H Vogue τιμά τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση με φόντο τη Χαλκιδική.
Ένα τοπίο ασυνήθιστο με μια άγρια ομορφιά στα νησάκια Δρένια, απέναντι από την Αμμουλιανή, επέλεξαν πριν από λίγες εβδομάδες οι άνθρωποι της Vogue Greece, για μια φωτογράφιση μόδας με έμπνευση από την Ελληνική Επανάσταση. Στο διάλειμμα, η ομάδα της παραγωγής διαπίστωσε ότι είχε επισκέψεις, καθώς στο πλάνο του διάσημου Ισπανού φωτογράφου Niko Bustos, επίσημου φωτογράφου της Loreal και της Lancome, με το γνωστό μοντέλο Meghan Roche, μπήκαν αυθόρμητα και μερικές …κατσίκες, μόνιμες κάτοικοι του νησιού. Ο ενθουσιασμός της ομάδας ήταν μεγάλος και το αποτέλεσμα αποτυπώθηκε στο εξώφυλλο της Vogue, όπου πρωταγωνιστεί το απόλυτο ελληνικό καλοκαίρι, μαζί με αυθεντικά κομμάτια από ελληνικές συλλογές του 19ου αιώνα αλλά και ρούχα Ελλήνων και ξένων διάσημων σχεδιαστών.
«Ήταν μια πολύ ωραία συγκυρία η παρουσία των ζώων αυτών που βρίσκονται πάνω στο νησί και έτυχε να περνούν από το δέντρο δίπλα στο οποίο γινόταν η φωτογράφιση. Ήρθαν κοντά μας για να σταθούν στη σκιά του και να φάνε λίγα από τα φρούτα που τρώγαμε και εμείς. Έτσι συμμετείχαν σε ένα από τα ευτυχέστατα κλικ που μπορούσαμε να κάνουμε», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύντρια της Vogue Greece, Θάλεια Καραφυλλίδου, για να συμπληρώσει με νόημα: «για μένα, το συγκεκριμένο εξώφυλλο είναι όλη η Ελλάδα, τα όμορφα ρούχα που έχουμε από τους Έλληνες και ξένους σχεδιαστές σε ένα τοπίο απόλυτα ελληνικό».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η προετοιμασία ξεκίνησε τον Απρίλιο
Η προετοιμασία για τη φωτογράφιση είχε ξεκινήσει τον Απρίλιο, σε συνεργασία με το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, ενώ αφετηρία για την επιλογή της Χαλκιδικής ήταν, εκτός από την προβολή των τάσεων της μόδας, και η ανάδειξη της ομορφιάς της περιοχής μαζί με την προβολή του τρόπου με τον οποίο η Ελλάδα, διακόσια χρόνια μετά την Επανάσταση, εμπνέει τους Έλληνες και τους ξένους δημιουργούς. Ακολούθησαν τα διαδικαστικά για την έκδοση των απαραίτητων αδειών και οι συνεννοήσεις του Τουριστικού Οργανισμού με τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανέλαβαν τη φιλοξενία της ομάδας και τη μεταφορά των συνεργείων με πλωτά μέσα στα νησάκια όπου έγιναν φωτογραφίσεις.
Η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Οργανισμού, Tάνια Ακριτίδου, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι αρχικά τρία άτομα από την παραγωγή της Vogue επισκέφθηκαν διάφορα σημεία της Χαλκιδικής για το ρεπεράζ και την επιλογή των σημείων όπου θα γινόταν η φωτογράφηση. Στη συνέχεια έφτασαν στα τέλη Μαΐου στην περιοχή, το μοντέλο, ο φωτογράφος και τα υπόλοιπα μέλη της οκταμελούς ομάδας της Vogue και η διαδικασία ξεκίνησε από τους πιο κοντινούς προορισμούς, αρχικά στο τρίτο πόδι της Χαλκιδικής, την Ουρανούπολη, την Αμμουλιανή και τα Δρένια και στη συνέχεια στο δεύτερο πόδι, τη Σιθωνία και ειδικότερα τη Βουρβουρού και το νησάκι Διάπορος.
Σε ό,τι αφορά, άλλωστε, τις εντυπώσεις από το τοπίο και τη διαδικασία, η κ. Ακριτίδου αναφέρει ότι προκάλεσε αίσθηση η ποικιλία των τοποθεσιών, ανάμεσα στις οποίες μπορούσε κανείς να επιλέξει την κατάλληλη περιοχή για φωτογράφιση. Από την πλευρά της, η κ. Καραφυλλίδου σημειώνει ότι «περισσότερο εντυπωσίασε τους επαγγελματίες από το εξωτερικό το πόσο φιλικοί και εξυπηρετικοί ήταν οι άνθρωποι του τόπου, με έντονη τη διάθεση να βοηθήσουν και τη μεγάλη γενναιοδωρία που χαρακτηρίζει τους Έλληνες». Ήταν, επίσης, γι αυτούς μια ευκαιρία να γνωρίσουν τη Χαλκιδική, την οποία δεν ήξεραν ως τώρα.
