Έπειτα από 50 χρόνια αποχής από τον κορυφαίο αγώνα αντοχής η Ferrari επιστρέφει με την 499P στους αγώνες αντοχής.
Η Scuderia παρουσίασε στις 29/10 στο πλαίσιο του Ferrari Finali Mondiali στη πίστα της Ίμολα, το νέο μοντέλο του για τους αγώνες αντοχής WEC (World Endurance Championship). Το όνομα αυτού 499P!
Το συγκεκριμένο όνομα μόνο τυχαίο δεν είναι, καθώς το 499 συμβολίζει την χωρητικότητα σε κυβικά εκατοστά κάθε κυλίνδρου του κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ το “P” προέρχεται από την λέξη Prototype. Το νέο αυτό αμάξι πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, στην κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH).
Πρόκειται για ένα αγωνιστικό της εργοστασιακής ομάδας της Ferrari, με επιρροές από την Formula 1. Η ιταλική ομάδα έχει κατασκευάσει ή ίδια εξ ολοκλήρου το αυτοκίνητο, το οποίο ζυγίζει 1030 κιλά. Κάτω από το αμάξωμα βρίσκονται δύο κινητήρες, ένας εξακύλινδρος biturbo και ένας ηλεκτροκινητήρας που στο σύνολο τους αποδίδουν 680 άλογα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 272 αλόγων είναι τοποθετημένος μπροστά. Η μπαταρία 900 Volt έρχεται από την ομάδα της Formula 1 και επαναφορτίζεται με βάση το σύστημα πέδησης και την επιτάχυνση.
Τα δύο αγωνιστικά θα αγωνίζονται από το 2023 στο πρωτάθλημα WEC και θα φέρουν το νουμερο #50 και #51, συμβολίζοντας τα χρόνια απουσίας της ομάδας από το κορυφαίο πρωτάθλημα αντοχής. Όσο για τους οδηγούς, φήμες θέλουν στo αγωνιστικό team, να συμμετέχει και ο νούμερο 3 οδηγός της Ferrari, στην F1 και άλλοτε οδηγός της Alfa Romeo, Antonio Giovinazzi.
Έπειτα από 50 χρόνια αποχής από τον κορυφαίο αγώνα αντοχής η Ferrari επιστρέφει με την 499P στους αγώνες αντοχής.
Η Scuderia παρουσίασε στις 29/10 στο πλαίσιο του Ferrari Finali Mondiali στη πίστα της Ίμολα, το νέο μοντέλο του για τους αγώνες αντοχής WEC (World Endurance Championship). Το όνομα αυτού 499P!
Το συγκεκριμένο όνομα μόνο τυχαίο δεν είναι, καθώς το 499 συμβολίζει την χωρητικότητα σε κυβικά εκατοστά κάθε κυλίνδρου του κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ το “P” προέρχεται από την λέξη Prototype. Το νέο αυτό αμάξι πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, στην κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH).
Πρόκειται για ένα αγωνιστικό της εργοστασιακής ομάδας της Ferrari, με επιρροές από την Formula 1. Η ιταλική ομάδα έχει κατασκευάσει ή ίδια εξ ολοκλήρου το αυτοκίνητο, το οποίο ζυγίζει 1030 κιλά. Κάτω από το αμάξωμα βρίσκονται δύο κινητήρες, ένας εξακύλινδρος biturbo και ένας ηλεκτροκινητήρας που στο σύνολο τους αποδίδουν 680 άλογα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 272 αλόγων είναι τοποθετημένος μπροστά. Η μπαταρία 900 Volt έρχεται από την ομάδα της Formula 1 και επαναφορτίζεται με βάση το σύστημα πέδησης και την επιτάχυνση.
Τα δύο αγωνιστικά θα αγωνίζονται από το 2023 στο πρωτάθλημα WEC και θα φέρουν το νουμερο #50 και #51, συμβολίζοντας τα χρόνια απουσίας της ομάδας από το κορυφαίο πρωτάθλημα αντοχής. Όσο για τους οδηγούς, φήμες θέλουν στo αγωνιστικό team, να συμμετέχει και ο νούμερο 3 οδηγός της Ferrari, στην F1 και άλλοτε οδηγός της Alfa Romeo, Antonio Giovinazzi.