No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

«Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια» του Ιάκωβου Καμπανέλλη σε live streaming από το Θέατρο Rex – Σκηνή «Ελένη Παπαδάκη»

Δεκ 13, 2020
in Θεατρικά νέα, Θεατρικές παραστάσεις, Θέατρο, Πολιτισμός, Τεχνολογία
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

«Φάουστ», του Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο – Κτήριο Τσίλλερ – Κεντρική Σκηνή

«Φάουστ», του Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο – Κτήριο Τσίλλερ – Κεντρική Σκηνή

Μαρ 8, 2025
Οι «κρυμμένες» πένες του ελληνικού τραγουδιού

Οι «κρυμμένες» πένες του ελληνικού τραγουδιού

Μαρ 4, 2025
«Τρεις αδελφές» : Το αριστούργημα του Άντον Τσέχοφ στο Εθνικό Θέατρο

«Τρεις αδελφές» : Το αριστούργημα του Άντον Τσέχοφ στο Εθνικό Θέατρο

Φεβ 18, 2025
Κάντε share!
         
      

Ιάκωβου Καμπανέλλη
«Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια»

Live Streaming

Zωντανά από το Θέατρο Rex – Σκηνή «Ελένη Παπαδάκη»
Σάββατο 19 Δεκεμβρίου
, στις 20:30

Το Εθνικό Θέατρο παρουσιάζει για πρώτη φορά το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια», σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα.

Το έργο του συγγραφέα, που σφράγισε την Ελληνική μεταπολεμική δραματουργία, γράφτηκε την άνοιξη του 1954 και αποτέλεσε την αφορμή για την πρώτη επαφή του με τον κινηματογράφο το 1955.

Σημείωμα του σκηνοθέτη

«Η χώρα με την εμφύλια μνήμη»

Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης στον πρόλογο που συνέταξε στην πρώτη έκδοση του έργου από τον Κέδρο το 1991, αναφέρει πως είχε χάσει για πάνω από τριάντα χρόνια τα χειρόγραφα της «Στέλλας με τα κόκκινα γάντια». Από τύχη αγαθή τα ξαναβρήκε και, όπως συνήθιζε, ξαναέγραψε το έργο, αφαιρώντας αρκετές από τις παλιές σκηνές. Ξεκινώντας τη μελέτη του έργου, αυτούς τους μήνες της πανδημίας, θέλησα να μάθω (μάλλον από επαγγελματική διαστροφή) ποια ήταν η παλαιότερη μορφή του κειμένου και σε ποιες ακριβώς περικοπές προχώρησε ο συγγραφέας. Απευθύνθηκα έτσι στην κόρη του συγγραφέα, την Κατερίνα Καμπανέλλη, η οποία γενναιόδωρα μου επέτρεψε να παραλάβω και να μελετήσω τα χειρόγραφα· χειρόγραφα του 1954 και του 1990: ανεκτίμητες και αποκαλυπτικές μαρτυρίες για το πώς σκεφτόταν και τι ήθελε πραγματικά να είναι το έργο αυτό ο συγγραφέας του, προτού παραλάβει το υλικό ο Μιχάλης Κακογιάννης, προκειμένου να σκηνοθετήσει την όντως θρυλική και σημαντική ταινία του το 1955. Η Κατερίνα Καμπανέλλη, παραδίδοντάς μου το φάκελο, μου παραχώρησε και την ελευθερία – κι αυτό φυσικά δεν είναι καθόλου αυτονόητο – να χρησιμοποιήσω το υλικό του πατέρα της.

Θα προσπαθήσω συνοπτικά να αναφέρω κάποιες διαπιστώσεις που μου αποκαλύφθηκαν, γιατί νομίζω ότι εν μέρει μπορούν να εξηγήσουν το πρίσμα, μέσα στο οποίο κινείται η ανάγνωσή μας και κατ’ επέκταση η σκηνική μας προσπάθεια.

