No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result
Πηγή φωτογραφίας: pexels.com / Max Fischer

Πηγή φωτογραφίας: pexels.com / Max Fischer

Black Friday: Θετικοί σε αγορές οι καταναλωτές

Νοέ 3, 2024
in Επικαιρότητα
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

Black Friday: 126 εκατ. Αμερικανοί έκαναν τις αγορές τους στα καταστήματα με φυσική παρουσία

Black Friday: 126 εκατ. Αμερικανοί έκαναν τις αγορές τους στα καταστήματα με φυσική παρουσία

Δεκ 4, 2024
Flip: Ασυναγώνιστες Black Friday προσφορές από τη Flip σε refurbished τεχνολογικά gadgets

Flip: Ασυναγώνιστες Black Friday προσφορές από τη Flip σε refurbished τεχνολογικά gadgets

Νοέ 22, 2024
Black Friday με στιλ: Κορυφαία προϊόντα Huawei σε μοναδικές τιμές

Black Friday με στιλ: Κορυφαία προϊόντα Huawei σε μοναδικές τιμές

Νοέ 21, 2024
Κάντε share!
         
      

Στην κορυφαία εμπορική γιορτή του χειμώνα που περιλαμβάνει την Black Friday (Παρασκευή 29 Νοεμβρίου) και την Cyber Monday (Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου) ποντάρουν επιχειρήσεις και καταναλωτές.

Το λιανεμπόριο αισιοδοξεί αναμένοντας μια τονωτική «ένεση» ρευστότητας, καθώς έχουν καταργηθεί οι ενδιάμεσες εκπτώσεις και οι καταναλωτές ετοιμάζονται να βγουν σε κυνήγι προσφορών πολλές εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα εκμεταλλευόμενοι τις δελεαστικές προσφορές τις μέρες της Black Week.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας (ΕΣΑ) και αντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), όπως κάθε χρόνο, την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου τόσο τα ηλεκτρονικά όσο και τα φυσικά καταστήματα θα συμμετάσχουν στην εμπορική γιορτή προσφέροντας προϊόντα με πολύ μεγάλες εκπτώσεις. «Μπορεί η γιορτή να είναι ξενόφερτη, ωστόσο κάθε χρόνο ωριμάζει στη χώρα μας ο θεσμός, με αποτέλεσμα να προσφέρονται όλο και μεγαλύτερες εκπτώσεις προς όφελος του καταναλωτή» υπογραμμίζει.

Την ίδια στιγμή, εντατικοποιούνται οι έλεγχοι στην αγορά από το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις θα είναι πραγματικές, προς όφελος του καταναλωτή. «Ο έλεγχος της αγοράς είναι μια δεδομένη υποχρέωση της κυβέρνησης την οποία πρέπει να κάνει διαρκώς και όχι μόνο την περίοδο της Black Friday» σημειώνει ο κ. Σαββίδης και συμπληρώνει: «πάντα υπάρχουν επιχειρήσεις που λειτουργούν εκ του πονηρού και προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την μεγάλη ζήτηση των ημερών για να προσφέρουν προϊόντα με παραπλανητικές εκπτώσεις». Ο ίδιος επισημαίνει ότι ειδικά για το ηλεκτρονικό εμπόριο, δεν είναι εύκολο να γίνουν παρατυπίες διότι είναι δημόσια και εμφανής η ηλεκτρονική παρουσία κάθε επιχείρησης. «Πέρυσι διαπιστώθηκαν δυο-τρεις παραβάσεις από μεγάλες επιχειρήσεις. Οι μικρές επιχειρήσεις δεν προσφεύγουν σε τέτοιες πρακτικές διότι γνωρίζουν ότι τα πρόστιμα που θα τους επιβληθούν θα είναι εξοντωτικά. Επίσης, οι μικρές επιχειρήσεις λειτουργούν πελατοκεντρικά. Έχουν πολύ καλές σχέσεις με τους πελάτες τους και δεν μπαίνουν στη διαδικασία να κάνουν παρατυπίες και να παραβούν τον νόμο» τονίζει ο κ. Σαββίδης.

Εστιάζοντας στον καταναλωτή, αναφέρει ότι συνεχίζει να υφίσταται το πρόβλημα με το διαθέσιμο εισόδημα και συμπληρώνει ότι «το περιορισμένο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών διατίθεται κυρίως στην πληρωμή των αυξημένων ενοικίων και στα σούπερ μάρκετ με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι αγορές στο λιανεμπόριο. Την ίδια στιγμή, η ακρίβεια έχει επηρεάσει την ψυχολογία των καταναλωτών και έχει μεταβάλλει ριζικά τις αγοραστικές τους συνήθειες». Ωστόσο, όπως σημειώνει ο ίδιος, εκπτωτικά γεγονότα όπως είναι αυτό της Black Friday δεν θα μείνουν ανεκμετάλλευτα, καθώς θα προσφέρουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να «κυνηγήσουν» τις προσφορές σε προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

