Μουσικός, ερμηνεύτρια και στιχουργός, η Ηρώ την τελευταία εικοσαετία έχει κατακτήσει το ελληνικό κοινό με το επιτυχημένο μουσικό της έργο και συνεχίζει να γοητεύει με την αντισυμβατική της προσωπικότητα. Στην συνέντευξη που παραχώρησε για το mikrofwno.gr, η Ηρώ μίλησε για την πορεία της στον χώρο της μουσικής και τις εξελίξεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες, για την συμμετοχή της στην Eurovision και τις συνεργασίες που έχει κάνει στον χρόνο, αναφερόμενη ξεχωριστά στην στενή της σχέση με τον Γιώργο Μαρίνο και τα όσα τους συνδέουν, ενώ παραδέχθηκε ότι της έχει γίνει πρόταση προκειμένου να συμμετάσχει σε μουσικό reality.
Έχετε σπουδάσει μουσική και πιάνο. Πώς αναπτύχθηκε η σχέση σας με την μουσική; Έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι η μητέρα σας ήταν καθηγήτρια μουσικής;
Όταν γεννιέσαι σε ένα περιβάλλον είναι αναπόφευκτο να επηρεάζεσαι από αυτό και να το κουβαλάς μέσα σου . Υποθέτω ότι στο πλαίσιο της τέχνης ισχύει και η παράμετρος του ταλέντου, της κλίσης. Τώρα εάν αυτό είναι κληρονομικό ή όχι, δεν έχει και πολύ σημασία. Σημασία έχει να βρεθείς στο περιβάλλον που θα στο εκμαιεύσει και θα στο καλλιεργήσει. Ναι, εγώ είχα ένα τέτοιο περιβάλλον.
Πέρα όμως από τις σπουδές σας στην μουσική, είστε απόφοιτη της Νοσηλευτικής. Πώς αποφασίσατε να κάνετε την Τέχνη σας επάγγελμα και να καταφέρετε να βιοποριστείτε αποκλειστικά από το τραγούδι;
Η Νοσηλευτική είναι μια Επιστήμη, από τις σημαντικότερες που αφορούν τον άνθρωπο. Διότι δεν περιορίζεται στις ιατρικές γνώσεις αλλά επεκτείνεται και στο συναίσθημα και την ενσυναισθηση σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτό σημαίνει ότι η Νοσηλευτική διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες και μεγάλη προσφορά όχι μόνον στο σώμα αλλά και στην ψυχή των ασθενών.
Και αφού η μουσική με κάποιο τρόπο έχει σχέση με την ανακούφιση της ψυχής, είτε ασθενών, είτε υγιών ανθρώπων, θεωρώ ότι ως επαγγέλματα είναι συναφή κατά αυτήν την έννοια.
Πέρα από τραγουδίστρια είστε και μία σπουδαία μουσικοσυνθέτρια. Ποιός από τους δύο αυτούς ρόλους σας εκφράζει περισσότερο: της τραγουδίστριας ή της συνθέτριας;
Προσωπικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου σπουδαίο μουσικοσυνθέτη. Κι αυτό γιατί το κριτήριο μου, καθώς και το μέτρο μου είναι πολύ υψηλά. Είμαι ένας άνθρωπος που εκφράζεται μέσα από τη μουσική και ενίοτε τους στίχους που γράφει. Ο στόχος μου ασυνείδητα ή ενσυνείδητα είναι η επικοινωνία, να μιλήσω και να εκφραστώ. Κι αυτό το κάνω μέσω της μουσικής. Τόσο απλά θέλω να το βλέπω. Είμαι λοιπόν μια τραγουδοποιός που γράφει στίχους και ερμηνεύει τα έργα της.
