Η ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων για τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2020 από το αθηνόραμα κορυφώνουν το ενδιαφέρον για την τελετή απονομής στις 29/11 (σε online edition, ανοιχτή σε όλους με ένα κλικ). Τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού έρχονται να τιμήσουν μια δύσκολη χρονιά για το θέατρο, μεταδίδοντας την πίστη, την αγάπη και την έμπρακτη υποστήριξη του θεατρόφιλου κοινού προς τους ανθρώπους του ελληνικού θεάτρου. Ειδικά μέσα στη φετινή δυσοίωνη συγκυρία, η μαζική ψήφος των αναγνωστών λειτουργεί ως ηθική επιβράβευση όλων όσων επιμένουν να παράγουν πολιτισμό, να μας ψυχαγωγούν και να μας εμπνέουν.
Παρόλο που έληξε πριν την ώρα της, η θεατρική σεζόν 2019 – 20 είχε πλούσια δραστηριότητα: από την 1η Οκτωβρίου 2019 μέχρι και το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου 2020, όταν ανεστάλη η λειτουργία των θεάτρων, μετρήσαμε λίγες περισσότερες από 650 πρεμιέρες, ενώ η ιδιαίτερη συγκυρία δεν έκαμψε ούτε τον ενθουσιασμό των θεατών, που έσπευσαν να συμμετάσχουν μαζικά στην ψηφοφορία του «α». Αυτές οι 650 παραγωγές κάλυψαν μια μεγάλη γκάμα θεαμάτων και ρεπερτορίου, από μικρότερης κλίμακας, συχνά ερευνητικές, παραστάσεις μέχρι μεγάλες μουσικοθεατρικές παραγωγές. Είδαμε μονολόγους αλλά και πολυπρόσωπες παραστάσεις. Νέα έργα σε, πρώτη παρουσίαση, που κέρδισαν τις εντυπώσεις και δίπλα τους ήδη καταξιωμένα κλασικά αριστουργήματα. Σπουδαία θεατρικά κείμενα αλλά και διασκευές, εμπνευσμένες από τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο. Αισθητή ήταν η παρουσία των κωμωδιών, ελληνικών και ξένων, χωρίς να υπολείπονται όμως τα «δύσκολα» δραματικά κείμενα.
Οι παραστάσεις που έφτασαν ψηλότερα στην προτίμηση των αναγνωστών του «α» στις φετινές υποψηφιότητες, δείχνουν πως οι θεατές ξεχωρίζουν τα κλασικά έργα, ειδικά όταν χαίρονται ιδιαίτερων, προσωπικών σκηνοθετικών αναγνώσεων – ο «Άμλετ», που σκηνοθέτησε η Κατερίνα Ευαγγελάτου, συγκέντρωσε έξι υποψηφιότητες (μεταξύ των οποίων καλύτερης παράστασης, σκηνοθεσίας και ανδρικού ρόλου για τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο) – όπως και τα δραματικά κείμενα, που φέρνουν επί σκηνής ηθικά διλήμματα, κοινωνικούς προβληματισμούς και διαταραγμένες οικογενειακές σχέσεις: ο «Γιος», το έργο για την εφηβική κατάθλιψη, που σκηνοθέτησε ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, συγκέντρωσε τέσσερις υποψηφιότητες, ενώ η «Βασίλισσα της ομορφιάς», το συνταρακτικό έργο του Μάρτιν ΜακΝτόνα, μετράει υποψηφιότητες σε οχτώ από τις εννέα κατηγορίες, με την Αγορίτσα Οικονόμου και τη Σοφία Σεϊρλή, τις δύο γυναίκες της διανομής να είναι και οι δύο υποψήφιες στην κατηγορία του γυναικείου ρόλου.
