O Alpha κρατάει τα ηνία του Σαββατοκύριακου για ακόμα μια φορά, με τέσσερις εκπομπές από το πρόγραμμά του να ξεχωρίζουν στις καρδιές και τα τηλεκοντρόλ του τηλεοπτικού κοινού.
Ενημέρωση, επικαιρότητα, ψυχαγωγία και μαγειρική κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στην πίτα της τηλεθέασης του Σαββατοκύριακου, ενώ αποτελούν την πιο αγαπημένη τηλεοπτική συνήθεια του κοινού.
Ο «Οδηγός Καλής Ζωής» του Μιχάλη Κεφαλογιάννη ήρθε πρώτος στο δυναμικό κοινό στη ζώνη προβολής του το Σαββατοκύριακο. Συγκεκριμένα, το Σάββατο, η εκπομπή του Μιχάλη Κεφαλογιάννη ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της στο 18-54 με 16.5%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 4.8 μονάδες (STAR 11.7%), ενώ έφτασε μέχρι και το 21.5% σε επιμέρους κοινό. Την Κυριακή, ο «Οδηγός Καλής Ζωής» πέρασε μπροστά με 17.3% στο δυναμικό κοινό.
Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» παίρνει τη σκυτάλη και μαζί και τα ηνία της infotainment συντροφιάς του Σαββατοκύριακου. Ο Νίκος Μάνεσης και η εκπομπή του έκανε το Σάββατο 24.8% στο σύνολο του κοινού και 27.4% στο δυναμικό κοινό. Ταυτόχρονα, η εκπομπή αναδείχθηκε πρώτη και στη ζώνη προβολής της με 24.5% στο σύνολο του κοινού, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 6.8 μονάδες (ΣΚΑΪ 17.7%) και με 27.3% στο δυναμικό κοινό, με 16.9 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό (ΟΡΕΝ 15.2%). Την Κυριακή η εκπομπή ήταν και πάλι πρώτη με διαφορά, αφού αναδείχθηκε slot winner με 20.9% στο σύνολο του κοινού και 22.7% στο δυναμικό κοινό. Ο ανταγωνισμός έμεινε πίσω 5.5 και 11.8 μονάδες αντίστοιχα. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο την Κυριακή, 1.500.000 τηλεθεατές.
Το «Καλύτερα δε γίνεται» συνδυάζει ψυχαγωγίας, ενημέρωση, ανατρεπτικές συνεντεύξεις επικαιρότητα, με την Ναταλία Γερμανού και την παρέα της να κερδίζουν τα πρωτεία με 19.4% στο σύνολο του κοινού και 19.3% στο δυναμικό. Επίσης, η εκπομπή αναδείχθηκε slot winner το Σάββατο, με 18.9% στο σύνολο, και 18.6% στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 3.5 και 4.7 μονάδες αντίστοιχα. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω για 1’ το Σάββατο, 1.710.000 τηλεθεατές. Την Κυριακή, το «Καλύτερα δε γίνεται» ήρθε και πάλι πρώτο με 14.6 στο σύνολο και 16.3% στο 18-54 στη ζώνη προβολής του. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους κοινό, η εκπομπή έφτασε μέχρι και το 39.4%.
To «Kitchen Lab» συνεχίζει να είναι η πιο πετυχημένη συνταγή του Άκη Πετρετζίκη, αφού το Σάββατο ήρθε πρώτο στη ζώνη προβολής του με 18.8% στο σύνολο του κοινού και το 16.2% στο δυναμικό, ενώ σε επιμέρους κοινό έφτασε μέχρι 24.5%. Ο ανταγωνισμός έμεινε πίσω 7.4 και 6.7 μονάδες αντίστοιχα. Την Κυριακή, η εκπομπή του Άκη Πετρετζίκη ήρθε πρώτη στη ζώνη προβολής της στο σύνολο του κοινού με 12.3%, ενώ το Σαββατοκύριακο την παρακολούθησαν κατά μέσο όρο έστω και για 1’ την Κυριακή 950.000 τηλεθεατές.
