No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

Η 1η Διεθνής Έκθεση για την Κυκλική Οικονομία, FORWARD GREEN, από τις 31 Μαρτίου-2 Απριλίου 2023 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

To Athina Luxury Suites στην κορυφή των World Travel Awards & World Luxury Hotel Awards

Νέλλη Γκίνη: «Πρέπει να ξαναγίνουμε άνθρωποι»

Νοέ 26, 2022
in Ηθοποιοί, Συνεντεύξεις
Reading Time: 2 mins read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

«Το Μαγικό Επτά» : Μια πρωτότυπη παράσταση – ομιλία – θεραπεία από τον Γιάννη Αθανασόπουλο, στο Θέατρο Coronet

«Το Μαγικό Επτά» : Μια πρωτότυπη παράσταση – ομιλία – θεραπεία από τον Γιάννη Αθανασόπουλο, στο Θέατρο Coronet

Φεβ 1, 2025
Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Η Συνάντηση» του Stephen Belber στο Θέατρο Coronet

Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Η Συνάντηση» του Stephen Belber στο Θέατρο Coronet

Μαρ 17, 2025
Λένα Μαντά: «Θα είναι υπεραπαραγωγή η τηλεοπτική μεταφορά του βιβλίου “To σπίτι δίπλα στο ποτάμι” στον Alpha» (vid)

Λένα Μαντά: «Θα είναι υπεραπαραγωγή η τηλεοπτική μεταφορά του βιβλίου “To σπίτι δίπλα στο ποτάμι” στον Alpha» (vid)

Σεπ 19, 2024
Κάντε share!
         
      

Η ζωή της Νέλλης Γκίνη θα μπορούσε κάλλιστα να είναι παραμύθι. Ένα μικρό κορίτσι που στο δημοτικό ακολούθησε το όνειρό του να γίνει ηθοποιός. Στη ζωή της συνάντησε δυσκολίες, αλλά και ανταμοιβή για την επιμονή και το ταλέντο της. Το βιογραφικό της είναι πλούσιο. Ξεκίνησε την κινηματογραφική της καριέρα δίπλα στον Λάμπρο Κωνσταντάρα. Μόλις εμφανίστηκε η μικρή οθόνη, συμμετείχε στην πλέον ιστορική σειρά “Η γειτονιά μας“. Η αρχική συμφωνία ήταν να κάνει ένα μικρό πέρασμα για ένα μόνο επεισόδιο. Όμως ο Κώστας Πρετεντέρης την ξεχώρισε και την ενέταξε στο μόνιμο cast όπου παρέμεινε για τέσσερα χρόνια. Ακολούθησαν πολλές τηλεοπτικές σειρές, ταινίες και παραστάσεις όπου με το μπρίο και την εκφραστικότητά της σημάδεψε τους ρόλους που ενσάρκωνε κάνοντάς τους αξέχαστους. Μια άλλη της αγάπη είναι το τραγούδι. Όλα ξεκίνησαν από ένα μεγάλο έρωτα που την έφερε μπροστά στο μικρόφωνο. Έτσι ξεκίνησε μια παράλληλη καριέρα στις πίστες όπου συνεργάστηκε με όλα τα μεγάλα ονόματα της εποχής. Αργότερα έφερε στον κόσμο τον μονάκριβο γιο της που μεγάλωσε μόνη της σε μια εποχή που κάτι τέτοιο δεν ήταν εύκολα αποδεκτό από την κοινωνία. Σήμερα τη βρίσκουμε στο θέατρο Coronet στην παράσταση “Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι” που είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Λένας Μαντά. Μέσα από την εγκάρδια κουβέντα μας, μας μίλησε για τη ζωή της και μοιράστηκε μαζί μας περιστατικά και αναμνήσεις από την καριέρα της. Πάντα ευδιάθετη, δοτική και γλυκιά, μας προέτρεψε να ξαναβρούμε την ανθρώπινη επαφή που έχει χαθεί στις μέρες μας. Η συναναστραφή μαζί της μας γέμισε με αισιοδοξία γιατί ανακαλύψαμε ότι στον τόσο ανταγωνιστικό χώρο του θεάματος, υπάρχουν ακόμα καλλιτέχνες που κρατάνε την ανθρωπιά και την ευαισθησία τους ακέραιη.

θέλω να ξεκινήσουμε από τα παιδικά σας χρόνια στην Κέρκυρα.