Οι θεατές απόλαυσαν, όμως, εξίσου τα μεγάλα, feel good θεάματα: το μιούζικαλ «Chicago», σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα, δείχνει ότι κέρδισε τις εντυπώσεις, μετρώντας εφτά υποψηφιότητες στο σύνολο των εννέα κατηγοριών, όπως και το εγχείρημα της Μιμής Ντενίση, με το νοσταλγικού χαρακτήρα «Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη» που έφτασε τις έξι υποψηφιότητες. Ψηλά στην προτίμηση του κοινού είναι και η μεταφορά της λογοτεχνίας στο θέατρο, με τη θεατρική διασκευή της «Δασκάλας με τα χρυσά μάτια», του Μυριβήλη, να μετράει οχτώ υποψηφιότητες (ανάμεσά τους της Λένας Παπαληγούρα για το γυναικείο ρόλο και του Κωνσταντίνου Ασπιώτη για τον ανδρικό), όπως ψηλά παραμένουν οι μετοχές του κλασικού αμερικάνικου δράματος, με το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ», σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και το «Θάνατο του εμποράκου», σε σκηνοθεσία του Γιώργου Σκεύα, να συγκεντρώνουν εφτά και τέσσερις υποψηφιότητες αντίστοιχα, ανάμεσα στις οποίες αυτές της καλύτερης παράστασης, σκηνοθεσίας και πρώτου ανδρικού ρόλου (για τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και το Δημήτρη Καταλειφό, αντίστοιχα).
Σταθερή παραμένει η αγάπη του κοινού για τον ωμό ρεαλισμό επί σκηνής, μια τάση που εμφανίστηκε τα τελευταία χρόνια, με τη μεταφορά του «Πατέρα», του Στρίντμπεργκ, στη σύγχρονη Ελλάδα, δια χειρός Βασίλη Μπισμπίκη, να μετράει εφτά υποψηφιότητες (ανάμεσά τους της καλύτερης παράστασης, σκηνοθεσίας, ανδρικού ρόλου για τον Τάσο Ιορδανίδη και γυναικείου για τη Μαρίνα Ασλάνογλου), ενώ τα «Αξύριστα πηγούνια», του Γιάννη Τσίρου, που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Παλούμπης, είναι υποψήφια στην κατηγορία του ανδρικού ρόλου. Οι θεατές ξεχώρισαν όμως και τις κεφάτες ερμηνείες παλαιών και ίσως παραγνωρισμένων έργων, όπως αυτή που επεφύλαξε η Σμαράγδα Καρύδη στο έργο του Ραγκαβή, «Του Κουτρούλη ο γάμος», που είναι υποψήφια και στις εννιά κατηγορίες, και η ίδια η Καρύδη υποψήφια σε δύο κατηγορίες, καλύτερης σκηνοθεσίας και γυναικείου ρόλου.
Δείχνουν, επίσης, ότι απόλαυσανσύγχρονα έργα, που δείχνουν «βγαλμένα από τη ζωή» («Το υπέροχό μου διαζύγιο», «Μαμά», «Οι λαντζέρηδες»), ενώ επιβραβεύουν παραστάσεις και για τις επιμέρους ποιότητές τους: τις ερμηνείες(στις κατηγορίες του γυναικείου και του ανδρικού ρόλου ξεχωρίζουν τα ονόματα της Δέσποινας Μπεμπεδέλη, στην ερμηνεία της Εβραίας επιζήσασας «Ρόουζ» και του Γρηγόρη Βαλτινού, στο ρόλο του «Αρχιμάστορα Σόλνες»),τη μουσική (στις υποψηφιότητες συναντάμε τα ονόματα της Δήμητρας Γαλάνη, της Μαρίζας Ρίζου, του Θέμη Καραμουρατίδη και του Σταμάτη Κραουνάκη), την avant garde αισθητική ή την ιδιαίτερη, νουάρ ατμόσφαιρα (το «Καινούριο σπίτι», από τους Bijoux de kant, και το χιτσκοκικό «Τέλειο έγκλημα», που σκηνοθέτησε η Φρόσω Λύτρα, είναι υποψήφιες στις κατηγορίες της σκηνογραφίας, της ενδυματολογίας και του φωτισμού).
Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των αναγνωστών του «α», με την απονομή των βραβείων στους νικητές, θα μεταδοθούν – για πρώτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης – σε διαδικτυακή μετάδοση, την Κυριακή 29 Νοεμβρίου, στις 16:00. Παρουσιάζει ο Γιώργος Παπαγεωργίου. Μαζί του οι: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Καραμίχος, Μαρία Ναυπλιώτου, Γιάννης Στάνκογλου. Stay tuned!
Η τελετή απονομής των 21ων Θεατρικών Βραβείων διεξάγεται με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Αττικής.
Χορηγοί των Θεατρικών Βραβείων Κοινού 2020 είναι το single malt Cardhu 12 ετών και το Tonotil.