Αυτό που καταρχάς εντυπωσιάζει στα χειρόγραφα του Καμπανέλλη, είναι οι μεγάλες διαφορές που μπορεί να εντοπίσει κανείς στους δύο βασικούς ήρωες, έτσι όπως τους έχουμε γνωρίσει, κυρίως από την ταινία. Η Στέλλα παρουσιάζεται εδώ όχι ως μια φτασμένη και πασίγνωστη τραγουδίστρια, μια femme fatale στα πρότυπα της Τζίλντα, αλλά ως μια εξαιρετικά ταλαιπωρημένη, από οικογενειακές και κοινωνικές συνθήκες κοπέλα· ένα κορίτσι που «θα ήθελε» να είναι τραγουδίστρια και που «θα ήθελε» να φτάσει μια μέρα, που θα τραγουδάει με τον Τσιτσάνη. Η Στέλλα αποτυπώνει τις επιθυμίες και της ελπίδες μιας μετεμφυλιακής Ελλάδας, καταπονημένης από τομεγάλο πόλεμο, τον εμφύλιο, και πιθανότατα τραυματισμένης, από ισχυρές και βίαιες οικογενειακές συγκρούσεις. Επιπροσθέτως, φέρεται να είναι πολύ περισσότερο υπόλογη στις κοινωνικές επιταγές της εποχής για γάμο και κοινωνική ενσωμάτωση μέσω μιας μικροαστικοποίησης, γεγονός που καθιστά την «επανάστασή» της να μη παντρευτεί (στο τέλος του έργου), όχι τόσο προϊόν της βούλησης μιας εξ ορισμού «ασυμβίβαστης επαναστάτριας», όσο μια σπασμωδική ενέργεια άρνησης και αυτοκαταστροφής, ενός βαθιά τραυματισμένου κοριτσιού, από τις επιβαρυμένες πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες μιας Ελλάδας, που δεν ξέρει ούτε πώς να υπάρξει ούτε τι ακριβώς είναι σε εκείνα τα δίσεκτα χρόνια.

Ο Μίλτος πάλι, δεν είναι ένας φτασμένος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, όπως στην ταινία. Είναι εργάτης σε λατομείο, βάζει τη ζωή του κάθε μέρα σε κίνδυνο, με τους δυναμίτες που αναγκάζεται να ανάβει, για να εξορύξει το μάρμαρο και να «δαμάσει» το σκληρότερο υλικό που υπάρχει, την πέτρα του βουνού. Συμβολικά, λοιπόν, είναι πολύ πιο έτοιμος και κατάλληλος να «εξορύξει» την τρυφεράδα από τη φαινομενικά αλύγιστη και «πέτρινη» στη σκληρότητά της, Στέλλα. Δεν κουβαλάει, όμως, πέτρες μόνο τώρα, με το φορτηγό που έχει αποκτήσει για να μεταφέρει το μάρμαρο του λατομείου. Σε μια αποκαλυπτική σκηνή, που ο Καμπανέλλης «έκοψε» από την τελική εκδοχή του έργου, μαθαίνουμε ότι κουβαλάει κοτρώνες σχεδόν από πάντα, από τότε που ήταν κρατούμενος σε στρατόπεδο συγκέντρωσης στη Γερμανία. Είναι αναπόφευκτη η σύνδεση με την εμπειρία του Καμπανέλλη στο Μαουτχάουζεν – ο συγγραφέας, ακόμα κι αν αφαίρεσε αυτή την αναφορά, μπόλιασε το Μίλτο με το δικό του ανεξίτηλο τραύμα. Αυτό το γεγονός μας υπαγόρευσε πλέον να φανταστούμε το Μίλτο όχι απλά ως ένα ζηλότυπο γυναικοκτόνο, που ατιμάστηκε, επειδή η νύφη το ‘σκασε από την εκκλησία, αλλά ως ένα, επίσης, βαρύτατα πληγωμένο νέο άντρα, που γυρεύει μια κοινωνική αποκατάσταση, έπειτα από αλλεπάλληλες ιστορικές ταπεινώσεις.

