Το «The Flick» της Άνι Μπέικερ τιμήθηκε το 2014 με βραβείο Πούλιτζερ. Στο έργο η χώρα διανύει οικονομική κρίση. Στη ίδια άθλια οικονομική κατάσταση βρίσκονται και οι τρεις πρωταγωνιστές.
Ο Σαμ, η Ρόουζ και ο Έιβερυ αναδεικνύονται όμως στην πορεία, ως σύνθετοι χαρακτήρες με συναισθήματα. Έχουν απραγματοποίητη φιλοδοξία να ξεφύγουν από τη μουντή και μίζερη ζωή τους.
Η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα κινηματογράφο σε κατάσταση παρακμής, από τους λίγους που δεν έχουν υιοθετήσει ακόμα την ψηφιακή τεχνολογία προβολής ταινιών. Οι τρεις υπάλληλοι εκτελούν τα αφάνταστα βαρετά καθήκοντά τους, πουλάνε εισιτήρια, καθαρίζουν την αίθουσα μετά την αποχώρηση των θεατών, χειρίζονται τη μηχανή προβολής, ενώ αγωνίζονται να επιβιώσουν και να βρουν την προσωπική τους ταυτότητα, μέσα σε μια εργασιακή κατάσταση που συνεχώς υπονομεύει τις προσπάθειές τους.
Η Ρόουζ
Η Ρόουζ δουλεύει στο σινεμά «The Flick». Το σινεμά είναι από τα λίγα που έχουν μείνει να προβάλλουν ταινίες σε φιλμ. Είναι η μόνη από τους εργαζόμενους που ξέρει να χρησιμοποιεί τη μηχανή προβολής του σινεμά. Η δουλειά, της εξασφαλίζει τις δόσεις του φοιτητικού της δανείου. Κατά τα άλλα είναι επιβλητική, διεκδικεί ύπουλα τα δικαιώματα της και φυσικά την θέση της στο σινεμά ότι και αν γίνει.
Η Ρόουζ είναι η Αριάδνη Καβαλιέρου
Γεννήθηκε στην Ρόδο. Απόφοιτος της δραματικής σχολής του «Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν». Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με το «Θέατρο Τέχνης» στις παραστάσεις: «Περιμένοντας τον Γκοντό», του Σάμιουελ Μπέκετ (σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη, 2012), «Αλμανάκ», της Μαριάννας Κάλμπαρη (σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη, 2013), «Me lene Sandra» (κείμενο – σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου, 2015) και «Ο Δόκτωρ Τζέκυλλ και ο Κύριος Χαυντ», του Ρόμπερτ Στίβενσον (σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου, Θανάση Δόβρη, 2017). Επίσης, στο Φεστιβάλ Αθηνών με τις παράστασεις «Καταστρούπολη», του Φίλιπ Ρίντλεΐ (σκηνοθεσία Μανώλη Μαυροματάκη, 2014) και «Mάριος Χάκκας – Κανένα ρετούς θέλω την πραγματικότητα» (σκηνοθεσία Ζωή Ξανθοπούλου, 2019). Με το Γιάννη Κακλέα στην παράσταση «Ματωμένος γάμος», του Φεντερίκο Γκαρσία Λόρκα (Θέατρο Αποθήκη, 2014). Με το Θέατρο «Skrow» στις παραστάσεις «Το ασυνόδευτο», του Αντρέα Φλουράκη (σκηνοθεσία Γιάννη Νταλιάνη, Βασίλη Μαυρογεωργίου, 2016) και «Μια τεράστια έκρηξη», του Βασίλη Μαυρογεωργίου (σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου, 2017,2018). Με το ΔΗΠΕΘΕ Λαμίας στην παράσταση «Γυάλινος κόσμος», του Tennessee Williams σε σκηνοθεσία Γιώργου Σκεύα (2018). Με το Εθνικό Θέατρο στην «Χριστουγεννιάτικη ιστορία», του Τσαρλς Ντίκενς σε σκηνοθεσία Γιάννη Μόσχου (2018-2019, 2019-2020). Στον κινηματογράφο έχει συνεργαστεί με το Γιώργο Τσεμπερόπουλο στην ταινία «Ο εχθρός μου», 2013. Επίσης, στις μικρού μήκους «Κομμάτι από τον ουρανό» (σκην. Νικόλας Μακρής), «Κορίτσια της θάλασσας» (σκην. Σήφης Μάινας) και «Ράγες» (σκην. Ελίνα Φέσσα)
Ο Σαμ
Ο Σαμ, ένας άνθρωπος χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, μόνο συναίσθημα και ένστικτο επιβίωσης, με όνειρα χαμένα και απωθημένα και με μοναδική ασχολία και «νόημα» της ζωής του να καθαρίζει ποπ κορν σε ένα παρηκμασμένο συνοικιακό κινηματογράφο.