Ποια είναι κινητήριος δύναμη της έμπνευσής σας;
Η παρατήρηση και η ενσυναίσθηση, μια λέξη πολυχρησιμοποιημένη και ταλαιπωρημένη από πολλούς τον τελευταίο καιρό, θα έλεγα. Όμως, περιγράφει ακριβώς αυτό που θέλω να πω. Εάν δεν κοιτάξεις τους ανθρώπους γύρω σου και δεν μπεις μέσα στο σκεπτικό τους και στο συναίσθημα τους δεν μπορείς να εμπνευστείς. Κι αυτό αφορά και τη φύση, τον καιρό , τα πάντα στα οποία είσαι μέτοχος κατά κάποιο τρόπο. Αρκεί να νιώθεις, να συναισθάνεσαι και να μετέχεις στις «διαδικασίες» αυτού του κόσμου.
Πώς έχουν επηρεάσει το τραγούδι και τις συνθήκες της εργασίας, οι νέες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το Spotify ή τα social media;
Πιστεύω στην ρήση: «Ουδέν κακόν αμιγές καλού» και το αντίστροφο. Θέλω να πω, ότι οι ψηφιακές πλατφόρμες αντικατέστησαν την δουλειά των δισκογραφικών εταιριών, όσον αφορά την επικοινωνία, όμως άνοιξαν στο ευρύ κοινό την δυνατότητα να βρίσκει και να ακούει και να μαθαίνει πράγματα που δεν θα μπορούσε αλλιώς, μιας και υπάρχουν πάντοτε «κατευθυντήριες» γραμμές στα εκάστοτε ραδιόφωνα, τηλεοράσεις κτλ. Οπότε το διαδίκτυο έρχεται και δίνει μια δική του κατεύθυνση την οποία κάποιος μπορεί ή όχι να ακολουθήσει και επίσης μπορεί να διαλέξει.
Ας μην κρυβόμαστε, η μονή δυνατότητα που μας απέμεινε είναι η «επιλογή», και αυτή υπό συζήτησιν διότι κι αυτή μπορεί να επηρεαστεί , απλά πιο δύσκολα, καθώς υπάρχουν παράμετροι που την διασφαλίζουν, όπως οι «αρχές» που κουβαλάμε στην πλάτη… Τέλος πάντων, για να μην πλατειάζω, ο κόσμος προχωρά και εμείς έχουμε χρέος στον εαυτό μας να προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες. Αρκεί να «μην το βάζουμε κάτω».
Το 1998 είχατε επιχειρήσει να εκπροσωπήσετε την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision με το τραγούδι σας ΤΙΠΟΤΑ. Τι γεύση σας άφησε η απόπειρά σας αυτή; Αν δεχόσασταν μία πρόταση σήμερα, θα συμμετείχατε στον διαγωνισμό και υπό ποιες προϋποθέσεις;
Νομίζω ότι ο διαγωνισμός αυτός αφορά πιο νέους καλλιτέχνες και αφορά πολύ και στην εικόνα. Και τα δυο τα έχω προσπεράσει προ πολλού. Και ίσως με προσπέρασαν και αυτά. Όμως εάν υπήρχε ένας διαγωνισμός τραγουδιού με τα κριτήρια της φωνής θα συμμετείχα με χαρά όχι για να βραβευθώ απαραίτητα, αλλά για να νιώσω όλη αυτήν την αγωνία και την προσπάθεια να φτάσεις το στόχο.
Αναφέρεστε συχνά στον Γιώργο Μαρίνο και στον σημαντικό ρόλο που έχει παίξει στην ζωή σας. Πώς γνωριστήκατε και τι είναι αυτό που σας ένωσε μαζί του;
Ήταν μια ευτυχής συγκυρία που οφείλεται στην Βαγγελιώ Αγγελίδου η οποία το έκανε πράξη και πραγματικά ήταν από τα ομορφότερα πράγματα που μου έχουν συμβεί.
Η γνωριμία μου με το Γιώργο Μαρίνο ήταν ένα δώρο ζωής. Ένα δώρο γνώσης και συνειδητοποίησης τι είναι πραγματικά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ. Ο Γιώργος είναι από τις μοναδικές περιπτώσεις όπου στον όρο και στον ορισμό αυτής της λέξης, θα μπορούσε να μπει η φωτογραφία του.
