No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

«Άνθρωποι και Ποντίκια»: Σε οn demand streaming η παράσταση του Βασίλη Μπισμπίκη

«Open Plan»: Η πλατφόρμα χειμερινών δράσεων και συνεργασιών του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου επιστρέφει το 2022

Τα διεθνή ΜΜΕ αποθεώνουν τη «Φόνισσα» του Γιώργου Κουμεντάκη

Δεκ 31, 2021
in Θεατρικά νέα, Θεατρικές παραστάσεις, Θέατρο, Πολιτισμός
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

«Τουραντότ»: Ξεκινάει η προπώληση για την τελευταία όπερα του Πουτσίνι που έρχεται στο Ηρώδειο 17 χρόνια μετά την τελευταία παρουσίασή της στην Ελλάδα

«Τουραντότ»: Ξεκινάει η προπώληση για την τελευταία όπερα του Πουτσίνι που έρχεται στο Ηρώδειο 17 χρόνια μετά την τελευταία παρουσίασή της στην Ελλάδα

Απρ 25, 2025
Πρώτες φωτογραφίες και βίντεο από τη Λουτσία ντι Λαμμερμούρ του Γκαετάνο Ντονιτσέττι σε σκηνοθεσία Κέιτι Μίτσελ στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Πρώτες φωτογραφίες και βίντεο από τη Λουτσία ντι Λαμμερμούρ του Γκαετάνο Ντονιτσέττι σε σκηνοθεσία Κέιτι Μίτσελ στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Μαρ 31, 2025
Εθνική Λυρική Σκηνή: Επιστρέφει η «Λουτσία ντι Λαμμερμούρ» με τη Βασιλική Όπερα του Λονδίνου σε σκηνοθεσία Κέιτι Μίτσελ

Εθνική Λυρική Σκηνή: Επιστρέφει η «Λουτσία ντι Λαμμερμούρ» με τη Βασιλική Όπερα του Λονδίνου σε σκηνοθεσία Κέιτι Μίτσελ

Μαρ 11, 2025
Κάντε share!
         
      

«Η επιτυχία της παραγωγής μας δείχνει πόσο σπουδαία δουλειά μπορούν να κάνουν οι Έλληνες καλλιτέχνες και τα σύνολα της ΕΛΣ».

Διεθνής αποθέωση για τη «Φόνισσα» του Γιώργου Κουμεντάκη. Τι έγραψαν μετά την παγκόσμια τηλεοπτική πρεμιέρα στο MEZZO Live HD. Sοld out η παράσταση στην ΕΛΣ.

Τη «Φόνισσα» του Γιώργου Κουμεντάκη που έκανε πρεμιέρα στην Εθνική Λυρική Σκηνή στις 3 Δεκεμβρίου αποθεώνουν τα διεθνή ΜΜΕ. Μετά την παγκόσμια τηλεοπτική πρεμιέρα στις 12 Δεκεμβρίου στο MEZZO Live HD, χαρακτήρισαν το έργο με τίτλους όπως «Η Φόνισσα ή ο θρίαμβος της ελληνικής όπερας», «Ένα δυνατό αριστούργημα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής που στοιχειώνει το θεατή», «Από το ατομικό στο οικουμενικό». Το MEZZO Live HD είναι το κορυφαίο τηλεοπτικό δίκτυο για την κλασική μουσική, την όπερα και το χορό, μεταδίδεται σε πάνω από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει περισσότερους από 60 εκατομμύρια συνδρομητές.

© Βαλέρια Ισάεβα

«Θα ήθελα να πιστεύω – και ελπίζω αυτό να επιβεβαιωθεί και από την ανταπόκριση του κοινού – ότι το έργο μπορεί να έχει και σήμερα την ίδια επιτυχία που είχε και στα δύο πρώτα ανεβάσματά του. Με τον όρο «επιτυχία» εννοώ την επίτευξη της συγκίνησης, τη σύνδεση και την ψυχική επαφή του κοινού με τον κόσμο της Φραγκογιαννούς. Στη σημερινή εποχή, όπου η ανθρωποφαγία έχει καλύψει κάθε προσπάθεια ελεύθερης έκφρασης και ειλικρινούς διαλόγου, βλέπω τη «Φόνισσα» μέσα από τη σκοπιά της απόλυτης έλλειψης ανεκτικότητας του διαφορετικού, μέσα από δραματική οπισθοδρόμηση, μέσα από τη συντηρητικοποίηση των κοινωνιών και την απομόνωση κάθε φωνής που δεν πληροί τα κριτήρια της mainstream κουλτούρας» εξηγούσε σε συνέντευξή του στην Athens Voice ο Γιώργος Κουμεντάκης.

