O ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε την έναρξη μηνιαίας καταμέτρησης των παροχών ηλεκτρικού ρεύματος. Αυτή η πρωτοβουλία έχει στόχο να βελτιώσει τη διαχείριση των παροχών και να διασφαλίσει την ακρίβεια των λογαριασμών των καταναλωτών.
Οι καταναλωτές καλούνται να δώσουν πρόσβαση στο τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών στο χώρο των μετρητών του ακινήτου τους, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή. Αυτή η ένδειξη θα χρησιμοποιηθεί για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η λήψη της ένδειξης από το τεχνικό προσωπικό, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο. Αυτό μπορεί να γίνει είτε καλώντας το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 800-400-4000 (δωρεάν γραμμή), είτε καταχωρώντας την ένδειξη μέσω της ιστοσελίδας του ΔΕΔΔΗΕ στο link είτε μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App. από το κινητό τηλέφωνό τους.
Η μηνιαία καταμέτρηση των παροχών θα ολοκληρωθεί πανελλαδικά έως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους.