No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

Gimme Shelter Film Festival @Gagarin 205 | 24, 31/10 & 7/11

«GNTM 5» : Τα 17 κορίτσια στην πιο λαμπερή πασαρέλα. Ποια θα αποχωρήσει; (vid)

Η Εναρκτήρια Συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με το Ντάνιελ Χόουπ

Οκτ 18, 2022
in Πολιτισμός, Συναυλίες
Reading Time: 2 mins read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

«Paris Opera Junior Ballet» : Η αφρόκρεμα του σύγχρονου κλασικού χορού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών | 27 και 28 Μαΐου 2025

«Paris Opera Junior Ballet» : Η αφρόκρεμα του σύγχρονου κλασικού χορού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών | 27 και 28 Μαΐου 2025

Απρ 16, 2025
Ο Γιώργος Νταλάρας σε ρεμπέτικα μονοπάτια για δύο βραδιές στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών | 4 & 5 Μαΐου

Ο Γιώργος Νταλάρας σε ρεμπέτικα μονοπάτια για δύο βραδιές στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών | 4 & 5 Μαΐου

Απρ 10, 2025
Ο Λεωνίδας Καβάκος και ο Enrico Pace επιστρέφουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Ο Λεωνίδας Καβάκος και ο Enrico Pace επιστρέφουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μαρ 2, 2025
Κάντε share!
         
      

Η νέα επετειακή καλλιτεχνική περίοδος θεμελιώνεται στις ρίζες 80 ετών ιστορίας και αναπτύσσεται προς το μέλλον.

Η Εναρκτήρια Συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών πραγματοποιείται στις 21 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Η νέα επετειακή καλλιτεχνική περίοδος θεμελιώνεται στις ρίζες 80 ετών ιστορίας και αναπτύσσεται προς το μέλλον – όπως το νέο έργο Διαδρομές για συμφωνική ορχήστρα – παραγγελία της Ορχήστρας στο Δ. Μηνακάκη με το οποίο ανοίγει η βραδιά.

Στο επίκεντρο του προγράμματος, η ερμηνεία του βιολονίστα Ντάνιελ Χόουπ, σολίστ στο Πρώτο Κοντσέρτο για βιολί του Μ. Μπρουχ, το οποίο ο βιολονίστας Γιόζεφ Γιόαχιμ είχε χαρακτηρίσει ως «το πιο πλούσιο και σαγηνευτικό» του 19ου αιώνα.

Η βραδιά ολοκληρώνεται με την Πέμπτη συμφωνία του Τσαϊκόφσκι που όπως σημείωνε ο ίδιος αναφέρεται «στην παραίτηση μπροστά στη μοίρα και στις ανεξιχνίαστες προθέσεις της». Διευθύνει, ο Λουκάς Καρυτινός.

Η συναυλία πραγματοποιείται με την υποστήριξη του British Council στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα με μια ματιά

Δημήτρης Μηνακάκης (γεν. 1951)

Διαδρομές για συμφωνική ορχήστρα (παραγγελία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών)

Μαξ Μπρουχ (1838–1920)

Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα αρ. 1 σε σολ ελάσσονα, έργο 26

Πιοτρ Ιλίτς Τσαϊκόφσκι (1840–1893)

Συμφωνία αρ. 5 σε μι ελάσσονα, έργο 64

Σολίστ

Ντάνιελ Χόουπ, βιολί

Μουσική διεύθυνση

Λουκάς Καρυτινός

Το σχόλιο του σολίστ

© Daniel Waldhecker

Το Πρώτο Κοντσέρτο για βιολί του Μπρουχ είναι το απόλυτο έργο για κάθε βιολονίστα. Οι άφθονες και πανέμορφες μελωδίες, οι γεμάτες ενέργεια τεχνικές απαιτήσεις και η αίσθηση του μοναχικού, ρομαντικού περιπλανώμενου που πρέπει να παλέψει αλλά και να αγκαλιάσει τον κόσμο των ήχων της ορχήστρας, το καθιστούν κορυφαίο.

Είμαι ενθουσιασμένος που έχω την τιμή να ερμηνεύω μαζί με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και, επίσης, που κάνω το ντεμπούτο μου στην Αθήνα. Λατρεύω την Ελλάδα και είχα την τύχη να συνεργαστώ με αρκετούς εξαίρετους Έλληνες μουσικούς. Δε θα μπορούσα να ανυπομονώ περισσότερο.

Το σχόλιο του μαέστρου

© Maria Grammatikou

Συνεχίζοντας την προβολή και την διάδοση της ελληνικής δημιουργίας, το έργο «Διαδρομές», είναι μια παραγγελία στο συνθέτη Δημήτρη Μηνακάκη, για τον εορτασμό των 80 χρόνων της ΚΟΑ. Το Πρώτο Κοντσέρτο για βιολί του Μπρουχ ανήκει στην χορεία των μεγάλων κοντσέρτων. Παρ’ ότι ο συνθέτης έκανε καινοτόμα συνθετικά ανοίγματα, θεωρείται ως συντηρητικός, μιας και ακουμπάει περισσότερο στον Μπραμς και όχι στους Λιστ, Βάγκνερ.

Η Πέμπτη Συμφωνία του Τσαϊκόφσκι παρ’ όλη την κυκλική φόρμα της – κατά την οποία χρησιμοποιείται το ίδιο μοτίβο σε κάθε μέρος-, στη μορφή της είναι μια ευθεία γραμμή προς τα άνω. Το πρώτο μέρος ξεκινά με μια μεγάλη αμφιβολία κι έναν αγώνα για μια χαρούμενη ζωή, για να καταλήξει στο τελευταίο μέρος στο θρίαμβο και τη νίκη. Ουσιαστικά έχουμε μια μεταμόρφωση του μοτίβου του Πεπρωμένου.

Για την ιστορία…

Δημήτρης Μηνακάκης (γεν. 1951)

Διαδρομές για συμφωνική ορχήστρα (παραγγελία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών)

Η πρόταση να συνθέσω ένα συμφωνικό έργο με την ευκαιρία της συμπλήρωσης ογδόντα ετών λειτουργίας και ουσιαστικής μουσικής προσφοράς της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, ήταν άκρως τιμητική για μένα αλλά και καθοριστική στο να προσπαθήσω να καταθέσω το απαύγασμα της ιδιόμορφης μουσικής μου πορείας που ξεκινά με τη Βυζαντινή μουσική, περνά από το μοντερνισμό και καταλήγει σε ένα εκλεκτικό και πολυσυλλεκτικό προσωπικό ιδίωμα.

Το έργο «Διαδρομές» ξεδιπλώνεται σε δύο κινήσεις με ενδιάμεσα επεισόδια. Σε κάθε κίνηση αντιστοιχεί ένας ξεχωριστός αρμονικός ιστός ο οποίος παράγει συγχορδίες και μελωδικούς συνδυασμούς με χαρακτηριστικό και ευδιάκριτο ύφος.

Στην πρώτη κίνηση του έργου, ο αρμονικός ιστός βασίζεται στην κλίμακα με ολόκληρους τόνους, που συναντάται συχνά σε έργα του γαλλικού ιμπρεσιονισμού, ειδικά του Ντεμπυσσύ. Ο αρμονικός ιστός της δεύτερης κίνησης βασίζεται σε συγχορδίες που σχετίζονται με την πεντατονική κλίμακα, της οποίας τα ακούσματα είναι ιδιαίτερα οικεία τόσο από τη δημοτική μουσική παράδοση πολλών λαών όσο και από σύγχρονα ιδιώματα, όπως η τζαζ.

Αν και τα δομικά υλικά κάθε ιστού διαφέρουν, τα συνδέει μια παρόμοια διαδικασία ριζωματικής ανάπτυξης: ένα αρχικό μουσικό μοτίβο απλώνεται σταδιακά στο ηχητικό φάσμα, δημιουργώντας την αίσθηση μιας μουσικής στιγμής που διαθλάται στο χώρο και στον χρόνο, αντικατοπτρίζοντας διαφορετικές εκφάνσεις του εαυτού της.

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών με την αναδημιουργία σπουδαίων έργων μέσω των θεσπέσιων ζωντανών εκτελέσεών τους συντέλεσε στην πνευματική ανάταση όλων μας όλα αυτά τα χρόνια. Ευελπιστώ ότι και αυτή τη φορά θα αγγίξει και θα ενεργοποιήσει τη φαντασία των ακροατών ώστε να ακολουθήσουν τα μονοπάτια των δικών τους διαδρομών με απλούς σηματοδότες τις νότες που έθεσα στο πεντάγραμμο.

