No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

«Η Ορέστεια του Στριντμπεργκ» (Ο Χορός του Θανάτου – Οι Δανειστές – Η Πιο Δυνατή) : Η νέα παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου στο Θέατρο Άνεσις

Αυγ 7, 2024
in Ατζέντα, Θεατρικές παραστάσεις, Θέατρο
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

«Ο Αιών Μου» : Το έργο του Παύλου Παυλίδη στο Θέατρο ΆΝΕΣΙΣ – Για λίγες παραστάσεις

«Ο Αιών Μου» : Το έργο του Παύλου Παυλίδη στο Θέατρο ΆΝΕΣΙΣ – Για λίγες παραστάσεις

Απρ 25, 2025
«Η Ορέστεια του Στρίντμπεργκ» σε σύλληψη και σκηνοθεσία Λένας Κιτσοπούλου κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο Άνεσις

«Η Ορέστεια του Στρίντμπεργκ» σε σύλληψη και σκηνοθεσία Λένας Κιτσοπούλου κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο Άνεσις

Νοέ 10, 2024
Θέατρο Άνεσις: Δείτε το καλλιτεχνικό πρόγραμμα για τη σεζόν 2024-2025

Θέατρο Άνεσις: Δείτε το καλλιτεχνικό πρόγραμμα για τη σεζόν 2024-2025

Σεπ 22, 2024
Κάντε share!
         
      

“Μία ατελείωτη νύχτα μόνο με Στρίντμπεργκ, από το βράδυ μέχρι το ξημέρωμα και με ένα μόνο εισιτήριο, στο ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΕΣΙΣ, πάνω στη Λεωφόρο Κηφισιάς, με δεκάδες επιλογές γύρω γύρω για αποσυμπίεση από την πολύωρη παράσταση η οποία θα σκάψει την ψυχή του Στρίντμπεργκ όσο καμία μέχρι σήμερα για να αναρωτηθεί αν τελικά ο έρωτας είναι αγάπη και αν η αγάπη έχει σχέση με την σχέση ως συμβίωση ή ως συγκατοίκηση ή ως γάμος.

Τέσσερεις ηθοποιοί με έναν μόνο μηνιάτικο μισθό θα ερμηνεύουν και θα κοπανιούνται όλη νύχτα μέσα σε τρία έργα εξίσου μεγάλα και τα τρία, εξίσου κουραστικά και τα τρία, εξίσου ανεπίκαιρα και τα τρία, ενώ οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την λεωφόρο Κηφισιάς, αφού σίγουρα θα μπαινοβγαίνουν, γιατί ποιος αντέχει να βλέπει τρία έργα το ένα μετά το άλλο; ποιος αντέχει να ξημερώνει, να χαράζει και να βλέπει θέατρο;

Προτείνω το ξενοδοχείο Πρέζιντεντ που απ’ ότι θυμάμαι έχει ένα πολύ ωραίο ρουφ Γκάρντεν πάνω πάνω.

Στο πρόγραμμα της παράστασης θα βρείτε και άλλες  πολλές προτάσεις για απόδραση από την παράσταση στην λεωφόρο Κηφισιάς και στα από πίσω στενάκια της!”