Τα εξώφυλλα στον επίσημο λογαριασμό της Vogue παγκοσμίως
Η παραγωγή διήρκησε τέσσερις μέρες συνολικά και το αποτέλεσμα θα εμφανιστεί στο κοινό την ερχόμενη Κυριακή στην έκδοση της Vogue Greece, μαζί με ένα πολυσέλιδο ταξιδιωτικό αφιέρωμα του Γιάννη Παπαδημητρίου στις διαδρομές της Χαλκιδικής. Τα εξώφυλλα με φωτογραφίες από την παραγωγή στη Χαλκιδική είναι τρία, στο πλαίσιο της συνήθους παγκόσμιας τακτικής της Vogue να δείχνει διαφορετικές διαθέσεις, διαφορετικά μέρη και διαφορετικούς σχεδιαστές. Στο ένα εξώφυλλο εμφανίζεται η Meghan Roche από την οικογένεια της IMG στην οποία ανήκουν επίσης η Bella και η Gigi Hadid. Ποζάρει δίπλα στο δέντρο, στα Δρένια, και φοράει δημιουργίες του Οίκου Dior, ξεκάθαρα εμπνευσμένες από την αρχαία Ελλάδα καθώς και μια εξαιρετική ζώνη, μουσειακό κομμάτι της συλλογής της Χριστίνας Τζαμάλα. Στο δεύτερο εξώφυλλο το μοντέλο φωτογραφίζεται μέσα στα γαλαζοπράσινα νερά με φόρεμα Zeus+Dione, ενώ το τρίτο εξώφυλλο είναι η ασπρόμαυρη φωτογραφία με ρούχα του Γιώργου Ελευθεριάδη και τη χαρακτηριστική παρουσία των …κατσικιών του νησιού. Στη φωτογράφηση, άλλωστε, χρησιμοποιήθηκαν και αυθεντικά κομμάτια του 19ου αιώνα από τη συλλογή ενδυμασιών της Βικτωρίας Καρέλλια στην Πελοπόννησο.
Εκτός, όμως, από την έκδοση που θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, η διευθύντρια της Vogue Greece γνωστοποιεί ότι «τα εξώφυλλα αυτά θα «ανέβουν» στον επίσημο λογαριασμό της Vogue παγκοσμίως, που μετρά κάποια εκατομμύρια followers, συνεπώς η Χαλκιδική θα βρεθεί σε πρώτο πλάνο και θα τη δούνε εκατομμύρια μάτια». Σημειώνει, παράλληλα, ότι και αυτή η ενέργεια κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με άλλες πρωτοβουλίες που υλοποιούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπως η μεγάλη παραγωγή με τον Αντόνιο Μπαντέρας, σε συνεργασία με το Film Office Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και το σόου του Dior στο Καλλιμάρμαρο που πρόβαλλε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη χώρα μας.
Οι φωτογραφίες «μυρίζουν» καλοκαίρι
Από την πλευρά του, ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, σχολιάζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «οι φωτογραφίες “μυρίζουν” καλοκαίρι και αποτυπώνουν τη φωτογενή, καλοκαιρινή εικόνα της Χαλκιδικής σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και υψηλής αισθητικής έντυπα μόδας, τη Vogue Greece, προσκαλώντας τους αναγνώστες της να την επισκεφθούν». Eπισημαίνει, ακόμη, ότι το Film Office της Περιφέρειας «όχι μόνο προσκαλεί και προκαλεί τέτοιου είδους παραγωγές αλλά τις δικτυώνει και με την τοπική οικονομία, ώστε να αποκτήσει η περιοχή εξωστρέφεια και να προβληθούν όλα τα χαρακτηριστικά της με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο».
«Είναι πολύ ωραίο να μπαίνουμε σε μια διαδικασία και να δείχνουμε και άλλα μέρη της Ελλάδας και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε και στη συνέχεια» δεσμεύεται η κ Καραφυλλίδου. Όπως λέει, «ήδη έχουν κλειστεί τα επόμενα νησιά και οι υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας στις οποίες θα γίνουν φωτογραφήσεις».
«Ακόμη δεν μπορούμε να αναφέρουμε κάτι, γιατί το εξώφυλλο του Σεπτεμβρίου είναι επτασφράγιστο μυστικό. Αλλά είναι σε ένα πολύ γνωστό νησί της Ελλάδας και νομίζω ότι θα εντυπωσιάσει πολύ», προσθέτει.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφίες: @voguegreece/Instagram
H Vogue τιμά τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση με φόντο τη Χαλκιδική.
Ένα τοπίο ασυνήθιστο με μια άγρια ομορφιά στα νησάκια Δρένια, απέναντι από την Αμμουλιανή, επέλεξαν πριν από λίγες εβδομάδες οι άνθρωποι της Vogue Greece, για μια φωτογράφιση μόδας με έμπνευση από την Ελληνική Επανάσταση. Στο διάλειμμα, η ομάδα της παραγωγής διαπίστωσε ότι είχε επισκέψεις, καθώς στο πλάνο του διάσημου Ισπανού φωτογράφου Niko Bustos, επίσημου φωτογράφου της Loreal και της Lancome, με το γνωστό μοντέλο Meghan Roche, μπήκαν αυθόρμητα και μερικές …κατσίκες, μόνιμες κάτοικοι του νησιού. Ο ενθουσιασμός της ομάδας ήταν μεγάλος και το αποτέλεσμα αποτυπώθηκε στο εξώφυλλο της Vogue, όπου πρωταγωνιστεί το απόλυτο ελληνικό καλοκαίρι, μαζί με αυθεντικά κομμάτια από ελληνικές συλλογές του 19ου αιώνα αλλά και ρούχα Ελλήνων και ξένων διάσημων σχεδιαστών.
«Ήταν μια πολύ ωραία συγκυρία η παρουσία των ζώων αυτών που βρίσκονται πάνω στο νησί και έτυχε να περνούν από το δέντρο δίπλα στο οποίο γινόταν η φωτογράφιση. Ήρθαν κοντά μας για να σταθούν στη σκιά του και να φάνε λίγα από τα φρούτα που τρώγαμε και εμείς. Έτσι συμμετείχαν σε ένα από τα ευτυχέστατα κλικ που μπορούσαμε να κάνουμε», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύντρια της Vogue Greece, Θάλεια Καραφυλλίδου, για να συμπληρώσει με νόημα: «για μένα, το συγκεκριμένο εξώφυλλο είναι όλη η Ελλάδα, τα όμορφα ρούχα που έχουμε από τους Έλληνες και ξένους σχεδιαστές σε ένα τοπίο απόλυτα ελληνικό».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η προετοιμασία ξεκίνησε τον Απρίλιο
Η προετοιμασία για τη φωτογράφιση είχε ξεκινήσει τον Απρίλιο, σε συνεργασία με το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, ενώ αφετηρία για την επιλογή της Χαλκιδικής ήταν, εκτός από την προβολή των τάσεων της μόδας, και η ανάδειξη της ομορφιάς της περιοχής μαζί με την προβολή του τρόπου με τον οποίο η Ελλάδα, διακόσια χρόνια μετά την Επανάσταση, εμπνέει τους Έλληνες και τους ξένους δημιουργούς. Ακολούθησαν τα διαδικαστικά για την έκδοση των απαραίτητων αδειών και οι συνεννοήσεις του Τουριστικού Οργανισμού με τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανέλαβαν τη φιλοξενία της ομάδας και τη μεταφορά των συνεργείων με πλωτά μέσα στα νησάκια όπου έγιναν φωτογραφίσεις.
Η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Οργανισμού, Tάνια Ακριτίδου, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι αρχικά τρία άτομα από την παραγωγή της Vogue επισκέφθηκαν διάφορα σημεία της Χαλκιδικής για το ρεπεράζ και την επιλογή των σημείων όπου θα γινόταν η φωτογράφηση. Στη συνέχεια έφτασαν στα τέλη Μαΐου στην περιοχή, το μοντέλο, ο φωτογράφος και τα υπόλοιπα μέλη της οκταμελούς ομάδας της Vogue και η διαδικασία ξεκίνησε από τους πιο κοντινούς προορισμούς, αρχικά στο τρίτο πόδι της Χαλκιδικής, την Ουρανούπολη, την Αμμουλιανή και τα Δρένια και στη συνέχεια στο δεύτερο πόδι, τη Σιθωνία και ειδικότερα τη Βουρβουρού και το νησάκι Διάπορος.
Σε ό,τι αφορά, άλλωστε, τις εντυπώσεις από το τοπίο και τη διαδικασία, η κ. Ακριτίδου αναφέρει ότι προκάλεσε αίσθηση η ποικιλία των τοποθεσιών, ανάμεσα στις οποίες μπορούσε κανείς να επιλέξει την κατάλληλη περιοχή για φωτογράφιση. Από την πλευρά της, η κ. Καραφυλλίδου σημειώνει ότι «περισσότερο εντυπωσίασε τους επαγγελματίες από το εξωτερικό το πόσο φιλικοί και εξυπηρετικοί ήταν οι άνθρωποι του τόπου, με έντονη τη διάθεση να βοηθήσουν και τη μεγάλη γενναιοδωρία που χαρακτηρίζει τους Έλληνες». Ήταν, επίσης, γι αυτούς μια ευκαιρία να γνωρίσουν τη Χαλκιδική, την οποία δεν ήξεραν ως τώρα.
