Ο Οκτώβριος στο Cinobo έρχεται για να συμπληρώσει το φθινοπωρινό σκηνικό με ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα που εξερευνεί την ασπρόμαυρη μυθοπλασία από το 2010 με ταινίες όπως ο «Ψυχρός Πόλεμος» (Cold War) του Πάβελ Παβλικόφσκι ή το «Runaway Day» του Δημήτρη Μπαβέλλα, ανάμεσα σε άλλες.
Ρηξικέλευθες δημιουργίες, καυστικά και επίκαιρα ντοκιμαντέρ, αγωνιώδη θρίλερ, ρομαντικές κομεντί, ένα spotlight στον κόσμο τεκμηρίωσης του Σταύρου Ψυλλάκη και μια πάντα αναγκαία Κέιτ Μπλάνσετ συμπληρώνουν το πρόγραμμα της πλατφόρμας του Cinobo για τον Οκτώβριο.
Modern Retro: Το ασπρόμαυρο ως επιλογή
Η νέα συλλογή, που θα εγκαινιαστεί στις 12 Οκτωβρίου με το «Runaway Day» του Δημήτρη Μπαβέλλα, έχει σκοπό να αποκρυπτογραφήσει τη σχεδόν μονοχρωμία των πλάνων εκείνων των ταινιών που από τη δεκαετία του 2010 και μετά επέλεξαν να γυριστούν σε ασπρόμαυρο.
Ταινίες όπως το βραβευμένο στις Κάννες για τη σκηνοθεσία του, «Ψυχρός Πόλεμος» (Cold War) του Πάβελ Παβλικόφσκι (16 Οκτωβρίου), τα μυστηριακά «Προσωπεία του Σαββάτου» (Saturday Fiction) του Λου Γε (13 Οκτωβρίου), το υποβλητικό «1945» του Φέρενκ Τορόκ (14 Οκτωβρίου) και το ερωτικό «Lovers For A Day» του Φιλίπ Γκαρέλ (15 Οκτωβρίου), μαζί με την «Ida» του Πάβελ Παβλικόφσκι, το «The Artist» του Μισέλ Χαζαναβίσιους, το «Frances Ha» του Νόα Μπάουμπαχ, την «Αγκαλιά του Φιδιού» (Embrace of the Serpent) του Σίρο Γκέρα, τον «Παράδεισο» (Paradise) του Αντρέι Κοντσαλόφσκι, και το «Too Much Info Clouding Over my Head» του Βασίλη Χριστοφιλάκη αποτελούν τη συλλογή ταινιών από μια δεκαετία που μόλις παρήλθε, για τις οποίες η απουσία χρωμάτων δεν ήταν λύση ανάγκης αλλά καλλιτεχνική έκφραση.
New In Cinobo
Ένας κατάλογος με ποικίλες επιλογές, διαφορετικές και ενδιαφέρουσες αυτό τον μήνα στα New In Cinobo, αρχής γενομένης από το αμφιλεγόμενο «Σπίτι που Έχτισε ο Τζακ» (The House That Jack Built) του Λαρς φον Τρίερ, ένα ψυχογραφικό πορτρέτο ενός κατά συρροή δολοφόνου. Ο «Ένοχος» (The Guilty) του Γκούσταβ Μόλερ από τη Δανία, ένα βραβευμένο θρίλερ δωματίου για γερά νεύρα, το φουτουριστικό «Θεώρημα Μηδέν» (The Zero Theorem) του αγαπημένου και αγαπητού Τέρι Γκίλιαμ, η «Philomena» του Στήβεν Φρίαρς με μια συγκλονιστική Τζούντι Ντεντς, το «Μανιφέστο» (Manifesto) του Τζούλιαν Ρόσεφελντ, μια ωδή στην ερμηνευτική παλέτα της Κέιτ Μπλάνσετ, το αγωνιώδες και καυστικά μαύρο δράμα καταδίωξης «Με Σειρά Εξαφάνισης» (In Order of Disappearence) του Χανς Πήτερ Μόλαντ, η σάτιρα «Κοίτα Ποιος Γύρισε» (Sono Tornato) του Λούκα Μινιέρο για την επιστροφή του Μουσολίνι στην Ιταλία του σήμερα και το ρομαντικό «Η Αγάπη Δεν Έρχεται Μόνη» (Happiness Doesn’t Come Alone) του Τζέιμς Χαθ συμπληρώνουν τις νέες προσθήκες του Οκτωβρίου.