Μαξ Μπρουχ (1838 – 1920)

Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα αρ.1 σε σολ ελάσσονα, έργο 26

1. Πρελούδιο: Allegro moderato
2. Adagio
3. Finale: Allegro energico

Ο Γιόζεφ Γιόαχιμ, ένας από τους μεγαλύτερους βιολιστές του 19ου αιώνα, χαρακτήρισε κάποτε τα κοντσέρτα για βιολί των Μπετόβεν, Μπραμς, Μέντελσον και Μπρουχ ως τα σημαντικότερα γερμανικά κοντσέρτα του (ως τότε) ρεπερτορίου. Ανάμεσά τους μάλιστα ξεχώρισε το πρώτο κοντσέρτο του Μπρουχ ως «το πιο πλούσιο και σαγηνευτικό».

Πράγματι, το Κοντσέρτο αυτό ήταν ανέκαθεν η δημοφιλέστερη σύνθεση του Γερμανού συνθέτη του (επισκιάζοντας πλήρως τα άλλα δύο κοντσέρτα του για βιολί και την όμορφη Σκωτική Φαντασία), αποτελώντας από άποψη ύφους και δομής έναν σημαντικό συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα κοντσέρτα του Μέντελσον και του Μπραμς.

Το έργο, σε μια πρώτη εκδοχή, ολοκληρώθηκε και παίχτηκε το 1866 αλλά ακολούθησαν πολλές και ευρείες αναθεωρήσεις, κατά τις οποίες ο συνθέτης έλαβε υπόψη του και αρκετές πρακτικές συμβουλές του Γιόαχιμ. Εκείνος ήταν εύλογα ο αποδέκτης της αφιέρωσης και ο σολίστ στην πρεμιέρα της οριστικής εκδοχής του Κοντσέρτου, που έγινε στις 7 Ιανουαρίου 1868 στη Βρέμη.

Το πρώτο μέρος δικαιώνει πλήρως τον χαρακτηρισμό «πρελούδιο», εκτυλίσσοντας ένα πυρετώδη διάλογο του σολίστα με την ορχήστρα, ο οποίος λειτουργεί ως μια δραματική εισαγωγή για το αισθησιακά λυρικό αργό μέρος, τον νοηματικό πυρήνα όλου του έργου, που αξιοποιεί στο έπακρο τις εκφραστικές δυνατότητες του βιολιού.

Το φινάλε συνιστά μια κατακλείδα γεμάτη ζωντάνια και άφθονες δεξιοτεχνικές προκλήσεις για το σόλο βιολί, με επιρροές από τους ρυθμούς και το στιλ της τσιγγάνικης μουσικής.

Πιοτρ Ιλίτς Τσαϊκόφσκι (1840 – 1893)

Συμφωνία αρ. 5 σε μι ελάσσονα, έργο 64

1. Andante – Allegro con anima
2. Andante cantabile con alcuna licenza
3. Valse. Allegro moderato
4. Finale. Andante maestoso – Allegro vivace

Η αποτυχία της Συμφωνίας Μάνφρεντ (1885) επέφερε καίριο πλήγμα ψυχολογικά στον Τσαϊκόφσκυ και γιγάντωσε τις αμφιβολίες του για το αν θα ήταν σε θέση να γράψει ένα νέο, μεγάλο συμφωνικό έργο. Μέσα σε τέτοιο δυσοίωνο κλίμα ο συνθέτης ξεκίνησε να σχεδιάζει μια καινούρια συμφωνία το Μάιο του 1888, για να την ολοκληρώσει στα τέλη Αυγούστου.

Η πρεμιέρα της Πέμπτης Συμφωνίας στις 17 Νοεμβρίου στην Αγ. Πετρούπολη υπό τη διεύθυνση του συνθέτη δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία. Παρά τα θετικά σχόλια συναδέλφων και φίλων, ο ίδιος την θεώρησε ως «υπερβολικά γλαφυρή, ογκώδη και ανειλικρινή». Όμως την επόμενη χρονιά, μετά από μία θριαμβευτική της παρουσίαση στο Αμβούργο, αναθεώρησε αναγνωρίζοντας πως οι προηγούμενες κρίσεις του στάθηκαν αδικαιολόγητα σκληρές.

Μια σημείωση στο σημειωματάριο του Τσαϊκόφσκυ για τη Συμφωνία, ρίχνει φως στις προθέσεις του: αναφέρεται στην «παραίτηση μπροστά στη Μοίρα ή στις ανεξιχνίαστες προθέσεις της Πρόνοιας». Πράγματι, η έννοια της σύγκρουσης με τη Μοίρα αποτυπώνεται μουσικά στην Συμφωνία με ένα συγκεκριμένο, άμεσα αναγνωρίσιμο θέμα.

Αυτό εμφανίζεται σε όλα τα μέρη, στο πλαίσιο μίας κυκλικής φόρμας, με διαφορετικό κάθε φορά χαρακτήρα και σε διαφορετικά μουσικά περιβάλλοντα, παραμένοντας ωστόσο ένα αναλλοίωτο σημείο αναφοράς.

Η αργή εισαγωγή του πρώτου μέρους επικεντρώνεται στην παρουσίαση του σκοτεινού «θέματος της μοίρας», που εκθέτουν τα κλαρινέτα στην χαμηλή τους περιοχή. Το κυρίως γρήγορο τμήμα, σε φόρμα σονάτας, ανοίγει με το κλαρινέτο και το φαγκότο να παίζουν μια μελαγχολική μελωδία, ενώ λίγο μετά το λυρικό αλλά και αγωνιώδες δεύτερο θέμα ανατίθεται στα έγχορδα.

Στην αρχή του δεύτερου μέρους το σόλο κόρνο εκθέτει μία από τις ωραιότερες μελωδίες του συνθέτη, που γίνεται στην πορεία αντικείμενο εξαντλητικής ανάπτυξης, συχνά με πολύ μελαγχολικά χρώματα. Το τρίτο μέρος, αντί του παραδοσιακού σκέρτσου, είναι ένα χαριτωμένο και ενίοτε νοσταλγικό βαλς.

Ένα κεντρικό τμήμα ξεχωρίζει για την δεξιοτεχνική ορχηστρική του γραφή και την παιγνιώδη ρυθμική του αμφισημία. Το φινάλε λειτουργεί ως επιστέγασμα των τριών προηγουμένων μερών και ανοίγει με το θέμα της μοίρας, μεταμορφωμένο προς το στιβαρότερο. Το ακόλουθο κυρίως μέρος ξεσπά με τρόπο σχεδόν βίαιο και εκτυλίσσεται με αμείωτη ενέργεια οδηγώντας στην τελική και θριαμβευτική εμφάνιση του θέματος της μοίρας.

Εισιτήρια:

Τιμές:

50€, 40€, 30€, 20€ και 15€ (εκπτωτικό)

Προπώληση εισιτηρίων: megaron.gr


Κάντε share!
         
      
Tags: ΚΟΑΚρατική Ορχήστρα ΑθηνώνΛουκάς ΚαρυτινόςΜέγαρο ΜουσικήςΜέγαρο Μουσικής ΑθηνώνΝτάνιελ Χόουπ
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Gimme Shelter Film Festival @Gagarin 205 | 24, 31/10 & 7/11

Next Post

«GNTM 5» : Τα 17 κορίτσια στην πιο λαμπερή πασαρέλα. Ποια θα αποχωρήσει; (vid)

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

Νέα επιτυχία για την Ελεάνα Παπαϊωάννου με την υπογραφή του Βασίλη Δήμα!

Νέα επιτυχία για την Ελεάνα Παπαϊωάννου με την υπογραφή του Βασίλη Δήμα!

Μάι 12, 2025
Πέννυ Μπαλτατζή: Ανεβαίνει στο πιο ψηλό σημείο της Αθήνας και μας προσκαλεί σε δύο ξεχωριστές βραδιές γεμάτες αυθεντική jazz, λάμψη και συναίσθημα

Πέννυ Μπαλτατζή: Ανεβαίνει στο πιο ψηλό σημείο της Αθήνας και μας προσκαλεί σε δύο ξεχωριστές βραδιές γεμάτες αυθεντική jazz, λάμψη και συναίσθημα

Μάι 12, 2025

«Στο Τρένο»: Η μουσική εξομολόγηση του Μάριου Λαζ Ιωαννίδη και του MC Yinka για τις πληγές που δεν φαίνονται

Μάι 12, 2025

Κατερίνα Λιόλιου: Με το «Για Την Επόμενη» υπογράφει το πιο κινηματογραφικό κεφάλαιο του «Δικού της DNA»

Μάι 11, 2025
Next Post
«GNTM 5» : Τα 17 κορίτσια στην πιο λαμπερή πασαρέλα. Ποια θα αποχωρήσει; (vid)

«GNTM 5» : Τα 17 κορίτσια στην πιο λαμπερή πασαρέλα. Ποια θα αποχωρήσει; (vid)

No Result
View All Result

Popular.