Η ύπαρξη του στον κόσμο αυτό είναι μια προσφορά στους ανθρώπους, ώστε να καταλάβουν το μεγαλείο της τέχνης του ταλέντου και της ψυχής του καλλιτέχνη. Ο Γιώργος Μαρίνος είναι ένα δίδαγμα εν γένει για τη δουλειά μας που είναι και η έκφραση μας. Έζησα μαζί του όλα τα συναισθήματα εντός και εκτός σκηνής με φοβερή ακρίβεια κινήσεων, έζησα την «μετάλλαξη» μεταξύ ενός κουρασμένου ανθρώπου πίσω από την σκηνή, που με τη έναρξη, σήκωνε ψηλά το σώμα και το κεφάλι , σαν έτοιμος από καιρό, σαν μαχητής και μάχιμος επαναστάτης και γινόταν ένα «Φως»…
Υπήρξε πολύ τυχερός που είχε ένα τέτοιο φως μέσα του. Πιστεύω ότι με αυτό γεννιέσαι και σε ακολουθεί και ή το κάνεις μεγαλύτερο ή απλά δεν το βλέπεις. Όμως υπάρχει και γεννιέται μαζί σου. Αυτό είναι ο Γιώργος. Ένα «φως αυτόφωτο»..
Έχετε συνεργαστεί με πολύ σημαντικά ονόματα στον χώρο του τραγουδιού, όπως η Δήμητρα Γαλάνη, η Αλέκα Κανελλίδου. Ποιά από τις συνεργασίες αυτές ξεχωρίζετε και τι έχετε να θυμάστε από αυτήν;
Δεν ξεχωρίζω καμία μου συνεργασία. Θα έλεγα ότι κάθε μια είχε την ιδιαιτερότητα της. Ξέρετε, εάν κατανοήσουμε την μοναδικότητα της προσωπικότητας του καθενός μας, μπορούμε να καταλάβουμε καλυτέρα ότι η αξία τους έγκειται ακριβώς στην μοναδικότητα τους.
Φέτος συνεργάζεστε για ακόμη μία φορά με την Ελένη Πέτα. Πώς αποφασίσατε να συνεργαστείτε ξανά; Τι εκτιμάτε σε εκείνη;
Η συνεργασία μου με την Ελένη Πέτα ήταν το άνοιγμα μιας αγάπης και μιας εκτίμησης που κράτησε μέχρι σήμερα και ήταν η αίτια που μας έφερε ξανά στην σκηνή μαζί. Η Ελένη είναι μια πολύ ιδιαίτερη προσωπικότητα με πολύ χιούμορ και συναίσθημα. Φτάνει να βρεις τον τρόπο να προσπεράσεις τις άμυνες της. Κι αυτό γίνεται μόνο με αγάπη. Μετά ξεδιπλώνεται ένα τρυφερό και ευάλωτο πλάσμα με υψηλό το αίσθημα δικαιοσύνης και ισορροπίας. Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και μια συνεργάτης που περνάς ωραία μαζί της με πολύ γέλιο. Το καταφέραμε αυτό και μετά από 20 χρόνια θα το ξαναφέρουμε στο προσκήνιο με την ιδία δύναμη και την ίδια τρέλα.
Υπάρχει κάποια στιγμή στην καριέρα σας που θα θέλατε να ξεχάσετε;
Όχι βέβαια. Καμία στιγμή της ζωής μου δεν περισσεύει και κανένας άνθρωπος. Αλλοίμονο…
Ποια είναι η γνώμη σας για τα μουσικά ριάλιτι: Σας έχει γίνει πρόταση να συμμετάσχετε ως μέλος της κριτικής επιτροπής; Πηγαίνοντας πίσω στον χρόνο, εσείς θα αποφασίζατε να δηλώσετε συμμετοχή σε κάποιο μουσικό σόου και εάν ναι γιατί;
Ναι, μου έχουν γίνει προτάσεις στο παρελθόν στην αρχή τους. Και ναι θα πήγαινα εάν γύριζα πίσω το χρόνο.
