No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

Πέντε δεκαετίες Άννα Βίσση

Δεκ 20, 2021
in Αφιερώματα, Πολιτισμός, Σαν σήμερα
Reading Time: 2 mins read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

Άννα Βίσση: «Γουστάρω τη ζωή» – Το πιο αυθεντικό της video είναι εδώ

Άννα Βίσση: «Γουστάρω τη ζωή» – Το πιο αυθεντικό της video είναι εδώ

Μάι 13, 2025
Μιχάλης Βιολάρης: Η παρεξήγηση με τον Νταλάρα και η προσωπική εξομολόγηση για την απουσία οικογένειας

Μιχάλης Βιολάρης: Η παρεξήγηση με τον Νταλάρα και η προσωπική εξομολόγηση για την απουσία οικογένειας

Απρ 23, 2025
Ο Γιώργος Νταλάρας σε ρεμπέτικα μονοπάτια για δύο βραδιές στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών | 4 & 5 Μαΐου

Ο Γιώργος Νταλάρας σε ρεμπέτικα μονοπάτια για δύο βραδιές στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών | 4 & 5 Μαΐου

Απρ 10, 2025
Κάντε share!
         
      

Από τις μπουάτ και το πολιτικό τραγούδι, στις ποπ επιτυχίες και στο Hotel Ερμού.

Πολλά μπορεί να καταλογίσει κανείς στην Άννα Βίσση και γι’ άλλα τόσα να την αμφισβητήσει, κανείς, όμως, δεν μπορεί ν’ αρνηθεί τη διαχρονικότητά της. Συμπληρώνοντας σχεδόν πενήντα χρόνια καριέρας, έχει αποδείξει πως μπορεί να περνάει επιτυχώς από τη μια δεκαετία στην άλλη και να προσαρμόζεται στην εκάστοτε εποχή. Στο αφιέρωμα αυτό θα πιάσουμε το νήμα της πορείας της απ’ την αρχή, και συγκεκριμένα από τα πρώτα της χρόνια στη MINOS, καταλήγοντας στο σήμερα:

 

Τα χρόνια της υπομονής

Ερχόμενη με την οικογένειά της στην Ελλάδα το 1973, η «Βίσσυ» συναντά το ελαφρολαϊκό τραγούδι, όπως είχε διαμορφωθεί επί χούντας, και το πολιτικό, που ήταν τότε στην ακμή του. Είναι μόλις δεκαέξι χρονών, η χροιά της ακούγεται σχεδόν παιδική, αλλά καταφέρνει ως επαγγελματίας να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Πρώτη της εμφάνιση στη δισκογραφία με το «Λέγοντας και κλαίγοντας», των Βασίλη Δημητρίου-Μάνου Ελευθερίου, κάνοντας σεγόντο στο Γιάννη Καλατζή, για ν’ ακολουθήσουν οι συμμετοχές της σε δύο έργα του Μίκη Θεοδωράκη και η συνάντησή της με το Σταύρο Κουγιουμτζή, με χαρακτηριστικότερα τα «Χρόνια της υπομονής», σε στίχους Μάνου Ελευθερίου, και το «Σ’ αγαπώ (Αχ περιστέρι μου)» σε στίχους Άκου Δασκαλόπουλου. Ενταγμένη στο κλίμα της εποχής εμφανίζεται σε μπουάτ της Πλάκας, δίπλα στο Γιώργο Νταλάρα, τη Χαρούλα Αλεξίου και το Βασίλη Παπακωνσταντίνου, συμμετέχει στην τελευταία συναυλία του Νίκου Ξυλούρη στην Κρήτη το 1978, και τραγουδάει το «Παλικάρι», των Γιώργου Χατζηνάσιου-Σώτιας Τσώτου, τις «Κυκλάδες» των Αντώνη Βαρδή-Πάνου Φαλάρα και το «Οι νικημένοι είμαστε εμείς», των Γιάννη Σπανού-Μάνου Ελευθερίου.