Δείτε τις υποψηφιότητες αναλυτικά
Σχεδιασμός ήχου
Σταύρος Γασπαράτος («Άμλετ»)
Στέλιος Γιαννουλάκης («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Μίνως Μάτσας («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Σήμη Τσιλαλή («Ο θάνατος του εμποράκου»)
Νίκος Χρονόπουλος («Chicago»)
Σχεδιασμός φωτισμoύ
Bijoux de Kant («Το καινούριο σπίτι»)
Αργύρης Θέος («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»)
Στέλλα Κάλτσου («Chicago»)
Σάκης Μπιρμπίλης («Ο γιος»/ «Το τέλειο έγκλημα»)
Βασίλης Μπισμπίκης («Ο πατέρας»)
Αντώνης Παναγιωτόπουλος («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Λευτέρης Παυλόπουλος («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Σίμος Σαρκετζής («Άμλετ»/ «Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Μουσική σύνθεση
Δήμητρα Γαλάνη («Το υπέροχό μου διαζύγιο»)
Σταύρος Γασπαράτος («Άμλετ»)
Στέλιος Γιαννουλάκης («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Θέμης Καραμουρατίδης («Μαμά»)
Ανδρέας Κατσιγιάννης («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»)
Σταμάτης Κραουνάκης («Τζένη και Μαρξ»)
Μίνως Μάτσας («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»/ «Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Ευανθία Ρεμπούτσικα («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Μαρίζα Ρίζου («Μάμα Ρόζα»)
Σκηνογραφία
Γιώργος Γαβαλάς («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Μαρία Καραθάνου («Πατέρας»)
Μανόλης Παντελιδάκης («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»/ «Το τέλειο έγκλημα»/ «Chicago»)
Κωνσταντίνος Σκουρλέτης («Το καινούριο σπίτι»)
Αθανασία Σμαραγδή («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»/ «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»)
Μαρία Φιλίππου («Η Παριζιάνα»)
Γιώργος Χατζηνικολάου («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Ενδυματολογία
Ντένη Βαχλιώτη («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Ηλένια Δουλαδίρη («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»)
Μαρία Καραθάνου («Πατέρας»)
Μαρία Κοντοδήμα («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»)
Ελένη Μπλέτσα («Η Παριζιάνα»)
Γιώργος Σεγρεδάκης («Chicago»)
Κωνσταντίνος Σκουρλέτης («Το καινούριο σπίτι»)
Νίκος Χαρλαύτης («Το τέλειο έγκλημα»/ «Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Γιώργος Χατζηνικολάου («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Γυναικείος ρόλος
Μαρίνα Ασλάνογλου («Πατέρας»)
Φαίδρα Δρούκα («Το υπέροχό μου διαζύγιο»)
Σμαράγδα Καρύδη («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Ελένη Καστάνη («Μαμά»)
Δέσποινα Μπεμπεδέλη («Ρόουζ»)
Νάντια Μπουλέ («Chicago»)
Αγορίτσα Οικονόμου («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Λένα Παπαληγούρα («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Μαρία Πρωτόπαππα («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνα Γουλφ»)
Σοφία Σεϊρλή («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Ανδρικός ρόλος
Κωνσταντίνος Ασπιώτης («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια)
Γρηγόρης Βαλτινός («Αρχιμάστορας Σόλνες»)
Λάζαρος Γεωργακόπουλος («Ο γιος»)
Τάσος Ιορδανίδης («Πατέρας»)
Δημήτρης Καταλειφός («Ο θάνατος του εμποράκου»)
Νίκος Κουρής («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Αντώνης Κρόμπας («Αξύριστα πηγούνια»)
Τάσος Κωστής («Οι λαντζέρηδες»)
Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»)
Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος («Άμλετ»)
Σκηνοθέτης
Κατερίνα Ευαγγελάτου («Άμλετ»)
Πέτρος Ζούλιας («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος («Ο γιος»)
Γιάννης Κακλέας («Chicago»)
Σμαράγδα Καρύδη («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»)
Βασίλης Μπισμπίκης («Πατέρας»)
Μιμή Ντενίση («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»)
Γιώργος Σκεύας («Ο θάνατος του εμποράκου»)
Ελένη Σκότη («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Παράσταση
Άμλετ
Η βασίλισσα της ομορφιάς
Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια
Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη
Ο γιος
Ο θάνατος του εμποράκου
Ο πατέρας
Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ
Chicago
Του Κουτρούλη ο γάμος
Η ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων για τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2020 από το αθηνόραμα κορυφώνουν το ενδιαφέρον για την τελετή απονομής στις 29/11 (σε online edition, ανοιχτή σε όλους με ένα κλικ). Τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού έρχονται να τιμήσουν μια δύσκολη χρονιά για το θέατρο, μεταδίδοντας την πίστη, την αγάπη και την έμπρακτη υποστήριξη του θεατρόφιλου κοινού προς τους ανθρώπους του ελληνικού θεάτρου. Ειδικά μέσα στη φετινή δυσοίωνη συγκυρία, η μαζική ψήφος των αναγνωστών λειτουργεί ως ηθική επιβράβευση όλων όσων επιμένουν να παράγουν πολιτισμό, να μας ψυχαγωγούν και να μας εμπνέουν.