Πέρα από το οικονομικό πλήγμα που δέχθηκε ο χώρος του πολιτισμού λόγω της πανδημίας, επηρεάστηκε η δημιουργικότητά σας;
Η δημιουργικότητα είναι κάτι που πηγάζει από μέσα μας και έχει σαν έμπνευση όπως προ είπα κάθε τι που συμβαίνει γύρω μας και το παρατηρούμε. Άρα βάσει υγιών διαδικασιών, θα πρέπει κάποιος να γίνει ακόμα πιο δημιουργικός όταν τα συμβάντα αποτελούν έκπληξη και τα κοινωνικά φαινόμενα έρχονται σαν χίμαιρες εν αιθρία… Όχι δεν έπαψα να είμαι δημιουργική, διότι δεν επέτρεψα στον εαυτό μου την παραίτηση. Δεν θα παραιτηθώ ποτέ από τη ζωή.
Τι θα συμβουλεύατε ένα νέο παιδί που ξεκινά τώρα τα πρώτα του βήματα στο τραγούδι και την μουσική;
Δεν έχω να συμβουλέψω κάτι. Δεν θεωρώ ότι μπορείς κανείς να συμβουλεύει κάποιον ενήλικα. Ίσως να λέει τη γνώμη του εφόσον του ζητηθεί φυσικά, αλλά μέχρι εκεί. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του βάσει της οντότητας του κι αυτό είναι σεβαστό. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι η δουλειά μας χρειάζεται ένα έμφυτο ταλέντο. Είτε μας αρέσει είτε όχι.
Υπάρχει κάτι που θα αλλάζατε στην μέχρι σήμερα διαδρομή σας;
Απολύτως τίποτα.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
Ηρώ και Ελένη Πέτα… «Μαζί ξανά», στη σκηνή του Σταυρού του Νότου Plus. (Λεπτομέρειες ΕΔΩ)
Μουσικός, ερμηνεύτρια και στιχουργός, η Ηρώ την τελευταία εικοσαετία έχει κατακτήσει το ελληνικό κοινό με το επιτυχημένο μουσικό της έργο και συνεχίζει να γοητεύει με την αντισυμβατική της προσωπικότητα. Στην συνέντευξη που παραχώρησε για το mikrofwno.gr, η Ηρώ μίλησε για την πορεία της στον χώρο της μουσικής και τις εξελίξεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες, για την συμμετοχή της στην Eurovision και τις συνεργασίες που έχει κάνει στον χρόνο, αναφερόμενη ξεχωριστά στην στενή της σχέση με τον Γιώργο Μαρίνο και τα όσα τους συνδέουν, ενώ παραδέχθηκε ότι της έχει γίνει πρόταση προκειμένου να συμμετάσχει σε μουσικό reality.
Έχετε σπουδάσει μουσική και πιάνο. Πώς αναπτύχθηκε η σχέση σας με την μουσική; Έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι η μητέρα σας ήταν καθηγήτρια μουσικής;
Όταν γεννιέσαι σε ένα περιβάλλον είναι αναπόφευκτο να επηρεάζεσαι από αυτό και να το κουβαλάς μέσα σου . Υποθέτω ότι στο πλαίσιο της τέχνης ισχύει και η παράμετρος του ταλέντου, της κλίσης. Τώρα εάν αυτό είναι κληρονομικό ή όχι, δεν έχει και πολύ σημασία. Σημασία έχει να βρεθείς στο περιβάλλον που θα στο εκμαιεύσει και θα στο καλλιεργήσει. Ναι, εγώ είχα ένα τέτοιο περιβάλλον.
