Στη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού επισύρει την προσοχή μας η επανέκδοση ενός φημισμένου φωτογραφικού λευκώματος: το «House of Bondage» κέρδισε διεθνή αναγνώριση με την αρχική έκδοσή του το 1967 και προσφάτως επανεκδόθηκε για πρώτη φορά από τις εκδόσεις Aperture.
Οι φωτογραφίες του Ernest Cole στο «Ο Οίκος της Δουλείας» αποδομούν στα συστατικά του μέρη τον μηχανισμό απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική.
Υπάρχουν οδυνηρές φωτογραφίες, όπως η φωτογραφία μια πλατφόρμας σιδηροδρομικού σταθμού όπου σε μια πλευρά στοιβαγμένα σώματα Μαύρων σαν σαρδέλες περιμένουν για να πάνε στο Γιοχάνεσμπουργκ. Στην άλλη πλευρά, σχεδόν άδεια, επτά Λευκοί μόνον, αραιά. Στην πλευρά της πλατφόρμας που είναι οι Μαύροι δεν υπάρχουν κιγκλιδώματα για να περιορίζουν σε εκείνο το σημείο τον κόσμο, οι φράχτες είναι στο μυαλό των ανθρώπων.
Στη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού επισύρει την προσοχή μας η επανέκδοση ενός φημισμένου φωτογραφικού λευκώματος: το «House of Bondage» κέρδισε διεθνή αναγνώριση με την αρχική έκδοσή του το 1967 και προσφάτως επανεκδόθηκε για πρώτη φορά από τις εκδόσεις Aperture.
Οι φωτογραφίες του Ernest Cole στο «Ο Οίκος της Δουλείας» αποδομούν στα συστατικά του μέρη τον μηχανισμό απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική.
Υπάρχουν οδυνηρές φωτογραφίες, όπως η φωτογραφία μια πλατφόρμας σιδηροδρομικού σταθμού όπου σε μια πλευρά στοιβαγμένα σώματα Μαύρων σαν σαρδέλες περιμένουν για να πάνε στο Γιοχάνεσμπουργκ. Στην άλλη πλευρά, σχεδόν άδεια, επτά Λευκοί μόνον, αραιά. Στην πλευρά της πλατφόρμας που είναι οι Μαύροι δεν υπάρχουν κιγκλιδώματα για να περιορίζουν σε εκείνο το σημείο τον κόσμο, οι φράχτες είναι στο μυαλό των ανθρώπων.