Είναι 45 χρονών, μένει ακόμα με τους γονείς του δυσκολεύεται με τις γυναίκες και κουβαλάει μέσα του το στίγμα του ψυχικά άρρωστου αδελφού του.
Αντιλαμβάνεται τον εαυτό του σαν δραματικό ήρωα, το βασικό πρωταγωνιστή μιας ταινίας που προβάλλεται διαρκώς μέσα του και στο πανί μιας οθόνης που είναι οι Άλλοι, που είναι ο Κόσμος, είναι το ηδυπαθές βλέμμα στο τεράστιο τρύπιο πανί ενός υπό κατάρρευση κινηματογράφου.
Ο Σαμ είναι ο Σωτήρης Τσακωμίδης
Ο Σωτήρης Τσακομίδης σπούδασε Μαθηματικά και Θέατρο, Μουσική και Τραγούδι.
Από το 1999 έχει παίξει σε διάφορες παραστάσεις όπως «Bella Venecia» και «Αντιγόνη» σε σκηνοθεσία Λ.Βογιατζή, «Ο Καλός Άνθρωπος του Σε Τσουάν», «Πλαστελίνη», «Wolfgang», «1984», «Άλκηστη», «Βόυτσεκ», σε σκην. Κ. Ευαγγελάτου, «Του Κουτρούλη ο Γάμος», «Κύκλωπας σκην. Β Παπαβασιλείου, «Υπνοβάτες», «Βερενίκη», «Σαλώμη» σε σκηνοθεσία Θ. Γλυνάτση, «Ρεμπέτικη Μυθολογία» με το Θέατρο Τέχνης σκηνοθεσία Β. Μαυρογεωργίου, «Γκιακ» σκην. Θ.Δόβρη, κ.ά. Στον κινηματογράφο στα «Ρέστα» του Ν. Παναγιωτόπουλου, «Skipeer Straad» της Ειρ. Βαχλιώτη κ.ά. Στην τηλεόραση στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» σε σκηνοθεσία Λ. Χαρίτου, «Κόκκινο Ποτάμι» σκην. Μ. Μανουσάκης, «Καρυωτάκης», «Η ζωη εν τάφω» σκην. Τ. Ψαρράς κ.ά. Έχει συμμετάσχει επίσης σε συναυλίες ως μουσικός και τραγουδιστής.
Ο Έϊβερυ
Έïβερυ Νιούτον Σαρπ. Ένας αναλογικός άνθρωπος σε μια ψηφιακά μετασχηματιζόμενη κοινωνία. Αμερικανο-σύρος, γεννήθηκε στη Μασαχουσέτη, έχει μανία με τον κινηματογράφο, είναι μια κινητή κινηματογραφική εγκυκλοπαίδεια, ζει με τον πατέρα του, ο οποίος είναι καθηγητής γλωσσολογίας και σημειολογίας, έχει κάνει απόπειρα αυτοκτονίας καταπίνοντας συνδετήρες, είναι σκατοφοβικός και ανθρωποφοβικός, τα αντικαταθλιπτικά του προκαλούν κάποιες σεξουαλικές δυσλειτουργίες, και πιάνει δουλειά στο Flick στο πλαίσιο μιας θεραπευτικής αγωγής ανοίγματος στην ολοφώτεινη και ολοσκότεινη ανθρώπινη επικοινωνία και διάδραση.