Πέρα όμως από τις σπουδές σας στην μουσική, είστε απόφοιτη της Νοσηλευτικής. Πώς αποφασίσατε να κάνετε την Τέχνη σας επάγγελμα και να καταφέρετε να βιοποριστείτε αποκλειστικά από το τραγούδι;
Η Νοσηλευτική είναι μια Επιστήμη, από τις σημαντικότερες που αφορούν τον άνθρωπο. Διότι δεν περιορίζεται στις ιατρικές γνώσεις αλλά επεκτείνεται και στο συναίσθημα και την ενσυναισθηση σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτό σημαίνει ότι η Νοσηλευτική διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες και μεγάλη προσφορά όχι μόνον στο σώμα αλλά και στην ψυχή των ασθενών.
Και αφού η μουσική με κάποιο τρόπο έχει σχέση με την ανακούφιση της ψυχής, είτε ασθενών, είτε υγιών ανθρώπων, θεωρώ ότι ως επαγγέλματα είναι συναφή κατά αυτήν την έννοια.
Πέρα από τραγουδίστρια είστε και μία σπουδαία μουσικοσυνθέτρια. Ποιός από τους δύο αυτούς ρόλους σας εκφράζει περισσότερο: της τραγουδίστριας ή της συνθέτριας;
Προσωπικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου σπουδαίο μουσικοσυνθέτη. Κι αυτό γιατί το κριτήριο μου, καθώς και το μέτρο μου είναι πολύ υψηλά. Είμαι ένας άνθρωπος που εκφράζεται μέσα από τη μουσική και ενίοτε τους στίχους που γράφει. Ο στόχος μου ασυνείδητα ή ενσυνείδητα είναι η επικοινωνία, να μιλήσω και να εκφραστώ. Κι αυτό το κάνω μέσω της μουσικής. Τόσο απλά θέλω να το βλέπω. Είμαι λοιπόν μια τραγουδοποιός που γράφει στίχους και ερμηνεύει τα έργα της.
Ποια είναι κινητήριος δύναμη της έμπνευσής σας;
Η παρατήρηση και η ενσυναίσθηση, μια λέξη πολυχρησιμοποιημένη και ταλαιπωρημένη από πολλούς τον τελευταίο καιρό, θα έλεγα. Όμως, περιγράφει ακριβώς αυτό που θέλω να πω. Εάν δεν κοιτάξεις τους ανθρώπους γύρω σου και δεν μπεις μέσα στο σκεπτικό τους και στο συναίσθημα τους δεν μπορείς να εμπνευστείς. Κι αυτό αφορά και τη φύση, τον καιρό , τα πάντα στα οποία είσαι μέτοχος κατά κάποιο τρόπο. Αρκεί να νιώθεις, να συναισθάνεσαι και να μετέχεις στις «διαδικασίες» αυτού του κόσμου.
Πώς έχουν επηρεάσει το τραγούδι και τις συνθήκες της εργασίας, οι νέες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το Spotify ή τα social media;
Πιστεύω στην ρήση: «Ουδέν κακόν αμιγές καλού» και το αντίστροφο. Θέλω να πω, ότι οι ψηφιακές πλατφόρμες αντικατέστησαν την δουλειά των δισκογραφικών εταιριών, όσον αφορά την επικοινωνία, όμως άνοιξαν στο ευρύ κοινό την δυνατότητα να βρίσκει και να ακούει και να μαθαίνει πράγματα που δεν θα μπορούσε αλλιώς, μιας και υπάρχουν πάντοτε «κατευθυντήριες» γραμμές στα εκάστοτε ραδιόφωνα, τηλεοράσεις κτλ. Οπότε το διαδίκτυο έρχεται και δίνει μια δική του κατεύθυνση την οποία κάποιος μπορεί ή όχι να ακολουθήσει και επίσης μπορεί να διαλέξει.
Ας μην κρυβόμαστε, η μονή δυνατότητα που μας απέμεινε είναι η «επιλογή», και αυτή υπό συζήτησιν διότι κι αυτή μπορεί να επηρεαστεί , απλά πιο δύσκολα, καθώς υπάρχουν παράμετροι που την διασφαλίζουν, όπως οι «αρχές» που κουβαλάμε στην πλάτη… Τέλος πάντων, για να μην πλατειάζω, ο κόσμος προχωρά και εμείς έχουμε χρέος στον εαυτό μας να προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες. Αρκεί να «μην το βάζουμε κάτω».