Λένα Κιτσοπούλου

Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

Γιατί να πάρεις ένα τέτοιο έργο του Στρίντμπεργκ σήμερα και να το παίξεις στο θέατρο; Έλα μου ντε. Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Γιατί να μιλήσεις μέσω του Στρίντμπεργκ για τον γάμο ως μία μακάβρια και φρικτή μορφή επίγειας κόλασης; Ένας λοχαγός μέσα σε ένα έρημο παραθαλάσσιο τοπίο με έναν απειλητικό φάρο, με έναν απειλητικό φρουρό που φρουρεί κάποιο στρατόπεδο μέσα σε αυτό το μουντό σκανδιναβικό τοπίο, το σκοτεινό, το χωρίς καλοκαίρι, χωρίς έστω μία ωραία γκόμενα με μαγιό να πίνει κοκτέιλ και να ποστάρεισέλφι, τίποτα τέτοιο, μόνο μπίχλα και γάμος. Ένα πιάνο μέσα στο σπίτι και μία γυναίκα, η σύζυγος του λοχαγού,  στη σήψη μέσα κι αυτή, πολυθρόνες γύρω γύρω, τηλέγραφος αντί για τηλέφωνο, τι θα φάμε σήμερα, κάτι υπηρέτριες στη σήψη μέσα κι αυτές, απλήρωτες, αράχνες ίσως, κάτι παιδιά που μεγαλώσανε και δεν μένουν πια με τους γονείς τους, μόνο οι φωτογραφίες τους μέσα σε κορνίζες δηλώνουν ότι το ζευγάρι ήταν κάποτε και γονείς, αλλά πάει κι αυτό, πέρασε. Φωτογραφίες λοιπόν, με κάτι κατάξανθα παιδάκια, που το ξανθό εκεί πάνω είναι το λευκό και άρα κάποιο από τα δύο χρώματα δεν ισχύει εκεί πάνω ως χρώμα, φωτογραφίες από διακοπές σκανδιναβικές διακοσμούν το βαρετό σπίτι, τους μπουφέδες και τα σκρίνια του, φωτογραφίες που είσαι με νορθφεις άνορακ καλοκαιριάτικο και τραγουδάς ‘’ καλοκαιρινεεεες διακοπέεεεες για πάααανταααα’’, τόση θλίψη και τραγικότητα και ξαφνικά μέσα εκεί μπαίνει/ μπουκάρει/ εμφανίζεται ένας άνθρωπος από το παρελθόν, ένας Κούρτ, που εισχωρεί και προκαλεί κάτι σαν αφρισμένο κύμα παρελθόντος, αρχίζει αυτό το αφρόγαλο και αφρίζει εκεί μέσα, ένα φάγωμα των τριών γίνεται χωρίς λόγο, μαυρίλα και τελείωμα και τι είναι αγάπη και τι δεν είναι, και τι μου’ κάνες τι σου’ κάνα, τι ήμουνα για σένανε τι ήσουνα για μένανε, βρυκόλακααα, καιρός λοιπόν για να λογαριαστούμε. Γιατί να τα πεις όλα αυτά και να μαυρίσεις και εσύ και ο κόσμος που θα έρθει να σε δει; Έλα μου ντε. Κανένας λόγος απολύτως. Κατάθλα και κατάθλα και μόνο κατάθλα και κανένας λόγος να γίνει ένα τέτοιο έργο σήμερα. Σκέφτομαι όμως μήπως το γεγονός ότι δεν υπάρχει λόγος κανένας  μήπως αυτός είναι ο πιο σοβαρός λόγος για να γίνει ένα τέτοιο έργο; Πώς αλλιώς θα μιλήσεις για τέτοιο τέλμα άμα δεν το νιώθεις ο ίδιος στο πετσί σου και μόνο διαβάζοντας αυτό το βαρετό, παλιό, ατάλαντο έργο; Γενικά μην παντρεύεστε, αυτό είναι σίγουρα σωστό αλλά σίγουρα δεν χρειαζόταν η γέννηση του Στρίντμπεργκ για να το καταλάβουμε.

ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ

Ο ζωγράφος με την τραγιάσκα του και το πινέλο στο χέρι μπογιατίζει βυζιά γυναικεία, ψάχνει το χρώμα του δέρματος της γυναίκας που ζωγραφίζει, της γυναίκας του, ενώ ο πρώην σύζυγος της γυναίκας του στέκεται δίπλα του, δεν του έχει πει ποιος είναι, όμως επιτούτου έχει πάει εκεί να τον βρει με σκοπό να τους ανακατέψει τη ζωή και τα άντερα, έχει κλείσει δωμάτιο στο ίδιο ξενοδοχείο και έχει πάει για ανακάτεμα, οπότε τώρα προσποιείται  τον φίλο, κάνει, που λέμε, τον άσχετο και ανακατεύει ανακατεύειανακατεύει, με ψυχολογικά τερτίπια και με δήθεν υποθέσεις οδηγεί τον συνομιλητή του σε εξομολογήσεις και ενδοσκοπήσεις τρελές, ο ζωγράφος ανοίγεται ανοίγεταιανοίγεται στον καινούργιο του φίλο, του εξομολογείται τη ζήλια του για τον πρώην σύζυγο της γυναίκας του, χωρίς να ξέρει ότι τον έχει απέναντι του, μεγάλη τρέλα, ύπουλη προσέγγιση του πρώην συζύγου, σωστός κυνηγός, το θήραμα αφήνεται, χαλαρώνει, τα αντανακλαστικά αδρανοποιούνται και τότε ο κυνηγός χτυπάει ανελέητα σε όλα τα ευαίσθητα σημεία του θηράματος μέχρι που το εξοντώνει, το σκοτώνει, το βγάζει από τη μέση – για αυτόν τον λόγο άλλωστε εμφανίστηκε εξ αρχής σε αυτό το ξενοδοχείο, για να γίνει αυτός και πάλι νυν και ο νυν να γίνει πρώην –  και εκεί σε αυτό το σημείο εμφανίζεται η κυρία, η πρώην κυρία του πρώην και η νυν κυρία του νυν,  μα τι κυρία, μιλάμε για κυρία με τα όλα της, αυτή κι αν τα έχει κάνει μουνί, μουνί που λέμε. Εδώ ταιριάζει αυτό του Ελύτη που λέει, εδώ στου δρόμου τα μισά, έφτασε η ώρα να το πω, άλλα είναι εκείνα που αγαπώ, για αλλού ξεκίνησα. Και να ήταν και στα μισά του δρόμου όλοι αυτοί, καλά θα ήτανε. Εδώ μιλάμε ότι ο δρόμος σχεδόν έχει τελειώσει και για τους τρεις. Εδώ μιλάμε ότι δεν πάει πια ούτε αμάξι, ούτε ποδήλατο, εδώ μιλάμε ότι στον δρόμο αυτόν, γονατίζεις στα τέσσερα και πας γατζωμένος πάνω στις πέτρες.

Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ

Μην μας τρελάνεις τώρα ότι εσύ είσαι η πιο δυνατή επειδή τον άλλον τον έχεις εσύ και όχι η άλλη που την γαμάει κρυφά; Είσαι εσύ η πιο δυνατή επειδή δεν πρόκειται να σε χωρίσει ποτέ και δεν είναι η άλλη που τον καβλώνει την ώρα που εσύ με το γυαλί πρεβειωπίας λύνεις σουντόκου δίπλα του ενώ αυτός κοιμάται με το καυλί του μουδιασμένο από το στόμα της και το στίγμα από το κραγιονάκι της μία κουκκιδίτσα μικρή κόκκινη πάνω στο σώβρακό του; Αφού το βλέπεις το κραγιονάτο σώβρακο, το έχεις δει από ώρα και κοντεύεις να πάθεις οξεία γαστρεντερίδα νυχτιάτικο, τίνι τρόπω είσαι εσύ η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ; Επειδή ξέρεις ότι  συναντάει την άλλη στα ωραία απόμερα ξενοδοχεία και αυτή τον καβαλάει με το χυτό της μαλλί καβλωμένο, πάνω κάτω σαν το αραβικό άλογο κι εσύ λες άσ τον άς τον, εγώ είμαι Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ; Πώς είσαι εσύ μωρή μαλάκω η πιο δυνατή που μένει μαζί σου από υποχρέωση ή συμβατικότητα ή συμφέρον; Είσαι η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ επειδή τον ακολουθείς σε δείπνα και καλέσματα και λέει αυτός από δω η γυναίκα μου; Είναι δύναμη αυτό μωρή γίδα όρθια; Η μήπως δύναμη είναι να μην είσαι τίποτα; Να μην έχεις για τα μάτια του κόσμου καμία απολύτως δύναμη, αλλά να παίρνεις από το σώμα του τα πάντα και μετά ανύπαρκτη, μόνη, να κατεβάζεις σφηνάκια τεκίλα με μισοφέγγαρα πορτοκαλάκια και κλαίγοντας μέσα στο υποτιμημένο σου είναι, να έχεις ανά πάσα στιγμή την πιθανότητα να σου την πέσει ο οποιοσδήποτε και λόγω του ανικανοποίητου έρωτα με τον άλλον που σε φτήνει πατόκορφα να ζήσεις με τον οποιονδήποτε μια μαγική ξεφτίλικη νύχτα έρωτα; Μην μας τρελάνεις με την δύναμη σου επειδή ανέχεσαι να μην είσαι ποθητή και επειδή ο λογαριασμός της ΔΕΗ του σπιτιού που μένεις γράφει το όνομα του;

