Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων & ενοικιαζόμενων δωματίων μπορούν να αποκτήσουν την προσφορά ως τις 26/11
Εύκολη διαχείριση των κρατήσεων και πλήρη έλεγχο των καθημερινών εργασιών των ξενοδοχείων μέσω cloud προσφέρει η υπηρεσία hoteliga από την COSMOTE. Oι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων, που θέλουν να βάλουν την επιχείρησή τους στην ψηφιακή εποχή,μπορούν να αποκτήσουν την υπηρεσίαέως και 56% φθηνότερα[1]έως και τις 26 Νοεμβρίου.
Με τη hoteliga οι ξενοδόχοι μπορούν να:
- οργανώνουν αποτελεσματικά καθημερινές εργασίες, όπως η τιμολόγηση, η έκδοση ειδικών παραστατικών, αλλά και η διαχείριση επισκευών συντήρησης των εγκαταστάσεων μίας ή και περισσότερων ξενοδοχειακών μονάδων, μέσα από το σύστημα διαχείρισης της υπηρεσίας-Property Management System (PMS).
- διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο όλες τις κρατήσεις, που προέρχονται από εξωτερικές πλατφόρμες, όπως bcom, Expedia, Airbnb κ.α., μέσω της λειτουργικότητας του Channel Manager.
- εγκαταστήσουνΜηχανή Κρατήσεων στο site του ξενοδοχείου, παρέχοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους για απευθείας κρατήσεις, με ασφάλεια πληρωμών και χωρίς προμήθεια.
Η υπηρεσία hoteliga είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε φορητή συσκευή (Laptop, Tablet, Smartphone).Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων μπορούν να ενημερωθούν για το πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής τους, δηλώνοντας το ενδιαφέρον τους εδώ.
Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία hoteliga: εδώ.
[1]Το ποσοστό της έκπτωσης καθορίζεται από τον αριθμό των δωματίων του εκάστοτε καταλύματος.
Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων & ενοικιαζόμενων δωματίων μπορούν να αποκτήσουν την προσφορά ως τις 26/11
Εύκολη διαχείριση των κρατήσεων και πλήρη έλεγχο των καθημερινών εργασιών των ξενοδοχείων μέσω cloud προσφέρει η υπηρεσία hoteliga από την COSMOTE. Oι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων, που θέλουν να βάλουν την επιχείρησή τους στην ψηφιακή εποχή,μπορούν να αποκτήσουν την υπηρεσίαέως και 56% φθηνότερα[1]έως και τις 26 Νοεμβρίου.
Με τη hoteliga οι ξενοδόχοι μπορούν να:
- οργανώνουν αποτελεσματικά καθημερινές εργασίες, όπως η τιμολόγηση, η έκδοση ειδικών παραστατικών, αλλά και η διαχείριση επισκευών συντήρησης των εγκαταστάσεων μίας ή και περισσότερων ξενοδοχειακών μονάδων, μέσα από το σύστημα διαχείρισης της υπηρεσίας-Property Management System (PMS).
- διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο όλες τις κρατήσεις, που προέρχονται από εξωτερικές πλατφόρμες, όπως bcom, Expedia, Airbnb κ.α., μέσω της λειτουργικότητας του Channel Manager.
- εγκαταστήσουνΜηχανή Κρατήσεων στο site του ξενοδοχείου, παρέχοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους για απευθείας κρατήσεις, με ασφάλεια πληρωμών και χωρίς προμήθεια.
Η υπηρεσία hoteliga είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε φορητή συσκευή (Laptop, Tablet, Smartphone).Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων μπορούν να ενημερωθούν για το πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής τους, δηλώνοντας το ενδιαφέρον τους εδώ.
Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία hoteliga: εδώ.
[1]Το ποσοστό της έκπτωσης καθορίζεται από τον αριθμό των δωματίων του εκάστοτε καταλύματος.