  • Πέννυ Μπαλτατζή: Ανεβαίνει στο πιο ψηλό σημείο της Αθήνας και μας προσκαλεί σε δύο ξεχωριστές βραδιές γεμάτες αυθεντική jazz, λάμψη και συναίσθημα

    Πέννυ Μπαλτατζή: Ανεβαίνει στο πιο ψηλό σημείο της Αθήνας και μας προσκαλεί σε δύο ξεχωριστές βραδιές γεμάτες αυθεντική jazz, λάμψη και συναίσθημα

    332 shares
    Share 133 Tweet 83
  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1389 shares
    Share 614 Tweet 323
  • Eurovision 2025: Με την Klavdia στο Τιρκουάζ Χαλί!

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Η Φίνος Φιλμ γιορτάζει τη Γιορτή της Μητέρας με ένα τρυφερό αφιέρωμα στις “Ελληνίδες μάνες” (vid)

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Αντίο στον Αντρέ Βιεϊρίνια στο ντέρμπι ΠΑΟΚ – ΑΕΚ

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Κωνσταντίνος Αργυρός: Μιλά πρώτη φορά για τον γιο του, τον γάμο με την Αλεξάνδρα Νίκα και… ρίχνει «καρφί» για τον Light!

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Γιάννης Κωνσταντέλιας: Έτοιμος να γίνει πατέρας – Περιμένει αγοράκι με τη σύζυγό του Χριστίνα

    328 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Sirina: Δωρεάν πρόσβαση σε ταινίες ερωτικού περιεχομένου μόνο για εμβολιασμένους

    846 shares
    Share 338 Tweet 212
  • «Σίδερο»: Η Πέγκυ Ζήνα επιστρέφει με μια δυνατή μπαλάντα και μήνυμα γυναικείας ενδυνάμωσης

    328 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Η Φιόνα Τζαβάρα μας μιλά και στέλνει ευχές στη Μαρίνα Σάττι

    537 shares
    Share 247 Tweet 121

Τελευταίες αναρτήσεις

Νέα επιτυχία για την Ελεάνα Παπαϊωάννου με την υπογραφή του Βασίλη Δήμα!

Νέα επιτυχία για την Ελεάνα Παπαϊωάννου με την υπογραφή του Βασίλη Δήμα!

Μάι 12, 2025
Πέννυ Μπαλτατζή: Ανεβαίνει στο πιο ψηλό σημείο της Αθήνας και μας προσκαλεί σε δύο ξεχωριστές βραδιές γεμάτες αυθεντική jazz, λάμψη και συναίσθημα

Πέννυ Μπαλτατζή: Ανεβαίνει στο πιο ψηλό σημείο της Αθήνας και μας προσκαλεί σε δύο ξεχωριστές βραδιές γεμάτες αυθεντική jazz, λάμψη και συναίσθημα

Μάι 12, 2025
«Στο Τρένο»: Η μουσική εξομολόγηση του Μάριου Λαζ Ιωαννίδη και του MC Yinka για τις πληγές που δεν φαίνονται

«Στο Τρένο»: Η μουσική εξομολόγηση του Μάριου Λαζ Ιωαννίδη και του MC Yinka για τις πληγές που δεν φαίνονται

Μάι 12, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • Νέα επιτυχία για την Ελεάνα Παπαϊωάννου με την υπογραφή του Βασίλη Δήμα!
  • Πέννυ Μπαλτατζή: Ανεβαίνει στο πιο ψηλό σημείο της Αθήνας και μας προσκαλεί σε δύο ξεχωριστές βραδιές γεμάτες αυθεντική jazz, λάμψη και συναίσθημα
  • «Στο Τρένο»: Η μουσική εξομολόγηση του Μάριου Λαζ Ιωαννίδη και του MC Yinka για τις πληγές που δεν φαίνονται
  • Αντίο στον Αντρέ Βιεϊρίνια στο ντέρμπι ΠΑΟΚ – ΑΕΚ
  • Κατερίνα Λιόλιου: Με το «Για Την Επόμενη» υπογράφει το πιο κινηματογραφικό κεφάλαιο του «Δικού της DNA»

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.