Ωστόσο, για την Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένου Σχεδίου στις 28 Οκτωβρίου, το Cinobo επέλεξε να στριμάρει για μικρούς και μεγάλους φίλους, το «Μικρό Πρίγκιπα» (The Little Prince) του Μαρκ Όζμπορν, με τις φωνές των Μαριόν Κοτιγιάρ, Τζεφ Μπρίτζες, Τζέιμς Φράνκο, Πολ Ραντ, Μπενίσιο ντελ Τόρο και Ρέιτσελ Μακ Άνταμς.
Cinobo Πρεμιέρες
Η «Χάνα» (Hannah) του Αντρέα Παλαόρο, ένα σχεδόν σιωπηλό δράμα με την πάντα υπέροχη Σαρλότ Ράμπλινγκ, το τρυφερό «Τέμπλο» (Retablo) του Αλβάρο Ντελγάδο Απαρίθιο, από το Περού, η «Ιμέλντα Μάρκος: Βασίλισσα Χωρίς Θρόνο» (The Kingmaker) το ανατριχιαστικά ρεαλιστικό ντοκιμαντέρ της Λορίν Γκρίφιλντ, και τα «Προσωπεία του Σαββάτου» (Saturday Fiction) του Λου Γεέρχονται αυτό τον Οκτώβριο στο Cinobo, για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Κεφάλαιο Cinobo Nights
Η πρόταση του Cinobo για αυτό το καλοκαίρι, με επιλεγμένες ταινίες σε θερινά σινεμά Αθήνας και Θεσσαλονίκης, κλείνει στα τέλη Σεπτεμβρίου. Κάνοντας μια αναδρομή στους τρεις αυτούς μήνες, έρχονται στο νου ταινίες που είτε έκαναν εκεί την πρεμιέρα τους, είτε προβλήθηκαν ως επιλογές του Cinobo, είτε αποτέλεσαν μέρος ενός προγράμματος που κράτησε το ενδιαφέρον του κοινού σε ζέση, όλο το καλοκαίρι.
Το «Baby teeth» της Σάνον Μέρφι, το «The Waiter» του Στηβ Κρικρή, το «Έλα Όπως Είσαι» (Come As You Are) του Ρίτσαρντ Γουόνγκ, το «Σταθμός: Νέα Υόρκη» (Port Authority) της Ντανιέλ Λέσοβιτς, το «Pari» του Σιαμάκ Ετεμάντι, το «Παράθυρο στη Θάλασσα» (Window to the Sea) του Μιγκέλ Ανχέλ Χιμένεζ, o «Πατέρας» (The Father) των Κριστίνα Γκρόζεβα και Πέταρ Βαλτσάνοφ, η «Γάτα στον Τοίχο» (Cat in the Wall) των Βεσέλα Καζάκοβα και Μίνα Μίλεβα, η «Ιμέλντα Μάρκος: Βασίλισσα Χωρίς Θρόνο» (The Kingmaker) της Λορίν Γκρίνφιλντ, η «Άλυτη» του Μίνωα Νικολακάκη, το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ, τα «Προσωπεία του Σαββάτου» (Saturday Fiction) του Λου Γε και το «6.5 Εκτός Ελέγχου» (Just 6.5) του Σαίντ Ρουσταγί σχημάτισαν τον πρώτο κατάλογο των Cinobo Nights.