Έχω καταγωγή από την Κέρκυρα αλλά γεννήθηκα στον Πειραιά. Μεγάλωσα και σπούδασα στην Αθήνα. Από την Κέρκυρα έχω τις πιο ωραίες παιδικές αναμνήσεις. Μέχρι τα δώδεκά μου χρόνια όλα τα καλοκαίρια η μητέρα με τα άλλα τέσσερα αδέλφια μου φόρτωνε τις βαλίτσες και περνούσαμε εκεί όλο το καλοκαίρι. Θυμάμαι τη γιαγιά μου να μας υποδέχεται καθώς κατηφορίζαμε το καντούνι στο χωριό με μια τεράστια αγκαλιά για τον καθένα. Τα χωράφια γεμάτα καρπούς, ντομάτες, φασόλια και κάθε λογής χόρτα, να τα πλένουν στις γούρνες κάνοντας τα δεμάτια για να τα πουλήσουν την άλλη μέρα στην αγορά. Ο πατέρας με τον θείο μου ήταν αρχηγοί στους προσκόπους. Συχνά πήγαιναν εκδρομές και κάποιες φορές έπαιρναν εμένα και την ξαδέρφη μου τη Μαρία μαζί τους. Μια από αυτές τις φορές θυμάμαι είχαμε κατασκηνώσει κάπου κοντά στις Μπενίτσας. Κάποια στιγμή, κοντά στα μεσάνυχτα, πέρασε μια βαρκούλα με τρεις τροβαδούρος μέσα. Η θάλασσα γυαλί, το φεγγάρι να χύνεται στο νερό και η βαρκούλα να ξεμακραίνει αφήνοντας πίσω της γλυκιές μελωδίες. Αναμνήσεις και εικόνες που έμειναν ζωντανές στο μυαλό και την ψυχή μου.

Ποια ήταν η πρώτη σας επαφή με την ηθοποιία;

Αυτή η σκέψη υπήρχε μέσα μου από πολύ μικρή. Από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού η δασκάλα μου κυρία Γωγούλα είχε διακρίνει το ταλέντο μου. Κάποια στιγμή στην έκτη δημοτικού όταν απήγγειλα ένα ποίημα, πλησίασε τους γονείς μου και τους είπε: “Αυτό το παιδί πρέπει να γίνει ηθοποιός, έχει ταλέντο”. Κάποια στιγμή διάβασα στην εφημερίδα ότι ζητούνται παιδάκια για να παίξουν στην παιδική σκηνή του Διονύση Χιόνη. Έτσι παρακαλώντας, έπεισα τον πατέρα μου ο οποίος υπήρξε θερμός υποστηρικτής μου. Ήταν καλλιτέχνης κι αυτός. Όταν ήρθε στην Αθήνα δούλεψε ως μουσικός. Όμως η οικογένεια μεγάλωνε και η μουσική τότε δεν αρκούσε. Οικονομικά εννοώ. Δύσκολα χρόνια τότε. Με τον πατέρα μου λοιπόν και κρυφά από τη μητέρα μου μιας κι αυτή δεν ήθελε ν ακούσει κουβέντα για κάτι τέτοιο, ξεκίνησα παίζοντας στο παιδικό θέατρο.

Το τραγούδι πώς μπήκε στη ζωή σας; Πιστεύετε ότι έπαιξε ρόλο η καταγωγή σας από την Κέρκυρα και η μουσικότητα που έχει;

Βέβαια! Όπως σας είπα ο πατέρας μου ήταν μουσικός και οι θείοι επίσης όλο και έπαιζαν κάποια κιθάρα και τραγουδούσαν. Να ξέρετε ότι ένας στους τρεις Κερκυραίους παίζει κάποιο μουσικό όργανο. Μετά τις αγροτικές δουλειές τους και την κούραση κάτω από τον ήλιο όλη μέρα, καθόντουσαν με μεζεδάκι και κρασί, έπαιζαν και τραγουδούσαν. Πώς ξέρει ένας αγρότης  ένας χωρικός να παίζει τόσο καλά μουσική αναρωτιόμουν. Σε οικογένειά τραπέζια τραγουδούσαν κι εγώ εκεί από κοντά συμμετείχα. Η μουσική ήταν μέσα στη καθημερινότητά μου. Τις πρώτες μου νότες τις διδάχτηκα από τον πατέρα μου στο ακορντεόν με τη Μισιρλού. Αυτό ήταν το τραγούδι. Η μουσική λοιπόν μπήκε στη ζωή μου από πολύ μικρή.

Η πρώτη ταινία που εμφανιστήκατε ποιά ήταν;