O Alpha κρατάει τα ηνία του Σαββατοκύριακου για ακόμα μια φορά, με τέσσερις εκπομπές από το πρόγραμμά του να ξεχωρίζουν στις καρδιές και τα τηλεκοντρόλ του τηλεοπτικού κοινού.
Ενημέρωση, επικαιρότητα, ψυχαγωγία και μαγειρική κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στην πίτα της τηλεθέασης του Σαββατοκύριακου, ενώ αποτελούν την πιο αγαπημένη τηλεοπτική συνήθεια του κοινού.
Ο «Οδηγός Καλής Ζωής» του Μιχάλη Κεφαλογιάννη ήρθε πρώτος στο δυναμικό κοινό στη ζώνη προβολής του το Σαββατοκύριακο. Συγκεκριμένα, το Σάββατο, η εκπομπή του Μιχάλη Κεφαλογιάννη ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της στο 18-54 με 16.5%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 4.8 μονάδες (STAR 11.7%), ενώ έφτασε μέχρι και το 21.5% σε επιμέρους κοινό. Την Κυριακή, ο «Οδηγός Καλής Ζωής» πέρασε μπροστά με 17.3% στο δυναμικό κοινό.
Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» παίρνει τη σκυτάλη και μαζί και τα ηνία της infotainment συντροφιάς του Σαββατοκύριακου. Ο Νίκος Μάνεσης και η εκπομπή του έκανε το Σάββατο 24.8% στο σύνολο του κοινού και 27.4% στο δυναμικό κοινό. Ταυτόχρονα, η εκπομπή αναδείχθηκε πρώτη και στη ζώνη προβολής της με 24.5% στο σύνολο του κοινού, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 6.8 μονάδες (ΣΚΑΪ 17.7%) και με 27.3% στο δυναμικό κοινό, με 16.9 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό (ΟΡΕΝ 15.2%). Την Κυριακή η εκπομπή ήταν και πάλι πρώτη με διαφορά, αφού αναδείχθηκε slot winner με 20.9% στο σύνολο του κοινού και 22.7% στο δυναμικό κοινό. Ο ανταγωνισμός έμεινε πίσω 5.5 και 11.8 μονάδες αντίστοιχα. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο την Κυριακή, 1.500.000 τηλεθεατές.
Το «Καλύτερα δε γίνεται» συνδυάζει ψυχαγωγίας, ενημέρωση, ανατρεπτικές συνεντεύξεις επικαιρότητα, με την Ναταλία Γερμανού και την παρέα της να κερδίζουν τα πρωτεία με 19.4% στο σύνολο του κοινού και 19.3% στο δυναμικό. Επίσης, η εκπομπή αναδείχθηκε slot winner το Σάββατο, με 18.9% στο σύνολο, και 18.6% στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 3.5 και 4.7 μονάδες αντίστοιχα. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω για 1’ το Σάββατο, 1.710.000 τηλεθεατές. Την Κυριακή, το «Καλύτερα δε γίνεται» ήρθε και πάλι πρώτο με 14.6 στο σύνολο και 16.3% στο 18-54 στη ζώνη προβολής του. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους κοινό, η εκπομπή έφτασε μέχρι και το 39.4%.
To «Kitchen Lab» συνεχίζει να είναι η πιο πετυχημένη συνταγή του Άκη Πετρετζίκη, αφού το Σάββατο ήρθε πρώτο στη ζώνη προβολής του με 18.8% στο σύνολο του κοινού και το 16.2% στο δυναμικό, ενώ σε επιμέρους κοινό έφτασε μέχρι 24.5%. Ο ανταγωνισμός έμεινε πίσω 7.4 και 6.7 μονάδες αντίστοιχα. Την Κυριακή, η εκπομπή του Άκη Πετρετζίκη ήρθε πρώτη στη ζώνη προβολής της στο σύνολο του κοινού με 12.3%, ενώ το Σαββατοκύριακο την παρακολούθησαν κατά μέσο όρο έστω και για 1’ την Κυριακή 950.000 τηλεθεατές.