Το 1998 είχατε επιχειρήσει να εκπροσωπήσετε την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision με το τραγούδι σας ΤΙΠΟΤΑ. Τι γεύση σας άφησε η απόπειρά σας αυτή; Αν δεχόσασταν μία πρόταση σήμερα, θα συμμετείχατε στον διαγωνισμό και υπό ποιες προϋποθέσεις;
Νομίζω ότι ο διαγωνισμός αυτός αφορά πιο νέους καλλιτέχνες και αφορά πολύ και στην εικόνα. Και τα δυο τα έχω προσπεράσει προ πολλού. Και ίσως με προσπέρασαν και αυτά. Όμως εάν υπήρχε ένας διαγωνισμός τραγουδιού με τα κριτήρια της φωνής θα συμμετείχα με χαρά όχι για να βραβευθώ απαραίτητα, αλλά για να νιώσω όλη αυτήν την αγωνία και την προσπάθεια να φτάσεις το στόχο.
Αναφέρεστε συχνά στον Γιώργο Μαρίνο και στον σημαντικό ρόλο που έχει παίξει στην ζωή σας. Πώς γνωριστήκατε και τι είναι αυτό που σας ένωσε μαζί του;
Ήταν μια ευτυχής συγκυρία που οφείλεται στην Βαγγελιώ Αγγελίδου η οποία το έκανε πράξη και πραγματικά ήταν από τα ομορφότερα πράγματα που μου έχουν συμβεί.
Η γνωριμία μου με το Γιώργο Μαρίνο ήταν ένα δώρο ζωής. Ένα δώρο γνώσης και συνειδητοποίησης τι είναι πραγματικά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ. Ο Γιώργος είναι από τις μοναδικές περιπτώσεις όπου στον όρο και στον ορισμό αυτής της λέξης, θα μπορούσε να μπει η φωτογραφία του.
Η ύπαρξη του στον κόσμο αυτό είναι μια προσφορά στους ανθρώπους, ώστε να καταλάβουν το μεγαλείο της τέχνης του ταλέντου και της ψυχής του καλλιτέχνη. Ο Γιώργος Μαρίνος είναι ένα δίδαγμα εν γένει για τη δουλειά μας που είναι και η έκφραση μας. Έζησα μαζί του όλα τα συναισθήματα εντός και εκτός σκηνής με φοβερή ακρίβεια κινήσεων, έζησα την «μετάλλαξη» μεταξύ ενός κουρασμένου ανθρώπου πίσω από την σκηνή, που με τη έναρξη, σήκωνε ψηλά το σώμα και το κεφάλι , σαν έτοιμος από καιρό, σαν μαχητής και μάχιμος επαναστάτης και γινόταν ένα «Φως»…
Υπήρξε πολύ τυχερός που είχε ένα τέτοιο φως μέσα του. Πιστεύω ότι με αυτό γεννιέσαι και σε ακολουθεί και ή το κάνεις μεγαλύτερο ή απλά δεν το βλέπεις. Όμως υπάρχει και γεννιέται μαζί σου. Αυτό είναι ο Γιώργος. Ένα «φως αυτόφωτο»..
Έχετε συνεργαστεί με πολύ σημαντικά ονόματα στον χώρο του τραγουδιού, όπως η Δήμητρα Γαλάνη, η Αλέκα Κανελλίδου. Ποιά από τις συνεργασίες αυτές ξεχωρίζετε και τι έχετε να θυμάστε από αυτήν;
Δεν ξεχωρίζω καμία μου συνεργασία. Θα έλεγα ότι κάθε μια είχε την ιδιαιτερότητα της. Ξέρετε, εάν κατανοήσουμε την μοναδικότητα της προσωπικότητας του καθενός μας, μπορούμε να καταλάβουμε καλυτέρα ότι η αξία τους έγκειται ακριβώς στην μοναδικότητα τους.