Άννα Βίσση στο μικρόφωνο και Αντώνης Βαρδής στην κιθάρα – Πηγή φωτό: fannatics.gr

 

Το 1977  κερδίζει το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης με το «Ας κάνουμε απόψε μια αρχή» του Δώρου Γεωργιάδη. Αν και όλα δείχνουν πως έχει αρχίσει να ισχυροποιεί τη θέση της στο χώρο του τραγουδιού, στίχοι του τύπου «Όπου κι αν τον κοιτάξω αυτόν τον κόσμο/δάκρυ, πόνος, φοβέρες και λυγμοί» φαίνεται πως δεν μπορούν να εκφράσουν τη μελαχρινή κοπέλα που έρχεται «ανάλαφρη απ’ την Κύπρο», όπως έχει πει η ίδια χαρακτηριστικά, έχοντας ακούσματα από Beatles. Έτσι, με τα «Όσο έχω φωνή», του Φίλιππου Νικολάου, και «Αυτός που περιμένω», των Σπύρου Βλασσόπουλου-Δημήτρη Ιατρόπουλου, στο τέλος της δεκαετίας, καθιστά σαφές πως η ποπ στροφή της είναι πλέον γεγονός.

Χάρις Αλεξίου, Γιώργος Νταλάρας, Αντώνης Βαρδής και Άννα Βίσση – Τα παιδιά των μπουάτ κάπου στα 70s – Πηγή φωτό: fannatics.gr

Θυμήσου τα καλοκαίρια εκείνο τον καιρό…

Με το Νίκο Καρβέλα συναντήθηκε για πρώτη φορά το 1974, συμμετέχοντας στον πρώτο του δίσκο, αλλά το 1981 συστήνονται εκ νέου. Ο γάμος τους και η γέννηση της κόρης τους δύο χρόνια μετά θα τους δέσει για πάντα, κι ας έχουν πάρει πλέον διαζύγιο, και μαζί θα εκφράσουν την ανεμελιά των 80s. «Έμπνευση», «Καλημέρα καινούρια μου αγάπη», «Τώρα», «Δε σ’ αλλάζω» και «Σαν κι εμένα καμιά» είναι μόνο μερικές από τις ποπ επιτυχίες τους. Με φουσκωμένο μαλλί, σύμφωνα με τη μόδα της εποχής, η Άννα μοιάζει να βρίσκεται απολύτως στα νερά της μ’ αυτό το ρεπερτόριο, που, αν και ανώδυνο και σχεδόν εφηβικό, είναι ειλικρινές και καθρεφτίζει την ξεγνοιασιά ενός ερωτευμένου ζευγαριού που μεγαλώνει την κόρη του με βινύλια και rock ‘n’ roll. Μέχρι σήμερα, τα 80s παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ταυτισμένα με τις ντισκοτέκ και τις βόλτες με μηχανές στην παραλία, κι αυτήν ακριβώς την πτυχή τους θ’ αποτυπώσει ο Καρβέλας με τα εξίσου χαριτωμένα «Μαθητικά χρόνια» και τις «Καλοκαιρινές διακοπές», που η Βίσση δεν ηχογραφεί μαζί του, αλλά εξακολουθεί να περιλαμβάνει στις συναυλίες της. Παράλληλα, με τις μπαλάντες  «Δώδεκα», που ο Καρβέλας συνυπογράφει με το Φίλιππο Νικολάου, και «Πράγματα», προϊόν της συνεργασίας του με το Γιώργο Μίτσιγκα και την ίδια τη Μούσα του, της δίνεται η δυνατότητα να ξεδιπλώσει το εύρος των φωνητικών της δυνατοτήτων.

Οι δίσκοι τους έχουν μεγάλη εμπορική απήχηση, ενώ συμμετέχουν ως μουσικοί μετέπειτα γνωστοί συνθέτες, όπως ο Στέφανος Κορκολής, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου και ο Νίκος Αντύπας. Ο Καρβέλας, βέβαια, θέλει κάτι περισσότερο. Έτσι, το 1990 η Βίσση τραγουδάει το «Ένα σου λέω», ένα ζεϊμπέκικο με ήχο συμφωνικής ορχήστρας, έστω κι αν αυτός προέρχεται από συνθεσάιζερ και όχι από φυσικά όργανα, και το ζεύγος προετοιμάζεται για την πρώτη του ροκ όπερα…

