Το «Νάνι», η δισκογραφική συνεργασία των Μad Clip, Light και Skive, που κυκλοφορεί από την Panik Records και την Capital Music, αποτελεί το no1 ελληνικό τραγούδι σε digital sales για το 2022!
Σύμφωνα με το ετήσιο IFPI digital singles chart by MediaInspector, το «Νάνι», που έχει αποσπάσει την ανώτατη διάκριση στις ψηφιακές πωλήσεις καθώς έχει γίνει διαμαντένιο και μετρά πάνω από 16,5 εκατομμύρια streams μόνο στο Spotify, κατέκτησε την κορυφή του ετήσιου chart.
Το τραγούδι περιλαμβάνεται στο album «Money And Drugs Can’t Live In Poverty» του Mad Clip, που κυκλοφόρησε μετά τον θάνατό του και αποτελεί ένα φόρο τιμής στον τον ίδιο και το πλούσιο μουσικό του έργο. Στη δεύτερη θέση του ετήσιου chart πωλήσεων συναντάμε το «24 Hrs» στο οποίο ο Light συνεργάζεται με τον Tranno και στην τρίτη και το «Obsessed», τη συνεργασία των Light – Trannos – FY, δύο τραγούδια που επίσης κυκλοφορούν από την Panik Records και την Capital Music και έχουν γίνει διαμαντένια σε ψηφιακές πωλήσεις. Σημειώνεται πως η Panik Records κατέκτησε την κορυφή και στο αντίστοιχο ετήσιο chart του διεθνούς ρεπερτορίου, καθώς στο no1 βρέθηκε το «As It Was» του Harry Styles.