Η Google εισάγει τη λειτουργία «AI Overviews» στα αποτελέσματα αναζήτησης, προσφέροντας περιλήψεις από διάφορες πηγές, ενώ προσθέτει το φίλτρο «Web» για χρήστες που προτιμούν τα παραδοσιακά αποτελέσματα με links.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου προγραμματιστών Google I/O 2024, η Google ανακοίνωσε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο εμφάνισης των αποτελεσμάτων στη μηχανή αναζήτησής της. Εισάγει τη λειτουργία «AI Overviews», η οποία προσφέρει περιλήψεις πληροφοριών για τα αιτήματα αναζήτησης, βασισμένες σε δεδομένα από διάφορες πηγές του Διαδικτύου, με συνδέσμους προς αυτές τις πηγές. Η νέα λειτουργία ξεκινά για τους χρήστες στις ΗΠΑ και θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες στο μέλλον.
Η Google κατανοεί ότι η νέα αυτή λειτουργία μπορεί να μην είναι δημοφιλής σε όλους, καθώς ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να προτιμούν τα παραδοσιακά αποτελέσματα με άμεσα links σε άλλες ιστοσελίδες. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε την προσθήκη ενός νέου φίλτρου στα αποτελέσματα αναζήτησης, με την ονομασία «Web», το οποίο επαναφέρει την παραδοσιακή λειτουργία του Google Search.
Σε δημοσίευση στο λογαριασμό Google Search Liaison στο X (πρώην Twitter), η εταιρεία ανέφερε ότι το νέο φίλτρο «Web» λειτουργεί όπως τα υπόλοιπα φίλτρα για «Images», «Videos», «News» κ.λπ. Το φίλτρο «Web» βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης ή στην επιλογή «More».
Σε επόμενη δημοσίευση, η Google ανέφερε:
«Προσθέσαμε αυτό το φίλτρο μετά από αιτήματα χρηστών που επιθυμούν να βλέπουν μόνο links προς ιστοσελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης τους, όπως όταν αναζητούν μακροσκελή κείμενα, χρησιμοποιούν συσκευές με περιορισμένη πρόσβαση στο Internet ή απλώς προτιμούν τα αποτελέσματα που βασίζονται σε κείμενο να εμφανίζονται ξεχωριστά από τις άλλες λειτουργίες αναζήτησης. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, απολαύστε το!»
Το φίλτρο «Web» θα επεκταθεί σταδιακά και θα είναι σύντομα διαθέσιμο παγκοσμίως.
We’ve launched a new “Web” filter that shows only text-based links, just like you might filter to show other types of results, such as images or videos. The filter appears on the top of the results page alongside other filters or as part of the “More” option, rolling out today… pic.twitter.com/tIUy9LNCy5
— Google SearchLiaison (@searchliaison) May 14, 2024
Η Google εισάγει τη λειτουργία «AI Overviews» στα αποτελέσματα αναζήτησης, προσφέροντας περιλήψεις από διάφορες πηγές, ενώ προσθέτει το φίλτρο «Web» για χρήστες που προτιμούν τα παραδοσιακά αποτελέσματα με links.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου προγραμματιστών Google I/O 2024, η Google ανακοίνωσε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο εμφάνισης των αποτελεσμάτων στη μηχανή αναζήτησής της. Εισάγει τη λειτουργία «AI Overviews», η οποία προσφέρει περιλήψεις πληροφοριών για τα αιτήματα αναζήτησης, βασισμένες σε δεδομένα από διάφορες πηγές του Διαδικτύου, με συνδέσμους προς αυτές τις πηγές. Η νέα λειτουργία ξεκινά για τους χρήστες στις ΗΠΑ και θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες στο μέλλον.
Η Google κατανοεί ότι η νέα αυτή λειτουργία μπορεί να μην είναι δημοφιλής σε όλους, καθώς ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να προτιμούν τα παραδοσιακά αποτελέσματα με άμεσα links σε άλλες ιστοσελίδες. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε την προσθήκη ενός νέου φίλτρου στα αποτελέσματα αναζήτησης, με την ονομασία «Web», το οποίο επαναφέρει την παραδοσιακή λειτουργία του Google Search.
Σε δημοσίευση στο λογαριασμό Google Search Liaison στο X (πρώην Twitter), η εταιρεία ανέφερε ότι το νέο φίλτρο «Web» λειτουργεί όπως τα υπόλοιπα φίλτρα για «Images», «Videos», «News» κ.λπ. Το φίλτρο «Web» βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης ή στην επιλογή «More».
Σε επόμενη δημοσίευση, η Google ανέφερε:
«Προσθέσαμε αυτό το φίλτρο μετά από αιτήματα χρηστών που επιθυμούν να βλέπουν μόνο links προς ιστοσελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης τους, όπως όταν αναζητούν μακροσκελή κείμενα, χρησιμοποιούν συσκευές με περιορισμένη πρόσβαση στο Internet ή απλώς προτιμούν τα αποτελέσματα που βασίζονται σε κείμενο να εμφανίζονται ξεχωριστά από τις άλλες λειτουργίες αναζήτησης. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, απολαύστε το!»
Το φίλτρο «Web» θα επεκταθεί σταδιακά και θα είναι σύντομα διαθέσιμο παγκοσμίως.
We’ve launched a new “Web” filter that shows only text-based links, just like you might filter to show other types of results, such as images or videos. The filter appears on the top of the results page alongside other filters or as part of the “More” option, rolling out today… pic.twitter.com/tIUy9LNCy5
— Google SearchLiaison (@searchliaison) May 14, 2024