Παρόλο που έληξε πριν την ώρα της, η θεατρική σεζόν 2019 – 20 είχε πλούσια δραστηριότητα: από την 1η Οκτωβρίου 2019 μέχρι και το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου 2020, όταν ανεστάλη η λειτουργία των θεάτρων, μετρήσαμε λίγες περισσότερες από 650 πρεμιέρες, ενώ η ιδιαίτερη συγκυρία δεν έκαμψε ούτε τον ενθουσιασμό των θεατών, που έσπευσαν να συμμετάσχουν μαζικά στην ψηφοφορία του «α». Αυτές οι 650 παραγωγές κάλυψαν μια μεγάλη γκάμα θεαμάτων και ρεπερτορίου, από μικρότερης κλίμακας, συχνά ερευνητικές, παραστάσεις μέχρι μεγάλες μουσικοθεατρικές παραγωγές. Είδαμε μονολόγους αλλά και πολυπρόσωπες παραστάσεις. Νέα έργα σε, πρώτη παρουσίαση, που κέρδισαν τις εντυπώσεις και δίπλα τους ήδη καταξιωμένα κλασικά αριστουργήματα. Σπουδαία θεατρικά κείμενα αλλά και διασκευές, εμπνευσμένες από τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο. Αισθητή ήταν η παρουσία των κωμωδιών, ελληνικών και ξένων, χωρίς να υπολείπονται όμως τα «δύσκολα» δραματικά κείμενα.
Οι παραστάσεις που έφτασαν ψηλότερα στην προτίμηση των αναγνωστών του «α» στις φετινές υποψηφιότητες, δείχνουν πως οι θεατές ξεχωρίζουν τα κλασικά έργα, ειδικά όταν χαίρονται ιδιαίτερων, προσωπικών σκηνοθετικών αναγνώσεων – ο «Άμλετ», που σκηνοθέτησε η Κατερίνα Ευαγγελάτου, συγκέντρωσε έξι υποψηφιότητες (μεταξύ των οποίων καλύτερης παράστασης, σκηνοθεσίας και ανδρικού ρόλου για τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο) – όπως και τα δραματικά κείμενα, που φέρνουν επί σκηνής ηθικά διλήμματα, κοινωνικούς προβληματισμούς και διαταραγμένες οικογενειακές σχέσεις: ο «Γιος», το έργο για την εφηβική κατάθλιψη, που σκηνοθέτησε ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, συγκέντρωσε τέσσερις υποψηφιότητες, ενώ η «Βασίλισσα της ομορφιάς», το συνταρακτικό έργο του Μάρτιν ΜακΝτόνα, μετράει υποψηφιότητες σε οχτώ από τις εννέα κατηγορίες, με την Αγορίτσα Οικονόμου και τη Σοφία Σεϊρλή, τις δύο γυναίκες της διανομής να είναι και οι δύο υποψήφιες στην κατηγορία του γυναικείου ρόλου.