Ο Οκτώβριος στο Cinobo έρχεται για να συμπληρώσει το φθινοπωρινό σκηνικό με ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα που εξερευνεί την ασπρόμαυρη μυθοπλασία από το 2010 με ταινίες όπως ο «Ψυχρός Πόλεμος» (Cold War) του Πάβελ Παβλικόφσκι ή το «Runaway Day» του Δημήτρη Μπαβέλλα, ανάμεσα σε άλλες.
Ρηξικέλευθες δημιουργίες, καυστικά και επίκαιρα ντοκιμαντέρ, αγωνιώδη θρίλερ, ρομαντικές κομεντί, ένα spotlight στον κόσμο τεκμηρίωσης του Σταύρου Ψυλλάκη και μια πάντα αναγκαία Κέιτ Μπλάνσετ συμπληρώνουν το πρόγραμμα της πλατφόρμας του Cinobo για τον Οκτώβριο.
Modern Retro: Το ασπρόμαυρο ως επιλογή
Η νέα συλλογή, που θα εγκαινιαστεί στις 12 Οκτωβρίου με το «Runaway Day» του Δημήτρη Μπαβέλλα, έχει σκοπό να αποκρυπτογραφήσει τη σχεδόν μονοχρωμία των πλάνων εκείνων των ταινιών που από τη δεκαετία του 2010 και μετά επέλεξαν να γυριστούν σε ασπρόμαυρο.
Ταινίες όπως το βραβευμένο στις Κάννες για τη σκηνοθεσία του, «Ψυχρός Πόλεμος» (Cold War) του Πάβελ Παβλικόφσκι (16 Οκτωβρίου), τα μυστηριακά «Προσωπεία του Σαββάτου» (Saturday Fiction) του Λου Γε (13 Οκτωβρίου), το υποβλητικό «1945» του Φέρενκ Τορόκ (14 Οκτωβρίου) και το ερωτικό «Lovers For A Day» του Φιλίπ Γκαρέλ (15 Οκτωβρίου), μαζί με την «Ida» του Πάβελ Παβλικόφσκι, το «The Artist» του Μισέλ Χαζαναβίσιους, το «Frances Ha» του Νόα Μπάουμπαχ, την «Αγκαλιά του Φιδιού» (Embrace of the Serpent) του Σίρο Γκέρα, τον «Παράδεισο» (Paradise) του Αντρέι Κοντσαλόφσκι, και το «Too Much Info Clouding Over my Head» του Βασίλη Χριστοφιλάκη αποτελούν τη συλλογή ταινιών από μια δεκαετία που μόλις παρήλθε, για τις οποίες η απουσία χρωμάτων δεν ήταν λύση ανάγκης αλλά καλλιτεχνική έκφραση.
New In Cinobo
Ένας κατάλογος με ποικίλες επιλογές, διαφορετικές και ενδιαφέρουσες αυτό τον μήνα στα New In Cinobo, αρχής γενομένης από το αμφιλεγόμενο «Σπίτι που Έχτισε ο Τζακ» (The House That Jack Built) του Λαρς φον Τρίερ, ένα ψυχογραφικό πορτρέτο ενός κατά συρροή δολοφόνου. Ο «Ένοχος» (The Guilty) του Γκούσταβ Μόλερ από τη Δανία, ένα βραβευμένο θρίλερ δωματίου για γερά νεύρα, το φουτουριστικό «Θεώρημα Μηδέν» (The Zero Theorem) του αγαπημένου και αγαπητού Τέρι Γκίλιαμ, η «Philomena» του Στήβεν Φρίαρς με μια συγκλονιστική Τζούντι Ντεντς, το «Μανιφέστο» (Manifesto) του Τζούλιαν Ρόσεφελντ, μια ωδή στην ερμηνευτική παλέτα της Κέιτ Μπλάνσετ, το αγωνιώδες και καυστικά μαύρο δράμα καταδίωξης «Με Σειρά Εξαφάνισης» (In Order of Disappearence) του Χανς Πήτερ Μόλαντ, η σάτιρα «Κοίτα Ποιος Γύρισε» (Sono Tornato) του Λούκα Μινιέρο για την επιστροφή του Μουσολίνι στην Ιταλία του σήμερα και το ρομαντικό «Η Αγάπη Δεν Έρχεται Μόνη» (Happiness Doesn’t Come Alone) του Τζέιμς Χαθ συμπληρώνουν τις νέες προσθήκες του Οκτωβρίου.