Γιώργος Κουμεντάκης © Andreas Simopoulos

Οι προβλέψεις του επιβεβαιώθηκαν από τις διθυραμβικές κριτικές που έγραψαν τα διεθνή ΜΜΕ. Σύμφωνα με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής το διεθνές ενδιαφέρον και οι θετικές κριτικές του ξένου τύπου για τη «Φόνισσα» φανερώνουν τη μεγάλη ανάγκη για τη σύνθεση και παρουσίαση νέων έργων όπερας, σε παγκόσμιο επίπεδο. «Η τέχνη της όπερας, όπως και κάθε ζωντανή τέχνη, έχει ανάγκη τη νέα δημιουργία» δήλωσε στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. «Χαίρομαι ιδιαιτέρως για μια ακόμα επιτυχία του οργανισμού μας και εύχομαι να μπορέσουμε να την αξιοποιήσουμε για να εξαγάγουμε τον ελληνικό πολιτισμό εκτός συνόρων. Ως συνθέτης αισθάνομαι δικαιωμένος από το γεγονός ότι τόσο τα ελληνικά στοιχεία του έργου όσο και ταυτοχρόνως η προσωπική μου συνθετική γλώσσα έχουν καταφέρει να αγγίξουν, να συγκινήσουν και να συνομιλήσουν με το διεθνές κοινό. Η επιτυχία της παραγωγής μας δείχνει πόσο σπουδαία δουλειά μπορούν να κάνουν οι Έλληνες καλλιτέχνες και τα σύνολα της ΕΛΣ».

«Φόνισσα» του Γιώργου Κουμεντάκη. Τι έγραψαν τα διεθνή ΜΜΕ

«Φόνισσα» του Γ. Κουμεντάκη: Η κριτική του Thierry Hilleriteau στη Le Figaro

Αποθεωτική είναι η κριτική του Thierry Hilleriteau στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro: «Μια μουσική τόσο ιδιότυπη όσο και οικουμενική, με επιρροές από τη δυτική λόγια μουσική, από την επανεφευρεθείσα ελληνική παραδοσιακή μουσική, ακόμη και από την ορθόδοξη λειτουργία. Πληθώρα χορωδιών (συμπεριλαμβανομένων των παιδικών φωνών, που σπάνια αναδεικνύονται τόσο στην όπερα). Ορχηστρική γραφή που ξεχειλίζει από έκφραση και χρώματα. Όλα αυτά μαζί με διακριτικές μινιμαλιστικές πινελιές. Αυτή είναι η Φόνισσα του Γιώργου Κουμεντάκη».

«(…) Από αυτό το χαρακτήρα αντάξιο μιας ελληνικής τραγωδίας, ο Κουμεντάκης δημιουργεί μια ηρωίδα της όπερας, η οποία είναι βαθιά συγκλονιστική στην κάθοδό της στην ψυχική κόλαση. Την ερμηνεύει με μια μοναδική σκηνική και φωνητική ένταση η μεσόφωνος Μαίρη Έλεν Νέζη. Η σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Ευκλείδη είναι γεμάτη από οπτική και ηχητική καθετότητα, με διαβαθμίσεις του μπλε που θυμίζουν το Αιγαίο Πέλαγος και γκρι σπάνιας κομψότητας, που περιβάλλουν αυτή τη σκοτεινή ιστορία με ένα σωτήριο φως. Το μοναδικό και αρμονικό αρχαϊκό σκηνικό (σ.σ. του Πέτρου Τουλούδη), του οποίου το κέντρο περιστρέφεται για να αποκαλύψει μια δεξαμενή ή μια κατοικία τρωγλοδύτη, αποτελεί βασικό στοιχείο της δραματουργίας. Το ίδιο και οι τέσσερις πανταχού παρούσες χορωδίες. Επικαλύπτονται μουσικά χωρίς καμία σκηνική επαφή, για να απεικονιστεί καλύτερα η καθημερινή ζωή μιας κοινότητας όπου κυριαρχούν οι ανισότητες. Ανδρική, γυναικεία χορωδία, αλλά και παιδική χορωδία με παιδιά από 7 ετών (χαιρετίζουμε το έργο της διευθύντριας της Παιδικής Χορωδίας της ΕΛΣ Κωνσταντίνας Πιτσιάκου). Και ακόμη ένα παραδοσιακό πολυφωνικό κουαρτέτο, το οποίο παίζει το ρόλο των μοιρολογιστρών και της χορωδίας αρχαίας τραγωδίας: τα μελίσματα, απολαυστικές λαϊκές πινελιές, ενσωματώνονται με σπάνια λεπτότητα στον ορχηστρικό ιστό που σχεδίασε ο μαέστρος Βασίλης Χριστόπουλος» καταλήγει ο Hilleriteau.

