Έναν χρόνο αργότερα, η πόλη του Φωτός ξυπνά σιγά σιγά και δύο αίθουσες τέχνης, οι Durev και Artismagna Studio, εόρτασαν την εξέλιξη οργανώνοντας μια έκθεση φωτογραφιών με τίτλο «La ville s’éveille».
Η έκθεση ήταν μια επισκόπηση 75 χρόνων φωτογραφίας στο Παρίσι μέσα από πέντε ιστορικές φιγούρες της τέχνης και τρεις σύγχρονους φωτογράφους. Ανάμεσα στις φωτογραφίες που εκτέθηκαν, υπήρχαν σκηνές καθημερινότητας τη δεκαετία του 1930 μέσα από τον φακό του Robert Schall όπως και αυτές που αιχμαλώτισε ο φακός του Pierre Boulat, του μοναδικού Γάλλου φωτογράφου του Life Magazine, ο οποίος διέσχιζε το Παρίσι σε καθημερινή βάση. Άλλος μαιτρ ήταν ο William Klein, ο οποίος χρησιμοποιούσε ασυνήθιστες μεθόδους εμφάνισης για να επιτύχει εντυπωσιακά εφέ στις φωτογραφίες του.
Οι τρεις σύγχρονοι ήταν οι Didier Fontan, Cliff Chan και Nicholas Simenon. Από τις γεωμετρικές φόρμες του Simenon που αναδεικνύουν τη μοναξιά και απομόνωση της πόλης μέχρι τις φωτογραφίες του Fontan στο παρισινό μετρό και μέχρι τα κινηματογραφικά πλάνα του Chan που συγκροτούν μια συνεχή καταγραφή σε ημερολόγιο, όλες προσέφεραν μια φρέσκια ματιά στην πόλη, η επίσκεψη στον σύνδεσμο της γκαλερί Durev (durev.com) δίνει «γεύση».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Έναν χρόνο αργότερα, η πόλη του Φωτός ξυπνά σιγά σιγά και δύο αίθουσες τέχνης, οι Durev και Artismagna Studio, εόρτασαν την εξέλιξη οργανώνοντας μια έκθεση φωτογραφιών με τίτλο «La ville s’éveille».
Η έκθεση ήταν μια επισκόπηση 75 χρόνων φωτογραφίας στο Παρίσι μέσα από πέντε ιστορικές φιγούρες της τέχνης και τρεις σύγχρονους φωτογράφους. Ανάμεσα στις φωτογραφίες που εκτέθηκαν, υπήρχαν σκηνές καθημερινότητας τη δεκαετία του 1930 μέσα από τον φακό του Robert Schall όπως και αυτές που αιχμαλώτισε ο φακός του Pierre Boulat, του μοναδικού Γάλλου φωτογράφου του Life Magazine, ο οποίος διέσχιζε το Παρίσι σε καθημερινή βάση. Άλλος μαιτρ ήταν ο William Klein, ο οποίος χρησιμοποιούσε ασυνήθιστες μεθόδους εμφάνισης για να επιτύχει εντυπωσιακά εφέ στις φωτογραφίες του.
Οι τρεις σύγχρονοι ήταν οι Didier Fontan, Cliff Chan και Nicholas Simenon. Από τις γεωμετρικές φόρμες του Simenon που αναδεικνύουν τη μοναξιά και απομόνωση της πόλης μέχρι τις φωτογραφίες του Fontan στο παρισινό μετρό και μέχρι τα κινηματογραφικά πλάνα του Chan που συγκροτούν μια συνεχή καταγραφή σε ημερολόγιο, όλες προσέφεραν μια φρέσκια ματιά στην πόλη, η επίσκεψη στον σύνδεσμο της γκαλερί Durev (durev.com) δίνει «γεύση».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