Ωστόσο, για την Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένου Σχεδίου στις 28 Οκτωβρίου, το Cinobo επέλεξε να στριμάρει για μικρούς και μεγάλους φίλους, το «Μικρό Πρίγκιπα» (The Little Prince) του Μαρκ Όζμπορν, με τις φωνές των Μαριόν Κοτιγιάρ, Τζεφ Μπρίτζες, Τζέιμς Φράνκο, Πολ Ραντ, Μπενίσιο ντελ Τόρο και Ρέιτσελ Μακ Άνταμς.
Cinobo Πρεμιέρες
Η «Χάνα» (Hannah) του Αντρέα Παλαόρο, ένα σχεδόν σιωπηλό δράμα με την πάντα υπέροχη Σαρλότ Ράμπλινγκ, το τρυφερό «Τέμπλο» (Retablo) του Αλβάρο Ντελγάδο Απαρίθιο, από το Περού, η «Ιμέλντα Μάρκος: Βασίλισσα Χωρίς Θρόνο» (The Kingmaker) το ανατριχιαστικά ρεαλιστικό ντοκιμαντέρ της Λορίν Γκρίφιλντ, και τα «Προσωπεία του Σαββάτου» (Saturday Fiction) του Λου Γεέρχονται αυτό τον Οκτώβριο στο Cinobo, για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Κεφάλαιο Cinobo Nights
Η πρόταση του Cinobo για αυτό το καλοκαίρι, με επιλεγμένες ταινίες σε θερινά σινεμά Αθήνας και Θεσσαλονίκης, κλείνει στα τέλη Σεπτεμβρίου. Κάνοντας μια αναδρομή στους τρεις αυτούς μήνες, έρχονται στο νου ταινίες που είτε έκαναν εκεί την πρεμιέρα τους, είτε προβλήθηκαν ως επιλογές του Cinobo, είτε αποτέλεσαν μέρος ενός προγράμματος που κράτησε το ενδιαφέρον του κοινού σε ζέση, όλο το καλοκαίρι.
Το «Baby teeth» της Σάνον Μέρφι, το «The Waiter» του Στηβ Κρικρή, το «Έλα Όπως Είσαι» (Come As You Are) του Ρίτσαρντ Γουόνγκ, το «Σταθμός: Νέα Υόρκη» (Port Authority) της Ντανιέλ Λέσοβιτς, το «Pari» του Σιαμάκ Ετεμάντι, το «Παράθυρο στη Θάλασσα» (Window to the Sea) του Μιγκέλ Ανχέλ Χιμένεζ, o «Πατέρας» (The Father) των Κριστίνα Γκρόζεβα και Πέταρ Βαλτσάνοφ, η «Γάτα στον Τοίχο» (Cat in the Wall) των Βεσέλα Καζάκοβα και Μίνα Μίλεβα, η «Ιμέλντα Μάρκος: Βασίλισσα Χωρίς Θρόνο» (The Kingmaker) της Λορίν Γκρίνφιλντ, η «Άλυτη» του Μίνωα Νικολακάκη, το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ, τα «Προσωπεία του Σαββάτου» (Saturday Fiction) του Λου Γε και το «6.5 Εκτός Ελέγχου» (Just 6.5) του Σαίντ Ρουσταγί σχημάτισαν τον πρώτο κατάλογο των Cinobo Nights.