Πρωταγωνιστούν: Ευδοκία Ρουμελιώτη, Χρήστος Σαπουντζής, Χρήστος Μαλάκης, Μαρία Μοσχούρη

Συντελεστές:

  • Σύλληψη/Σκηνοθεσία: Λένα Κιτσοπούλου
  • Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση:ECATI
  • Σκηνικά-Κοστούμια: Μαγδαλινή Αυγερινού
  • Φωτισμοί: Νίκος Βλασσόπουλος
  • Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαριλένα Μόσχου
  • Βοηθός Σκηνoγράφου/Eνδυματολόγου: Βασιλική Ζωχιού​​​​​​​
  • Φωτογραφία / Trailer: Πάτροκλος Σκαφίδας
  • Γραφιστική Επιμέλεια: Μαύρα Γίδια
  • Επιμέλεια Μαλλιά / Μακιγιάζ: Εύα Τόμπρου / LeBoudoir
  • Διεύθυνση Παραγωγής: Ιωάννης Παντελίδης

Προβολή/Επικοινωνία: Όλγα Παυλάτου

Παραστάσεις: Τετάρτη 21:00, Πέμπτη 20:00, Παρασκευή 19:00, Σάββατο 21:00, Κυριακή 18:00

Πρεμιέρα: Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024

Διάρκεια Παράστασης: 90 λεπτά

Τιμές Εισιτηρίων:

  • Γενική Είσοδος 22€
  • Άνεργοι-Πολύτεκνοι-Νέοι έως 25 χρονών 18€

Ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις άνω των 20 ατόμων (στο τηλέφωνο 210 0080900 ή στο emailtickets@happyproductions.gr)

Θέατρο ΑΝΕΣΙΣ: Λεωφ Κηφισίας 14 &Λεωφ.Αλεξάνδρας (Μετρό Αμπελόκηποι)

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210-0080900 & 210-7718943

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

α. Ηλεκτρονικά: www.more.com/theater/iorestiatoystrindberg

β. Τηλεφωνικά: Στο 210 0080900 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 & Σάββατο 09:00-17:00)

γ. Στα ταμεία του θεάτρου Άνεσις(από 01/10/2024): Λ.Κηφισίας 14 (Δευτέρα έως Κυριακή 17:00-21:00)

δ. Στα γραφεία της HappyProductions: Μεσογείων 326, Αγία Παρασκευή (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 & Σάββατο 09:00-17:00)


Κάντε share!
         
      
Tags: Ευδοκία ΡουμελιώτηΗ Ορέστεια του ΣτριντμπεργκΘΕΑΤΡΟ ΑΝΕΣΙΣΜαρία ΜοσχούρηΧρήστος ΜαλάκηςΧρήστος Σαπουντζής
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Οι μεταμορφώσεις του «Grand Hotel» (vid)

Next Post

«Άγιος έρωτας» : Τη γοητευτική και αδίστακτη Χριστίνα υποδύεται η Κατερίνα Παπουτσάκη

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

Ο Κωστής Μαραβέγιας στον Κήπο του Μεγάρου με «Σαμμερ Χιτς Λαϊβ»

Ο Κωστής Μαραβέγιας στον Κήπο του Μεγάρου με «Σαμμερ Χιτς Λαϊβ»

Μάι 14, 2025
O Gautier παρουσιάζει το νέο του άλμπουμ “In Limbo”, στο ‘Ιλιον plus

O Gautier παρουσιάζει το νέο του άλμπουμ “In Limbo”, στο ‘Ιλιον plus

Μάι 14, 2025
Comicdom CON Athens 2025: 16-18 Μαΐου

Comicdom CON Athens 2025: 16-18 Μαΐου

Μάι 14, 2025

Το όνειρο του Βασίλη Καρρά ζωντανεύει στο Καλλιμάρμαρο – Μια μεγάλη συναυλία-φόρος τιμής στη μνήμη του

Μάι 13, 2025
Next Post
«Άγιος έρωτας» : Τη γοητευτική και αδίστακτη Χριστίνα υποδύεται η Κατερίνα Παπουτσάκη

«Άγιος έρωτας» : Τη γοητευτική και αδίστακτη Χριστίνα υποδύεται η Κατερίνα Παπουτσάκη

No Result
View All Result

Popular.

