Tο βράδυ της Τρίτης 14 Δεκεμβρίου στις 21:00.
Κυβέλη, Κωνσταντίνος και Όλγα, περνούν τις τελευταίες στιγμές στο σπίτι του GNTM 4, μέχρι να ξεκινήσει το διαγωνιστικό κομμάτι του φετινού τελικού. Το πάθος για την κορυφή είναι ξεκάθαρο και η κατάκτησή της αποτελεί προσωπικό στοίχημα για τον καθένα.
Το μήνυμα των κριτών μιλά για έναν επικό τελικό, που εμπνέεται από κινηματογραφικά καρέ, όπως κινηματογραφική ήταν και η πορεία των μοντέλων στον διαγωνισμό.
Πρώτη στάση, ένα καφέ-μπαρ με γαλλικό άρωμα, το οποίο γίνεται το σκηνικό για την πρώτη δοκιμασία. Πρόκειται για μια φωτογράφηση που «δανείζεται» στοιχεία από την εμβληματική σκηνή της Audrey Hepburn στην κλασική ταινία «Breakfast at Tiffany’s».
Η Zενεβιέβ Μαζαρί, ο Άγγελος Μπράτης και ο Δημήτρης Σκουλός, είναι μαζί με τους τρεις φιναλίστ για να τους καθοδηγούν και να τους εμψυχώνουν, με τον Δημήτρη Σκουλό να βρίσκεται πίσω από το φωτογραφικό φακό. Τα μοντέλα μεταμορφώνονται σε φιγούρες άλλης εποχής και καλούνται να…πάρουν το πρωινό τους σε ένα πολυτελές περιβάλλον. Με την ισορροπία ανάμεσα στη θεατρικότητα και τη φυσικότητα να είναι το σημείο-κλειδί, τα μοντέλα φαίνεται να μη δυσκολεύονται στην απόδοση των ζητουμένων και κερδίζουν εύκολα τα εύσημα στα σετ τους.
Η μέρα όμως δεν τελειώνει εδώ. Η δράση μεταφέρεται σε ένα πανέμορφο νεοκλασικό για τη δεύτερη διαγωνιστική φωτογράφηση με τίτλο «Ballroom». Βιέννη, λάμψη, ρομαντισμός και κομψότητα, είναι τα στοιχεία που πλαισιώνουν τα βασικό ζητούμενο των λήψεων, που δεν είναι άλλο από το φλερτ.
Οι υποψήφιοι καλούνται να συνεργαστούν με επαγγελματίες μοντέλα, καθώς φλερτάρουν με ένα από αυτά και ποζάρουν για τον φακό του Δημήτρη Σκουλού. Τι συμβαίνει όμως όταν μεταξύ των επαγγελματιών διακρίνονται και γνώριμα τους πρόσωπα; Η Αγάπη, ο Ντίνος και ο Στυλιανός, επιστρέφουν στο GNTM 4, για να συμμετέχουν στο concept και να αποτελέσουν επιλογές, ως αντικείμενα του πόθου. Η τελική επιλογή ανήκει φυσικά στους Όλγα, Κυβέλη και Κωνσταντίνο και κρίνεται εκ του αποτελέσματος πραγματικά κομβική. Η συναισθηματική στήριξη, που δίνει ένα αγαπημένο πρόσωπο, είναι αδιαμφισβήτητη, πόσο όμως βοηθά στο να μη χαθεί το focus της τέλειας πόζας;
Με δύο πολύ δυνατές λήψεις έκαστος, οι top3 του διαγωνισμού φτάνουν στο πλατό ετυμηγορίας, που κρύβει πολλές εκπλήξεις. Σε πρώτη φάση μαθαίνουν πως ολοκλήρωσαν μόλις δύο από τις τέσσερις δοκιμασίες του τελικού, για κάθε μία από τις οποίες τα μοντέλα θα βαθμολογούνται. Σε δεύτερη φάση, ο Head Of Scouting του Elite London, Joel Bough, μεταφέρει τα δικά του προσωποποιημένα μηνύματα προς τους υποψήφιους του μεγάλου τίτλου, δίνοντας τους εμψύχωση και όραμα.
Τέλος, η φάση της κριτικής δημιουργεί, για μια ακόμα φορά, ένταση αλλά και μια πρώτη κατάταξη, διαμορφώνοντας αντίστοιχα και την ψυχολογία των διαγωνιζόμενων. Παρόλαυτα, τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα. Με δύο πολύ δυνατές δοκιμασίες να ακολουθούν, η βραδιά ολοκληρώνεται με μια ακόμα σημαντική ανακοίνωση, για το πως θα προκύψει το τελικό αποτέλεσμα.
Δείτε το trailer:
Στο GNTM 4 έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα κατά του Covid 19, για την ασφάλεια και την υγεία όλων των εμπλεκομένων στην παραγωγή του διαγωνισμού.