Αυτό που επίσης εντυπωσιάζει από τη μελέτη των χειρόγραφων – ειδικά αν σκεφτούμε πόσο νέος συγγραφέας ήταν ο Καμπανέλλης το 1954 – είναι η απίστευτα ώριμη ανάπτυξη όλων των υπόλοιπων χαρακτήρων, οι οποίοι στην ταινία, αναγκαστικά, τυποποιήθηκαν, προκειμένου να τονιστεί η ερωτική ιστορία. Η ταβέρνα της Μαρίας στο θεατρικό έργο είναι μια αυτοσχέδια αυλή της συμφοράς, που εκ των ενόντων έγινε «νυχτερινό κέντρο», μιας και ο Αλέκος χάρισε στη Στέλλα το πιάνο, για να τη δελεάσει να τον παντρευτεί, στην προσπάθειά του να την κάνει να ξεπεράσει τις ταξικές τους διαφορές. Το πιάνο, σύμβολο του αστικού και μουσικού καθωσπρεπισμού, επιτρέπει στη Μαρία να ονειροπολεί, πώς θα μετατρέψει τη φτωχή αυλή της σε ευυπόληπτο νυχτερινό κέντρο, χωρίς το φόβο πια της αστυνομοκρατίας της εποχής, που κι αυτή αναφέρεται ρητά στο έργο. Ο Μήτσος το γκαρσόνι, ευελπιστεί κι αυτός, μέσω του πιάνου, σε μια πιο σταθερή εργασιακή ζωή, ενώ κατατρύχεται διαρκώς από το άγχος της επιβίωσης και του τέλους των πολιτικών διωγμών (ο αδελφός του εξορίστηκε στην Ελ Ντάμπα εξαιτίας των γεγονότων των Δεκεμβριανών). Η Αννέτα υποφέρει από τη ζήλεια, βλέποντας μια κουστωδία ανδρών έτοιμων να χαρίσουν στη Στέλλα όλα εκείνα τα δώρα, που καθιστούν μια νέα γυναίκα εξοπλισμένη με όλα τα εφόδια της τόσο ποθητής – για τα ιστορικά δεδομένα εκείνης της Ελλάδας – μικροαστικής αποκατάστασης. Ο Πίπης ο πιανίστας «κουβαλάει» το δράμα των περασμένων μουσικών του μεγαλείων, νιώθει κι εκείνος υπόχρεος για το πιάνο, αλλά στενοχωριέται που είναι αναγκασμένος, λόγω πείνας, να παίζει ρεμπέτικα και όχι σονάτες (οικτίρει τον εαυτό του που δεν έγινε Σκαλκώτας). Ο Αντώνης, ο νεαρός ελαιοχρωματιστής, επιστρέφοντας από μια στρατιωτική θητεία, που τον έκανε να χάσει την αυτοεκτίμησή του (ας αναλογιστούμε τι ήταν ο Ελληνικός Στρατός τη δεκαετία του 50), εμφανίζεται κι αυτός κατειλημμένος από το εργασιακό άγχος. Τέλος, η μάνα του Μίλτου, η γυναίκα του ανάπηρου στρατιώτη και η μητέρα του κρατούμενου στο στρατόπεδο συγκέντρωσης, δεν είναι πια μόνο η «σκληρή» γυναικεία φιγούρα, που «εκβιάζει» τη Στέλλα να μη προδώσει το γιο της, αλλά εκείνη η γυναικεία μορφή που θα την προειδοποιήσει, σχεδόν ηθελημένα, για τον όλεθρο της γαμήλιας ερημιάς, που ελλοχεύει για το κορίτσι της Ελλάδας της εποχής εκείνης.

Με αυτές τις διαπιστώσεις, ήταν επόμενο να μετατοπιστεί το ενδιαφέρον μας από την ερωτική ιστορία σε μια συνολικότερη τοιχογραφία αυτής της ναυαγισμένης μετεμφυλιακής Ελλάδας.

Βασική αιτία για τη συγγραφή της Στέλλας υπήρξε η σαγήνη που άσκησαν στον Καμπανέλλη τα ρεμπέτικα τραγούδια. Μοιραία, πάλι, απομακρυνθήκαμε από τον πειρασμό να χρησιμοποιήσουμε την τόσο άρρηκτα συνδεδεμένη με την ταινία μουσική του Μάνου Χατζιδάκι. Η αναφορά στον Τσιτσάνη μας επέβαλλε μια νέα δραματουργία, σε σχέση με τα πάθη των ηρώων. Έτσι, η παράστασή μας έχει ποτιστεί με τα τραγούδια του μεγάλου Τρικαλινού, αλλά και με εξίσου σπουδαία μεταπολεμικά έργα, κι άλλων πρωτοπόρων συνθετών της ανεξάντλητης δεξαμενής του ρεμπέτικου – του Παπαϊωάννου, του Χατζηχρήστου, του Μητσάκη, του Καλδάρα, του Μπακάλη, της Γεωργακοπούλου.