Άννα Βίσση, Νίκος Καρβέλας και η μικρή Σοφία στο πιάνο – Πηγή φωτό: fannatics.gr

Τα μεγαλύτερα σουξέ της εποχής

Οι «Δαίμονες» σε λιμπρέτο Σταύρου Σιδερά παρουσιάζονται το 1991. Η Βίσση ως Βασίλισσα ανταλλάζει μουσικούς διαξιφισμούς με το βαρύτονο Τζων Μοδινό, αναδεικνύοντας κι άλλες πτυχές του ταλέντου της, και βάζει τον πήχη ψηλά. Ένα χρόνο μετά, το «Δε θέλω να ξέρεις» εγκαινιάζει μια σειρά αβανταδόρικων ερωτικών κομματιών («Παραλύω», «Μαύρα γυαλιά», «Γκάζι» κ.ά.), τόσο απαιτητικών φωνητικά, που φαίνεται πως καμία Ελληνίδα τραγουδίστρια δεν θα μπορούσε να τ’ αποδώσει. Καμία, πλην της Άννας…

 

Πηγή φωτό: fannatics.gr

Απ’ την άλλη, η «Ελλαδίτσα γουστάρει τσιφτετέλι», όπως λέει κι ο Καρβέλας, κι έτσι το 1996 τη βρίσκει να τραγουδάει «Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς»/τι θα γίνει μ’ εμάς». Η χώρα βιώνει την εποχή του Κωστόπολου, της Κορομηλά και του life style, κι εκείνη δεν είναι πια η δροσερή Κυπριωτοπούλα της ανάλαφρης ποπ των 80s, αλλά μια sexy γυναίκα που έχει κλείσει τα σαράντα κι έχοντας πάρει διαζύγιο απασχολεί τον κίτρινο τύπο με τους έρωτές της. Η στροφή της σ’ ένα λαϊκότερο ρεπερτόριο είναι σχεδόν επιβεβλημένη και τα πολυπλατινένια album «Τραύμα» και «Αντίδοτο» δικαιώνουν την επιλογή της.

Πηγή φωτό: fannatics.gr

Το κοινό συρρέει στις πίστες για να δει τα εντυπωσιακά της show, χωρίς να είναι σαφές αν το χορευτικό συνοδεύει το τραγούδι ή αν συμβαίνει το αντίθετο. Ποιος νοιάζεται, όμως, για τη μουσική αυτή καθ’ αυτή; Σε παγκόσμιο επίπεδο το τραγούδι είναι οπτικοποιημένο και ο κόσμος θέλει να πιει και να διασκεδάσει, βλέποντας την «Απόλυτη Ελληνίδα σταρ» να λικνίζεται με το Σάκη Ρουβά στους ρυθμούς του «Σε θέλω, με θέλεις, γιατί δεν παντρευόμαστε;»

 

 

Δεκαετία από NYLON

Μόνο επιτυχημένη μπορεί να χαρακτηριστεί η έλευση της νέας χιλιετίας για τη Βίσση. Ο ξενόγλωσσος δίσκος της δεν της άνοιξε το δρόμο για διεθνή καριέρα, αλλά έχει στο ενεργητικό της μια συναυλία στο Royal Albert Hall του Λονδίνου, και την εφτά φορές πλατινένια «Κραυγή». Με το δεύτερο θεατρικό έργο του Καρβέλα, «Μάλα: Η μουσική του ανέμου», θυμάται και ξαναθυμίζει το ταλέντο της, για να ξαναγυρίσει αμέσως μετά στις πίστες, αυτή τη φορά στο πλευρό του Γιάννη Πάριου.

Η Άννα Βίσση ως “Μάλα Ζιμετμπάουμ” στο θεατρικό μιούζικαλ “Μάλα” (2002)

Στα παγκοσμιοποιημένα 00s, κάθε νέο της album συνοδεύεται από την αντίστοιχη αλλαγή στα μαλλιά και το ντύσιμό της, και το electro-pop συνδυάζεται με ζεϊμπέκικα και τσιφτετέλια. Εκείνη, φυσικά, παραμένει μια «ακαταμάχητη entertainer», όπως τη χαρακτηρίζουν οι New York Times, και η φωνή της σε αρκετές περιπτώσεις «σώζει» τα τραγούδια που, σημειωτέον, δεν είναι απαραιτήτως κακά: το «Τρένο» των Βαγγέλη Βασιλείου-Σόφης Παππά, συγκαταλέγεται ήδη στα πιο διαχρονικά ζεϊμπέκικα, ενώ και ο Καρβέλας έχει κάποιες καλές στιγμές («Λόγια και σιωπές», «Μην ψάχνεις την αγάπη»).

