To Tik Tok εξετάζει έξτρα τρόπους για να πληρώνονται οι δημιουργοί.
Το Tik Tok κατακτά ολοένα και περισσότερο τον χώρο των social media, με αποτέλεσμα να αποτελεί αυτή την στιγμή την εφαρμογή που επιλέγει ο περισσότερος κόσμος για να… ξοδέψει τον ελεύθερο χρόνο του.
Στο πλαίσιο αυτής της ραγδαίας… αναρρίχησης της εφαρμογής, οι ιδιοκτήτες της ψάχνουν τρόπο να την εμπλουτίσουν αλλά και να δώσουν έξτρα κίνητρα στους δημιουργούς που χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να προβάλλουν την δουλειά τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, τις τελευταίες ημέρες το Tik Tok τεστάρει την δυνατότητα να προσθέσει στην λειτουργία του τις συνδρομές επί πληρωμή στο περιεχόμενο του.
Με δήλωση του ένας εκπρόσωπος της εταιρείας, επιβεβαίωσε την είδηση αλλά απέφυγε να μπει σε λεπτομέρειες. Η δήλωση του: «Πάντα ψάχνουμε νέους τρόπους να δώσουμε αξία στην κοινότητα μας και να εμπλουτίσουμε την εμπειρία του Tik Tok».
Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία θέλει να βοηθήσει τους δημιουργούς της πλατφόρμας της να κοστολογήσουν το περιεχόμενο τους αλλά και να μπορέσουν να βγάζουν το… ψωμί τους αποκλειστικά από το Tik Tok.
Ωστόσο, ο ακριβής τρόπος που θα λειτουργήσουν οι συνδρομές επί πληρωμή – αν και εφόσον υλοποιηθεί η ιδέα- αλλά και τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγουν οι δημιουργοί το περιεχόμενο που θα κοστολογούν, αποτελεί ένα μεγάλο ερωτηματικό.
Για παράδειγμα, η μέθοδος που χρησιμοποιεί η εφαρμογή στην ενότητα «For You», στην οποία εμφανίζονται βίντεο από δημιουργούς που δεν ακολουθείς με σκοπό να τους γνωρίσεις, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ιδέα που εξετάζει η εταιρεία.
Αυτό μας αφήνει να υποθέτουμε πως πιθανότατα οι συνδρομές θα αφορούν περιεχόμενο που απευθύνεται στους υπάρχοντες συνδρομητές και θα τους δίνει την δυνατότητα να στηρίξουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς με διαφορετικές τιμές από το Tip button που προσφέρεται μέχρι σήμερα από την εφαρμογή.
Αντίστοιχα, οι δημιουργοί θα έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για το περιεχόμενο που επιθυμούν να κοστολογήσουν, θα πρέπει όμως να είναι σε θέση να προβλέπουν για ποιο περιεχόμενο οι συνδρομητές θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν και πως θα μπορέσουν να προωθήσουν την δουλειά τους.
Πολύς κόσμος περιμένει με ανυπομονησία τις εξελίξεις και τις επίσημες ανακοινώσεις, όπως επίσης και τις τιμές, που όπως όλη η ιδέα, παραμένουν και αυτές ένα μυστήριο.
To Tik Tok εξετάζει έξτρα τρόπους για να πληρώνονται οι δημιουργοί.
Το Tik Tok κατακτά ολοένα και περισσότερο τον χώρο των social media, με αποτέλεσμα να αποτελεί αυτή την στιγμή την εφαρμογή που επιλέγει ο περισσότερος κόσμος για να… ξοδέψει τον ελεύθερο χρόνο του.
Στο πλαίσιο αυτής της ραγδαίας… αναρρίχησης της εφαρμογής, οι ιδιοκτήτες της ψάχνουν τρόπο να την εμπλουτίσουν αλλά και να δώσουν έξτρα κίνητρα στους δημιουργούς που χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να προβάλλουν την δουλειά τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, τις τελευταίες ημέρες το Tik Tok τεστάρει την δυνατότητα να προσθέσει στην λειτουργία του τις συνδρομές επί πληρωμή στο περιεχόμενο του.
Με δήλωση του ένας εκπρόσωπος της εταιρείας, επιβεβαίωσε την είδηση αλλά απέφυγε να μπει σε λεπτομέρειες. Η δήλωση του: «Πάντα ψάχνουμε νέους τρόπους να δώσουμε αξία στην κοινότητα μας και να εμπλουτίσουμε την εμπειρία του Tik Tok».
Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία θέλει να βοηθήσει τους δημιουργούς της πλατφόρμας της να κοστολογήσουν το περιεχόμενο τους αλλά και να μπορέσουν να βγάζουν το… ψωμί τους αποκλειστικά από το Tik Tok.
Ωστόσο, ο ακριβής τρόπος που θα λειτουργήσουν οι συνδρομές επί πληρωμή – αν και εφόσον υλοποιηθεί η ιδέα- αλλά και τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγουν οι δημιουργοί το περιεχόμενο που θα κοστολογούν, αποτελεί ένα μεγάλο ερωτηματικό.
Για παράδειγμα, η μέθοδος που χρησιμοποιεί η εφαρμογή στην ενότητα «For You», στην οποία εμφανίζονται βίντεο από δημιουργούς που δεν ακολουθείς με σκοπό να τους γνωρίσεις, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ιδέα που εξετάζει η εταιρεία.
Αυτό μας αφήνει να υποθέτουμε πως πιθανότατα οι συνδρομές θα αφορούν περιεχόμενο που απευθύνεται στους υπάρχοντες συνδρομητές και θα τους δίνει την δυνατότητα να στηρίξουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς με διαφορετικές τιμές από το Tip button που προσφέρεται μέχρι σήμερα από την εφαρμογή.
Αντίστοιχα, οι δημιουργοί θα έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για το περιεχόμενο που επιθυμούν να κοστολογήσουν, θα πρέπει όμως να είναι σε θέση να προβλέπουν για ποιο περιεχόμενο οι συνδρομητές θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν και πως θα μπορέσουν να προωθήσουν την δουλειά τους.
Πολύς κόσμος περιμένει με ανυπομονησία τις εξελίξεις και τις επίσημες ανακοινώσεις, όπως επίσης και τις τιμές, που όπως όλη η ιδέα, παραμένουν και αυτές ένα μυστήριο.