Τέλος, η σκηνική μας «ανάγνωση» ενσωματώνει κάποια ένθετα δικά μας κείμενα, ελεύθερα, εμπνευσμένα από τα γραπτά της Μαργκερίτ Ντυράς και του Μάριου Χάκκα. Η Ντυράς, έχοντας ζήσει την περιπέτεια του άντρα της στα στρατόπεδα συγκέντρωσης και έχοντας αντιληφθεί την τραγωδία του έρωτα σαν απότοκο του πολεμικού ευρωπαϊκού τραύματος, μας φάνηκε συγγενής του Καμπανέλλη, ως προς την αποτύπωση του δολοφονικού πάθους ανάμεσα στον άντρα και τη γυναίκα. Από την άλλη, η ασθματική γραφή του Μάριου Χάκκα, του οδυνηρού αυτού παλμογράφου μιας Αθήνας που αλλοίωσε το πρόσωπό της στα δραματικά εκείνα χρόνια, που εκτυλίσσεται και η «Στέλλα με τα κόκκινα γάντια», μας επιβεβαίωσε την πικρή αίσθηση της φρέσκιας ήττας που κι εμείς νιώθουμε σε αυτήν τη ζοφερή πανδημική εποχή.

Γιάννος Περλέγκας

Η απευθείας μετάδοση θα είναι διαθέσιμη στη σελίδα livestream.n-t.gr, μέσω κωδικού πρόσβασης με αγορά ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Τιμή εισιτηρίου: 8€
Ώρα έναρξης: 20:30

Tαυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία – Μουσική επιμέλεια: Γιάννος Περλέγκας
Σκηνικά – Κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Συνεργάτης μουσικής επιμέλειας: Στράτος Γκρίντζαλης
Κίνηση: Μαρκέλλα Μανωλιάδη
Βοηθός σκηνοθέτη: Μάγδα Καυκούλα
Κομμώσεις – Περούκες: Χρόνης Τζήμος
Σχεδιασμός μακιγιάζ: Οlga Faleichyk
Δραματολόγος παράστασης: Εύα Σαραγά

Τα ένθετα κείμενα της παράστασης είναι ελεύθερα, εμπνευσμένα από γραπτά της Μαργκερίτ Ντυράς και του Μάριου Χάκκα.

Διανομή αλφαβητικά
Mάνα του Μίλτου – Αφηγήτρια: Ανθή Ευστρατιάδου
Mαρία: Σοφία Κόκκαλη
Aννέτα: Κατερίνα Λυπηρίδου
Aλέκος – Αντώνης: Βασίλης Μαγουλιώτης
Πίπης: Γιάννος Περλέγκας
Στέλλα: Εύη Σαουλίδου
Mήτσος: Θοδωρής Σκυφτούλης
Μίλτος: Μιχάλης Τιτόπουλος

Μουσικός επί σκηνής: Στράτος Γκρίντζαλης

Στην παράσταση ακούγονται, εκτελεσμένες ζωντανά, συνθέσεις του Βασίλη Τσιτσάνη, του Γιάννη Παπαϊωάννου, του Απόστολου Χατζηχρήστου, του Απόστολου Καλδάρα, του Μπάμπη Μπακάλη και της Ιωάννας Γεωργακοπούλου.

Φωτογράφος παράστασης: Κάρολ Τζάρεκ


Κάντε share!
         
      
Tags: Απόστολος ΚαλδάραςΑπόστολος ΧατζηχρήστοςΒασίλης ΤσιτσάνηςΓιάννης ΠαπαϊωάννουΓιάννος ΠερλέγκαςΕθνικό ΘέατροΕλένη ΠαπαδάκηΗ Στέλλα με τα Κόκκινα ΓάντιαΘέατρο RexΘέατρο Rex Σκηνή Ελένη ΠαπαδάκηΙάκωβος ΚαμπανέλληςΙωάννα ΓεωργακοπούλουΚάρολ ΤζάρεκΜαργκερίτ ΝτυράςΜάριος ΧάκκαςΜπάμπης ΜπακάληςΣτράτος Γκρίντζαλης
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Πρώτο σε τηλεθέαση για δεύτερη εβδομάδα το «Σπίτι με το Mega», με το Στέλιο Ρόκκο

