Πρωταγωνιστές ο Ζαχαρίας Ταρπάγκος και η Μαρία Μπιλντέα στο φλάουτο και την άρπα, ο Αλέξανδρος Οικονόμου στο φαγκότο και στο βιολί ο Σίμος Παπάνας.
Τρία κοντσέρτα του Wolfgang Amadeus Mozart για διαφορετικά όργανα, ένα για φλάουτο και άρπα, ένα για φαγκότο καθώς και ένα για βιολί, επέλεξαν να ερμηνεύσουν σε πρώτη διαδικτυακή προβολή οι Μουσικοί της Καμεράτας – Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής, υπό το Μάρκελλο Χρυσικόπουλο, την Τετάρτη 3 Μαρτίου, στις 8:30 μ.μ.
Πρωταγωνιστές στο Κοντσέρτο για φλάουτο και άρπα σε ντο μείζονα είναι ο Ζαχαρίας Ταρπάγκος (φλάουτο τραβέρσο) και η Μαρία Μπιλντέα, που θα παίξει σε αυθεντική άρπα Érard του 1802, στο Κοντσέρτο για φαγκότο σε σι ύφεση μείζονα ο Αλέξανδρος Οικονόμου και στο Κοντσέρτο για βιολί αρ. 4 σε ρε μείζονα ο βιολονίστας Σίμος Παπάνας.
- Κοντσέρτο για φλάουτο και άρπα σε ντο μείζονα Κ 299/297c
- Κοντσέρτο για φαγκότο σε σι ύφεση μείζονα K 191/186e
- Κοντσέρτο για βιολί αρ. 4 σε ρε μείζονα Κ 218
Ο Wolfgang Amadeus Mozart έχει συνδέσει το όνομά του άρρηκτα με τη φόρμα του κοντσέρτου, εξελίσσοντάς το από την πρώιμη φόρμα του, με το σολιστικό όργανο να αποτελεί ακόμη μέρος της ορχήστρας, προς το ρομαντικό πρότυπο, όπου ο σολίστ αυτονομείται και αντιπαρατίθεται στην ορχήστρα. Αυτή η εξέλιξη ταυτίζεται με την ίδια την πορεία του συνθέτη και είναι εμφανής στα 27 κοντσέρτα για πιάνο, τα οποία καλύπτουν όλη τη διάρκεια της δημιουργίας του, ενώ τα τρία κοντσέρτα για διαφορετικά όργανα (βιολί, φαγκότο, άρπα και φλάουτο) που παρουσιάζονται στη διαδικτυακή μετάδοση της 3ης Μαρτίου, ανήκουν σε μια πιο νεανική περίοδο του συνθέτη, αφού γράφτηκαν ανάμεσα στο 1774 και το 1778.
Μας δίνεται έτσι μια εικόνα του εικοσαετούς Μozart, πριν την αναχώρησή του για τη Βιέννη, σε ένα κομβικό στάδιο της ζωής του: το πέρασμα από το τρομερό παιδί – θαύμα που διασκέδαζε τους ευγενείς στις Αυλές της Ευρώπης σε έναν ώριμο δημιουργό, έτοιμο να διεκδικήσει μια θέση στο προσκήνιο της μουσικής του Κλασικισμού.
Πρωταγωνιστές ο Ζαχαρίας Ταρπάγκος και η Μαρία Μπιλντέα στο φλάουτο και την άρπα, ο Αλέξανδρος Οικονόμου στο φαγκότο και στο βιολί ο Σίμος Παπάνας.
Τρία κοντσέρτα του Wolfgang Amadeus Mozart για διαφορετικά όργανα, ένα για φλάουτο και άρπα, ένα για φαγκότο καθώς και ένα για βιολί, επέλεξαν να ερμηνεύσουν σε πρώτη διαδικτυακή προβολή οι Μουσικοί της Καμεράτας – Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής, υπό το Μάρκελλο Χρυσικόπουλο, την Τετάρτη 3 Μαρτίου, στις 8:30 μ.μ.
Πρωταγωνιστές στο Κοντσέρτο για φλάουτο και άρπα σε ντο μείζονα είναι ο Ζαχαρίας Ταρπάγκος (φλάουτο τραβέρσο) και η Μαρία Μπιλντέα, που θα παίξει σε αυθεντική άρπα Érard του 1802, στο Κοντσέρτο για φαγκότο σε σι ύφεση μείζονα ο Αλέξανδρος Οικονόμου και στο Κοντσέρτο για βιολί αρ. 4 σε ρε μείζονα ο βιολονίστας Σίμος Παπάνας.
- Κοντσέρτο για φλάουτο και άρπα σε ντο μείζονα Κ 299/297c
- Κοντσέρτο για φαγκότο σε σι ύφεση μείζονα K 191/186e
- Κοντσέρτο για βιολί αρ. 4 σε ρε μείζονα Κ 218
Ο Wolfgang Amadeus Mozart έχει συνδέσει το όνομά του άρρηκτα με τη φόρμα του κοντσέρτου, εξελίσσοντάς το από την πρώιμη φόρμα του, με το σολιστικό όργανο να αποτελεί ακόμη μέρος της ορχήστρας, προς το ρομαντικό πρότυπο, όπου ο σολίστ αυτονομείται και αντιπαρατίθεται στην ορχήστρα. Αυτή η εξέλιξη ταυτίζεται με την ίδια την πορεία του συνθέτη και είναι εμφανής στα 27 κοντσέρτα για πιάνο, τα οποία καλύπτουν όλη τη διάρκεια της δημιουργίας του, ενώ τα τρία κοντσέρτα για διαφορετικά όργανα (βιολί, φαγκότο, άρπα και φλάουτο) που παρουσιάζονται στη διαδικτυακή μετάδοση της 3ης Μαρτίου, ανήκουν σε μια πιο νεανική περίοδο του συνθέτη, αφού γράφτηκαν ανάμεσα στο 1774 και το 1778.
Μας δίνεται έτσι μια εικόνα του εικοσαετούς Μozart, πριν την αναχώρησή του για τη Βιέννη, σε ένα κομβικό στάδιο της ζωής του: το πέρασμα από το τρομερό παιδί – θαύμα που διασκέδαζε τους ευγενείς στις Αυλές της Ευρώπης σε έναν ώριμο δημιουργό, έτοιμο να διεκδικήσει μια θέση στο προσκήνιο της μουσικής του Κλασικισμού.