Το πιάνο τρίο είναι, αν όχι το πιο διαδεδομένο, ένα από τα πιο διαδεδομένα σχήματα της jazz. Από το trio του Ahmad Jamal, του Oscar Peterson του McCoy Tyner, στα trio του Bill Evans ή του Keith Jarrett ή ακόμα πιο πρόσφατα του Brad Mehldau , ο ήχος αυτού του σχήματος είναι συνυφασμένος με την ιστορία της jazz. Υπάρχει άραγε χώρος για εξέλιξη;
Ο μπασίστας, συνθέτης και παραγωγός Πέτρος Κλαμπάνης είναι περισσότερο γνωστός για τους πειραματισμούς του με μεγαλύτερα σχήματα. Όμως το 2019 κυκλοφόρησε το πρώτο του trio album με τίτλο ‘Irrationalities’ από το γερμανικό label Enja το οποίο έλαβε διθυραμβικές κριτικές παγκοσμίως.
Σήμερα, παραμένοντας στην Αθήνα μακριά από το σχήμα του με τους Kristjan Randalu και Bodek Janke, προσκαλεί δυο νέους πολλά υποσχόμενους Έλληνες μουσικούς για να μας παρουσιάσουν κομμάτια δικά του, καθώς και covers. Το νέο αυτό τρίο του Κλαμπάνη, με τον drummer Jason Wastor και τον πιανίστα Ραφαήλ Μελετέα, θα μας προτείνει τη δική του εκδοχή για το πως μπορεί να ακουστεί το πιάνο trio σήμερα.
Παίζουν οι μουσικοί:
Πέτρος Κλαμπάνης μπάσο
Jason Wastor drums
Ραφαήλ Μελετέας πιάνο
Τιμή εισιτηρίου: 10€
Αγορά εισιτηρίων: Viva.gr
https://www.viva.gr/tickets/music/streaming/petros-klampanis-trio-aka-pktrio/
Πληροφορίες: 2109213310 & www.halfnote.gr
Έγραψαν για τον Πέτρο Κλαμπάνη
- “A formidable player and composer” Jazztimes
- “Petros Klampanis is a musician who has always spoken from the heart” DownBeat Magazine
- “Irrationalities is a dazzling,multifaceted thing of Beauty”Jazztimes
- “Klampanis is a Bass Ace” Bass Player Magazine
- “I admit that I am always impressed when I hear a musician like Klampanis give us the gift of his creativity performed on such a timeless vessel” Bass Musician Magazine
- “Klampanis plays solo bass with a loop pedal to create a “double bass orchestra” on “Basscope” and “Blue Cave,” which are done so masterfully that you’d think it was a full symphony” No Treble Magazine
- “Mr. Klampanis thoughtful new album, “Minor Dispute,” incorporates chamber string arrangements and a worldly, streamlined rhythmic pulse” New York Times
- “This is very emotional music, where the assembled players bring all their interpretive skills to bear as they figuratively scale mountains, wrestle seas and find a place of centered calm” The New York City Record