Next Post

Πέθανε ο Ανδρέας Φικιώρης

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

Jessie J: Το «Living My Best Life» ήρθε για να σε κάνει να χορεύεις ασταμάτητα

Jessie J: Το «Living My Best Life» ήρθε για να σε κάνει να χορεύεις ασταμάτητα

Μάι 16, 2025
Small Spaces: Το νέο indie παιχνίδι που κάνει την τέχνη της μικρής διαβίωσης… μεγάλη υπόθεση

Small Spaces: Το νέο indie παιχνίδι που κάνει την τέχνη της μικρής διαβίωσης… μεγάλη υπόθεση

Μάι 16, 2025
Άσπα – «Πάνω Κάτω»: Το νέο τσιφτετέλι που απογειώνει το καλοκαίρι και σαρώνει στο TikTok!

Άσπα – «Πάνω Κάτω»: Το νέο τσιφτετέλι που απογειώνει το καλοκαίρι και σαρώνει στο TikTok!

Μάι 16, 2025

Ο Νίκος Οικονομόπουλος επιστρέφει δυναμικά με το «Εισιτήριο Ένα» – Μια ερμηνεία που αφήνει το στίγμα της!

Μάι 16, 2025
Next Post
Πέθανε ο Ανδρέας Φικιώρης

Πέθανε ο Ανδρέας Φικιώρης

No Result
View All Result

Popular.

  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1667 shares
    Share 726 Tweet 392
  • Πυξ Λαξ: «Λίγο Χρώμα για τα Σκούρα» – Το νέο άλμπουμ που φέρνει φως στη σύγχρονη ελληνική μουσική

    328 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Klavdia: Το viral τραγούδι της που «μαγεύει»

    332 shares
    Share 133 Tweet 83
  • ARCHO – «Αν μ’ αγαπούσες» : Νέο τραγούδι με στίχους των Arcade και κινηματογραφικό video clip

    329 shares
    Share 132 Tweet 82
  • Βγήκε με την Όλγα, αλλά προτιμά την αδελφή της… στο First Dates (vids)

    334 shares
    Share 134 Tweet 84
  • Rihanna: Το νέο της τραγούδι για τα Στρουμφάκια σπάει το ίντερνετ!

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • APON: «Προβλήματα»: το τραγούδι που είναι no1 παντού

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

    329 shares
    Share 132 Tweet 82
  • Έκρηξη αντιδράσεων για το σόου της Adidas: Η Ακρόπολη έγινε background σε διαφημιστικό – Δείτε τα πλάνα!

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Ο Νίκος Οικονομόπουλος επιστρέφει δυναμικά με το «Εισιτήριο Ένα» – Μια ερμηνεία που αφήνει το στίγμα της!

    326 shares
    Share 130 Tweet 82

Τελευταίες αναρτήσεις

Eurovision 2025: Η μεγάλη βραδιά έφτασε! Η Ελλάδα με την Klavdia και την «Αστερομάτα» στον Τελικό

Eurovision 2025: Η μεγάλη βραδιά έφτασε! Η Ελλάδα με την Klavdia και την «Αστερομάτα» στον Τελικό

Μάι 17, 2025
«Kitchen Lab» : Ελληνικό, καλοκαιρινό και παρεΐστικο μενού (Trailer)

«Kitchen Lab» : Ελληνικό, καλοκαιρινό και παρεΐστικο μενού (Trailer)

Μάι 17, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Παπαδόπουλος – Θλίψη στην οικογένεια της ΑΕΚ

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Παπαδόπουλος – Θλίψη στην οικογένεια της ΑΕΚ

Μάι 17, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • Eurovision 2025: Η μεγάλη βραδιά έφτασε! Η Ελλάδα με την Klavdia και την «Αστερομάτα» στον Τελικό
  • «Kitchen Lab» : Ελληνικό, καλοκαιρινό και παρεΐστικο μενού (Trailer)
  • Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Παπαδόπουλος – Θλίψη στην οικογένεια της ΑΕΚ
  • Δεν θα πιστέψεις τι πέτυχε ο Ολυμπιακός: Το ντοκιμαντέρ που αποκαλύπτει τα άγνωστα παρασκήνια του ευρωπαϊκού άθλου! (Trailer)
  • Επιτυχημένο χειρουργείο για τον Άρη Μουγκοπέτρο – Διασώζεται η όρασή του στο δεξί μάτι

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.