Πρέπει να ήταν όντας μαθήτρια της δραματικής σχολής. Όποτε μου δινόταν η ευκαιρία, εργαζόμουν ως κομπάρσα για να συμπληρώνω τα δίδακτρα της σχολής μου. Ο Κώστας Καραγιάννης με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα μου έδωσαν την ευκαιρία επιλέγοντας με να συμμετέχω σε κάποιες ταινίες. Στο “Τι 30, τι 40, τι 50”, που έπαιξα την περίφημη Δόμνα. Ένα μικρό ρόλο που ξεχώρισε. Επίσης στο “Ο άνθρωπος που γύρισε από τη ζέστη”, στον “Φαφλατά”… Εκεί ήταν το ουσιαστικό μου ξεκίνημα στον κινηματογράφο. Δυστυχώς όμως για ‘μένα κάπου στο 1972 ο κινηματογράφος είχε μεγάλη πτώση. Ακόμα και τα μεγάλα γραφεία παραγωγής γύριζαν ταινίες ευτελούς αξίας. Οι τίτλοι άλλαζαν έχοντας σεξουαλικό υπονοούμενο. Μου έτυχε κι εμένα σε αστυνομική ταινία με τον Γιάννη Βόγλη τον Δημήτρη Μπισλάνη και τον Λαυρέντη Διανέλο. Ο αρχικός τίτλος ήταν “Ο κυνηγημένος”. Η υπόθεση ήταν ένας τεχνίτης ειδικός στα χρηματοκιβώτια που παρασύρεται από μια σπείρα λόγω οικονομικής ανάγκης και συμμετέχει σε μια διάρρηξη. Εγώ έκανα την μικρή αδελφή του. Ξαφνικά μια μέρα διαβάζει ο πατέρας μου τη διαφήμιση στην εφημερίδα  και μένει άναυδος! Η εταιρία είχε αλλάξει τίτλο στην ταινία και την μετονόμασε σε “Όργια σε τιμή ευκαιρίας”! Ήταν η πρώτη μεγάλη απογοήτευση που μου έδωσε ο Καραγιάννης, ο ίδιος άνθρωπος που ωστόσο μου είχε δώσει την ευκαιρία να παίξω κάτι σημαντικό στον κινηματογράφο.

Ήσασταν μέρος αυτού που λέμε παλιός καλός Ελληνικός κινηματογράφος. Τι θυμάστε από εκείνη την εποχή;

Κοιτάξτε. Όπως σας είπα δεν πρόλαβα την καλή εποχή του κινηματογράφου. Η Χρυσή εποχή του κινηματογράφου ήταν από το 1950-56 μέχρι το 1972. Δαλιανίδης, Φώσκολος, Σακελλάριος με παραγωγές  Φίνου, Καραγιάννη, είχαν τελειώσει οριστικά. Ο κόσμος για κάποιο λόγο με έχει συνδέσει με εκείνη την εποχή, ίσως γιατί πρόλαβα αυτές τις ταινίες που προανέφερα.

Τι είχαν εκείνες οι ταινίες της χρυσής εποχής που αγαπήθηκαν τόσο πολύ και γιατί μετά ήρθε η πτώση στην ποιότητα;

Οι ταινίες αυτές ήταν είναι και θα είναι σταθμός. Ήταν άνθρωποι που αγαπούσαν πολύ αυτό που έκαναν, με ταλέντο κι αγάπη για τη δουλειά τους. Αργότερα επήλθε κορεσμός, άνθρωποι της χρυσής εποχής του κινηματογράφου μεγάλωσαν, αποσύρθηκαν ή  πέθαναν δυστυχώς.

Ωστόσο εσείς με την εμφάνιση της τηλεόρασης, προσαρμοστήκατε αμέσως στο καινούργιο μέσον και συμμετείχατε πολύ ενεργά στις σειρές εκείνης της εποχής.

Βέβαια. Η πρώτη τηλεοπτική σειρά που μπήκα ήταν ο “Κύριος Συνήγορος” με τον Γιάννη Μιχαλόπουλο. Ένα περασματάκι έκανα, με είδε ο Κώστας Πρετεντέρης και με έβαλε στη “Γειτονιά μας”. Για ένα πέρασμα αρχικά. Από αυτή τη συμμετοχή ξεκίνησε ουσιαστικά η τηλεοπτική μου καριέρα.

“Η Γειτονιά Μας” ήταν από τις πρώτες σειρές της Ελληνικής τηλεόρασης. Ξεκίνησε το 1972 και μέχρι και σήμερα ακούμε για αυτή. Θέλω να περιγράψετε στους αναγνώστες μας που ενδεχομένως να είναι νεότεροι και να μη γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται, τι αφορούσε η σειρά αυτή.

“Η Γειτονιά μας” ήταν αυτό που λέει ο τίτλος της. Μια γειτονιά με απλούς καθημερινούς ανθρώπους, ιστορίες βγαλμένες από την ζωή τους που συγκινούσαν και καθήλωναν το θεατή. Τότε δεν υπήρχαν τα tablet, το internet, τα laptop. Ήταν άνθρωποι που  μοιράζονταν και νοιάζονταν για τα προβλήματα των συνανθρώπων τους.

Περιγράψτε την απήχηση που είχε στον κόσμο αυτή η σειρά.

Θα σας πω μόνο αυτό: Όταν προβάλλονταν ο “Άγνωστος Πόλεμος” και “Η Γειτονιά μας” οι δρόμοι ερήμωσαν. Κι αν κάποιοι δεν είχαν προλάβει να επιστρέψουν σπίτι τους, παρακολουθούσαν από τις τηλεοράσεις των καταστημάτων τα επεισόδια.

Ποιος ήταν ο ρόλος σας στη “Γειτονιά”;

Ο ρόλος μου ήταν μιάς γυναίκας που την έλεγαν Μαρίνα η οποία είχε εγκαταλείψει έναν από τους ήρωες της γειτονιάς ο οποίος λεγόταν Γιασός και ήταν καπετάνιος. Λόγω της εγκατάλειψης, ο Γιασός είχε καταντήσει μέθυσος. Σε κάποια στιγμή, σε ένα στενό της γειτονιάς με βλέπει μπροστά του και εκτυλίσσεσαι μια συγκλονιστική σκηνή που με αγκαλιάζει και με φιλάει και μετά με τραντάζει και μου λέει “Με κατέστρεψες! Γιατί μου το ‘κανες αυτό; Μου διέλυσες τη ζωή!” Αυτό το επεισόδιο από την απήχηση που είχε, προβλήθηκε σε επανάληψη πάρα πολλές φορές εκείνη την εποχή. Από ‘κει και πέρα το γραφείο παραγωγής και ο κύριος Πρετεντέρης αποφάσισαν αυτός ο ρόλος να συνεχίσει. Έτσι, αυτό το περασματάκι έγινε ο μόνιμος ρόλος “Η Μαρίνα της γειτονιάς”. Πριν έρθω έπαιζε ήδη δύο χρόνια η σειρά κι εγώ συνέχισα μετά για άλλα τρία.

Πώς σας αντιμετώπιζε ο κόσμος με αυτό το ρόλο;

Πάρα πολύ άσχημα! Μου επιτίθεντο κανονικά όπου με έβλεπαν! Μία κυρία στο δρόμο με βρήκε και με έπιασε και με κούναγε. Μου μίλαγε πάρα πολύ άσχημα. “Παλιογύναικο που ξελόγιασες τον ήρωα” και άλλα πολύ απαξιωτικά που δεν μπορώ καν να αναφέρω. Η ταύτιση που έκανε ο κόσμος ήταν φοβερή. Άλλη μία φορά θυμάμαι ξεκινάω να πάω στο στούντιο πολύ πρωϊ. Φορούσα γυαλιά και μαντήλι. Είχα μεταμφιεστεί κανονικά! Μπαίνω στο ταξί και λέω “Παρακαλώ πολύ Λένορμαν. Στο στούντιο ΑΤΑ“. Γυρίζει ο ταξιτζής και με αναγνωρίζει! Μου λέει “Εσύ είσαι αυτή που κατέστρεψε τον Γιασό! Δε θα σε πάω στο στούντιο. Θα σε πάω πάνω στα νταμάρια του Κορυδαλλού και θα σε αφήσω εκεί και δε θα σε βρει κανείς!” Πανικόβλητη εγώ πήγα στο στούντιο με κλάματα. Γονάτισα μπροστά στον κύριο Πρετεντέρη και τον παρακάλεσα να αλλάξει το ρόλο. Του λέω “Σας παρακαλώ. Κάντε κάτι. Απειλείται η ζωή μου! Μου είπαν ότι θα με αφήσουν στα νταμάρια και δε θα με βρουν και θα με φάνε τα τσακάλια!” Έτσι λοιπόν ο μεγάλος Κώστας Πρετεντέρης γύρισε τούμπα το ρόλο. Έγραψε οτι αυτή γυναίκα τελικά είχε λόγο να αφήσει τον καπετάν Γιασό. Ήταν τελικά μυστική πράκτορας και δεν μπορούσε να αποκαλυφθεί. Δεν το έκανε επί τούτου. Αργότερα στη “Γειτονιά” υπήρξαν πολλές ιστορίες. Με τον Νίκο Απέργη που έπαιζε τον γιατρό και την Άννα η Κυριάκου που έκανε την αδερφή του και δεν με ήθελε με τίποτα για νύφη. Επίσης στη “Γειτονιά” ο Πρετεντέρης επειδή ήξερε ότι τραγουδάω, με έβαλε να κάνω μια τραγουδίστρια σε ενα νυχτερινό κέντρο όπως ο συγχωρεμένος ο Κώστας Καφάσης. Τραγουδούσα με τον Γιάννη Αργύρη. Επίσης κι αυτός καπετάνιος με τη Μαρία Φωκά που έκανε τη μητέρα του. Έζησα πολλές ιστορίες και γυρίσαμε εκατοντάδες επεισόδια.

Απ΄ ότι ξέρω όλα τα επεισόδια αυτής της σειράς έχουν καταστραφεί. Όπως και πολλών άλλων της ΕΡΤ (ΥΕΝΕΔ τότε).