© Charis Akriviadis

«Φόνισσα» του Γ. Κουμεντάκη: Η κριτική του βρετανικού Opera Now

«Ένα δυνατό αριστούργημα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής που στοιχειώνει το θεατή» είναι ο τίτλος του κορυφαίου βρετανικού περιοδικού όπερας, Opera Now για την αναβίωση της όπερας του Γιώργου Κουμεντάκη που παρουσιάζεται σε μουσική διεύθυνση Βασίλη Χριστόπουλου, σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ευκλείδη, σκηνικά Πέτρου Τουλούδη και με τη Μαίρη-Έλεν Νέζη στο ρόλο του τίτλου. Επτά χρόνια μετά την πρώτη της παρουσίαση, η «Φόνισσα» του Γ. Κουμεντάκη, επέστρεψε φέτος το Δεκέμβριο στην ΕΛΣ και συγκίνησε το κοινό με την ορμητική μουσική της, την «εσωτερική αναβίωση» του ψυχογραφήματος της Φραγκογιαννούς, καθώς και με το ιδιαίτερο πάντρεμα της φύσης, της ελληνικής μουσικής παράδοσης και του σύγχρονου μουσικού ιδιώματος του συνθέτη. Το λιμπρέτο του Γιάννη Σβώλου ακολούθησε τη δομή και το λόγο του αριστουργήματος του Παπαδιαμάντη, συμπυκνώνοντας την ιστορία της Φόνισσας στα ουσιώδη.

«Πρόκειται για ένα έργο τεράστιας δύναμης και βαθιάς συμπόνιας. Επί τρία χρόνια, ενώ συνέθετε αυτό το έργο στον τόπο κατοικίας του στο νησί του Αιγαίου, την Τήνο (“δε μπορώ να φανταστώ αυτό το έργο να υπάρχει χωριστά από τη φύση”), ο Κουμεντάκης έζησε, ανέπνευσε και πάλεψε με τη Φραγκογιαννού, αυτή τη “πολυσύνθετη, περίεργη και δύσκολη προσωπικότητα” και κατέληξε να νιώθει “άπειρη συμπάθεια γι’ αυτό το φοβερό τέρας”» επισημαίνει στην κριτική της στο Opera Now , η Helena Matheopoulos και συμπληρώνει: «Δε θα έλεγα το ίδιο – αλλά λαχταρώ να ξαναδώ αυτή την υπέροχη όπερα στο τέλος του μήνα. Εκτός από το Ahkenaten και το Satyagraha του Philip Glass, δεν έχω νιώσει ποτέ έτσι για καμία σύγχρονη όπερα…».

© Ανδρέας Σιμόπουλος

«Φόνισσα» του Γ. Κουμεντάκη: Η κριτική του Maurice Salles στο forumopera.com

Ο Maurice Salles στην κριτική του στο σημαντικότερο γαλλικό σάιτ για την όπερα forumopera.com αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι θεατές που θα παρακολουθήσουν την μετάδοση της Φόνισσας στο Mezzo θα μπορέσουν να καταλάβουν αυτό που τα φτωχά μας λόγια δε μπορούν να αποδώσουν, όπως την κομψότητα αυτής της γραφής στην οποία γίνονται αντιληπτές μνήμες από άλλους τόπους. Η γραφή του Γιώργου Κουμεντάκη αποτελεί συμπύκνωμα του ελληνικού πολιτισμού, όπως και η ιστορία της Ελλάδας, η οποία είναι ένα χωνευτήρι επιρροών. Ο συνθέτης έχει αφομοιώσει τις επιρροές αυτές και το αποτέλεσμα είναι μια σύνθεση απείρου ευλυγισίας, όπου οι ήχοι μοιάζουν φολκλορικοί αλλά δεν είναι, και όπου η διαφάνεια της ενορχήστρωσης επιτρέπει την πολυμορφία, αλλά χωρίς αυτή η δεξιοτεχνία να αποτελεί αυτοσκοπό. Αυτή είναι μάλλον η σταθερά στο έργο του συνθέτη: να αποφεύγει το αναμενόμενο, να ξεφεύγει από τις συμβατικές φόρμες για να αρθρώσει τη δική του φωνή. Μας έχει σαγηνεύσει βαθιά».