Ωστόσο, όπως συμβαίνει και με τους περισσότερους εμπορικούς τραγουδιστές, το υλικό του εκάστοτε album δεν εκφράζει το όραμα και το πάθος των δημιουργών, αλλά την ανάγκη της εταιρίας να πουλήσει και των τραγουδιστών να εμφανιστούν στις πίστες με νέα κομμάτια. Στην περίπτωση δε της Βίσση φαίνεται πως ούτε ο Καρβέλας εκφράζεται πια μέσα απ’ τα τραγούδια του, γι’ αυτό και όσο περνούν τα χρόνια γράφει όλο και σπανιότερα γι’ άλλους τραγουδιστές και, ψάχνοντας άλλες διεξόδους, στρέφεται στην ποίηση και τα μυθιστορήματα.

Έτσι, το 2008 θα κάνει ένα μεγάλο βήμα, παρουσιάζοντας το πρώτο και μοναδικό -μέχρι σήμερα τουλάχιστον- album της μετά το 1980 χωρίς τη συμμετοχή του πρώην συζύγου της. Το «Απαγορευμένο» ηχογραφείται στην Αμερική με παραγωγό τον Greg Ladanyi κι ο ήχος του ακούγεται καθαρός και σύγχρονος, μακριά απ’ τις λαϊκοπόπ ακροβασίες του Καρβέλα. Εκείνη φαίνεται ανανεωμένη, τραγουδώντας με κέφι κι ενθουσιασμό, υπογράφει δε η ίδια τη μουσική στο «Από μακριά κι αγαπημένοι» σε στίχους Μυρτώς Κοντοβά, κλείνοντας το μάτι στο μέντορά της.

photo by: christine crokos
photo by: Christine Crokos

Όσο έχει φωνή

Στις αρχές της νέας δεκαετίας, η Ελλάδα βιώνει την κρίση και τα μνημόνια, τα νυχτερινά κέντρα κλείνουν και τα CD κυκλοφορούν στο εμπόριο για καθαρά συμβολικούς λόγους. Το album «Αγάπη είναι εσύ» μοιραία δεν θα έχει την απήχηση των παλιότερων δουλειών της, ενώ τα ψηφιακά singles «Τυραννιέμαι» και «Βενζίνη» θέλει πια κι η ίδια να τα ξεχάσει. Πλέον δεν είναι τόσο εύκολο ν’ ανανεώνει το κοινό της, ενώ όσοι την ακολουθούν από παλιά μεγαλώνουν μαζί της, περιμένοντας κάτι παραπάνω.

Το 2013 οι «fannatics» θα δικαιωθούν, όχι μέσα από μια καινούρια δουλειά, αλλά από την αναβίωση των «Δαιμόνων» στο Παλλάς. Παρά την κόπωση στις φωνητικές της χορδές, πλέον διαθέτει σκηνική εμπειρία και το υποκριτικό της ταλέντο είναι εμφανές. Ξεπερνώντας τα 50.000 εισιτήρια οι «Δαίμονες» αναδεικνύονται ως η μεγαλύτερη επιτυχία της θεατρικής σεζόν, ωθώντας τον Καρβέλα να γράψει ένα ακόμη μουσικό έργο. Οι «Καμπάνες του Edelweiss» κάνουν πρεμιέρα δύο χρόνια μετά, χωρίς να σημειώσουν επ’ ουδενί την επιτυχία των δύο προηγούμενων έργων, παρότι ο αμφιλεγόμενος δημιουργός καταθέτει μια άρτια δουλειά και η Μούσα του καταφέρνει να τραγουδήσει συγκινητικά και να κλάψει πειστικότατα.

Η Άννα Βίσση ως “Βασίλισσα Ροζάνα” στη μεταγενέστερη εκδοχή της ροκ όπερας “Δαίμονες” (2013)

 

