Την ημέρα των ερωτευμένων επέλεξε η Scuderia για να παρουσιάσει το νέο μονοθέσιο της.
https://twitter.com/ScuderiaFerrari/status/1605896553582907392?s=20&t=9SVrHnNB3PrgA8dvBJyzyg
Μία ακόμα σεζόν έχει φτάσει στο τέλος της, για το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ, και όλες οι ομάδες σχεδιάζουν τα νέα μονοθέσια για τη νέα σεζόν. Μια σεζόν που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για την Ferrari αλλά τελείωσε όπως και οι προηγούμενες, με απογοήτευση. Αν μη τι άλλο, το 2022 είδαμε μια σαφώς βαλτωμένη εικόνα από τους Ιταλούς, με σχεδιαστικές καινοτομίες αλλά και την εύρεση της χαμένης δύναμης από την μονάδα ισχύος του μονοθέσιου. Βέβαια, τα ζητήματα αξιοπιστίας και η έλλειψη μιας ηγετικής φυσιογνωμίας έθεσαν τη Scuderia από νωρίς εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος.
Ζητήματα που φαίνεται, τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο, να λύνονται. Σε πρώτο επίπεδο η αντικατάσταση του Ματία Μπινότο με τον Φρεντ Βασέρ, δείχνει πως η Ferrari θα έχει μια πιο ηγετική μορφή στα paddock της. Από εκεί και πέρα, φαίνεται πως τα ζητήματα αξιοπιστίας λύνονται σιγά σιγά. Οι μηχανικοί στο Μαρανέλο, εντόπισαν τα προβλήματα αυτά στο Turbo του κινητήρα και στο πως η θερμότητα που παράγεται εκεί αξιοποιείται από την ηλεκτρική μονάδα του κινητήρα. Το ζήτημα λύθηκε με το αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού TJI. Μάλιστα κατά την διάρκεια των δοκιμών φαίνεται αυτή η καινοτομία να δίνει επιπλέον 30 ίππους στον ιταλικό κινητήρα. Ο Ματία Μπινότο μάλιστα πριν αποχωρήσει από τη Ferrari τον είχε αποκαλέσει «βόμβα».
Σχεδιαστικά, μπορεί κατά την περασμένη σεζόν να μην είχαν μεγάλα προβλήματα στην Scuderia αλλά από την άλλη δεν είχαν και την εξέλιξη της Red Bull. Οι αεραγωγοί θα μείνουν στην πλειοψηφία τους ως έχουν. Βέβαια οι πλευρικοί αεραγωγοί στο πίσω μέρος του μονοθέσιου στενεύουν πιο γρήγορα για καλύτερη και απλούστερη διαχείριση του αέρα. Τέλος η ομάδα του Μαρανέλο φημολογείται πως έχει υιοθετήσει στην απόληξη του αμαξώματος και περιμετρικά της εξάτμισης ένα μεγάλο αεραγωγό για να μπορέσει να ψύχεται καλύτερα το μοτέρ.
Έτσι λοιπόν, τόσο διοικητικά όσο και τεχνικά η ομάδα της Ferrari δείχνει να κάνει γοργά βήματα προόδου με σκοπό να διεκδικήσει μετά από σχεδόν 15 χρόνια ένα πρωτάθλημα. Ωστόσο, θα πρέπει εντός της ομάδας να επανέλθει το κλίμα πρωταθλητισμού και η ανταγωνιστική νοοτροπία που έκανε την Ferrari να μεγαλουργεί την προηγούμενη δεκαετία. Από πλευράς οδηγών η Ιταλική ομάδα δεν φαίνεται να υστερεί γιατί τόσο ο Σαρλ Λεκλέρ όσο και ο Κάρλος Σάινθ είναι διψασμένοι για επιτυχίες και διακρίσεις.
https://twitter.com/ScuderiaFerrari/status/1604053793447911424?s=20&t=9SVrHnNB3PrgA8dvBJyzyg
Πλέον όλες οι απορίες και τα ερωτήματα θα λυθούν στις 14 Φεβρουαρίου που είναι η επίσημη παρουσίαση του μονοθέσιου και στο πρώτο αγωνιστικό τριήμερο 3-5 Μαρτίου. Μένει λοιπόν να δούμε αν οι tiffosi θα την ερωτευτούν ή όχι.