Οι θεατές απόλαυσαν, όμως, εξίσου τα μεγάλα, feel good θεάματα: το μιούζικαλ «Chicago», σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα, δείχνει ότι κέρδισε τις εντυπώσεις, μετρώντας εφτά υποψηφιότητες στο σύνολο των εννέα κατηγοριών, όπως και το εγχείρημα της Μιμής Ντενίση, με το νοσταλγικού χαρακτήρα «Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη» που έφτασε τις έξι υποψηφιότητες. Ψηλά στην προτίμηση του κοινού είναι και η μεταφορά της λογοτεχνίας στο θέατρο, με τη θεατρική διασκευή της «Δασκάλας με τα χρυσά μάτια», του Μυριβήλη, να μετράει οχτώ υποψηφιότητες (ανάμεσά τους της Λένας Παπαληγούρα για το γυναικείο ρόλο και του Κωνσταντίνου Ασπιώτη για τον ανδρικό), όπως ψηλά παραμένουν οι μετοχές του κλασικού αμερικάνικου δράματος, με το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ», σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και το «Θάνατο του εμποράκου», σε σκηνοθεσία του Γιώργου Σκεύα, να συγκεντρώνουν εφτά και τέσσερις υποψηφιότητες αντίστοιχα, ανάμεσα στις οποίες αυτές της καλύτερης παράστασης, σκηνοθεσίας και πρώτου ανδρικού ρόλου (για τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και το Δημήτρη Καταλειφό, αντίστοιχα).
Σταθερή παραμένει η αγάπη του κοινού για τον ωμό ρεαλισμό επί σκηνής, μια τάση που εμφανίστηκε τα τελευταία χρόνια, με τη μεταφορά του «Πατέρα», του Στρίντμπεργκ, στη σύγχρονη Ελλάδα, δια χειρός Βασίλη Μπισμπίκη, να μετράει εφτά υποψηφιότητες (ανάμεσά τους της καλύτερης παράστασης, σκηνοθεσίας, ανδρικού ρόλου για τον Τάσο Ιορδανίδη και γυναικείου για τη Μαρίνα Ασλάνογλου), ενώ τα «Αξύριστα πηγούνια», του Γιάννη Τσίρου, που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Παλούμπης, είναι υποψήφια στην κατηγορία του ανδρικού ρόλου. Οι θεατές ξεχώρισαν όμως και τις κεφάτες ερμηνείες παλαιών και ίσως παραγνωρισμένων έργων, όπως αυτή που επεφύλαξε η Σμαράγδα Καρύδη στο έργο του Ραγκαβή, «Του Κουτρούλη ο γάμος», που είναι υποψήφια και στις εννιά κατηγορίες, και η ίδια η Καρύδη υποψήφια σε δύο κατηγορίες, καλύτερης σκηνοθεσίας και γυναικείου ρόλου.
Δείχνουν, επίσης, ότι απόλαυσανσύγχρονα έργα, που δείχνουν «βγαλμένα από τη ζωή» («Το υπέροχό μου διαζύγιο», «Μαμά», «Οι λαντζέρηδες»), ενώ επιβραβεύουν παραστάσεις και για τις επιμέρους ποιότητές τους: τις ερμηνείες(στις κατηγορίες του γυναικείου και του ανδρικού ρόλου ξεχωρίζουν τα ονόματα της Δέσποινας Μπεμπεδέλη, στην ερμηνεία της Εβραίας επιζήσασας «Ρόουζ» και του Γρηγόρη Βαλτινού, στο ρόλο του «Αρχιμάστορα Σόλνες»),τη μουσική (στις υποψηφιότητες συναντάμε τα ονόματα της Δήμητρας Γαλάνη, της Μαρίζας Ρίζου, του Θέμη Καραμουρατίδη και του Σταμάτη Κραουνάκη), την avant garde αισθητική ή την ιδιαίτερη, νουάρ ατμόσφαιρα (το «Καινούριο σπίτι», από τους Bijoux de kant, και το χιτσκοκικό «Τέλειο έγκλημα», που σκηνοθέτησε η Φρόσω Λύτρα, είναι υποψήφιες στις κατηγορίες της σκηνογραφίας, της ενδυματολογίας και του φωτισμού).
Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των αναγνωστών του «α», με την απονομή των βραβείων στους νικητές, θα μεταδοθούν – για πρώτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης – σε διαδικτυακή μετάδοση, την Κυριακή 29 Νοεμβρίου, στις 16:00. Παρουσιάζει ο Γιώργος Παπαγεωργίου. Μαζί του οι: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Καραμίχος, Μαρία Ναυπλιώτου, Γιάννης Στάνκογλου. Stay tuned!
Η τελετή απονομής των 21ων Θεατρικών Βραβείων διεξάγεται με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Αττικής.
Χορηγοί των Θεατρικών Βραβείων Κοινού 2020 είναι το single malt Cardhu 12 ετών και το Tonotil.