Τον ίδιο χρόνο κυκλοφορεί η «Συνέντευξη». Ο Καρβέλας ακολουθεί έναν πιο «γήινο» δρόμο, αφήνοντας πίσω του τους ηχητικούς πολτούς του παρελθόντος, με τα «Λάθος στροφή», «Χωρίς τα ψέματα» και «Της ψυχής τ’ αντισώματα» να εντάσσονται στις καλύτερες στιγμές τους, κι ας μην έγιναν ποτέ γνωστά. Η επιτυχία δεν είναι πια το ζητούμενο, κι έτσι η Βίσση προβαίνει σ’ ενδιαφέρουσες κι απρόβλεπτες κινήσεις, όπως το ντουέτο της με τη Γιώτα Γιάννα στο «Όσοι αγαπάνε δεν πεθαίνουνε» και τον Μπάμπη Στόκα στο «Κι όμως δεν τελειώνει», των Luca Barbarossa-Νίκου Μωραΐτη, καθώς και το τραγούδι-αφιέρωμα στη μνήμη του ακτιβιστή Ζακ Κωστόπουλου, «Τρομαγμένο μου», των Γιώργου Καλογερόπουλου–Λίνας Δημοπούλου– είναι, εξάλλου, γνωστή η αγάπη που της τρέφει η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα. Υποστηρίζοντας το υλικό της, το 2015 συγκεντρώνει γύρω της μια ομάδα ταλαντούχων μουσικών, με προεξάρχοντες τον Παναγιώτη Τσεβά στο ακορντεόν και τον Carlos E. Perez στις κιθάρες, κι εμφανίζεται στο Hotel Ερμού. Το επιτυχημένο της πρόγραμμα συνεχίζεται έως το 2020 και διακόπτεται μόνο λόγω της πανδημίας, ενώ με την ίδια ομάδα μουσικών πραγματοποιεί εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα μέχρι και σήμερα.

Η φωνή της μπορεί να μην είναι πάντα σε καλή φόρμα και οι εμφανίσεις της να μην είναι πια φαντασμαγορικές, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού φαίνεται να την προτιμά ν’ αυτοσχεδιάζει με τους μουσικούς και να φέρνει στην επιφάνεια δικά της ξεχασμένα κομμάτια, όπως το «Μαγικό χαλί», που έγινε ξαφνικά επίκαιρο εν μέσω πανδημίας, ή αγαπημένα της κομμάτια άλλων τραγουδιστών, όπως το «Μου μη ξαναφύγεις πια», του Βασίλη Τσιτσάνη, και το «Καλοκαίρι θα ‘ρθει», των Σταμάτη Κραουνάκη-Λίνας Νικολακοπούλου.

Ακόμα και κάτω από τις αντίξοες συνθήκες των νέων μέτρων λόγω του covid, το κοινό την ακολουθεί πιστά, κι εκείνη εν μέσω καραντίνας παραμένει ενεργή, μέσα από τηλεοπτικές και live streaming συναυλίες. Κι όσο έχει φωνή, θα μας τραγουδάει…

 

 


Κάντε share!
         
      
Tags: Carlos Eleuterio PerezΆννα ΒίσσηΓιώργος ΝταλάραςΓιώτα Γιάνναμάνος ελευθερίουΝίκος ΚαρβέλαςΣάκης ΡουβάςΣταύρος Κουγιουμτζής
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

«Πώς να καταστρέψετε τη ζωή σας» με το Γιώργο Ηλιόπουλο για 3 Τετάρτες στο Θέατρο Αθηναΐς

Next Post

GNTM 4: Απόψε ο μεγάλος τελικός (vid)

Δημήτρης Βαγενάς

Δημήτρης Βαγενάς

Σπούδασα στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου κι έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στην Ψυχανάλυση στο Brunel University London. Η αγάπη μου για τη μουσική είχε ως αποτέλεσμα ν’ αποκτήσω τα πτυχία Grade 2 με έπαινο στη θεωρία της μουσικής και Grade 3 στο αρμόνιο από το Trinity College London, και να παρακολουθήσω σεμινάρια στιχουργικής στο Μικρό Πολυτεχνείο, υπό την εποπτεία της Δήμητρας Γαλάνη. Από το 2011 αρθρογραφώ σε διαδικτυακά περιοδικά τέχνης, πολιτισμού και ψυχολογίας.

Related Posts

Ο Κωστής Μαραβέγιας στον Κήπο του Μεγάρου με «Σαμμερ Χιτς Λαϊβ»

Ο Κωστής Μαραβέγιας στον Κήπο του Μεγάρου με «Σαμμερ Χιτς Λαϊβ»

Μάι 14, 2025
Πορτοκάλογλου & Κότσιρας λένε “Φύγαμε” με ένα τραγούδι-κάλεσμα για επανεκκίνηση

Πορτοκάλογλου & Κότσιρας λένε “Φύγαμε” με ένα τραγούδι-κάλεσμα για επανεκκίνηση

Μάι 14, 2025
Βασίλης Καρράς: 5+1 αλήθειες που δεν φαντάζεσαι για τον πιο αυθεντικό λαϊκό τραγουδιστή – Από απαγωγή μέχρι Guinness!