Φέτος συνεργάζεστε για ακόμη μία φορά με την Ελένη Πέτα. Πώς αποφασίσατε να συνεργαστείτε ξανά; Τι εκτιμάτε σε εκείνη;
Η συνεργασία μου με την Ελένη Πέτα ήταν το άνοιγμα μιας αγάπης και μιας εκτίμησης που κράτησε μέχρι σήμερα και ήταν η αίτια που μας έφερε ξανά στην σκηνή μαζί. Η Ελένη είναι μια πολύ ιδιαίτερη προσωπικότητα με πολύ χιούμορ και συναίσθημα. Φτάνει να βρεις τον τρόπο να προσπεράσεις τις άμυνες της. Κι αυτό γίνεται μόνο με αγάπη. Μετά ξεδιπλώνεται ένα τρυφερό και ευάλωτο πλάσμα με υψηλό το αίσθημα δικαιοσύνης και ισορροπίας. Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και μια συνεργάτης που περνάς ωραία μαζί της με πολύ γέλιο. Το καταφέραμε αυτό και μετά από 20 χρόνια θα το ξαναφέρουμε στο προσκήνιο με την ιδία δύναμη και την ίδια τρέλα.
Υπάρχει κάποια στιγμή στην καριέρα σας που θα θέλατε να ξεχάσετε;
Όχι βέβαια. Καμία στιγμή της ζωής μου δεν περισσεύει και κανένας άνθρωπος. Αλλοίμονο…
Ποια είναι η γνώμη σας για τα μουσικά ριάλιτι: Σας έχει γίνει πρόταση να συμμετάσχετε ως μέλος της κριτικής επιτροπής; Πηγαίνοντας πίσω στον χρόνο, εσείς θα αποφασίζατε να δηλώσετε συμμετοχή σε κάποιο μουσικό σόου και εάν ναι γιατί;
Ναι, μου έχουν γίνει προτάσεις στο παρελθόν στην αρχή τους. Και ναι θα πήγαινα εάν γύριζα πίσω το χρόνο.
Πέρα από το οικονομικό πλήγμα που δέχθηκε ο χώρος του πολιτισμού λόγω της πανδημίας, επηρεάστηκε η δημιουργικότητά σας;
Η δημιουργικότητα είναι κάτι που πηγάζει από μέσα μας και έχει σαν έμπνευση όπως προ είπα κάθε τι που συμβαίνει γύρω μας και το παρατηρούμε. Άρα βάσει υγιών διαδικασιών, θα πρέπει κάποιος να γίνει ακόμα πιο δημιουργικός όταν τα συμβάντα αποτελούν έκπληξη και τα κοινωνικά φαινόμενα έρχονται σαν χίμαιρες εν αιθρία… Όχι δεν έπαψα να είμαι δημιουργική, διότι δεν επέτρεψα στον εαυτό μου την παραίτηση. Δεν θα παραιτηθώ ποτέ από τη ζωή.
Τι θα συμβουλεύατε ένα νέο παιδί που ξεκινά τώρα τα πρώτα του βήματα στο τραγούδι και την μουσική;
Δεν έχω να συμβουλέψω κάτι. Δεν θεωρώ ότι μπορείς κανείς να συμβουλεύει κάποιον ενήλικα. Ίσως να λέει τη γνώμη του εφόσον του ζητηθεί φυσικά, αλλά μέχρι εκεί. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του βάσει της οντότητας του κι αυτό είναι σεβαστό. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι η δουλειά μας χρειάζεται ένα έμφυτο ταλέντο. Είτε μας αρέσει είτε όχι.
Υπάρχει κάτι που θα αλλάζατε στην μέχρι σήμερα διαδρομή σας;
Απολύτως τίποτα.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
Ηρώ και Ελένη Πέτα… «Μαζί ξανά», στη σκηνή του Σταυρού του Νότου Plus. (Λεπτομέρειες ΕΔΩ)