Ναι πραγματικά. Είναι πάρα πολύ κρίμα που καταστράφηκαν. Αυτό που έγινε είναι εγκληματικό. Και όχι μόνο αυτή η σειρά, αλλά κι άλλες σειρές. Έγραψαν πάνω στις κασέτες ποδοσφαιρικά ματς και σβήστηκαν αυτά τα αριστουργήματα που θα ήταν η προίκα μας. Είναι πάρα πολύ θλιβερό.

Πείτε μου για τον κύριο Κώστα Πρετεντέρη. Όλος ο κόσμος είχε αγαπήσει τα σενάρια που εχει γράψει για τις ταινίες και τις σειρές του, όμως πολύ λίγα ξέρουμε για τον ίδιο.

Δεν ήμασταν στενοί φίλοι ώστε να ξέρω 100% τον άνθρωπο. Μέσω της δουλειάς όμως στα στούντιο, ερχόμασταν σε άμεση επαφή μαζί του. Αιώνια θα τον ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσε στην τηλεόραση και αργότερα στο θέατρο. Θα του είμαι ευγνώμων για πάντα. Δεν ήταν ιδιαίτερα διαχυτικός. Δεν ήταν αυτό που λέμε “έξω καρδιά”. Ήταν λιγομίλητος και πίσω από τα γυαλιά του μας έβλεπε με αυστηρότητα ή στα νεανικά μου μάτια μπορεί να τον έβλεπα έτσι. Ήταν όμως τόσο καλοσυνάτος και όταν κάποιες στιγμές αφηνόταν, είχε και χιούμορ και την επαφή με τους συνεργάτες του. Πολύ ταλαντούχος άνθρωπος.

Υπήρξατε και τραγουδίστρια και μάλιστα πολύ καλλίφωνη. Πώς μπήκε στη ζωή σας το τραγούδι;

Με το τραγούδι επαγγελματικά ασχολήθηκα όταν είχα βγάλει τη δραματική σχολή. Ασχολήθηκα γιατί ερωτεύτηκα! Ήμουν ήδη επαγγελματίας ηθοποιός. Είχα πάρει το δίπλωμά μου και δούλευα στο θέατρο Ακροπόλ. Κάποια στιγμή η βραδινή μας παράσταση έγινε απογευματινή για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι με αποτέλεσμα να σχολάω νωρίτερα. Τότε ερχόταν η μητέρα μου ή ο πατέρας μου και με έπαιρναν από το θέατρο. Μιας και τελείωνε πιο νωρίς η παράσταση, κάναμε μια βόλτα στη Φωκίωνος Νέγρη στην οποία δεν είχε ξαναπάει και ήταν τότε σπουδαία οδός για περίπατο όπως είναι σήμερα η Ερμού. Ανηφορίζοντας, στη Φωκίωνος Νέγρη και Ζακύνθου βλέπουμε ένα τύπο με στολή απ’ έξω απο ένα μαγαζί που λεγόταν “Καραβάνι” και μας κίνησε την περιέργεια. Μπαίνουμε μέσα και ήταν ένα μαγαζί που το σκηνικό του ήταν σαν καραβάνι με ένα γύψινο άλογο και μία άμαξα που πάνω της βρισκόταν η ορχήστρα. Ξαφνικά βγαίνει ο καουμπόι της παράστασης που ήταν ο Κώστας Μαυρομιχάλης. Σπουδαίος καλλιτέχνης και ωραίος τραγουδιστής. Έπαιζε και καλό μπουζούκι.  Αυτό ήταν. Ερωτεύτηκα! Έπαιρνα φίλους, συναδέλφους, συγγενείς και τους τράβαγα κάθε βράδυ να πάμε στο “Καραβάνι” για να δούμε τον καουμπόι! Μία, δυο, τρεις, τελικά ήρθε ο Κώστας στο τραπέζι μας και λέει: “Έμαθα ότι είσαι θεατρίνα. Κανένα τραγούδι ξέρεις να να μας πεις εδώ;” Εμένα τα μουσικά μου ακούσματα ξεκινούσαν από Ζαμπέτα και μετά, διότι ο πατέρας μου δεν επέτρεπε Καζαντζίδη, ρεμπέτικα και τέτοια βαριά και στενάχωρα ακούσματα. Κερκυραίος γαρ. Ήξερα λοιπόν να τραγουδάω το “Λευτέρη”. Ανέβηκα επάνω και το είπα και έγινε πραγματικά χαμός! Κάποια στιγμή ο Κώστας μου είπε “Γιατί δεν έρχεσαι να βγάλεις ένα επιπλέον μεροκάματο;” Εγώ βέβαια δεν πήγα για να πάρω μεροκάματο. Πήγαινα σαν τρελή για να είμαι κοντά του! Έτσι λοιπόν από έρωτα ξεκίνησα το τραγούδι. Γιατί έτσι κι αλλιώς το τραγούδι είναι έρωτας. Είναι κομμάτι της ζωής μου. Από εκεί άρχισε μια παράλληλη καριέρα. Τραγούδησα σε όλες τις μεγάλες πίστες και δίπλα σε πολύ σπουδαίους τραγουδιστές. Βέβαια είχα κάνει από πολύ μικρή φωνητική και πήγαινα στο Εθνικό Ωδείο. Δεν έχω όμως μεγάλη δισκογραφία γιατί δεν προλάβαινα. Μ’ ένα τρόπο όμως αρνιόμουν να κάνω δισκογραφία γιατί δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα. Εγώ ήμουν ηθοποιός. Για ηθοποιός ξεκίνησα.