Την ημέρα των ερωτευμένων επέλεξε η Scuderia για να παρουσιάσει το νέο μονοθέσιο της.
https://twitter.com/ScuderiaFerrari/status/1605896553582907392?s=20&t=9SVrHnNB3PrgA8dvBJyzyg
Μία ακόμα σεζόν έχει φτάσει στο τέλος της, για το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ, και όλες οι ομάδες σχεδιάζουν τα νέα μονοθέσια για τη νέα σεζόν. Μια σεζόν που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για την Ferrari αλλά τελείωσε όπως και οι προηγούμενες, με απογοήτευση. Αν μη τι άλλο, το 2022 είδαμε μια σαφώς βαλτωμένη εικόνα από τους Ιταλούς, με σχεδιαστικές καινοτομίες αλλά και την εύρεση της χαμένης δύναμης από την μονάδα ισχύος του μονοθέσιου. Βέβαια, τα ζητήματα αξιοπιστίας και η έλλειψη μιας ηγετικής φυσιογνωμίας έθεσαν τη Scuderia από νωρίς εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος.
Ζητήματα που φαίνεται, τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο, να λύνονται. Σε πρώτο επίπεδο η αντικατάσταση του Ματία Μπινότο με τον Φρεντ Βασέρ, δείχνει πως η Ferrari θα έχει μια πιο ηγετική μορφή στα paddock της. Από εκεί και πέρα, φαίνεται πως τα ζητήματα αξιοπιστίας λύνονται σιγά σιγά. Οι μηχανικοί στο Μαρανέλο, εντόπισαν τα προβλήματα αυτά στο Turbo του κινητήρα και στο πως η θερμότητα που παράγεται εκεί αξιοποιείται από την ηλεκτρική μονάδα του κινητήρα. Το ζήτημα λύθηκε με το αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού TJI. Μάλιστα κατά την διάρκεια των δοκιμών φαίνεται αυτή η καινοτομία να δίνει επιπλέον 30 ίππους στον ιταλικό κινητήρα. Ο Ματία Μπινότο μάλιστα πριν αποχωρήσει από τη Ferrari τον είχε αποκαλέσει «βόμβα».
Σχεδιαστικά, μπορεί κατά την περασμένη σεζόν να μην είχαν μεγάλα προβλήματα στην Scuderia αλλά από την άλλη δεν είχαν και την εξέλιξη της Red Bull. Οι αεραγωγοί θα μείνουν στην πλειοψηφία τους ως έχουν. Βέβαια οι πλευρικοί αεραγωγοί στο πίσω μέρος του μονοθέσιου στενεύουν πιο γρήγορα για καλύτερη και απλούστερη διαχείριση του αέρα. Τέλος η ομάδα του Μαρανέλο φημολογείται πως έχει υιοθετήσει στην απόληξη του αμαξώματος και περιμετρικά της εξάτμισης ένα μεγάλο αεραγωγό για να μπορέσει να ψύχεται καλύτερα το μοτέρ.
Έτσι λοιπόν, τόσο διοικητικά όσο και τεχνικά η ομάδα της Ferrari δείχνει να κάνει γοργά βήματα προόδου με σκοπό να διεκδικήσει μετά από σχεδόν 15 χρόνια ένα πρωτάθλημα. Ωστόσο, θα πρέπει εντός της ομάδας να επανέλθει το κλίμα πρωταθλητισμού και η ανταγωνιστική νοοτροπία που έκανε την Ferrari να μεγαλουργεί την προηγούμενη δεκαετία. Από πλευράς οδηγών η Ιταλική ομάδα δεν φαίνεται να υστερεί γιατί τόσο ο Σαρλ Λεκλέρ όσο και ο Κάρλος Σάινθ είναι διψασμένοι για επιτυχίες και διακρίσεις.
https://twitter.com/ScuderiaFerrari/status/1604053793447911424?s=20&t=9SVrHnNB3PrgA8dvBJyzyg
Πλέον όλες οι απορίες και τα ερωτήματα θα λυθούν στις 14 Φεβρουαρίου που είναι η επίσημη παρουσίαση του μονοθέσιου και στο πρώτο αγωνιστικό τριήμερο 3-5 Μαρτίου. Μένει λοιπόν να δούμε αν οι tiffosi θα την ερωτευτούν ή όχι.