Ο Βρετανός μαέστρος προχώρησε σε μια αιχμηρή δήλωση για την συμμετοχή της Άννας Βίσση στην Eurovision της Αθήνας το 2006 όπου για την ιστορία είχε καταλάβει την 8η θέση.
Αναλυτικά δήλωσε:
Θυμάμαι ότι είδα τον διαγωνισμό στην τηλεόραση χρόνια αργότερα και άκουσα τον Terry Wogan να ανακοινώνει το όνομα της Άννας Βίσση ως ερμηνεύτρια της συμμετοχής στην Ελλάδα — αλλά απογοητεύτηκα πικρά. Σχεδόν δεν αναγνώρισα τη γυναίκα που ανέβηκε στη σκηνή. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι η ίδια τραγουδίστρια με την οποία δούλεψα το 1982. Η ερμηνεία της ήταν φρικτή, πραγματικά φρικτή. Ο τρόπος που φαινόταν, ο τρόπος που έπεσε στα γόνατά της, ο αέρας που φυσούσε στα μαλλιά της… ήταν τελείως υπερβολικό. Το τραγούδι της ήταν στην πραγματικότητα όχι και τόσο άσχημο, αλλά το κατέστρεψε η ίδια βάζοντας όλο αυτό το πάθος. Το μεγαλύτερο λάθος της ήταν ότι ήταν σταρ. Αν είχε ερμηνεύσει μια τόσο ευχάριστη μπαλάντα με ήρεμο τρόπο και είχε επικεντρωθεί στο τεχνικό μέρος της ερμηνείας της, θα τα πήγαν σίγουρα καλύτερα στην ψηφοφορία. Τώρα, το μόνο που θυμήθηκε το κοινό ήταν η υστερική της ερμηνεία. Είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θυμόταν το τραγούδι. Αν κρίνουμε από τον αριθμό των προβολών που έχουν τα κλιπ της στο YouTube, εξακολουθεί να είναι μια τεράστια σταρ στην Ελλάδα , αλλά με τον πιο χυδαίο τρόπο της περσόνας. Άρχισε να λατρεύει τον εαυτό της, να σέρνεται στη σκηνή με μεγάλα μαλλιά και εξωφρενικά ρούχα… και να καταστρέφει τη φωνή της. Δεν μοιάζει καθόλου με την ταπεινή Άννα Βίσση που είδαμε στο Χάρογκεϊτ.
Σημειώνεται ότι ο Μάρτιν Φορντ είχε αναλάβει τη διεύθυνση της ορχήστρας κατά κύριο λόγο παρασκηνιακά στο τραγούδι Χαρογκειτ το οποίο εκπροσώπησε την Κύπρο στην Eurovision 1982 καταλαμβάνοντας την 5η θέση, την καλύτερη για την Κύπρο μέχρι τον ερχομό του Fuego( 2018) όπου είχε φτάσει στη δεύτερη θέση. Ακόμα είχε διευθύνει και την συμμετοχή της Ελπίδας στο τραγούδι Τώρα ζω όπου είχε καταλάβει την 20η και τελευταία
Ο Βρετανός μαέστρος προχώρησε σε μια αιχμηρή δήλωση για την συμμετοχή της Άννας Βίσση στην Eurovision της Αθήνας το 2006 όπου για την ιστορία είχε καταλάβει την 8η θέση.
Αναλυτικά δήλωσε:
Θυμάμαι ότι είδα τον διαγωνισμό στην τηλεόραση χρόνια αργότερα και άκουσα τον Terry Wogan να ανακοινώνει το όνομα της Άννας Βίσση ως ερμηνεύτρια της συμμετοχής στην Ελλάδα — αλλά απογοητεύτηκα πικρά. Σχεδόν δεν αναγνώρισα τη γυναίκα που ανέβηκε στη σκηνή. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι η ίδια τραγουδίστρια με την οποία δούλεψα το 1982. Η ερμηνεία της ήταν φρικτή, πραγματικά φρικτή. Ο τρόπος που φαινόταν, ο τρόπος που έπεσε στα γόνατά της, ο αέρας που φυσούσε στα μαλλιά της… ήταν τελείως υπερβολικό. Το τραγούδι της ήταν στην πραγματικότητα όχι και τόσο άσχημο, αλλά το κατέστρεψε η ίδια βάζοντας όλο αυτό το πάθος. Το μεγαλύτερο λάθος της ήταν ότι ήταν σταρ. Αν είχε ερμηνεύσει μια τόσο ευχάριστη μπαλάντα με ήρεμο τρόπο και είχε επικεντρωθεί στο τεχνικό μέρος της ερμηνείας της, θα τα πήγαν σίγουρα καλύτερα στην ψηφοφορία. Τώρα, το μόνο που θυμήθηκε το κοινό ήταν η υστερική της ερμηνεία. Είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θυμόταν το τραγούδι. Αν κρίνουμε από τον αριθμό των προβολών που έχουν τα κλιπ της στο YouTube, εξακολουθεί να είναι μια τεράστια σταρ στην Ελλάδα , αλλά με τον πιο χυδαίο τρόπο της περσόνας. Άρχισε να λατρεύει τον εαυτό της, να σέρνεται στη σκηνή με μεγάλα μαλλιά και εξωφρενικά ρούχα… και να καταστρέφει τη φωνή της. Δεν μοιάζει καθόλου με την ταπεινή Άννα Βίσση που είδαμε στο Χάρογκεϊτ.
Σημειώνεται ότι ο Μάρτιν Φορντ είχε αναλάβει τη διεύθυνση της ορχήστρας κατά κύριο λόγο παρασκηνιακά στο τραγούδι Χαρογκειτ το οποίο εκπροσώπησε την Κύπρο στην Eurovision 1982 καταλαμβάνοντας την 5η θέση, την καλύτερη για την Κύπρο μέχρι τον ερχομό του Fuego( 2018) όπου είχε φτάσει στη δεύτερη θέση. Ακόμα είχε διευθύνει και την συμμετοχή της Ελπίδας στο τραγούδι Τώρα ζω όπου είχε καταλάβει την 20η και τελευταία