Σήμερα, η Στέγη ανοίγει και πάλι, κάπως απρόσμενα και ψηφιακά αυτή τη φορά, με μια sold out παραγωγή από το πλούσιο πρόγραμμά της. Για να μην είμαστε μόνοι, στους ανορθόδοξους καιρούς που ζούμε, απόψε το βράδυ ταξιδεύουμε στον ανορθόδοξο πλανήτη της Λένας Κιτσοπούλου, όπου όλα είναι δυνατά. Ακόμα και η «Αντιγόνη» του Σοφοκλή με τα χαρακτηριστικά μιας κωμωδίας.
Αν φανταζόμασταν κάποιον να επιχειρεί να «αναποδογυρίσει» την αρχαία τραγωδία, αυτή θα ήταν η Λένα Κιτσοπούλου, η πληθωρική αντι-περσόνα του ελληνικού θεάτρου, που με το μοναδικό της τρόπο απαντά στο ερώτημα αν είναι η δική μας τραγωδία μεγαλύτερη από όλες. Αν περιμένετε ένα Χορό αρχαίας τραγωδίας, δε θα το δείτε. Καλώντας στη σκηνή μια ομάδα ανθρώπων που, χωρίς να είναι ειδήμονες, δίνουν μια διάλεξη γύρω από την «Αντιγόνη», η Λένα Κιτσοπούλου εμβολίζει το σοφόκλειο μύθο με στιγμές ενός σατιρικού, απελπισμένου «εδώ και τώρα». Η Λένα Κιτσοπούλου πάει το μύθο στα «απάτητα» και επιμένει να έλκεται από τα μοτίβα της ανθρώπινης τρέλας και μοναξιάς, θεωρώντας πως «δεν έχει τίποτε άλλο ο άνθρωπος, όλα τα άλλα είναι ψέματα».
Η πρώτη εκδοχή της παράστασης παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ του Onassis USA, «Antigone Now», στη Νέα Υόρκη το 2016. Έναν χρόνο μετά οι σκιέρ της Κιτσοπούλου που απαγγέλουν με θράσος το «Έρως ανίκατε μάχαν», ενώ μιλούν για τη χιονοθύελλα της μοναξιάς στα απάτητα βουνά, προσγειώθηκαν με νέο υλικό στη Μικρή Σκηνή της Στέγης. Το 2019 μίλησαν για το δίλημμα της «Αντιγόνης» και το δικό τους στο κοινό του Public Theatre στη Νέα Υόρκη στο πλαίσιο του «Onassis Festival 2019: Democracy Is Coming». Είναι η πρώτη φορά που πατούν με τις στολές του σκι και τα χιονοπέδιλά τους στον ψηφιακό κόσμο.
Σήμερα, η Στέγη ανοίγει και πάλι, κάπως απρόσμενα και ψηφιακά αυτή τη φορά, με μια sold out παραγωγή από το πλούσιο πρόγραμμά της. Για να μην είμαστε μόνοι, στους ανορθόδοξους καιρούς που ζούμε, απόψε το βράδυ ταξιδεύουμε στον ανορθόδοξο πλανήτη της Λένας Κιτσοπούλου, όπου όλα είναι δυνατά. Ακόμα και η «Αντιγόνη» του Σοφοκλή με τα χαρακτηριστικά μιας κωμωδίας.
Αν φανταζόμασταν κάποιον να επιχειρεί να «αναποδογυρίσει» την αρχαία τραγωδία, αυτή θα ήταν η Λένα Κιτσοπούλου, η πληθωρική αντι-περσόνα του ελληνικού θεάτρου, που με το μοναδικό της τρόπο απαντά στο ερώτημα αν είναι η δική μας τραγωδία μεγαλύτερη από όλες. Αν περιμένετε ένα Χορό αρχαίας τραγωδίας, δε θα το δείτε. Καλώντας στη σκηνή μια ομάδα ανθρώπων που, χωρίς να είναι ειδήμονες, δίνουν μια διάλεξη γύρω από την «Αντιγόνη», η Λένα Κιτσοπούλου εμβολίζει το σοφόκλειο μύθο με στιγμές ενός σατιρικού, απελπισμένου «εδώ και τώρα». Η Λένα Κιτσοπούλου πάει το μύθο στα «απάτητα» και επιμένει να έλκεται από τα μοτίβα της ανθρώπινης τρέλας και μοναξιάς, θεωρώντας πως «δεν έχει τίποτε άλλο ο άνθρωπος, όλα τα άλλα είναι ψέματα».
Η πρώτη εκδοχή της παράστασης παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ του Onassis USA, «Antigone Now», στη Νέα Υόρκη το 2016. Έναν χρόνο μετά οι σκιέρ της Κιτσοπούλου που απαγγέλουν με θράσος το «Έρως ανίκατε μάχαν», ενώ μιλούν για τη χιονοθύελλα της μοναξιάς στα απάτητα βουνά, προσγειώθηκαν με νέο υλικό στη Μικρή Σκηνή της Στέγης. Το 2019 μίλησαν για το δίλημμα της «Αντιγόνης» και το δικό τους στο κοινό του Public Theatre στη Νέα Υόρκη στο πλαίσιο του «Onassis Festival 2019: Democracy Is Coming». Είναι η πρώτη φορά που πατούν με τις στολές του σκι και τα χιονοπέδιλά τους στον ψηφιακό κόσμο.
O Τάκης Ζαχαράτος "σπάζοντας" τo ένα ρεκόρ μετά το άλλο με τα απανωτά sold out στο Θέατρο Embassy, μεταμορφώνεται στη μια και μοναδική βασίλισσα των χριστουγέννων, τη σπουδαία Mariah Carey, για να...
Μέσα από τη μουσική του Μίνκους, η χορογραφία περιγράφει μια ιστορία για τα υψηλά ιδανικά του ιπποτισμού που συγκινεί διαχρονικά συνδυάζοντας κωμικά και ρομαντικά στοιχεία. Το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής ανοίγει τη σεζόν...
Κωμωδία βαθιά σαρκαστική, ένα έργο-ορόσημο για την υποκρισία της μεγαλοαστικής τάξης αλλά και της ελληνικής «αγίας οικογένειας». «Ο τελευταίος Ασπροκόρακας» του σκηνοθέτη, συγγραφέα και θεωρητικού του θεάτρου Αλέξη Σολομού, κάνει πρεμιέρα από το Εθνικό Θέατρο σε...
Η «Ερωφίλη» ένα συγκλονιστικό έργο, γραμμένο το 1600 από τον Κρητικό συγγραφέα Γεώργιο Χορτάτση, αποτελεί ένα από τα πιο διάσημα θεατρικά έργα της αναγεννησιακής λογοτεχνίας. Το έργο γραμμένο στην Κρητική διάλεκτο, πλημμυρισμένο...