Βασίλης Καρράς: 5+1 αλήθειες που δεν φαντάζεσαι για τον πιο αυθεντικό λαϊκό τραγουδιστή – Από απαγωγή μέχρι Guinness!

Μάι 14, 2025

Ο James Gunn κάνει reboot τον Superman και το νέο trailer «έλιωσε» το internet – Πότε βγαίνει στις αίθουσες

Μάι 14, 2025
Next Post
GNTM 4: Απόψε ο μεγάλος τελικός (vid)

GNTM 4: Απόψε ο μεγάλος τελικός (vid)

No Result
View All Result

Popular.

  • Eurovision 2025 – Α’ Ημιτελικός: Η Κύπρος εκτός, η Céline Dion συγκίνησε, η Μαρίνα Σάττι απογείωσε τη σκηνή (vids)

    Eurovision 2025 – Α’ Ημιτελικός: Η Κύπρος εκτός, η Céline Dion συγκίνησε, η Μαρίνα Σάττι απογείωσε τη σκηνή (vids)

    334 shares
    Share 134 Tweet 84
  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1405 shares
    Share 621 Tweet 327
  • MAC 2.0: Ο νέος Creative Director έχει ντύσει τη Lady Gaga με κρέας – Τώρα θα ντύσει τα χείλη σου

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Δείτε τη Σοφία Φυρού μετά την προληπτική μαστεκτομή – Το μήνυμά της για κάθε γυναίκα που φοβάται

    330 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Αφιέρωμα: Τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην Ελλάδα, τα τελευταία 25 χρόνια. Το ζητήσατε, πάρτε το!

    598 shares
    Share 239 Tweet 150
  • Βασίλης Καρράς: 5+1 αλήθειες που δεν φαντάζεσαι για τον πιο αυθεντικό λαϊκό τραγουδιστή – Από απαγωγή μέχρι Guinness!

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Πορτοκάλογλου & Κότσιρας λένε “Φύγαμε” με ένα τραγούδι-κάλεσμα για επανεκκίνηση

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Χρήστος Καρατζάκος: Κυκλοφόρησε επίσημα μεγάλη του επιτυχία από τα… παλιά

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Sirina: Δωρεάν πρόσβαση σε ταινίες ερωτικού περιεχομένου μόνο για εμβολιασμένους

    848 shares
    Share 339 Tweet 212
  • Καταιγίδες, λάσπη και ζέστη μαζί: Το “INES” φέρνει τον καιρό που όλοι φοβόμασταν – Δες ποιες περιοχές κινδυνεύουν

    326 shares
    Share 130 Tweet 82

Τελευταίες αναρτήσεις

Επιδείνωση του καιρού από τα δυτικά – Ισχυρές κατά τόπους βροχές έως το Σάββατο

Καταιγίδες, λάσπη και ζέστη μαζί: Το “INES” φέρνει τον καιρό που όλοι φοβόμασταν – Δες ποιες περιοχές κινδυνεύουν

Μάι 15, 2025
MAC 2.0: Ο νέος Creative Director έχει ντύσει τη Lady Gaga με κρέας – Τώρα θα ντύσει τα χείλη σου

MAC 2.0: Ο νέος Creative Director έχει ντύσει τη Lady Gaga με κρέας – Τώρα θα ντύσει τα χείλη σου

Μάι 15, 2025
Ο Πέτρος Ιακωβίδης και ο Λευτέρης Πανταζής σε μία αξέχαστη μουσική «νύχτα» (Trailer)

Ο Πέτρος Ιακωβίδης και ο Λευτέρης Πανταζής σε μία αξέχαστη μουσική «νύχτα» (Trailer)

Μάι 15, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • Καταιγίδες, λάσπη και ζέστη μαζί: Το “INES” φέρνει τον καιρό που όλοι φοβόμασταν – Δες ποιες περιοχές κινδυνεύουν
  • MAC 2.0: Ο νέος Creative Director έχει ντύσει τη Lady Gaga με κρέας – Τώρα θα ντύσει τα χείλη σου
  • Ο Πέτρος Ιακωβίδης και ο Λευτέρης Πανταζής σε μία αξέχαστη μουσική «νύχτα» (Trailer)
  • Ο Κωστής Μαραβέγιας στον Κήπο του Μεγάρου με «Σαμμερ Χιτς Λαϊβ»
  • Πορτοκάλογλου & Κότσιρας λένε “Φύγαμε” με ένα τραγούδι-κάλεσμα για επανεκκίνηση

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.