Ο Έιβερι είναι ο Μιχάλης Πανάδης
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου (2012). Υπότροφος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (2009). Μαθητής του Ωδείου Βορείου Ελλάδος από το 1997 ως το 2009 (πιάνο). Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους: Βασίλη Μαυρογεωργίου, Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, Ρούλα Πατεράκη, Μάρθα Φριντζήλα, Ελένη Σκότη, Νίκο Χατζόπουλο, Αιμίλιο Χειλάκη, Μανώλη Δούνια, ΜαριτίναΠάσσαρη, Σοφία Βγενοπούλουκ.ά, σε έργα κλασικής και σύγχρονης δραματουργίας. Έχει μεταφράσει και σκηνοθετήσει τα έργα: «Festen» των T. Vinterberg – D. Eldridge (2016), «Σταγόνες πάνω σε καυτές πέτρες» του R. W. Fassbinder (2015), «Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι» του B. M. Koltes (2013). Στην τηλεόραση έχει συνεργαστεί με τη Μιρέλλα Παπαοικονόμου και τον Λάμπη Ζαρουτιάδη για τη σειρά «Λόγω Τιμής, 20 χρόνια μετά» (2019, ΣΚΑΪ) και με τη Μαρία Λάφη για τη σειρά «Σ’ αγαπάω μεν… αλλά» (2021 – 2022, OPEN). Από το 2012 έως το 2016 υπήρξε συνεργάτης του Φεστιβάλ Εφηβικού Θεάτρου της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ως σκηνοθέτης και συνθέτης. Από το 2012 μέχρι σήμερα είναι συνεργάτης του Αττικού Σχολείου Αρχαίου Δράματος και του Διεθνούς Δικτύου Αρχαίου Δράματος ως σκηνοθέτης και συνθέτης. Το 2019 ήταν υποψήφιος για το βραβείο «Δημήτρης Χορν».
Συντελεστές:
Συγγραφέας: Άνι Μπέηκερ
Μετάφραση: Δημήτρης Κιούσης
Σκηνοθεσία: Βασίλης Μαυρογεωργίου
Επιμέλεια κίνησης: Πάρης Μαντόπουλος
Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα
Κοστούμια: Ιφιγένεια Νταουντάκη
Σχεδιασμός φωτισμών: Στέλλα Κάλτσου
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Σορώτος
Βοηθοί σκηνοθέτη: Καλή Βοϊκλή, Σοφία Καρρά
Ηθοποιοί: Αριάδνη Καβαλιέρου, Μιχάλης Πανάδης, Σωτήρης Τσακομίδης
Έναρξη: Σάββατο 23 Οκτωβρίου
Παραστάσεις: Σάββατο 21:00, Κυριακή 18:00
Διάρκεια παράστασης 90′
Τιμές εισιτηρίων: 12€, 10€, 5€
Προπώληση εισιτηρίων: viva.gr
Η παράσταση είναι επιχορηγούμενη από το Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού
Το «The Flick» της Άνι Μπέικερ τιμήθηκε το 2014 με βραβείο Πούλιτζερ. Στο έργο η χώρα διανύει οικονομική κρίση. Στη ίδια άθλια οικονομική κατάσταση βρίσκονται και οι τρεις πρωταγωνιστές.
Ο Σαμ, η Ρόουζ και ο Έιβερυ αναδεικνύονται όμως στην πορεία, ως σύνθετοι χαρακτήρες με συναισθήματα. Έχουν απραγματοποίητη φιλοδοξία να ξεφύγουν από τη μουντή και μίζερη ζωή τους.
Η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα κινηματογράφο σε κατάσταση παρακμής, από τους λίγους που δεν έχουν υιοθετήσει ακόμα την ψηφιακή τεχνολογία προβολής ταινιών. Οι τρεις υπάλληλοι εκτελούν τα αφάνταστα βαρετά καθήκοντά τους, πουλάνε εισιτήρια, καθαρίζουν την αίθουσα μετά την αποχώρηση των θεατών, χειρίζονται τη μηχανή προβολής, ενώ αγωνίζονται να επιβιώσουν και να βρουν την προσωπική τους ταυτότητα, μέσα σε μια εργασιακή κατάσταση που συνεχώς υπονομεύει τις προσπάθειές τους.
Η Ρόουζ
Η Ρόουζ δουλεύει στο σινεμά «The Flick». Το σινεμά είναι από τα λίγα που έχουν μείνει να προβάλλουν ταινίες σε φιλμ. Είναι η μόνη από τους εργαζόμενους που ξέρει να χρησιμοποιεί τη μηχανή προβολής του σινεμά. Η δουλειά, της εξασφαλίζει τις δόσεις του φοιτητικού της δανείου. Κατά τα άλλα είναι επιβλητική, διεκδικεί ύπουλα τα δικαιώματα της και φυσικά την θέση της στο σινεμά ότι και αν γίνει.