Σε άλλο σημείο σημειώνει: «Ο Γιώργος Κουμεντάκης έχει εμμονή με το να είναι ο εαυτός του, βάσει των κρητικών του ριζών. Αυτή ήταν και η εμμονή του Μονταίν, του οποίου το τόσο προσωπικό έργο είναι ένα άνοιγμα στο οικουμενικό. Ας το πούμε χωρίς περιστροφές: η όπερα αυτή ανοίγει το δρόμο προς το οικουμενικό και επεκτείνει έτσι την αποστολή των Ελλήνων καλλιτεχνών να είναι οικουμενικοί όντας μοναδικοί. Ένα έργο σύγχρονο, εύκολα προσβάσιμο, χωρίς καμία έκπτωση στην γραφή και που δεν αντιμετωπίζει τον ακροατή σαν ανήλικο που χρειάζεται ειδική παιδεία..».

© Ανδρέας Σιμόπουλος

«Φόνισσα» του Γ. Κουμεντάκη: Η κριτική του Clive Paget στο musicalamerica.com

Στο σημαντικό αμερικάνικο site musicalamerica.com ο Clive Paget επισημαίνει μεταξύ άλλων: «Ο Κουμεντάκης τιμά και το παρελθόν και το παρόν με μια σύνθεση που συνδυάζει αιχμηρά μοντερνιστικά στοιχεία με τα είδη των διατονικών αρμονιών και των μελισματικών μελωδιών που συναντώνται στην ελληνορθόδοξη ψαλτική και στη παραδοσιακή μουσική της Μικράς Ασίας. (..) Η σίγουρη σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Ευκλείδη αποτυπώνει καλά τον τρόπο με τον οποίο το μυθιστόρημα αποδίδει την αντίθεση ανάμεσα στην κοινωνία και το απομονωμένο άτομο μέσω της επιδέξιας τοποθέτησης του μεγάλου καστ, που περιλαμβάνει χορωδίες ενηλίκων και παιδιών. Οι βουβές εμφανίσεις της Φραγκογιαννούς, ως νεαρής νύφης, που φαινομενικά υπνοβατεί προς τη γαμήλια ένωση, και ως μιας φιγούρας απόκοσμης, καλυμμένης με φύκια που ανασύρεται από τη θάλασσα τονίζουν τον ανελέητο κύκλο της γέννησης, του γάμου και του θανάτου. (…) Στον πρωταγωνιστικό ρόλο, η Καναδο-Ελληνίδα μεσόφωνος Μαίρη-Έλεν Νέζη είναι υπέροχη. Με μινιμαλιστικές χειρονομίες και ένα αδιάλλακτο βλέμμα, μεταφέρει την ατσάλινη αποφασιστικότητα και την εσωτερική σύγκρουση της Φραγκογιαννούς».

Η μεσόφωνος Μαίρη-Έλεν Νέζη ερμηνεύει τη Φραγκογιαννού στη «Φόνισσα» της ΕΛΣ © Ανδρέας Σιμόπουλος

«Φόνισσα»: Sold out στην Αθήνα η παράσταση της ΕΛΣ

Δυστυχώς τα εισιτήρια έχουν εξαντληθεί για τις δύο τελευταίες παραστάσεις της Φόνισσας, που θα παρουσιαστούν στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος στις 28 και 30 Δεκεμβρίου.

Η παραγωγή υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Πηγή: www.athensvoice.gr


Κάντε share!
         
