«Το Τρίτο Στεφάνι», η μεγαλύτερη παραγωγή που γεννήθηκε μέσα στην πανδημία, η παράσταση που αποθεώθηκε μέχρι σήμερα από 40.000 θεατές και ταξίδεψε διαδικτυακά μέσω online streaming σε 23.000 σπίτια, σε 52 χώρες και 5 ηπείρους, συνεχίζει στο Θέατρο Παλλάς και ολοκληρώνει την επιτυχημένη της πορεία, την Κυριακή 9/1.
«Το Τρίτο Στεφάνι», το αριστούργημα του Κώστα Ταχτσή, συνεχίζει στο Θέατρο Παλλάς, με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, και τις Μαρία Καβογιάννη και Μαρία Κίτσου στους ρόλους της Εκάβης και της Νίνας, 60 χρόνια μετά την κυκλοφορία της πρώτης έκδοσης του εμβληματικού μυθιστορήματος του Κ. Ταχτσή.
Η μεγάλη παραγωγή των Θεατρικών Σκηνών, σε ολοκαίνουργια διασκευή των Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη & Νίκου Μανουσάκη, που αναδεικνύει τις αφηγηματικές αρετές και την ποίηση του μυθιστορήματος, σεβόμενη την πρόθεση του συγγραφέα για μια ιστορία που, όπως και η ζωή, ανοίγει και κλείνει σαν κύκλος. Ένας εικοσαμελής θίασος σημαντικών ηθοποιών μπαίνει στη δίνη της νέας, πρωτότυπης μουσικής του Μίνου Μάτσα, φέρνοντας επί σκηνής τους ήχους και τις εικόνες μιας ολόκληρης εποχής.
Η Εκάβη και η Νίνα αγαπιούνται, ψυχραίνονται, μιλούν ακατάπαυστα, και σιωπούν μόνο μπροστά σ’ αυτό που τις υπερβαίνει, που όλους μας υπερβαίνει, και κουβαλούν πάντα το όμορφο και παράξενο φορτίο της πατρίδας που τις γέννησε, όπως το«μυθολόγησε» ο Ελύτης:
«Όμορφη και παράξενη πατρίδα / Ωσάν αυτή που μου ‘λαχε δεν είδα / Ρίχνει να πιάσει ψάρια πιάνει φτερωτά / Στήνει στη γη καράβι κήπο στα νερά / Κλαίει φιλεί το χώμα ξενιτεύεται / Μένει στους πέντε δρόμους αντρειεύεται […]»
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Διασκευή: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Νίκος Μανουσάκης
Σκηνικά: Πάρις Μέξης
Μουσική: ΜίνωςΜάτσας
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Κίνηση: Κική Μπάκα
Βοηθός σκηνοθέτη: Χριστίνα Ματθαίου
Βοηθός σκηνογράφου: Εύη Ανδριανού
Βοηθός ενδυματολόγου: Ειρήνη Γεωργακίλα
Μουσική διδασκαλία: Μαρία Γράμψα
Στίχοι: Σοφία Καψούρου
Φωτογραφίες: Ελίνα Γιουνανλή
Videos: Ελένη Κατρακαλίδη
Παραγωγή: Θεατρικές Σκηνές
Διανομή (αλφαβητικά): Κώστας Ανταλόπουλος, Ειρήνη Βαλατσού, Μελίνα Βαμπούλα, Ντάνη Γιαννακοπούλου, Νεκταρία Γιαννουδάκη, Άρτεμις Γρύμπλα, Μαρία Καβογιάννη, Δημήτρης Καραβιώτης, Μαρία Κίτσου,Τάσος Λέκκας, Ορνέλα Λούτη, Γιώργος Μακρής, Δημήτρης Μανδρινός, Στάθης Μαντζώρος, Φοίβος Μαρκιανός, Καλλιρρόη Μυριαγκού, Ελευθερία Παγκάλου, Ελίζα Σκολίδη, Μενέλαος Χαζαράκης, Γιώργος Ψυχογυιός
Πληροφορίες παραστάσεων & Εισιτήρια:
Τετάρτη & Κυριακή: 19:00
Πέμπτη, Παρασκευή & Σάββατο: 20:30
Εορταστικό πρόγραμμα παραστάσεων:
Τετάρτη 22/12, στις 19:00
Κυριακή 26/12, στις 19:00
Τετάρτη 29/12, στις 19:00
Πέμπτη 30/12, στις 20:30
Κυριακή 2/1/2022, στις 19:00
Παρασκευή 7/1, στις 20:30
Σάββατο 8/1, στις 20:30
Κυριακή 9/1, στις 19:00
Η παράσταση συνεχίζει στο καθιερωμένο της πρόγραμμα έως τις 19/12
και ολοκληρώνεται με παραπάνω εορταστικό πρόγραμμα, στις 9/1.
Τιμές εισιτηρίων: 15€ – 80€
Προπώληση εισιτηρίων: Κλείστε τα εισιτήριά σας εδώ
Έγραψαν για την παράσταση:
[…] Ένα σκηνικό από ανθρώπους, που κινούνται… καλοκουρντισμένα. Χορογραφημένα. Με ακρίβεια κίνησης δευτερολέπτου. Ένα σμάρι ανθρώπων, διαρκώς, που είναι η Ζωή. Ένας στρόβιλος. […] Θα τις θυμόμαστε (Μ. Καβογιάννη & Μ. Κίτσου) σαν κυρίως τροχούς σε ένα κάρο που κουβαλάει, με ακρίβεια χιλιοστού, με ζέση, με σύμπνοια, με επαγγελματισμό, ο πιο «ενοποιημένος» θίασος των τελευταίων ετών. Μια άμαξα, που φέρνει μαζί της, όλη την ανθρωπιά. Παύλος Αγιαννίδης | Youfly.com
[…] Η σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη κατάφερε να ζωντανέψει με μοναδικό τρόπο τις 328 σελίδες του βιβλίου, σε μια παράσταση όπου η μια σκηνή διαδέχεται αρμονικά την άλλη με εντυπωσιακή συνοχή, το σύνολο των 20 ηθοποιών λειτουργεί σαν ένα σώμα και η εμπειρία θέασης είναι απολαυστική. […] Με το μοναδικό του τρόπο και την εντυπωσιακή σκηνική του ευφυΐα, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης καθοδηγεί τους ηθοποιούς σε μια παράσταση συνόλου. Γιώτα Δημητριάδη | texnes-plus
[…] Σε συνεργασία με το Νίκο Μανουσάκη ο σκηνοθέτης, κατ’ αρχάς παραδίδει μια ολοκληρωμένη διασκευή που σέβεται το συγγραφέα και την πλοκή του μυθιστορήματος. Αποφεύγει τις άσκοπες πρωτοβουλίες, παρακολουθεί τη ροή και τις εξελίξεις, διατηρεί μια ενδιαφέρουσα προφορικότητα χιούμορ και δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση των προθέσεών του. Ένα θεατρικό κείμενο που επιβεβαιώνει τη δουλειά που έγινε και το δικαιώνει. […] Καταλυτική η ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη στο ρόλο της Εκάβης. Η ηθοποιός που αγγίζει όλες τις ψυχικές αποχρώσεις της ηρωίδας της καταθέτει τον εαυτό της και συγκινεί βαθιά με την αλήθεια της. Μυρτώ Λοβέρδου | Τα Νέα
[…] Η Μαρία Καβογιάννη είναι ακαταμάχητη, μαγική, συγκλονιστική, υπέροχη, μοναδική, θεσπέσια, πανέμορφη, σπουδαία, ονειρική, λαμπερή, ερωτεύσιμη. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τη Μαρία Κίτσου, χωρίς υπερβολή. Είναι δύο ισότιμες ερμηνεύτριες που καθοδηγούν ένα σύνολο 20 ηθοποιών σε ένα σκηνικό που μόνο σαν εικαστική έκρηξη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. […] Όλοι μαζί ενωμένοι σαν τα μέλη μιας δεμένης ορχήστρας υπηρετούν το έργο, το ρυθμό του και την απίστευτη δύναμή του. Μια δύναμη που κατάφερε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης να την αναδείξει πέρα από κάθε προσδοκία. Πάνος Ζόγκας | Downtown
[…] Τις εντυπώσεις κερδίζει η τρυφερή, νοσταλγική σκηνοθετική ματιά (μην ξεχνάμε πως ο Κ. Μαρκουλάκης είχε ενσαρκώσει το Δημήτρη στο τηλεοπτικό Τρίτο Στεφάνι σε σκην. Γ. Δαλιανίδη) που οδηγεί την παράσταση στο δρόμο του καλού, του πολύ καλού, θεάτρου. […] Ίσως λοιπόν για να μείνω ασφαλής δε θα πρέπει να μείνω στο σπίτι. Αλλά να πάω στο θέατρο και να μάθω. […] Ειρήσθω εν παρόδω, το Παλλάς είχε λάβει υποδειγματικά όλα τα μέτρα προστασίας για τον Covid. Κατερίνα Πεσταματζόγλου | culturenow
[…] Εύγε Κωνσταντίνε Μαρκουλάκη για το επίτευγμα που κατάφερες μαζί με το Νίκο Μανουσάκη να «χωρέσετε» σε μια παράσταση την ουσία του «διαμαντιού»αυτού […] Η Μαρία Καβογιάννη είναι μια πολύ σημαντική ηθοποιός και μας έχει κερδίσει κατά καιρούς με διάφορες ερμηνείες της. Στην Εκάβη της όμως μεγαλουργεί! […] Πλάι της σαρωτική, έξοχη, θεϊκή η ταλαντούχα Μαρία Κίτσου, πετυχαίνει μια δεξιοτεχνική δουλειά στη Νίνα της! […]
Τρέξτε στο “Παλλάς” για την παραστασάρα του Μαρκουλάκη. Βασίλης Μπουζιώτης | enikos.gr
Κανονισμοί του Θεάτρου Παλλάς, βάσει της κείμενης νομοθεσίας και των υγειονομικών πρωτοκόλλων που εκδόθηκαν από τα αρμόδια Υπουργεία και τη Γενική Γραμματεία Σύγχρονου Πολιτισμού.
- To Θέατρο Παλλάς, με συνολική χωρητικότητα 1486 θέσεις, λειτουργεί ως αμιγής χώρος, ήτοι με κοινό προσώπων που έχουν εμβολιασθεί ή νοσήσει κατά το τελευταίο εξάμηνο, με ποσοστό πληρότητας εκατό τοις εκατό (100%).
Οι θεατές εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:
(α) πιστοποιητικού εμβολιασμού που έχει εκδοθεί μέσω του gov.gr, και αποδεικνύει ότι ο κάτοχος είναι πλήρως εμβολιασμένος. Πλήρως εμβολιασμένοι θεωρούνται: (α) όσοι έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορονοϊό COVID-19 και επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού και (β) όσοι έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορονοϊό COVID-19 με μία (1) δόση εμβολίου λόγω νόσησής τους από κορονοϊό COVID-19 και επιδεικνύουν βεβαίωση πλήρους κάλυψης – ανάρρωσης και εμβολιασμού.
ή
(β) πιστοποιητικό νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν.
συνδυαστικά προς:
αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο, ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας προς τα ανωτέρω.
- Οι ανήλικοι θεατές από τεσσάρων (4) έως και δεκαεπτά (17) ετών δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση διενέργειας αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου από το gov.gr (self test), τελευταίου εικοσιτετραώρου, στην οποία προβαίνει οιοσδήποτε γονέας ή κηδεμόνας.Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα.
- Εναλλακτικά, εφόσον τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται από αλλοδαπό πουπροέρχεται από τρίτη χώρα (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης), τα πρόσωπα του προηγούμενου εδαφίου ελέγχουν τα πιστοποιητικά αυτά σε έγχαρτη μορφή με ταυτόχρονο έλεγχο ταυτοπροσωπίας του κατόχου.
- Υποχρεωτική χρήση μάσκας καθόλη τη διάρκεια παραμονής, σε όλους τους χώρους του θεάτρου.
- Υποχρεωτική τήρηση των κανόνων ταξιθεσίας και των οδηγιών εκ μέρους του προσωπικού του θεάτρου, κατά την προσέλευση και την αποχώρηση του κοινού. Προσέλευση στο θέατρο τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα από την προκαθορισμένη ώρα έναρξης της παράστασης.
- Υποχρεωτική έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου