Air μια ταινία που μας δείχνει πως ανέβηκε επίπεδο το branding, στα πλαίσια του αθλητισμού.
Τον Απρίλιο κάνει πρεμιέρα η πολυσυζητημένη ταινία “Air” σε σκηνοθεσία Μπεν Άφλεκ και σε παραγωγή του ίδιου μαζί με τον Ματ Ντέιμον. Πρόκειται για μία ταινία που υπόσχεται να μας περιγράψει όλο το παρασκήνιο στης συνεργασίας μεταξύ της Nike και του μέχρι τότε άσημου Michael Jordan. Μια συμφωνία που οδήγησε στη δημιουργία του Jordan Brand κάνοντας και τις δύο πλευρές πλουσιότερες πιο αναγνωρίσιμες και ασφαλώς πλουσιότερες.
Στη συμπλήρωση των 38 ετών, από την συμφωνία μεταξύ του παίχτη και της Nike, έρχεται η ταινία να μας υπενθυμίσει πως η Αμερικάνικη εταιρεία κατόρθωσε να μπει σφήνα στην Converse και την Adidas και να υπογράψει τον undrafted τότε Michael Jordan αλλάζοντας μία και καλή τις εμπορικές συμφωνίες μεταξύ εταιρειών και αθλητών.
Την εποχή λοιπόν που η Nike έψαχνε νέα πρόσωπα για να υποστηρίξουν το brand της ο Σόνι Βακάρο (Ματ Ντέιμον) ανακάλυψε τον νεαρό Μάικλ που μέχρι τότε αγωνιζόταν για το κολλέγιο της North Carolina. Παρόλη την δυσπιστία κατόρθωσε να πείσει τον ιδιοκτήτη της εταιρείας Φιλ Νάιτ (Μπεν Αφλεκ) και να τον υπογράψει. Το αρχικό λοιπόν, συμβόλαιο που υπέγραψε ο rookie Jordan, τότε ήταν 2,5 εκατομμύρια δολάρια για 5 χρόνια.
Τότε ήταν που δημιουργήθηκε και το εμβληματικό πλέον παπούτσι “Air Jordan 1”, με το οποίο αγωνιζόταν ο νεαρός τότε παίχτης. Μάλιστα όταν το NBA απαγόρευσε το παπούτσια, ο Michael Jordan συνέχισε να τα φοράει κάνοντας τη Nike να πληρώσει 5000 δολάρια πρόστιμο σε κάθε παιχνίδι.
Μάλιστα το brand που δημιουργήθηκε ήταν τόσο μεγάλό που σύμφωνα με την Washington Post αν το παπούτσι και ήταν μία εταιρεία μόνο του θα ήταν η 5η μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα των sneakers.
Ο αντίκτυπος της συμφωνίας ήταν τόσο μεγάλος που ενώ στην οι αρχικές προβλέψεις έλεγαν πως αναμένονται κέρδη 3 εκατομμυρίων ευρώ, σε βάθος τριετίας, τα κέρδη τον πρώτο χρόνο ξεπέρασαν τα 126.
Βαϊόλα Ντέιβις, Τζέισον Μπέιτμαν και Κρις Τάκερ συμπληρώνουν το cast και τους δύο βραβευμένους με Όσκαρ ηθοποιούς και σεναριογράφους. Η ταινία θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο στις κινηματογραφικές αίθουσες και αργότερα στο Amazon Prime.
Air μια ταινία που μας δείχνει πως ανέβηκε επίπεδο το branding, στα πλαίσια του αθλητισμού.
Τον Απρίλιο κάνει πρεμιέρα η πολυσυζητημένη ταινία “Air” σε σκηνοθεσία Μπεν Άφλεκ και σε παραγωγή του ίδιου μαζί με τον Ματ Ντέιμον. Πρόκειται για μία ταινία που υπόσχεται να μας περιγράψει όλο το παρασκήνιο στης συνεργασίας μεταξύ της Nike και του μέχρι τότε άσημου Michael Jordan. Μια συμφωνία που οδήγησε στη δημιουργία του Jordan Brand κάνοντας και τις δύο πλευρές πλουσιότερες πιο αναγνωρίσιμες και ασφαλώς πλουσιότερες.
Στη συμπλήρωση των 38 ετών, από την συμφωνία μεταξύ του παίχτη και της Nike, έρχεται η ταινία να μας υπενθυμίσει πως η Αμερικάνικη εταιρεία κατόρθωσε να μπει σφήνα στην Converse και την Adidas και να υπογράψει τον undrafted τότε Michael Jordan αλλάζοντας μία και καλή τις εμπορικές συμφωνίες μεταξύ εταιρειών και αθλητών.
Την εποχή λοιπόν που η Nike έψαχνε νέα πρόσωπα για να υποστηρίξουν το brand της ο Σόνι Βακάρο (Ματ Ντέιμον) ανακάλυψε τον νεαρό Μάικλ που μέχρι τότε αγωνιζόταν για το κολλέγιο της North Carolina. Παρόλη την δυσπιστία κατόρθωσε να πείσει τον ιδιοκτήτη της εταιρείας Φιλ Νάιτ (Μπεν Αφλεκ) και να τον υπογράψει. Το αρχικό λοιπόν, συμβόλαιο που υπέγραψε ο rookie Jordan, τότε ήταν 2,5 εκατομμύρια δολάρια για 5 χρόνια.
Τότε ήταν που δημιουργήθηκε και το εμβληματικό πλέον παπούτσι “Air Jordan 1”, με το οποίο αγωνιζόταν ο νεαρός τότε παίχτης. Μάλιστα όταν το NBA απαγόρευσε το παπούτσια, ο Michael Jordan συνέχισε να τα φοράει κάνοντας τη Nike να πληρώσει 5000 δολάρια πρόστιμο σε κάθε παιχνίδι.
Μάλιστα το brand που δημιουργήθηκε ήταν τόσο μεγάλό που σύμφωνα με την Washington Post αν το παπούτσι και ήταν μία εταιρεία μόνο του θα ήταν η 5η μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα των sneakers.
Ο αντίκτυπος της συμφωνίας ήταν τόσο μεγάλος που ενώ στην οι αρχικές προβλέψεις έλεγαν πως αναμένονται κέρδη 3 εκατομμυρίων ευρώ, σε βάθος τριετίας, τα κέρδη τον πρώτο χρόνο ξεπέρασαν τα 126.
Βαϊόλα Ντέιβις, Τζέισον Μπέιτμαν και Κρις Τάκερ συμπληρώνουν το cast και τους δύο βραβευμένους με Όσκαρ ηθοποιούς και σεναριογράφους. Η ταινία θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο στις κινηματογραφικές αίθουσες και αργότερα στο Amazon Prime.