Το μετανιώσετε που αποτραβηχθήκατε από το τραγούδι;

  1. Εκ των υστέρων, βέβαια. Γιατί αποτραβήχτηκα σε μία πάρα πολύ δύσκολη περίοδο. Ήταν αυτά τα 10 χρόνια ανέχειας που περάσαμε εμείς οι ηθοποιοί. Οι περισσότεροι ηθοποιοί τότε άρχισαν να τραγουδούν και όσοι δεν μπορούσαν να τραγουδήσουν, έκαναν παρλάτες (σ.σ stand up comedy). Ήταν η περίοδος που συνάδελφοί πήραν το μικρόφωνο από ανάγκη. Εγώ ωστόσο τραγουδούσα ήδη πολλά χρόνια στα νυχτερινά κέντρα.
Δημήτρης Μητροπάνος, Νέλλη Γκίνη, Γιώργος Γερολυμάτος, Robert Williams, Μπέσσυ Αργυράκη

Υπάρχει ένα γεγονός της ζωής σας που έχει αναφερθεί πολύ έντονα στα ΜΜΕ που αφορά τον τερματισμό μιάς κύησης που κάνατε. Εγώ δεν θα σταθώ στο γεγονός αυτό γιατί έχει ειπωθεί πολλές φορές, αλλα θέλω να συμβουλεύσετε μία κοπέλα που σκέφτεται να κάνει κάτι αντίστοιχο. Τι θα της λέγατε;

Χαίρομαι γιατί πραγματικά με έχει κουράσει αυτό. Με ρωτούν εδώ και 30 χρόνια. Μπορώ να πω σαν συμβουλή ποτέ μα ποτέ να μην κάνουμε κάτι από παρορμητισμό ή από θυμό. Να έχουμε πάντα δεύτερη και τρίτη σκέψη. Εγώ όταν βγήκα και το είπα ήταν ακριβώς γιατί ήθελα έστω και στα αφτιά μιας γυναίκας να έφτανε το δικό μου πάθημα και να την αποτρέψω να τερματίσει μια κύηση χωρίς να το καλοσκεφτεί και να μην κάνει κάτι για το οποίο μετά θα μετανιώσει. Έστω και μία γυναίκα να το άκουγε, θα ήταν ένα είδος εξιλέωσης για μένα. Θα έλεγα στις κοπέλες να μην παίρνουν βιαστικές αποφάσεις. Έτσι μπορεί να γλιτώσουμε καταστάσεις πάρα πολύ δυσάρεστες που μπορεί να στιγματίσουν τη ζωή μας.

Στο χώρο σας υπάρχουν οι λεγόμενες “λυκοφιλίες”. Επιφανειακές φιλίες χάριν δημοσίων σχέσεων χωρίς ουσία. Εσείς πώς αντιμετωπίζετε τέτοιες συναναστροφές;

Όταν ήμουν πιο νέα σίγουρα με επηρέαζε. Πολλές φορές πικράθηκα και έκλαψα. Με στεναχωρούσε πολύ πολύ. Μετά από κάποια χρόνια άρχισε να ξεθωριάζει αυτή η σκέψη. Το είδα αλλιώς. Είπα “Γιατί να δίνω χώρο σε αυτούς τους ανθρώπους να με πληγώνουν;” Αυτοί οι άνθρωποι μου είναι ξένοι. Κι αν σήμερα είναι συνεργάτες μου, αύριο δεν θα είναι. Και από επιλογή μου δεν θα είναι. Τώρα καν δε με απασχολεί. Έχω τον τρόπο μου και μόλις βλέπω κακές συμπεριφορές, ξέρω πια πως να τις αντιμετωπίσω χωρίς να τους πω ούτε λέξη. Τους προσπερνώ και τους διαγράφω.

