Το νέο αυτό χαρακτηριστικό του TikTok πραγματοποιεί μια αλλαγή σελίδες για τις ευρύτερες εμπορικές δυνατότητες του, που θυμίζουν τα κινεζικά social media όπως αυτά του Weibo αλλά φυσικά και το δικό μας, Facebook.
Πιο αναλυτικά, το δικό του Marketplace θα ανοίξει η δημοφιλής εφαρμογή, TikTok. Όπως αναφέρει στο επίσημο δελτίο Τύπου, λανσάρει το TikTok Shop, που προς το παρόν είναι μόνο στις ΗΠΑ κι αριθμεί περί τους 150 εκατομμύρια χρήστες.
Οι χρήστες θα συναντούν τα λεγόμενα «shoppable videos» και τα «shoppable livestreams» στα For You feeds τους, μέσα από τα οποία θα έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν απευθείας τα προϊόντα που ο δημιουργός περιεχομένου θέλει να διαφημίσει.
Με αυτόν τον τρόπο ανοίγει ο δρόμος όχι μόνο για τους εκάστοτε creators αλλά και για εμπόρους και για μεγάλα brands να πουλάνε κατευθείαν τα προϊόντα τους μέσα από το TikTok. Η ByteDance ενθαρρύνει τη χρήση του ενός hashtag για όσους προτιμήσουν το TikTok Shop, κάνοντας αναρτήσεις με το #TikTokMadeMeBuyIt.
Βέβαια θα υπάρχει και ένα ξεχωριστό κατάστημα για τους χρήστες που θέλουν να πουλήσουν τα δικά του πράγματα. Θα δίνει επίσης τη δυνατότητα ενός Affiliate προγράμματος. Ασφαλή checkout για τις συναλλαγές αλλά και μια λύση για το logistics όπου το TikTok θα αναλαμβάνει να πακετάρει και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη. Πρακτικά θα είναι ένα νέο είδος βίντεο διαφημίσεων μαζί με αυτά που ήδη εμφανίζονται στην αρχική σελίδα.