Η αγορά των προσφορών της Black Friday βρίσκεται στην τελική ευθεία, καθώς πλησιάζουμε προς την 24η Νοεμβρίου.
Φέτος, οι μεγάλες αλυσίδες ξεκίνησαν νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά τη διάθεση προσφορών, ενώ και άλλοι κλάδοι του λιανεμπορίου και υπηρεσιών ξεκίνησαν από πολύ νωρίς τις εκπτώσεις μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων.
Με την προσεχή εβδομάδα αναμένεται η ένταση να αυξηθεί με τη συμμετοχή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην αγορά, ενώ αποκορύφωμα θα αποτελέσει το τριήμερο της Black Friday μέχρι την Cyber Monday. Τη φετινή χρονιά, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, η συμμετοχή της αγοράς στη Black Friday αναμένεται να είναι σημαντική, με τις επιχειρήσεις να ελπίζουν σε τόνωση του τζίρου τους πριν από την περίοδο των εορτών. Πολλοί καταναλωτές επίσης ψάχνουν για προσφορές ως ευκαιρία να ξεκινήσουν νωρίτερα τις εορταστικές αγορές τους και να αγοράσουν δώρα σε χαμηλότερες τιμές.
Παράλληλα οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί και να κάνουν την απαραίτητη έρευνα αγοράς πριν αγοράσουν προϊόντα κατά τη διάρκεια της “Black Friday” και της “Cyber Monday”. Επίσης, πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις παραπλανητικές διαφημίσεις που δημιουργούν την εντύπωση μιας ευνοϊκής προσφοράς, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.
Ωστόσο το κλειδί για επιτυχημένες αγορές στη Black Friday έγκειται ότι οι καταναλωτές πρέπει να εξετάζουν προσεκτικά τις προσφορές και να αξιολογούν την προσφορά ως προς την ποιότητα, την τιμή και την αξία πριν κάνουν την αγορά.