Εμπνευσμένη από την Αναγέννηση, η νέα συλλογή του οίκου Chanel παρουσιάστηκε σε έναν χώρο με ιδιαίτερο συμβολισμό, όπως το Château de Chenonceau, και μετέφερε τους θεατές πίσω στους αιώνες.
Κόντρα στην απαισιοδοξία των καιρών, ο οίκος Chanel πραγματοποίησε το ετήσιο fashion show του, Métier d’ Art 2020/21, σε έναν εμβληματικό πύργο με μεγάλη ιστορική σημασία για την Γαλλία. Ο λόγος για το Κάστρο του Σενονσώ (Château de Chenonceau), – ή Κάστρο των Γυναικών (Château de femmes)-, όπως επικράτησε αργότερα να ονομάζεται-), το οποίο βρίσκεται νοτιοδυτικά της χώρας, χτισμένο κατά μήκος του ποταμού Λίγηρα.
Η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου, Virginie Viard, δεν επέλεξε τυχαία το εν λόγω αξιοθέατο για το catwalk της νέας collection, καθώς Κάστρο του Σενονσώ αποτελεί το δεύτερο, σε επισκεψιμότητα, κάστρο μετά τις Βερσαλλίες. Η μαγεία που εκπέμπει, τόσο το εξωτερικό του Κάστρου, , όσο και το εσωτερικό του, μεταφέρουν τον θεατή σε μακρινούς αιώνες. Οι μεγαλοπρεπείς αίθουσες, στις οποίες δεσπόζουν αριστουργηματικά έργα τέχνης, οι λαμπερές ταπετσαρίες και τα αστραφτερά μάρμαρα, αλλά και οι καταπράσινοι μεγαλειώδεις κήποι, οι αμπελώνες και ο ποταμός Λίγηρας στον οποίο καθρεφτίζεται το κάστρο, μοιάζουν βγαλμένοι από παραμύθι. Πέρα, όμως, από την ξεχωριστή ατμόσφαιρα, το Κάστρο του Σενονσώ επιλέγη για την παρουσίαση της νέας συλλογής, λόγω της συμβολικής του αξίας, αφού στο παρελθόν συνδέθηκε με δυναμικές γυναικείες προσωπικότητες, μεταξύ των οποίων και η Αικατερίνη των Μεδίκων, Βασίλισσα της Γαλλίας και χήρα του Βασιλιά Ερρίκου Β’, η οποία ως λάτρης της Αναγέννησης αποτύπωσε την αναγεννησιακή εποχή και τέχνη στους πολυτελείς χώρου του κάστρου. Επιπλέον, το σύμβολο της Βασίλισσας με τα δύο διαπλεκόμενα CC, που δεσπόζει χαραγμένο σε κολόνες και καθίσματα του εξωτερικού χώρου, συνιστά την κοινή κληρονομιά του Κάστρου και του Οίκου Chanel.
Εμπνευσμένη από την Αναγέννηση και την Βασίλισσα Αικατερίνη των Μεδίκων, η νέα collection παρουσιάστηκε σε ένα fashion show που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, με το οποίο η καλλιτεχνική διευθύντρια της εταιρείας απέτισε φόρο τιμής τις δημιουργίες των καλλιτεχνικών εργαστηρίων που συνεργάζονται με τον κορυφαίο οίκο μόδας και αποτέλεσε αφορμή για την ανάδειξη της υποδειγματικής ποιότητας των συνεργαζόμενων προμηθευτών της Maison d’ Art.
Η νέα συλλογή εστιάζει στην αναγεννησιακή αισθητική, το παραμύθι, και τις εμβληματικές γυναικείες προσωπικότητες. Τα ταγέρ, ως στοιχείο που χαρακτηρίζει τον οίκο, διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο στο catwalk. Κυριαρχεί, επίσης, η διχρωμία της σκακιέρας, η οποία αναπαριστά τα λαμπερά μάρμαρα στα δάπεδα του Κάστρου του Σενονσώ, αλλά και τα χρώματα της Chanel, το άσπρο και το μαύρο. Φετίχ αποτέλεσαν τα μεγάλα καπέλα, και τα μαύρα φορέματα σε λιτές γραμμές. Η συλλογή προωθεί νέες τάσεις της μόδας, όπως την χρήση κολάν αντί για καλσόν, τις τσάντες μινιατούρες κρεμασμένες από τον λαιμό, τα πλεκτά σακάκια και τις μίνι φούστες. Τα χρώματα που κυριαρχούν, πέρα από το black and white, είναι το απαλό μπορντό, το μπλε ηλεκτρίκ και το ρόζ.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την επίσημη σελίδα του οίκου Chanel: