Διδάσκεται το φλερτ; Μ’ αυτή την απορία η κάμερα της εκπομπής «Κυψέλη» της ΕΡΤ «εισέβαλε» στην πρώτη «Ακαδημία του Φλερτ» στην Ελλάδα.
Στην κάμερα της εκπομπής μίλησε ο Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης και Σχέσεων, επιχειρηματίας, Χρήστος Παπανίκας, που είναι μεταξύ των ιδρυτών της πρώτης σχολής φλερτ στην Ελλάδα,”Men of Style”, η οποία λειτουργεί τα τελευταία χρόνια.
Σημειώνεται ότι το “Men of Style” είναι η πρώτη εταιρία προσωπικής Ανάπτυξης ανδρών στην Ελλάδα που έχει ως σκοπό να βοηθήσει τους άνδρες να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες στη ζωή και στις σχέσεις τους.
«Το φλερτ είναι μια υπόθεση που συνεισφέρουν και οι δύο άνθρωποι», είπε αρχικά ο κ. Παπανίκας και στην συνέχεια ανέφερε τους κανόνες που πρέπει να εφαρμόζουν τα ζευγάρια. «Ο πρώτος κανόνας είναι ότι και οι δυο άνθρωποι θα πρέπει να περνούν καλά. Δεύτερον, μετράει πολύ η παρουσία μας, όσο περισσότερη νευρικότητα θα σου δείξω, τόσο περισσότερη νευρικότητα θα σου προκαλέσω. Τρίτον, δεν πάμε να φλερτάρουμε, σκεπτόμενοι το ερωτικό, αλλά για το αν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τον άλλον», είπε ο Χρήστος Παπανίκας.
Ωστόσο, με την έλευση και την άνθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα πράγματα έχουν αλλάξει και για το φλερτ. «Αυτό που συμβαίνει με τα social media είναι ότι θέλουμε να πετύχουμε κάτι σημαντικό στη ζωή μας. Μπορεί στα social media να προβάλουμε ότι είναι σαν να το έχουμε καταφέρει, αυτό όμως μειώνει το εσωτερικό κίνητρο να το καταφέρουμε πραγματικά στη ζωή μας».
Πολλές γυναίκες λαμβάνουν μηνύματα κατά καιρούς από άντρες που θέλουν να τις φλερτάρουν αλλά δεν βρίσκουν τον τρόπο προσέγγισης. «Πολλές φορές νομίζουμε ότι έχουμε ένα μοτίβο στο κεφάλι μας για το τι πιστεύουμε ότι μπορεί να δουλεύει. Καλύτερα να πεις την αλήθεια, λέγοντας “κοίταξε, προσπαθώ έναν τρόπο να προσεγγίσω, να σου πω κάτι ενδιαφέρον αλλά δεν βρίσκω”. Το φλερτ είναι προσφορά αξίας. Πάντα προσφέρουμε στον άλλον να δούμε αν και εκείνος μπορεί να μας προσφέρει και αυθεντικότητα. Γιατί οι γυναίκες καταλαβαίνουν πότε οι άντρες λένε ψέματα. Είναι οι πιο σκληροί ανιχνευτές ψεύδους στον πλανήτη».
Τέλος, ο κ. Παπανίκας αφού μίλησε για την ακαδημία, αναφέρθηκε και στο βιβλίο του «Άνδρας Αξίας: Πώς Να Βάλεις Τάξη Στο Χάος Του Σύγχρονου Φλερτ» το οποίο έγινε μπεστ σέλλερ από τις πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας του το 2019.
Διδάσκεται το φλερτ; Μ’ αυτή την απορία η κάμερα της εκπομπής «Κυψέλη» της ΕΡΤ «εισέβαλε» στην πρώτη «Ακαδημία του Φλερτ» στην Ελλάδα.
Στην κάμερα της εκπομπής μίλησε ο Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης και Σχέσεων, επιχειρηματίας, Χρήστος Παπανίκας, που είναι μεταξύ των ιδρυτών της πρώτης σχολής φλερτ στην Ελλάδα,”Men of Style”, η οποία λειτουργεί τα τελευταία χρόνια.
Σημειώνεται ότι το “Men of Style” είναι η πρώτη εταιρία προσωπικής Ανάπτυξης ανδρών στην Ελλάδα που έχει ως σκοπό να βοηθήσει τους άνδρες να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες στη ζωή και στις σχέσεις τους.
«Το φλερτ είναι μια υπόθεση που συνεισφέρουν και οι δύο άνθρωποι», είπε αρχικά ο κ. Παπανίκας και στην συνέχεια ανέφερε τους κανόνες που πρέπει να εφαρμόζουν τα ζευγάρια. «Ο πρώτος κανόνας είναι ότι και οι δυο άνθρωποι θα πρέπει να περνούν καλά. Δεύτερον, μετράει πολύ η παρουσία μας, όσο περισσότερη νευρικότητα θα σου δείξω, τόσο περισσότερη νευρικότητα θα σου προκαλέσω. Τρίτον, δεν πάμε να φλερτάρουμε, σκεπτόμενοι το ερωτικό, αλλά για το αν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τον άλλον», είπε ο Χρήστος Παπανίκας.
Ωστόσο, με την έλευση και την άνθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα πράγματα έχουν αλλάξει και για το φλερτ. «Αυτό που συμβαίνει με τα social media είναι ότι θέλουμε να πετύχουμε κάτι σημαντικό στη ζωή μας. Μπορεί στα social media να προβάλουμε ότι είναι σαν να το έχουμε καταφέρει, αυτό όμως μειώνει το εσωτερικό κίνητρο να το καταφέρουμε πραγματικά στη ζωή μας».
Πολλές γυναίκες λαμβάνουν μηνύματα κατά καιρούς από άντρες που θέλουν να τις φλερτάρουν αλλά δεν βρίσκουν τον τρόπο προσέγγισης. «Πολλές φορές νομίζουμε ότι έχουμε ένα μοτίβο στο κεφάλι μας για το τι πιστεύουμε ότι μπορεί να δουλεύει. Καλύτερα να πεις την αλήθεια, λέγοντας “κοίταξε, προσπαθώ έναν τρόπο να προσεγγίσω, να σου πω κάτι ενδιαφέρον αλλά δεν βρίσκω”. Το φλερτ είναι προσφορά αξίας. Πάντα προσφέρουμε στον άλλον να δούμε αν και εκείνος μπορεί να μας προσφέρει και αυθεντικότητα. Γιατί οι γυναίκες καταλαβαίνουν πότε οι άντρες λένε ψέματα. Είναι οι πιο σκληροί ανιχνευτές ψεύδους στον πλανήτη».
Τέλος, ο κ. Παπανίκας αφού μίλησε για την ακαδημία, αναφέρθηκε και στο βιβλίο του «Άνδρας Αξίας: Πώς Να Βάλεις Τάξη Στο Χάος Του Σύγχρονου Φλερτ» το οποίο έγινε μπεστ σέλλερ από τις πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας του το 2019.