Ένα ζευγάρι αποκλειστικά και μόνο ψηφιακά αθλητικά υποδήματα, με νέον χρώματα, τα οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να χρησιμοποιούν σε διευρυμένη πραγματικότητα ή να τα «φορούν» σε φωτογραφίες τους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχεδίασε ο Alessandro Michele, διευθυντής δημιουργικού στον Gucci.
Τα αθλητικά υποδήματα αυτά ήταν προϊόν συνεργασίας του ιταλικού οίκου με την πλατφόρμα διευρυμένης πραγματικότητας μόδας Wanna.
«Σε πέντε ή ίσως 10 χρόνια, ένα σχετικά μεγάλο κομμάτι των εσόδων των οίκων μόδας θα προέρχεται από ψηφιακά προϊόντα» είπε, μιλώντας στο Business of Fashion, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Wanna, Sergey Arkhangelskiy.
Στα Gucci Virtual 25 – το 25 είναι ο αγαπημένος αριθμός του Alessandro Michele – το διπλό G, το λογότυπο του ιταλικού οίκου εμφανίζεται και στη μπλε σόλα και στον «περιστροφικό διακόπτη», ψηλά στη γλώσσα του αθλητικού, που υποκαθιστά τα κορδόνια ενός φυσικού sneaker. Ο κάτοχος των Gucci Virtual 25 μπορεί να τα φορέσει σχεδόν όπως «φορά» ένα face filter όταν τραβά φωτογραφίες ή βίντεο για να τα μοιραστεί στο διαδίκτυο.
Μπορεί να τα αποκτήσει μέσω της εφαρμογής Gucci (αλλά και μέσω της εφαρμογής Wanna). Στην πρώτη περίπτωση, η αγορά ξεκλειδώνει μια εκδοχή των υποδημάτων για χρήση σε βιντεοπαιχνίδι, εκδοχή την οποία μπορεί ο χρήστης να «κατεβάσει» για να την φορέσει το avatar του στην εικονικής πραγματικότητας πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης VRChat ή στο online παιχνίδι Roblox.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