Δείτε τις υποψηφιότητες αναλυτικά
Σχεδιασμός ήχου
Σταύρος Γασπαράτος («Άμλετ»)
Στέλιος Γιαννουλάκης («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Μίνως Μάτσας («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Σήμη Τσιλαλή («Ο θάνατος του εμποράκου»)
Νίκος Χρονόπουλος («Chicago»)
Σχεδιασμός φωτισμoύ
Bijoux de Kant («Το καινούριο σπίτι»)
Αργύρης Θέος («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»)
Στέλλα Κάλτσου («Chicago»)
Σάκης Μπιρμπίλης («Ο γιος»/ «Το τέλειο έγκλημα»)
Βασίλης Μπισμπίκης («Ο πατέρας»)
Αντώνης Παναγιωτόπουλος («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Λευτέρης Παυλόπουλος («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Σίμος Σαρκετζής («Άμλετ»/ «Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Μουσική σύνθεση
Δήμητρα Γαλάνη («Το υπέροχό μου διαζύγιο»)
Σταύρος Γασπαράτος («Άμλετ»)
Στέλιος Γιαννουλάκης («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Θέμης Καραμουρατίδης («Μαμά»)
Ανδρέας Κατσιγιάννης («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»)
Σταμάτης Κραουνάκης («Τζένη και Μαρξ»)
Μίνως Μάτσας («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»/ «Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Ευανθία Ρεμπούτσικα («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Μαρίζα Ρίζου («Μάμα Ρόζα»)
Σκηνογραφία
Γιώργος Γαβαλάς («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Μαρία Καραθάνου («Πατέρας»)
Μανόλης Παντελιδάκης («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»/ «Το τέλειο έγκλημα»/ «Chicago»)
Κωνσταντίνος Σκουρλέτης («Το καινούριο σπίτι»)
Αθανασία Σμαραγδή («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»/ «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»)
Μαρία Φιλίππου («Η Παριζιάνα»)
Γιώργος Χατζηνικολάου («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Ενδυματολογία
Ντένη Βαχλιώτη («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Ηλένια Δουλαδίρη («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»)
Μαρία Καραθάνου («Πατέρας»)
Μαρία Κοντοδήμα («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»)
Ελένη Μπλέτσα («Η Παριζιάνα»)
Γιώργος Σεγρεδάκης («Chicago»)
Κωνσταντίνος Σκουρλέτης («Το καινούριο σπίτι»)
Νίκος Χαρλαύτης («Το τέλειο έγκλημα»/ «Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Γιώργος Χατζηνικολάου («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Γυναικείος ρόλος
Μαρίνα Ασλάνογλου («Πατέρας»)
Φαίδρα Δρούκα («Το υπέροχό μου διαζύγιο»)
Σμαράγδα Καρύδη («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Ελένη Καστάνη («Μαμά»)
Δέσποινα Μπεμπεδέλη («Ρόουζ»)
Νάντια Μπουλέ («Chicago»)
Αγορίτσα Οικονόμου («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Λένα Παπαληγούρα («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Μαρία Πρωτόπαππα («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνα Γουλφ»)
Σοφία Σεϊρλή («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Ανδρικός ρόλος
Κωνσταντίνος Ασπιώτης («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια)
Γρηγόρης Βαλτινός («Αρχιμάστορας Σόλνες»)
Λάζαρος Γεωργακόπουλος («Ο γιος»)
Τάσος Ιορδανίδης («Πατέρας»)
Δημήτρης Καταλειφός («Ο θάνατος του εμποράκου»)
Νίκος Κουρής («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Αντώνης Κρόμπας («Αξύριστα πηγούνια»)
Τάσος Κωστής («Οι λαντζέρηδες»)
Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»)
Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος («Άμλετ»)
Σκηνοθέτης
Κατερίνα Ευαγγελάτου («Άμλετ»)
Πέτρος Ζούλιας («Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια»)
Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος («Ο γιος»)
Γιάννης Κακλέας («Chicago»)
Σμαράγδα Καρύδη («Του Κουτρούλη ο γάμος»)
Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»)
Βασίλης Μπισμπίκης («Πατέρας»)
Μιμή Ντενίση («Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη»)
Γιώργος Σκεύας («Ο θάνατος του εμποράκου»)
Ελένη Σκότη («Η βασίλισσα της ομορφιάς»)
Παράσταση
Άμλετ
Η βασίλισσα της ομορφιάς
Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια
Κι από Σμύρνη… Σαλονίκη
Ο γιος
Ο θάνατος του εμποράκου
Ο πατέρας
Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ
Chicago
Του Κουτρούλη ο γάμος