Ο γιος σας είναι ράπερ Boem! Ακούτε τη μουσική του;

Είναι μία μουσική μέσα στη νεολαία που είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε, είναι δημοφιλής. Υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί ράπερς που κάνουν πραγματικά καλές δουλειές και μέσα σε αυτούς -ναι το λέω- είναι και ο γιος μου. Είμαι φαν του! Έχει ταλέντο και έχει επιλέξει να αγωνίζεται με το δικό του τρόπο. Δεν είναι δημοσιοσχετίστας. Κάνει τις δουλειές που αυτός θέλει να κάνει και αυτό είναι ένα τίμημα το οποίο το πληρώνει και για όλα αυτά τον θαυμάζω.

Θέλω να μου μιλήσετε για την πολύ επιτυχημένη παράσταση όπου παίζετε στο θέατρο Coronet “Το Σπίτι Δίπλα στο Ποτάμι” της Λένας Μαντά.

Ειλικρινά είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γιατί είναι μία σπουδαία παράσταση. Καταρχήν γνώρισα τη Λένα Μαντά που η παράσταση έχει βασιστεί στο ομώνυμο βιβλίο της. Η Λένα είναι μία πολύ δυναμική γυναίκα με φαντασία και ικανότητα και με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες σε όλο τον κόσμο γιατί τα βιβλία της μεταφράζονται και σε άλλες γλώσσες. Επίσης μία άλλη σημαντική γυναίκα που γνώρισα είναι η Ειρήνη Ιακώβου που έκανε την προσαρμογή του βιβλίου της Λένας Μαντά και σκηνοθέτησε την παράσταση. Μία γυναίκα με ταλέντο, με έμπνευση, με μόρφωση πάνω στο αντικείμενο αυτό και πραγματικά νομίζω ότι η ένωση των δύο γυναικών έφεραν μία επιτυχία την οποία τη βλέπουμε από την απήχηση που έχουμε και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό. Μαζί μου παίζουν η Μαριάννα Τουμασάτου, ο Γιώργος Γιαννόπουλος, ο Σπύρος Ιωάννου, ο Κώστας Καραμουσάλης, ο Στέλιος Καραγεωργίου, η Νεφέλη Παπαδερού, η Ιωάννα Παυλίδου, η Σταυρούλα Καμνή, η Κατερίνα Πυρινή, και η Νεφέλη Σταμούλη. Η μουσική είναι του Θωμά Καραχάλιου και η σκηνογραφία του David Negrin.

Κυρία Γκίνη σας ευχαριστούμε πολύ για την κουβέντα μας. Πέρα απο το ταλέντο σας, είστε ένας γλυκύτατος άνθρωπος. Θα θέλατε να συμπληρώσετε κάτι ακόμα;

Αυτό που θέλω να συμπληρώσω είναι ότι διανύουμε δύσκολους καιρούς. Μετά τον εγκλεισμό μας, βλέπουμε όλοι τι ακριβώς συμβαίνει καθημερινά. Πρέπει να ξανακοιτάξουμε ένας τον άλλον και όχι μέσα από μία οθόνη. Να ξαναγγίξουμε ο ένας τον άλλον. Να έρθουμε σε επαφή και να δώσουμε αγάπη, αλληλεγγύη, αλληλοκατανόηση… Είναι επιτακτική ανάγκη. Πρέπει να ξαναγίνουμε άνθρωποι. Άνθρωποι που θα έρθουν σε επαφή ο ένας με τον άλλον. Εύχομαι μέρα με τη μέρα αυτή η ευχή μου να πραγματοποιείται γιατί ξεμακρύναμε πολύ και αυτό δεν είναι καλό. Δεν είναι δυνατόν να ερωτευόμαστε από μία οθόνη. Δεν είναι δυνατόν να κλείνουμε τα ραντεβού μας μέσα από το Messenger. Πρέπει να ξανασυναντηθούμε. Ειδικά τα νιάτα τα οποία λατρεύω. Τα αγαπώ τα νιάτα γιατί είναι το μέλλον είναι η συνέχειά μας. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε κολλημένοι 24 ώρες το εικοσιτετράωρο σε ένα κινητό. Πρέπει να βγούμε έξω να συναντήσουμε ο ένας τον άλλον. Να γλεντήσουμε, να κάνουμε φιλίες, να αγαπηθούμε, να ερωτευτούμε, να ζήσουμε! Αυτή είναι η ευχή μου μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου.


INFO: Η Νέλλη Γκίνη πρωταγωνιστεί στη θεατρική παράσταση «Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι» στο θέατρο Coronet. (Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ)

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζιώτας


Κάντε share!
         
      
Tags: BoemΗ γειτονιά μαςΘέατρο CoronetΚώστας ΠρετεντέρηςΛάμπρος ΚωνσταντάραςΛένα ΜαντάΝέλλη ΓκίνηΤο σπίτι δίπλα στο ποτάμι
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Η 1η Διεθνής Έκθεση για την Κυκλική Οικονομία, FORWARD GREEN, από τις 31 Μαρτίου-2 Απριλίου 2023 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Next Post

To Athina Luxury Suites στην κορυφή των World Travel Awards & World Luxury Hotel Awards

Βίκτωρ Φωτεινόπουλος

Βίκτωρ Φωτεινόπουλος

Related Posts

Γιάννης Ασκάρογλου: «Η τέχνη είναι μία. Ο καλλιτέχνης πρέπει να έχει άποψη»

Γιάννης Ασκάρογλου: «Η τέχνη είναι μία. Ο καλλιτέχνης πρέπει να έχει άποψη»

Απρ 28, 2025
Λάζαρος Αλεξάκης: «Το να πιστεύεις στον άνθρωπο μετά από τόσα που έχουμε δει, το θεωρώ φενάκη»

Λάζαρος Αλεξάκης: «Το να πιστεύεις στον άνθρωπο μετά από τόσα που έχουμε δει, το θεωρώ φενάκη»

Απρ 2, 2025

Γιώργος Φλωράτος: «Δεν έχω απωθημένα με ρόλους»

Μαρ 10, 2025

Παυλίνα Βουλγαράκη: «Η δημιουργική διαδικασία με ευχαριστεί και με τυραννάει όσο τίποτα»

Φεβ 21, 2025
Next Post
To Athina Luxury Suites στην κορυφή των World Travel Awards & World Luxury Hotel Awards

To Athina Luxury Suites στην κορυφή των World Travel Awards & World Luxury Hotel Awards

No Result
View All Result

Popular.

  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1388 shares
    Share 614 Tweet 323
  • Eurovision 2025: Με την Klavdia στο Τιρκουάζ Χαλί!

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Η Φίνος Φιλμ γιορτάζει τη Γιορτή της Μητέρας με ένα τρυφερό αφιέρωμα στις “Ελληνίδες μάνες” (vid)

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Sirina: Δωρεάν πρόσβαση σε ταινίες ερωτικού περιεχομένου μόνο για εμβολιασμένους

    846 shares
    Share 338 Tweet 212
  • Αντίο στον Αντρέ Βιεϊρίνια στο ντέρμπι ΠΑΟΚ – ΑΕΚ

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Κωνσταντίνος Αργυρός: Μιλά πρώτη φορά για τον γιο του, τον γάμο με την Αλεξάνδρα Νίκα και… ρίχνει «καρφί» για τον Light!

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Γιάννης Κωνσταντέλιας: Έτοιμος να γίνει πατέρας – Περιμένει αγοράκι με τη σύζυγό του Χριστίνα

    328 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Τραγούδια για τη γιορτή της μητέρας

    329 shares
    Share 132 Tweet 82
  • «Σίδερο»: Η Πέγκυ Ζήνα επιστρέφει με μια δυνατή μπαλάντα και μήνυμα γυναικείας ενδυνάμωσης

    328 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Η Φιόνα Τζαβάρα μας μιλά και στέλνει ευχές στη Μαρίνα Σάττι

    537 shares
    Share 247 Tweet 121

Τελευταίες αναρτήσεις

«Στο Τρένο»: Η μουσική εξομολόγηση του Μάριου Λαζ Ιωαννίδη και του MC Yinka για τις πληγές που δεν φαίνονται

«Στο Τρένο»: Η μουσική εξομολόγηση του Μάριου Λαζ Ιωαννίδη και του MC Yinka για τις πληγές που δεν φαίνονται

Μάι 12, 2025
Αντίο στον Αντρέ Βιεϊρίνια στο ντέρμπι ΠΑΟΚ – ΑΕΚ

Αντίο στον Αντρέ Βιεϊρίνια στο ντέρμπι ΠΑΟΚ – ΑΕΚ

Μάι 12, 2025
Κατερίνα Λιόλιου: Με το «Για Την Επόμενη» υπογράφει το πιο κινηματογραφικό κεφάλαιο του «Δικού της DNA»

Κατερίνα Λιόλιου: Με το «Για Την Επόμενη» υπογράφει το πιο κινηματογραφικό κεφάλαιο του «Δικού της DNA»

Μάι 11, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • «Στο Τρένο»: Η μουσική εξομολόγηση του Μάριου Λαζ Ιωαννίδη και του MC Yinka για τις πληγές που δεν φαίνονται
  • Αντίο στον Αντρέ Βιεϊρίνια στο ντέρμπι ΠΑΟΚ – ΑΕΚ
  • Κατερίνα Λιόλιου: Με το «Για Την Επόμενη» υπογράφει το πιο κινηματογραφικό κεφάλαιο του «Δικού της DNA»
  • Η Φίνος Φιλμ γιορτάζει τη Γιορτή της Μητέρας με ένα τρυφερό αφιέρωμα στις “Ελληνίδες μάνες” (vid)
  • Ο Toquel ανταγωνίζεται τον εαυτό του!

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.