      
Tags: Γιώργος ΚουμεντάκηςΕθνική Λυρική ΣκηνήΕΛΣΗ ΦόνισσαΜαίρη-Έλεν ΝέζηΦόνισσα
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

«Άνθρωποι και Ποντίκια»: Σε οn demand streaming η παράσταση του Βασίλη Μπισμπίκη

Next Post

«Open Plan»: Η πλατφόρμα χειμερινών δράσεων και συνεργασιών του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου επιστρέφει το 2022

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

Ο Σαββόπουλος νιώθει δεκαεξάρης και πάει Rockwave

Ο Σαββόπουλος νιώθει δεκαεξάρης και πάει Rockwave

Μάι 9, 2025
“MAIS”: Ο SIDARTA επιστρέφει με νέο άλμπουμ – ερωτικό, καλοκαιρινό και πιο χορευτικός από ποτέ

“MAIS”: Ο SIDARTA επιστρέφει με νέο άλμπουμ – ερωτικό, καλοκαιρινό και πιο χορευτικός από ποτέ

Μάι 9, 2025

«Κρύβεις τι νιώθεις»: Αυτή είναι η νέα επιτυχία της Johanna

Μάι 9, 2025

«Επιτέλους»: Η Καίτη Γαρμπή και έξι δυναμικές γυναίκες τραγουδούν για όσα (δεν) λέγονται

Μάι 9, 2025
Next Post
«Open Plan»: Η πλατφόρμα χειμερινών δράσεων και συνεργασιών του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου επιστρέφει το 2022

«Open Plan»: Η πλατφόρμα χειμερινών δράσεων και συνεργασιών του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου επιστρέφει το 2022

No Result
View All Result

Popular.

  • Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την εμφάνιση των Majovoli στον Σταυρό του Νότου

    Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την εμφάνιση των Majovoli στον Σταυρό του Νότου

    346 shares
    Share 138 Tweet 87
  • «Να Με Λες Μαμά» : Το συγκλονιστικό trailer της νέας κοινωνικής δραματικής σειράς του Alpha!

    331 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Eurovision 2025: Η Klavdia καθήλωσε με την «Αστερομάτα» στη δεύτερη πρόβα – Το φόρεμα που… ζωντανεύει με τα φώτα (vid&pics)

    330 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Ιωάννα Τριανταφυλλίδου: Θα γίνει μαμά

    330 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1373 shares
    Share 608 Tweet 319
  • «Επιτέλους»: Η Καίτη Γαρμπή και έξι δυναμικές γυναίκες τραγουδούν για όσα (δεν) λέγονται

    329 shares
    Share 132 Tweet 82
  • Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Τα Σκυλιά» του Ανέστη Αζά στο Θέατρο Κιβωτός

    476 shares
    Share 190 Tweet 119
  • Συγκίνηση στο Βατικανό: Ο Πάπας Λέων 14ος στέλνει μήνυμα ειρήνης και ενότητας στην πρώτη του ομιλία

    328 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Η Φιόνα Τζαβάρα μας μιλά και στέλνει ευχές στη Μαρίνα Σάττι

    534 shares
    Share 245 Tweet 120
  • Συγκλονίζει η Σοφία Φυρού: Η εξομολόγηση για την προληπτική μαστεκτομή και το μήνυμα ζωής προς όλες τις γυναίκες

    327 shares
    Share 131 Tweet 82

Τελευταίες αναρτήσεις

Ο Σαββόπουλος νιώθει δεκαεξάρης και πάει Rockwave

Ο Σαββόπουλος νιώθει δεκαεξάρης και πάει Rockwave

Μάι 9, 2025
«Ηλέκτρα» : Η Δανάη θύμα πλεκτάνης!

«Ηλέκτρα» : Η Δανάη θύμα πλεκτάνης!

Μάι 9, 2025
“MAIS”: Ο SIDARTA επιστρέφει με νέο άλμπουμ – ερωτικό, καλοκαιρινό και πιο χορευτικός από ποτέ

“MAIS”: Ο SIDARTA επιστρέφει με νέο άλμπουμ – ερωτικό, καλοκαιρινό και πιο χορευτικός από ποτέ

Μάι 9, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • Ο Σαββόπουλος νιώθει δεκαεξάρης και πάει Rockwave
  • «Ηλέκτρα» : Η Δανάη θύμα πλεκτάνης!
  • “MAIS”: Ο SIDARTA επιστρέφει με νέο άλμπουμ – ερωτικό, καλοκαιρινό και πιο χορευτικός από ποτέ
  • «Η Μάγισσα: Φλεγόμενη Καρδιά» : Ο Σίλβιο γίνεται άβουλη μαριονέτα στα χέρια της Πανδώρας κι έρχεται σε σύγκρουση με τη Ρενάτα (Sneak Preview&Trailer)
  • «Κρύβεις τι νιώθεις»: Αυτή είναι η νέα επιτυχία της Johanna

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.