαία Τρικαλιώτη οργώνει το θέατρο. Η σκηνοθεσία μεγαλουργεί με την αξιοποίηση κάθε μορφής ταλέντου απ’ τον κάθε ηθοποιό και την εκμετάλλευση όλης της αίθουσας. Πολλά μπράβο στον Χανιωτάκη για τις φωτισμένες ιδέες και τις απίστευτα συγχρονισμένες υλοποιήσεις τους. Μελέτησε στην λεπτομέρεια την μπρεχτική ρητορική, ανακατεύτηκε στα χορικά αττικής κωμωδίας, συνεργάστηκε με ευφυείς ανθρώπους και παρέδωσε μια υψηλών προδιαγραφών θεατρική εμπειρία. Ο θίασος ανεβάζει τον πήχη ψηλά, συνθέτει μια απολαυστική επίδειξη ικανοτήτων και δοξάζει το αποτέλεσμα χημείας και συνεργασίας. Μην χάσετε αυτήν την παράσταση. Είναι ακριβό δώρο!»
Cityportal – Παύλος Λεμοντζής
«Μια ξέφρενη φαντασμαγορική γιορτή με καταπληκτικούς ηθοποιούς! Η Τρικαλιώτη είναι η τέλεια Σεν Τε. Αλωνίζει ακούραστα την σκηνή, αλλάζοντας αστραπιαία ρούχα και χαρακτήρες. Εξαίρετη απόδοση στίχων από την Παναγιωτοπούλου. Μια καλοδουλεμένη, ευφάνταστη παράσταση με κίνηση, ρυθμό, νοήματα και βαθειά ερωτήματα που μας προτρέπει να απαντήσουμε».
Theaterproject365 – Βίβιαν Μητσάκου
Παραγωγή : Μυθωδία – People Entertainment Group – Αθηναϊκά Θέατρα