  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1418 shares
    Share 626 Tweet 330
  • MAC 2.0: Ο νέος Creative Director έχει ντύσει τη Lady Gaga με κρέας – Τώρα θα ντύσει τα χείλη σου

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Πορτοκάλογλου & Κότσιρας λένε “Φύγαμε” με ένα τραγούδι-κάλεσμα για επανεκκίνηση

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Η Klavdia με την «Αστερομάτα» στο κυνήγι του τελικού: Απόψε η μεγάλη πρόκληση για την Ελλάδα στη Eurovision 2025!

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • «Akis Food Tour» : Νέα εκπομπή για τον Άκη Πετρετζίκη στον Alpha

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Καταιγίδες, λάσπη και ζέστη μαζί: Το “INES” φέρνει τον καιρό που όλοι φοβόμασταν – Δες ποιες περιοχές κινδυνεύουν

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Ο James Gunn κάνει reboot τον Superman και το νέο trailer «έλιωσε» το internet – Πότε βγαίνει στις αίθουσες

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Eurovision 2025 – Α’ Ημιτελικός: Η Κύπρος εκτός, η Céline Dion συγκίνησε, η Μαρίνα Σάττι απογείωσε τη σκηνή (vids)

    334 shares
    Share 134 Tweet 84
  • Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την εμφάνιση των Majovoli στον Σταυρό του Νότου

    352 shares
    Share 141 Tweet 88
  • Βγήκε με την Όλγα, αλλά προτιμά την αδελφή της… στο First Dates (vids)

    332 shares
    Share 133 Tweet 83

Τελευταίες αναρτήσεις

Mad Video Music Awards 2025 από την ΔΕΗ: Έρχονται –  Και είναι αυστηρώς ακατάλληλα για boomers!

Mad Video Music Awards 2025 από την ΔΕΗ: Έρχονται – Και είναι αυστηρώς ακατάλληλα για boomers!

Μάι 15, 2025
Έλενα Παπαρίζου: «Καλή τύχη λαμπερό μου αστέρι, Κλαυδία» – Το συγκινητικό μήνυμα πριν τον Β’ Ημιτελικό της Eurovision 2025

Έλενα Παπαρίζου: «Καλή τύχη λαμπερό μου αστέρι, Κλαυδία» – Το συγκινητικό μήνυμα πριν τον Β’ Ημιτελικό της Eurovision 2025

Μάι 15, 2025
Μαρίνα Σάττι: «Έκανα λάθη στη Eurovision 2024, αλλά δεν μετανιώνω» – Η συγκινητική αναφορά στην Klavdia

Μαρίνα Σάττι: «Έκανα λάθη στη Eurovision 2024, αλλά δεν μετανιώνω» – Η συγκινητική αναφορά στην Klavdia

Μάι 15, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • Mad Video Music Awards 2025 από την ΔΕΗ: Έρχονται – Και είναι αυστηρώς ακατάλληλα για boomers!
  • Έλενα Παπαρίζου: «Καλή τύχη λαμπερό μου αστέρι, Κλαυδία» – Το συγκινητικό μήνυμα πριν τον Β’ Ημιτελικό της Eurovision 2025
  • Μαρίνα Σάττι: «Έκανα λάθη στη Eurovision 2024, αλλά δεν μετανιώνω» – Η συγκινητική αναφορά στην Klavdia
  • «Διάφανη Αγάπη» : Ο Στέφανος “βλέπει” την Φωτεινή να κινδυνεύει… (Trailer)
  • Κώστας Λυχναράς: Έφυγε απ’ τη ζωή ο σκηνοθέτης των τηλεοπτικών επιτυχιών «Κωνσταντίνου και Ελένης» & «Το Καφέ της Χαράς»

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.