H μυθοπλασία του Alpha, διαθέτοντας όλα εκείνα τα συστατικά που την κάνουν μοναδική, συνεχίζει την πορεία της στην κορυφή, με σημαντικές διακρίσεις στα Dime Awards 2023, για τις σειρές «Ο Παράδεισος των κυριών» και «Σασμός» αλλά και για τη συνολική στρατηγική επικοινωνίας στο twitter με στόχο το engagement.
«Ο Παράδεισος των κυριών» – Βραβείο για ένα ξεχωριστό social promo launch!
Ο «Παράδεισος των κυριών» ανακοινώθηκε και επισήμως η Αθήνα του 1963 «ξαναζεί» τηλεοπτικά. Το πολυτελές κατάστημα γυναικείας μόδας «Ο Παράδεισος των κυριών» ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό. Τα social media εναρμονίστηκαν πλήρως στην ατμόσφαιρα και το ύφος της σειράς, τόσο στο copyrighting και στους χρωματισμούς του περιεχομένου όσο και στη δημιουργία activations, αλλά και special projects όπως ένα digital περιοδικό στα πρότυπα της εποχής ξεκίνησε την εβδομαδιαία κυκλοφορία του. Η σειρά ήταν καθημερινά στην πρώτη θέση της τηλεθέασης, ενώ κάθε social activation αγκαλιάστηκε και διαμοιράστηκε με πάθος. Η νέα καθημερινή σειρά του Alpha τιμήθηκε με το βραβείο Best campaign for launch.
Σασμός – Η πιο δυνατή ιστορία αγάπης σαρώνει και στα social media!
Ο «Σασμός», για δεύτερη χρονιά μονοπώλησε το ενδιαφέρον του κοινού, τόσο στους πίνακες τηλεθέασης όσο και στα digital media, κερδίζοντας βραβείο στην κατηγορία
Best Engagement Strategy των Dime Awards. Με το κοινό να ανυπομονεί για τα νέα επεισόδια, οι digital ενέργειες κράτησαν τον ενδιαφέρον αμετάβλητο. Προσωπικά βίντεο από τους ηθοποιούς, quiz, questions, giveaways, σχόλια, αντιδράσεις και κοινοποιήσεις είναι μερικά από τα βήματα που ακολουθήθηκαν. Η μεγάλη τηλεθέαση συνεχίστηκε – συχνά μεγαλύτερη και από την πρώτη χρονιά – ενώ το engagement του κοινού παρέμεινε πάρα πολύ υψηλό.
«Ο κύριος Alpha» στο Twitter – μια στρατηγική που εξελίχθηκε σε φαινόμενο!
21 Νοεμβρίου 2019 μια πρωτόγνωρα ιδιαίτερη σχέση μεταξύ των τηλεθεατών και του Alpha ξεκίνησε. Ο «κύριος Alpha» έκανε την πρώτη του εμφάνιση. 4 χρόνια μετά ο «κύριος Alpha» είναι παρών σχεδόν καθημερινά σε δημόσιο διάλογο με τους τηλεθεατές της Alpha Μυθοπλασίας στο twitter ενώ δεκάδες διθυραμβικά tweets από τους χρήστες για αυτή την πρακτική του καναλιού γίνονται καθημερινά. Ο Alpha με απόλυτο σεβασμό στην αμοιβαία αγάπη για την μυθοπλασία και τα έντονα συναισθήματα που προκαλεί στους τηλεθεατές γίνεται μέρος του διαλόγου και «τηλεθεατής» και ο ίδιος. Αγκαλιάζει τις ερμηνείες των πρωταγωνιστών, δίνει στοιχεία για τις επόμενες εξελίξεις, ζει την κάθε στιγμή από κάθε σειρά του Alpha παρέα με τους τηλεθεατές, ταυτόχρονα, με το ίδιο πάθος και την ίδια ένταση. Όλα αυτά του έφεραν το βραβείο Best Use of Other Social Media Platforms. Η Μυθοπλασία Alpha γίνεται η κινητήριος δύναμη για έναν πρωτόγνωρο δημόσιο «διάλογο» μεταξύ τηλεθεατών και καναλιού και αυτή η «δύναμη» είναι μόνο η αρχή για όλα αυτά που έρχονται.
Δείτε το απόσπασμα από το Alpha τώρα εδώ:
H μυθοπλασία του Alpha, διαθέτοντας όλα εκείνα τα συστατικά που την κάνουν μοναδική, συνεχίζει την πορεία της στην κορυφή, με σημαντικές διακρίσεις στα Dime Awards 2023, για τις σειρές «Ο Παράδεισος των κυριών» και «Σασμός» αλλά και για τη συνολική στρατηγική επικοινωνίας στο twitter με στόχο το engagement.
«Ο Παράδεισος των κυριών» – Βραβείο για ένα ξεχωριστό social promo launch!
Ο «Παράδεισος των κυριών» ανακοινώθηκε και επισήμως η Αθήνα του 1963 «ξαναζεί» τηλεοπτικά. Το πολυτελές κατάστημα γυναικείας μόδας «Ο Παράδεισος των κυριών» ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό. Τα social media εναρμονίστηκαν πλήρως στην ατμόσφαιρα και το ύφος της σειράς, τόσο στο copyrighting και στους χρωματισμούς του περιεχομένου όσο και στη δημιουργία activations, αλλά και special projects όπως ένα digital περιοδικό στα πρότυπα της εποχής ξεκίνησε την εβδομαδιαία κυκλοφορία του. Η σειρά ήταν καθημερινά στην πρώτη θέση της τηλεθέασης, ενώ κάθε social activation αγκαλιάστηκε και διαμοιράστηκε με πάθος. Η νέα καθημερινή σειρά του Alpha τιμήθηκε με το βραβείο Best campaign for launch.
Σασμός – Η πιο δυνατή ιστορία αγάπης σαρώνει και στα social media!
Ο «Σασμός», για δεύτερη χρονιά μονοπώλησε το ενδιαφέρον του κοινού, τόσο στους πίνακες τηλεθέασης όσο και στα digital media, κερδίζοντας βραβείο στην κατηγορία
Best Engagement Strategy των Dime Awards. Με το κοινό να ανυπομονεί για τα νέα επεισόδια, οι digital ενέργειες κράτησαν τον ενδιαφέρον αμετάβλητο. Προσωπικά βίντεο από τους ηθοποιούς, quiz, questions, giveaways, σχόλια, αντιδράσεις και κοινοποιήσεις είναι μερικά από τα βήματα που ακολουθήθηκαν. Η μεγάλη τηλεθέαση συνεχίστηκε – συχνά μεγαλύτερη και από την πρώτη χρονιά – ενώ το engagement του κοινού παρέμεινε πάρα πολύ υψηλό.
«Ο κύριος Alpha» στο Twitter – μια στρατηγική που εξελίχθηκε σε φαινόμενο!
21 Νοεμβρίου 2019 μια πρωτόγνωρα ιδιαίτερη σχέση μεταξύ των τηλεθεατών και του Alpha ξεκίνησε. Ο «κύριος Alpha» έκανε την πρώτη του εμφάνιση. 4 χρόνια μετά ο «κύριος Alpha» είναι παρών σχεδόν καθημερινά σε δημόσιο διάλογο με τους τηλεθεατές της Alpha Μυθοπλασίας στο twitter ενώ δεκάδες διθυραμβικά tweets από τους χρήστες για αυτή την πρακτική του καναλιού γίνονται καθημερινά. Ο Alpha με απόλυτο σεβασμό στην αμοιβαία αγάπη για την μυθοπλασία και τα έντονα συναισθήματα που προκαλεί στους τηλεθεατές γίνεται μέρος του διαλόγου και «τηλεθεατής» και ο ίδιος. Αγκαλιάζει τις ερμηνείες των πρωταγωνιστών, δίνει στοιχεία για τις επόμενες εξελίξεις, ζει την κάθε στιγμή από κάθε σειρά του Alpha παρέα με τους τηλεθεατές, ταυτόχρονα, με το ίδιο πάθος και την ίδια ένταση. Όλα αυτά του έφεραν το βραβείο Best Use of Other Social Media Platforms. Η Μυθοπλασία Alpha γίνεται η κινητήριος δύναμη για έναν πρωτόγνωρο δημόσιο «διάλογο» μεταξύ τηλεθεατών και καναλιού και αυτή η «δύναμη» είναι μόνο η αρχή για όλα αυτά που έρχονται.
Δείτε το απόσπασμα από το Alpha τώρα εδώ: