Η Spotify κάνει μια ακόμα μια μεγάλη απόκτηση στο χώρο του podcasting. Αυτή τη φορά, αγοράζει την εταιρεία φιλοξενίας podcast Megaphone για 235 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με μια πηγή κοντά στις εταιρείες. Η συμφωνία δεν επηρεάζει τα podcast του Spotify – φιλοξένησε ήδη τις εκπομπές της στο Megaphone – αλλά σημαίνει ότι περισσότερες εκπομπές θα έχουν πρόσβαση στην ιδιόκτητη τεχνολογία εισαγωγής διαφημίσεων του Spotify, που ονομάζεται Streaming Ad Insertion.
Το SAI λειτουργεί παρόμοια με τις τυπικές δυναμικές διαφημίσεις podcast, οι οποίες στοχεύονται με βάση έναν ακροατή. Αλλά στην περίπτωση του Spotify, οι διαφημίσεις εισάγονται σε πραγματικό χρόνο σε αντίθεση με την ανταλλαγή πριν από μια ακρόαση. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα της Spotify λαμβάνει αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το ποιες διαφημίσεις πρέπει να ακούει ένας συγκεκριμένος ακροατής με βάση τα δεδομένα του και επίσης βασίζεται στους στόχους των διαφόρων διαφημιστικών συμφωνιών που εκτελεί το Spotify.
Αυτή η απόκτηση σημαίνει ότι όλα τα podcast που φιλοξενούνται αυτήν τη στιγμή στο Megaphone θα αποκτήσουν πρόσβαση στο SAI μετά τη λήξη της συμφωνίας. Καμία άλλη υπηρεσία φιλοξενίας δεν προσφέρει SAI, οπότε αν τα podcast ή οι διαφημιζόμενοι θέλουν να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους στα δεδομένα του Spotify και πιθανώς καλύτερα να προσεγγίσουν τους ακροατές, θα πρέπει να πληρώσουν για να φιλοξενήσουν την εκπομπή τους στο Megaphone ή θα πρέπει να πληρώσουν το Megaphone για να διανείμουν τα δικά τους διαφημίσεις. Το Megaphone έχει πάνω από 5.500 παραστάσεις που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα από μεγάλους εκδότες όπως οι Slate, iHeartMedia, Disney και Vox Media.
Με το Megaphone, το Spotify διαθέτει πλέον ένα πλήρως ολοκληρωμένο οικοσύστημα podcasting: ένα δίκτυο αποκλειστικών εκπομπών, ένα πρόγραμμα αναπαραγωγής podcast, λογισμικό δημιουργίας podcast, μια εταιρεία φιλοξενίας και τη δική της ομάδα πωλήσεων διαφημίσεων.
Η Spotify κάνει μια ακόμα μια μεγάλη απόκτηση στο χώρο του podcasting. Αυτή τη φορά, αγοράζει την εταιρεία φιλοξενίας podcast Megaphone για 235 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με μια πηγή κοντά στις εταιρείες. Η συμφωνία δεν επηρεάζει τα podcast του Spotify – φιλοξένησε ήδη τις εκπομπές της στο Megaphone – αλλά σημαίνει ότι περισσότερες εκπομπές θα έχουν πρόσβαση στην ιδιόκτητη τεχνολογία εισαγωγής διαφημίσεων του Spotify, που ονομάζεται Streaming Ad Insertion.
Το SAI λειτουργεί παρόμοια με τις τυπικές δυναμικές διαφημίσεις podcast, οι οποίες στοχεύονται με βάση έναν ακροατή. Αλλά στην περίπτωση του Spotify, οι διαφημίσεις εισάγονται σε πραγματικό χρόνο σε αντίθεση με την ανταλλαγή πριν από μια ακρόαση. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα της Spotify λαμβάνει αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το ποιες διαφημίσεις πρέπει να ακούει ένας συγκεκριμένος ακροατής με βάση τα δεδομένα του και επίσης βασίζεται στους στόχους των διαφόρων διαφημιστικών συμφωνιών που εκτελεί το Spotify.
Αυτή η απόκτηση σημαίνει ότι όλα τα podcast που φιλοξενούνται αυτήν τη στιγμή στο Megaphone θα αποκτήσουν πρόσβαση στο SAI μετά τη λήξη της συμφωνίας. Καμία άλλη υπηρεσία φιλοξενίας δεν προσφέρει SAI, οπότε αν τα podcast ή οι διαφημιζόμενοι θέλουν να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους στα δεδομένα του Spotify και πιθανώς καλύτερα να προσεγγίσουν τους ακροατές, θα πρέπει να πληρώσουν για να φιλοξενήσουν την εκπομπή τους στο Megaphone ή θα πρέπει να πληρώσουν το Megaphone για να διανείμουν τα δικά τους διαφημίσεις. Το Megaphone έχει πάνω από 5.500 παραστάσεις που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα από μεγάλους εκδότες όπως οι Slate, iHeartMedia, Disney και Vox Media.
Με το Megaphone, το Spotify διαθέτει πλέον ένα πλήρως ολοκληρωμένο οικοσύστημα podcasting: ένα δίκτυο αποκλειστικών εκπομπών, ένα πρόγραμμα αναπαραγωγής podcast, λογισμικό δημιουργίας podcast, μια εταιρεία φιλοξενίας και τη δική της ομάδα πωλήσεων διαφημίσεων.