Η Ρόουζ είναι η Αριάδνη Καβαλιέρου
Γεννήθηκε στην Ρόδο. Απόφοιτος της δραματικής σχολής του «Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν». Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με το «Θέατρο Τέχνης» στις παραστάσεις: «Περιμένοντας τον Γκοντό», του Σάμιουελ Μπέκετ (σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη, 2012), «Αλμανάκ», της Μαριάννας Κάλμπαρη (σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη, 2013), «Me lene Sandra» (κείμενο – σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου, 2015) και «Ο Δόκτωρ Τζέκυλλ και ο Κύριος Χαυντ», του Ρόμπερτ Στίβενσον (σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου, Θανάση Δόβρη, 2017). Επίσης, στο Φεστιβάλ Αθηνών με τις παράστασεις «Καταστρούπολη», του Φίλιπ Ρίντλεΐ (σκηνοθεσία Μανώλη Μαυροματάκη, 2014) και «Mάριος Χάκκας – Κανένα ρετούς θέλω την πραγματικότητα» (σκηνοθεσία Ζωή Ξανθοπούλου, 2019). Με το Γιάννη Κακλέα στην παράσταση «Ματωμένος γάμος», του Φεντερίκο Γκαρσία Λόρκα (Θέατρο Αποθήκη, 2014). Με το Θέατρο «Skrow» στις παραστάσεις «Το ασυνόδευτο», του Αντρέα Φλουράκη (σκηνοθεσία Γιάννη Νταλιάνη, Βασίλη Μαυρογεωργίου, 2016) και «Μια τεράστια έκρηξη», του Βασίλη Μαυρογεωργίου (σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου, 2017,2018). Με το ΔΗΠΕΘΕ Λαμίας στην παράσταση «Γυάλινος κόσμος», του Tennessee Williams σε σκηνοθεσία Γιώργου Σκεύα (2018). Με το Εθνικό Θέατρο στην «Χριστουγεννιάτικη ιστορία», του Τσαρλς Ντίκενς σε σκηνοθεσία Γιάννη Μόσχου (2018-2019, 2019-2020). Στον κινηματογράφο έχει συνεργαστεί με το Γιώργο Τσεμπερόπουλο στην ταινία «Ο εχθρός μου», 2013. Επίσης, στις μικρού μήκους «Κομμάτι από τον ουρανό» (σκην. Νικόλας Μακρής), «Κορίτσια της θάλασσας» (σκην. Σήφης Μάινας) και «Ράγες» (σκην. Ελίνα Φέσσα)
Ο Σαμ
Ο Σαμ, ένας άνθρωπος χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, μόνο συναίσθημα και ένστικτο επιβίωσης, με όνειρα χαμένα και απωθημένα και με μοναδική ασχολία και «νόημα» της ζωής του να καθαρίζει ποπ κορν σε ένα παρηκμασμένο συνοικιακό κινηματογράφο.
Είναι 45 χρονών, μένει ακόμα με τους γονείς του δυσκολεύεται με τις γυναίκες και κουβαλάει μέσα του το στίγμα του ψυχικά άρρωστου αδελφού του.
Αντιλαμβάνεται τον εαυτό του σαν δραματικό ήρωα, το βασικό πρωταγωνιστή μιας ταινίας που προβάλλεται διαρκώς μέσα του και στο πανί μιας οθόνης που είναι οι Άλλοι, που είναι ο Κόσμος, είναι το ηδυπαθές βλέμμα στο τεράστιο τρύπιο πανί ενός υπό κατάρρευση κινηματογράφου.
Ο Σαμ είναι ο Σωτήρης Τσακωμίδης
Ο Σωτήρης Τσακομίδης σπούδασε Μαθηματικά και Θέατρο, Μουσική και Τραγούδι.
Από το 1999 έχει παίξει σε διάφορες παραστάσεις όπως «Bella Venecia» και «Αντιγόνη» σε σκηνοθεσία Λ.Βογιατζή, «Ο Καλός Άνθρωπος του Σε Τσουάν», «Πλαστελίνη», «Wolfgang», «1984», «Άλκηστη», «Βόυτσεκ», σε σκην. Κ. Ευαγγελάτου, «Του Κουτρούλη ο Γάμος», «Κύκλωπας σκην. Β Παπαβασιλείου, «Υπνοβάτες», «Βερενίκη», «Σαλώμη» σε σκηνοθεσία Θ. Γλυνάτση, «Ρεμπέτικη Μυθολογία» με το Θέατρο Τέχνης σκηνοθεσία Β. Μαυρογεωργίου, «Γκιακ» σκην. Θ.Δόβρη, κ.ά. Στον κινηματογράφο στα «Ρέστα» του Ν. Παναγιωτόπουλου, «Skipeer Straad» της Ειρ. Βαχλιώτη κ.ά. Στην τηλεόραση στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» σε σκηνοθεσία Λ. Χαρίτου, «Κόκκινο Ποτάμι» σκην. Μ. Μανουσάκης, «Καρυωτάκης», «Η ζωη εν τάφω» σκην. Τ. Ψαρράς κ.ά. Έχει συμμετάσχει επίσης σε συναυλίες ως μουσικός και τραγουδιστής.