Τα εξώφυλλα στον επίσημο λογαριασμό της Vogue παγκοσμίως
Η παραγωγή διήρκησε τέσσερις μέρες συνολικά και το αποτέλεσμα θα εμφανιστεί στο κοινό την ερχόμενη Κυριακή στην έκδοση της Vogue Greece, μαζί με ένα πολυσέλιδο ταξιδιωτικό αφιέρωμα του Γιάννη Παπαδημητρίου στις διαδρομές της Χαλκιδικής. Τα εξώφυλλα με φωτογραφίες από την παραγωγή στη Χαλκιδική είναι τρία, στο πλαίσιο της συνήθους παγκόσμιας τακτικής της Vogue να δείχνει διαφορετικές διαθέσεις, διαφορετικά μέρη και διαφορετικούς σχεδιαστές. Στο ένα εξώφυλλο εμφανίζεται η Meghan Roche από την οικογένεια της IMG στην οποία ανήκουν επίσης η Bella και η Gigi Hadid. Ποζάρει δίπλα στο δέντρο, στα Δρένια, και φοράει δημιουργίες του Οίκου Dior, ξεκάθαρα εμπνευσμένες από την αρχαία Ελλάδα καθώς και μια εξαιρετική ζώνη, μουσειακό κομμάτι της συλλογής της Χριστίνας Τζαμάλα. Στο δεύτερο εξώφυλλο το μοντέλο φωτογραφίζεται μέσα στα γαλαζοπράσινα νερά με φόρεμα Zeus+Dione, ενώ το τρίτο εξώφυλλο είναι η ασπρόμαυρη φωτογραφία με ρούχα του Γιώργου Ελευθεριάδη και τη χαρακτηριστική παρουσία των …κατσικιών του νησιού. Στη φωτογράφηση, άλλωστε, χρησιμοποιήθηκαν και αυθεντικά κομμάτια του 19ου αιώνα από τη συλλογή ενδυμασιών της Βικτωρίας Καρέλλια στην Πελοπόννησο.
Εκτός, όμως, από την έκδοση που θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, η διευθύντρια της Vogue Greece γνωστοποιεί ότι «τα εξώφυλλα αυτά θα «ανέβουν» στον επίσημο λογαριασμό της Vogue παγκοσμίως, που μετρά κάποια εκατομμύρια followers, συνεπώς η Χαλκιδική θα βρεθεί σε πρώτο πλάνο και θα τη δούνε εκατομμύρια μάτια». Σημειώνει, παράλληλα, ότι και αυτή η ενέργεια κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με άλλες πρωτοβουλίες που υλοποιούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπως η μεγάλη παραγωγή με τον Αντόνιο Μπαντέρας, σε συνεργασία με το Film Office Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και το σόου του Dior στο Καλλιμάρμαρο που πρόβαλλε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη χώρα μας.
Οι φωτογραφίες «μυρίζουν» καλοκαίρι
Από την πλευρά του, ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, σχολιάζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «οι φωτογραφίες “μυρίζουν” καλοκαίρι και αποτυπώνουν τη φωτογενή, καλοκαιρινή εικόνα της Χαλκιδικής σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και υψηλής αισθητικής έντυπα μόδας, τη Vogue Greece, προσκαλώντας τους αναγνώστες της να την επισκεφθούν». Eπισημαίνει, ακόμη, ότι το Film Office της Περιφέρειας «όχι μόνο προσκαλεί και προκαλεί τέτοιου είδους παραγωγές αλλά τις δικτυώνει και με την τοπική οικονομία, ώστε να αποκτήσει η περιοχή εξωστρέφεια και να προβληθούν όλα τα χαρακτηριστικά της με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο».
«Είναι πολύ ωραίο να μπαίνουμε σε μια διαδικασία και να δείχνουμε και άλλα μέρη της Ελλάδας και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε και στη συνέχεια» δεσμεύεται η κ Καραφυλλίδου. Όπως λέει, «ήδη έχουν κλειστεί τα επόμενα νησιά και οι υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας στις οποίες θα γίνουν φωτογραφήσεις».
«Ακόμη δεν μπορούμε να αναφέρουμε κάτι, γιατί το εξώφυλλο του Σεπτεμβρίου είναι επτασφράγιστο μυστικό. Αλλά είναι σε ένα πολύ γνωστό νησί της Ελλάδας και νομίζω ότι θα εντυπωσιάσει πολύ», προσθέτει.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφίες: @voguegreece/Instagram