Tο βράδυ της Τρίτης 14 Δεκεμβρίου στις 21:00.
Κυβέλη, Κωνσταντίνος και Όλγα, περνούν τις τελευταίες στιγμές στο σπίτι του GNTM 4, μέχρι να ξεκινήσει το διαγωνιστικό κομμάτι του φετινού τελικού. Το πάθος για την κορυφή είναι ξεκάθαρο και η κατάκτησή της αποτελεί προσωπικό στοίχημα για τον καθένα.
Το μήνυμα των κριτών μιλά για έναν επικό τελικό, που εμπνέεται από κινηματογραφικά καρέ, όπως κινηματογραφική ήταν και η πορεία των μοντέλων στον διαγωνισμό.
Πρώτη στάση, ένα καφέ-μπαρ με γαλλικό άρωμα, το οποίο γίνεται το σκηνικό για την πρώτη δοκιμασία. Πρόκειται για μια φωτογράφηση που «δανείζεται» στοιχεία από την εμβληματική σκηνή της Audrey Hepburn στην κλασική ταινία «Breakfast at Tiffany’s».
Η Zενεβιέβ Μαζαρί, ο Άγγελος Μπράτης και ο Δημήτρης Σκουλός, είναι μαζί με τους τρεις φιναλίστ για να τους καθοδηγούν και να τους εμψυχώνουν, με τον Δημήτρη Σκουλό να βρίσκεται πίσω από το φωτογραφικό φακό. Τα μοντέλα μεταμορφώνονται σε φιγούρες άλλης εποχής και καλούνται να…πάρουν το πρωινό τους σε ένα πολυτελές περιβάλλον. Με την ισορροπία ανάμεσα στη θεατρικότητα και τη φυσικότητα να είναι το σημείο-κλειδί, τα μοντέλα φαίνεται να μη δυσκολεύονται στην απόδοση των ζητουμένων και κερδίζουν εύκολα τα εύσημα στα σετ τους.
Η μέρα όμως δεν τελειώνει εδώ. Η δράση μεταφέρεται σε ένα πανέμορφο νεοκλασικό για τη δεύτερη διαγωνιστική φωτογράφηση με τίτλο «Ballroom». Βιέννη, λάμψη, ρομαντισμός και κομψότητα, είναι τα στοιχεία που πλαισιώνουν τα βασικό ζητούμενο των λήψεων, που δεν είναι άλλο από το φλερτ.
Οι υποψήφιοι καλούνται να συνεργαστούν με επαγγελματίες μοντέλα, καθώς φλερτάρουν με ένα από αυτά και ποζάρουν για τον φακό του Δημήτρη Σκουλού. Τι συμβαίνει όμως όταν μεταξύ των επαγγελματιών διακρίνονται και γνώριμα τους πρόσωπα; Η Αγάπη, ο Ντίνος και ο Στυλιανός, επιστρέφουν στο GNTM 4, για να συμμετέχουν στο concept και να αποτελέσουν επιλογές, ως αντικείμενα του πόθου. Η τελική επιλογή ανήκει φυσικά στους Όλγα, Κυβέλη και Κωνσταντίνο και κρίνεται εκ του αποτελέσματος πραγματικά κομβική. Η συναισθηματική στήριξη, που δίνει ένα αγαπημένο πρόσωπο, είναι αδιαμφισβήτητη, πόσο όμως βοηθά στο να μη χαθεί το focus της τέλειας πόζας;
Με δύο πολύ δυνατές λήψεις έκαστος, οι top3 του διαγωνισμού φτάνουν στο πλατό ετυμηγορίας, που κρύβει πολλές εκπλήξεις. Σε πρώτη φάση μαθαίνουν πως ολοκλήρωσαν μόλις δύο από τις τέσσερις δοκιμασίες του τελικού, για κάθε μία από τις οποίες τα μοντέλα θα βαθμολογούνται. Σε δεύτερη φάση, ο Head Of Scouting του Elite London, Joel Bough, μεταφέρει τα δικά του προσωποποιημένα μηνύματα προς τους υποψήφιους του μεγάλου τίτλου, δίνοντας τους εμψύχωση και όραμα.
Τέλος, η φάση της κριτικής δημιουργεί, για μια ακόμα φορά, ένταση αλλά και μια πρώτη κατάταξη, διαμορφώνοντας αντίστοιχα και την ψυχολογία των διαγωνιζόμενων. Παρόλαυτα, τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα. Με δύο πολύ δυνατές δοκιμασίες να ακολουθούν, η βραδιά ολοκληρώνεται με μια ακόμα σημαντική ανακοίνωση, για το πως θα προκύψει το τελικό αποτέλεσμα.
Δείτε το trailer:
Στο GNTM 4 έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα κατά του Covid 19, για την ασφάλεια και την υγεία όλων των εμπλεκομένων στην παραγωγή του διαγωνισμού.