Ο Έϊβερυ
Έïβερυ Νιούτον Σαρπ. Ένας αναλογικός άνθρωπος σε μια ψηφιακά μετασχηματιζόμενη κοινωνία. Αμερικανο-σύρος, γεννήθηκε στη Μασαχουσέτη, έχει μανία με τον κινηματογράφο, είναι μια κινητή κινηματογραφική εγκυκλοπαίδεια, ζει με τον πατέρα του, ο οποίος είναι καθηγητής γλωσσολογίας και σημειολογίας, έχει κάνει απόπειρα αυτοκτονίας καταπίνοντας συνδετήρες, είναι σκατοφοβικός και ανθρωποφοβικός, τα αντικαταθλιπτικά του προκαλούν κάποιες σεξουαλικές δυσλειτουργίες, και πιάνει δουλειά στο Flick στο πλαίσιο μιας θεραπευτικής αγωγής ανοίγματος στην ολοφώτεινη και ολοσκότεινη ανθρώπινη επικοινωνία και διάδραση.
Ο Έιβερι είναι ο Μιχάλης Πανάδης
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου (2012). Υπότροφος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (2009). Μαθητής του Ωδείου Βορείου Ελλάδος από το 1997 ως το 2009 (πιάνο). Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους: Βασίλη Μαυρογεωργίου, Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, Ρούλα Πατεράκη, Μάρθα Φριντζήλα, Ελένη Σκότη, Νίκο Χατζόπουλο, Αιμίλιο Χειλάκη, Μανώλη Δούνια, ΜαριτίναΠάσσαρη, Σοφία Βγενοπούλουκ.ά, σε έργα κλασικής και σύγχρονης δραματουργίας. Έχει μεταφράσει και σκηνοθετήσει τα έργα: «Festen» των T. Vinterberg – D. Eldridge (2016), «Σταγόνες πάνω σε καυτές πέτρες» του R. W. Fassbinder (2015), «Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι» του B. M. Koltes (2013). Στην τηλεόραση έχει συνεργαστεί με τη Μιρέλλα Παπαοικονόμου και τον Λάμπη Ζαρουτιάδη για τη σειρά «Λόγω Τιμής, 20 χρόνια μετά» (2019, ΣΚΑΪ) και με τη Μαρία Λάφη για τη σειρά «Σ’ αγαπάω μεν… αλλά» (2021 – 2022, OPEN). Από το 2012 έως το 2016 υπήρξε συνεργάτης του Φεστιβάλ Εφηβικού Θεάτρου της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ως σκηνοθέτης και συνθέτης. Από το 2012 μέχρι σήμερα είναι συνεργάτης του Αττικού Σχολείου Αρχαίου Δράματος και του Διεθνούς Δικτύου Αρχαίου Δράματος ως σκηνοθέτης και συνθέτης. Το 2019 ήταν υποψήφιος για το βραβείο «Δημήτρης Χορν».
Συντελεστές:
Συγγραφέας: Άνι Μπέηκερ
Μετάφραση: Δημήτρης Κιούσης
Σκηνοθεσία: Βασίλης Μαυρογεωργίου
Επιμέλεια κίνησης: Πάρης Μαντόπουλος
Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα
Κοστούμια: Ιφιγένεια Νταουντάκη
Σχεδιασμός φωτισμών: Στέλλα Κάλτσου
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Σορώτος
Βοηθοί σκηνοθέτη: Καλή Βοϊκλή, Σοφία Καρρά
Ηθοποιοί: Αριάδνη Καβαλιέρου, Μιχάλης Πανάδης, Σωτήρης Τσακομίδης
Έναρξη: Σάββατο 23 Οκτωβρίου
Παραστάσεις: Σάββατο 21:00, Κυριακή 18:00
Διάρκεια παράστασης 90′
Τιμές εισιτηρίων: 12€, 10€, 5€
Προπώληση εισιτηρίων: viva.gr
Η παράσταση είναι επιχορηγούμενη από το Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού