No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result
Πηγή φωτογραφίας: Instagram / Carly Ries

Πηγή φωτογραφίας: Instagram / Carly Ries

Carly Ries στο «Centerfold»: Τα «αντικείμενα» της πορνογραφίας γίνονται «υποκείμενα» που σκέφτονται και μιλούν

Ιαν 30, 2024
in Πολιτισμός
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

No Content Available
Κάντε share!
         
      

Στο νέο της βιβλίο, Centerfold, η καλλιτεχνική φωτογράφος Carly Ries, συγκέντρωσε φωτογραφίες καλλιτεχνικού γυμνού από περιοδικά των δεκαετιών του ’70 και του ’80, προσπαθώντας να εξετάσει την οπτική που υιοθετούσαν οι λήψεις τους, απέναντι στην αναπαράσταση της σεξουαλικής επιθυμίας. Συμπέρανε αμέσως, ότι η οπτική της «Ανδρικής Ματιάς» (“Malegaze”), κυριαρχούσε σχεδόν σε κάθε εικόνα.

Μιλώντας στο Dazed, η φωτογράφος δήλωσε: «Από πολύ νεαρή ηλικία, μου άρεσε να φωτογραφίζω γυναίκες και είχα περιέργεια να ανακαλύψω το πώς οι άνθρωποι αναπαριστούσαν στις εικόνες τους τα σώματά και τη σεξουαλικότητα». Και συνεχίζει: «Με τον καιρό, άρχισα να διερωτώμαι, τι ακριβώς σημαίνει για εμένα να φωτογραφίζω έναν άνθρωπο γυμνό»;

Ξεκινώντας την καριέρα της μόλις 14 ετών, με πρώτο της μοντέλο τη μητέρα της και δεύτερο μοντέλο της, αργότερα, τη φίλη της Ruby T, η καλλιτέχνις εξηγεί: «Αυτό που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, για εμένα, στη γυμνή φωτογραφία, είναι το σημείο που ο ψυχισμός και η ψυχολογία του ατόμου γίνονται εμφανή». Για τη φωτογραφία της Ruby, το βλέμμα της οποίας είναι στραμμένο προς την κάμερα, αναζητώντας να συναντήσει το βλέμμα των θεατών της, η Ries προσθέτει: «Δεν είναι απλά ένα σώμα. Υπάρχει μια ολόκληρη αλληλουχία σκέψεων που συμβαίνει εκεί».

https://www.instagram.com/p/Cve8Jb2r33B/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Στο Centerfold, η Carly Ries έχει αποπειραθεί ένα ιδιαίτερο καλλιτεχνικό εγχείρημα ﮲έχει ενώσει δικές της φωτογραφίες με φωτογραφίες από X-rated περιοδικά της δεκαετίας του ’70 και του ’80, ελαφρώς διαφοροποιημένες από το δικό της χέρι. Μιλώντας για την πρώτη φορά που έπιασε στα χέρια της ένα τέτοιο περιοδικό, από έναν παιδικό της φίλο, η Ries αναλύει πως το πρώτο πράγμα που διαπίστωσε στις φωτογραφίες, ήταν το πώς παρουσίαζαν σεξουαλικές αναπαραστάσεις γυναικών μεταξύ τους. «Ήταν ξεκάθαρα φτιαγμένες από άνδρες για άνδρες», δήλωσε, απευθυνόμενη στις κλισέ πόζες και τα τετριμμένα στοιχεία διακόσμησης των φωτογραφιών, όπως τα λουλούδια.

Ωστόσο, αυτό που φαίνεται να την απασχόλησε ιδιαίτερα, αφορούσε την απεικόνιση της σεξουαλικής αλληλεπίδρασης των γυναικών και της λεσβιακής επιθυμίας. «Προσπάθησα να βρω τα σημεία των φωτογραφιών που πρόδιδαν μια αίσθηση αληθινής σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων, όχι επειδή θεωρούσα ότι ήταν απαραίτητα σεξουαλικό, αλλά επειδή ήταν συνάδελφοι».

Στις φωτογραφίες των περιοδικών, η καλλιτέχνης χρησιμοποιεί διάφορους τρόπους προκειμένου να αφαιρέσει από τα έργα την εκμηδενιστική διάσταση της «Ανδρικής Ματιάς» και να τους προσδώσει μια πιο ανθρώπινη οπτική. Τις «κόβει», τις μεγεθύνει σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες, τις μετατρέπει στο αρνητικό τους ή ακόμα και τις αφήνει παντελώς «κενές».

https://www.instagram.com/p/CtZN2XLLPFM/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Μια φωτογραφία, για παράδειγμα, την έχει μεγεθύνει σε ένα «κομμένο» φιλί, στην προσπάθειά της να μετατρέψει τη στιγμή σε πιο ευαίσθητη και στοργική κι όχι μια ξερή απεικόνιση της γυναικείας σεξουαλικότητας «κομμένη και ραμμένη» για το ανδρικό κοινό. Μια άλλη «κομμένη» εικόνα, υπαινίσσεται τη γυναικεία παρουσία μόνο μέσα από ένα ζευγάρι χέρια, δυο ποτήρια κρασί και μια κοιλιά. Μιλώντας γι’ αυτήν, η φωτογράφος εξηγεί: «Οι εικόνες που έκρυβαν κάποια ένταση ανάμεσα στα δυο άτομα, ήταν εκείνες με λεπτομέρειες που το ανδρικό μάτι πιθανότατα θα αγνοούσε».

Σε μια άλλη φωτογραφία, η Ries αφήνει «λευκό» ένα ορθογώνιο κομμάτι στο μέσο της φωτογραφίας, ακριβώς στο σημείο της σεξουαλικής πράξης, υπαινισσόμενη μόνο την επαφή των δύο γυναικών, χωρίς να την προδίδει άμεσα. Αυτό σαν γεγονός, ωθεί τον θεατή να φανταστεί τη στιγμή, λαμβάνοντας πληροφορίες αναγκαστικά από τα στοιχεία που η Ries έχει επιτρέψει να φανούν στη φωτογραφία, όπως τα βλέμματα των δύο γυναικών. Η ίδια σχολιάζει: «Οποιαδήποτε πράξη κι αν συνέβαινε σε εκείνο το «λευκό» σημείο ήταν πολύ δευτερεύουσα, ωστόσο η εικόνα την έδειχνε άμεσα, γιατί ακριβώς γι’ αυτό είναι φτιαγμένη η πορνογραφία – είναι για να δείξει κι όχι να μιλήσει».

Όσον αφορά τα μοντέλα των φωτογραφιών, η καλλιτέχνης εξηγεί: «Η δουλειά τους ήταν να ιδωθούν. Δεν είχε σημασία τι κοιτούσαν οι ίδιες». Στο Centrefold, η Ries έχει μετατοπίσει το ενδιαφέρον από την «Ανδρική Ματιά» στη γυναικεία, παρουσιάζοντας τη μέσα από εξέχουσες λεπτομέρειες. Για εξώφυλλο του βιβλίου της, έχει χρησιμοποιήσει μια φωτογραφία από ένα τεύχος του Playboy, στο οποίο παρουσιάζεται το πρόσωπό μιας γυναίκας που κοιτάζει προς την κάμερα. Στην πρωτότυπη έκδοση, τα μάτια της είναι καλυμμένα με τα «λαγουδάκια» του λογότυπου του περιοδικού, ενώ στο Centrefold, η Riesαφαίρεσε τα λογότυπα, αποκαλύπτοντας την κεντρική ιδέα του βιβλίου της. Είναι εξ’ αρχής σαφές αυτό που θέλει να πει﮲πρώην «αντικείμενα», που δεν μπορούσαν καν να δουν, έχουν μετατραπεί σε «υποκείμενα», που μπορούν πλέον και βλέπουν.


Κάντε share!
         
      
Tags: Carly Ries
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

«Φωτιές στον Αέρα» από τον Στέλιο Τσουκιά σε παραγωγή του Quasamodo

Next Post

Μαρκ Τζέικομπς: Παραλίγο να γίνει μπουρλότο σβήνοντας τα κεριά για τα 40 χρόνια του οίκου (vid)

Νικόλ Φιλιπποπούλου

Νικόλ Φιλιπποπούλου

Related Posts

Feel the Beat, Own the Stage: Τα MAD Dance Auditions by PANTENE, επιστρέφουν στη σκηνή των MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ!

Feel the Beat, Own the Stage: Τα MAD Dance Auditions by PANTENE, επιστρέφουν στη σκηνή των MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ!

Μάι 13, 2025
Άννα Βίσση: «Γουστάρω τη ζωή» – Το πιο αυθεντικό της video είναι εδώ

Άννα Βίσση: «Γουστάρω τη ζωή» – Το πιο αυθεντικό της video είναι εδώ

Μάι 13, 2025
Φοίβος Δεληβοριάς: Φιλανθρωπική Συναυλία για το Συμβουλευτικό Κέντρο Στήριξης στο Πένθος της Μέριμνας στη Θεσσαλονίκη

Φοίβος Δεληβοριάς: Φιλανθρωπική Συναυλία για το Συμβουλευτικό Κέντρο Στήριξης στο Πένθος της Μέριμνας στη Θεσσαλονίκη

Μάι 13, 2025

O Κώστας Μακεδόνας στην Ταράτσα του Λαμπέτη

Μάι 13, 2025
Next Post
Μαρκ Τζέικομπς: Παραλίγο να γίνει μπουρλότο σβήνοντας τα κεριά για τα 40 χρόνια του οίκου (vid)

Μαρκ Τζέικομπς: Παραλίγο να γίνει μπουρλότο σβήνοντας τα κεριά για τα 40 χρόνια του οίκου (vid)

No Result
View All Result

Popular.

  • «MasterChef 2025» : Λευτέρης, Παναγιώτης ή Γιώργος;  Ποιος θα αφήσει την ποδιά του στο τέλος της βραδιάς; (Trailer)

    «MasterChef 2025» : Λευτέρης, Παναγιώτης ή Γιώργος; Ποιος θα αφήσει την ποδιά του στο τέλος της βραδιάς; (Trailer)

    403 shares
    Share 161 Tweet 101
  • Πάνος Μιχαλόπουλος και Άρης Μουγκοπέτρος “τραυματίες” στο ΚΑΤ – Η φωτογραφία που συγκίνησε το διαδίκτυο!

    337 shares
    Share 135 Tweet 84
  • Δείτε τη Σοφία Φυρού μετά την προληπτική μαστεκτομή – Το μήνυμά της για κάθε γυναίκα που φοβάται

    329 shares
    Share 132 Tweet 82
  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1393 shares
    Share 616 Tweet 324
  • Πέννυ Μπαλτατζή: Ανεβαίνει στο πιο ψηλό σημείο της Αθήνας και μας προσκαλεί σε δύο ξεχωριστές βραδιές γεμάτες αυθεντική jazz, λάμψη και συναίσθημα

    335 shares
    Share 134 Tweet 84
  • Δεν θα πιστέψετε πού ξεκίνησε ο Γιώργος Χρυσοστόμου πριν γίνει ηθοποιός! (vids)

    328 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Όλη η μαγεία της Eurovision στην ΕΡΤ

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • «MasterChef 2025» : Ποιος ή ποια θα αποχωρήσει απόψε; (Trailer)

    336 shares
    Share 134 Tweet 84
  • Μαρίζα Κωχ: Στηρίζει την Κλαυδία και την «Αστερομάτα» λίγο πριν τη Eurovision στη Βασιλεία

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Η Madonna γράφει (επιτέλους) τη δική της ιστορία – Η σειρά που θα ταρακουνήσει τη showbiz!

    327 shares
    Share 131 Tweet 82

Τελευταίες αναρτήσεις

«Big Brother» : Μια απρόσμενη αποχώρηση ανατρέπει τα δεδομένα (Trailer)

«Big Brother» : Μια απρόσμενη αποχώρηση ανατρέπει τα δεδομένα (Trailer)

Μάι 13, 2025
Eurovision Channel: Η μετάδοση των δύο Ημιτελικών και του μεγάλου Τελικού του διαγωνισμού με υπηρεσίες προσβασιμότητας στο ERTFLIX

Eurovision Channel: Η μετάδοση των δύο Ημιτελικών και του μεγάλου Τελικού του διαγωνισμού με υπηρεσίες προσβασιμότητας στο ERTFLIX

Μάι 13, 2025
Feel the Beat, Own the Stage: Τα MAD Dance Auditions by PANTENE, επιστρέφουν στη σκηνή των MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ!

Feel the Beat, Own the Stage: Τα MAD Dance Auditions by PANTENE, επιστρέφουν στη σκηνή των MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ!

Μάι 13, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • «Big Brother» : Μια απρόσμενη αποχώρηση ανατρέπει τα δεδομένα (Trailer)
  • Eurovision Channel: Η μετάδοση των δύο Ημιτελικών και του μεγάλου Τελικού του διαγωνισμού με υπηρεσίες προσβασιμότητας στο ERTFLIX
  • Feel the Beat, Own the Stage: Τα MAD Dance Auditions by PANTENE, επιστρέφουν στη σκηνή των MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ!
  • Άννα Βίσση: «Γουστάρω τη ζωή» – Το πιο αυθεντικό της video είναι εδώ
  • «MasterChef 2025» : Η μπορντό και η γκρι μπριγάδα επιστρέφουν στις μονομαχίες! Τέσσερις μαγειρικές αναμετρήσεις, ένας πόντος σε κάθε μία

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.