Θετικοί σε αγορές οι καταναλωτές

Πώς θα συμπεριφερθούν όμως οι καταναλωτές στο μεγαλύτερο εκπτωτικό event του Φθινοπώρου; Όπως εξηγεί μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Θάνος Μαύρος, Εταίρος EY Ελλάδος και Επικεφαλής Τομέα Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, στο πλαίσιο της μεγάλης ετήσιας έρευνας της ΕΥ για τις καταναλωτικές τάσεις Future Consumer Index, ρωτήθηκαν Έλληνες καταναλωτές αν σκοπεύουν να κάνουν αγορές τις ημέρες των Black Friday και Cyber Monday. Ένας στους δύο συμμετέχοντες (50%) απάντησε θετικά, ενώ, μεταξύ αυτών, το 79% δήλωσαν ότι αναβάλλουν κάποιες αγορές μέχρι τις ημέρες αυτές, αναμένοντας πιο μειωμένες τιμές και ευκαιρίες.

«Νομίζω είναι μια κλασσική περίπτωση όπου μπορείς να δεις το ποτήρι ”μισοάδειο” ή ”μισογεμάτο”. Από τη μία, βλέπουμε ότι το καταναλωτικό κοινό στην Ελλάδα έχει πλέον εξοικειωθεί με τα μεγάλα εκπτωτικά γεγονότα και είναι έτοιμο να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες. Σε συγκεκριμένες, μάλιστα, μερίδες του κοινού, η διάθεση για αγορές είναι ακόμη υψηλότερη – 65% μεταξύ των νέων ηλικίας 18-29 ετών, και ειδικότερα των φοιτητών (69%), αλλά και στην ηλικιακή ομάδα 40-49 (54%). Επίσης, πιο πρόθυμοι να κάνουν αγορές είναι όσοι έχουν παιδιά και, ειδικότερα, ανήλικα παιδιά (60%). Από την άλλη πλευρά, υπάρχει και το 50% που δηλώνει ότι δε θα ψωνίσει τις μέρες εκείνες. Ο υψηλός πληθωρισμός και οι πιέσεις στο προσωπικό εισόδημα και στους οικιακούς προϋπολογισμούς, είναι η προφανής εξήγηση, με την προσιτότητα των τιμών να συνεχίζει να αποτελεί κορυφαίο κριτήριο για μεγάλη μερίδα καταναλωτών. Ωστόσο, υπάρχει και η αντίληψη μεταξύ πολλών καταναλωτών ότι αυτά τα εκπτωτικά γεγονότα δεν φέρνουν απαραίτητα μεγάλες ευκαιρίες – ή, τουλάχιστον, μεγαλύτερες από αυτές που παρουσιάζονται στη διάρκεια του υπόλοιπου χρόνου – οπότε και τηρούν μία πιο συγκρατημένη στάση» υπογραμμίζει ο κ. Μαύρος.

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι πρέπει οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και των καταναλωτικών ειδών να μελετήσουν τα στοιχεία αυτά και να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους ανάλογα. Και σήμερα έχουν πολλά εργαλεία στη διάθεσή τους, για να μπορέσουν να «αγγίξουν» τις διάφορες κατηγορίες καταναλωτών με προσωποποιημένες προσφορές και συμφέρουσες προτάσεις. «Για παράδειγμα, βλέπουμε παγκόσμιους κολοσσούς του κλάδου να αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη αναλύοντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να προβλέψουν τη ζήτηση ή και να διαμορφώσουν προσωποποιημένες προσφορές με βάση τις προτιμήσεις μας. Μπορούν επίσης, με τη χρήση αλγόριθμων dynamic pricing να παρακολουθούν την πορεία των τιμών του ανταγωνισμού και να επαναπροσαρμόζουν τη δική τους τιμολογιακή πολιτική σε ζωντανό χρόνο, φτάνοντας πρώτοι στον καταναλωτή με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής» τονίζει.

Όπως διαπιστώνει η σειρά ερευνών, EY Future Consumer Index Ελλάδα, που τρέχει από το 2021 στη χώρα – και θα παρουσιαστεί επίσημα, τα αποτελέσματα για φέτος, μέσα στον Δεκέμβριο -στο καταναλωτικό κοινό σήμερα συνυπάρχουν πολλές διαφορετικές ανάγκες, προτεραιότητες και προσδοκίες. «Το ”κλειδί” βρίσκεται στο πώς θα προσφέρεις στον καταναλωτή ”αυτό που θέλει, την ώρα που το θέλει” και μέσα από το κανάλι που επιλέγει» αναφέρει ο κ. Μαύρος.

Συμβουλές για ασφαλείς αγορές

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας επισημαίνουν ότι στόχος όλων των καταναλωτών δεν θα πρέπει να είναι μόνο οι οικονομικά συμφέρουσες, αλλά ταυτόχρονα οι έξυπνες και ασφαλείς αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, συμβουλεύουν τους καταναλωτές τα παρακάτω:

  • Προσέχουμε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων: Κάποιες φορές, πίσω από μία πολύ χαμηλή τιμή κρύβεται ένας αρκετά μεγάλος χρόνος αναμονής για την παράδοση, που μπορεί να μην ικανοποιεί πάντοτε τις άμεσες ανάγκες μας.
  • Επιβεβαιώνουμε την ορθότητα και εντιμότητα της προσφερόμενης εκπτωτικής τιμής: Ενίοτε, συμβαίνει οι εκπτώσεις να είναι πλασματικές και να μας ξεγελούν. Εντοπίζουμε και συμβουλευόμαστε εργαλεία που είναι διαθέσιμα online και μας δείχνουν σε βάθος χρόνου την εξέλιξη των τιμών των προϊόντων που μας ενδιαφέρουν. Επίσης, σημειώνουμε τις τιμές των προϊόντων πριν και μετά την εφαρμογή τυχόν εκπτώσεων, ώστε να μπορούμε εύκολα να τις συγκρίνουμε εκ των υστέρων και να γνωρίζουμε έτσι εάν πράγματι υφίσταται και ποιο είναι το αληθινό οικονομικό μας όφελος.
  • Προτιμούμε τη διεκπεραίωση της πληρωμής με αντικαταβολή ή ηλεκτρονικά μέσα, που μας δίνουν την εκ των υστέρων δυνατότητα αμφισβήτησης μιας ηλεκτρονικής συναλλαγής, εάν προκύψει προβληματική. Αποφεύγουμε την ολοσχερή εξόφληση των προϊόντων μέσω τραπεζικής κατάθεσης πριν από την παράδοσή τους, εκτός εάν εμπιστευόμαστε απόλυτα το κύρος και την εμπορική φήμη του πωλητή.
  • Όταν αγοράζουμε εξ αποστάσεως, βεβαιωνόμαστε ότι στην ιστοσελίδα του εμπόρου αναγράφονται όλα τα κατά νόμο στοιχεία ταυτότητας (π.χ. η εμπορική επωνυμία του) και επικοινωνίας (πλήρης ταχυδρομική διεύθυνση εγκατάστασης). Για ακόμα μεγαλύτερη εξασφάλιση, αναζητούμε εάν παρέχονται επιπλέον ταυτοποιητικά στοιχεία, όπως αριθμός καταχώρησης στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο και ΑΦΜ.
  • Στην τελική τιμή αγοράς των προϊόντων συνυπολογίζουμε τυχόν έμμεσα έξοδα (π.χ. κόστος αντικαταβολής, μεταφοράς, ασφάλισης, κ.λπ.), ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα της πραγματικής οικονομικής μας επιβάρυνσης.
  • Υποβάλλουμε το συντομότερο μετά την παραλαβή ενός προϊόντος και, πάντως, εντός της νόμιμης προθεσμίας των τριών ημερών προς την ταχυδρομική επιχείρηση που πραγματοποίησε την επίδοση τις επιφυλάξεις μας για τυχόν εμφανείς φθορές, δεδομένου ότι μπορεί να προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά και να δικαιούμαστε αποζημίωση. Επικοινωνούμε, οπωσδήποτε, και με το κατάστημα πώλησης το συντομότερο, προκειμένου να διερευνήσουμε την πιθανότητα ένα προϊόν να έφερε εξ αρχής (πριν από τη μεταφορά) φθορές ή ζημιές.
  • Ενημερωνόμαστε για την πολιτική ακύρωσης συναλλαγών και επιστροφών προϊόντων που εφαρμόζουν τα καταστήματα, με τα οποία συναλλασσόμαστε. Γνωρίζουμε καλά ότι τα δικαιώματα της υπαναχώρησης στις εξ αποστάσεως αγορές, καθώς επίσης της δωρεάν διόρθωσης ή αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων αποτελούν θεσπισμένα δικαιώματα των καταναλωτών, που εξασφαλίζονται από τον νόμο, και δεν παρασυρόμαστε από εσφαλμένους και παραπλανητικούς ισχυρισμούς των πωλητών ότι δήθεν αποτελούν προνομιακές -μοναδικές και πρόσθετες- παροχές.
  • Προβληματιζόμαστε έντονα με τιμές που είναι υπερβολικά χαμηλές, ιδίως όταν το εύρος τους βρίσκεται αρκετά μακριά από τον συνήθη ανταγωνισμό για τα αντίστοιχα προϊόντα ή όταν πρόκειται για διαφημιστικές καταχωρήσεις προϊόντων αποκλειστικά σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος εξαπάτησης.
  • Εάν αγοράζουμε διαδικτυακά από τρίτες (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) χώρες, δεδομένου ότι η Black Friday είναι ένα διεθνές εκπτωτικό γεγονός, γνωρίζουμε καλά από πριν ότι τα εισαγόμενα προϊόντα επισείουν έξοδα εκτελωνισμού, τα οποία ενδέχεται να είναι πολλαπλάσια της αρχικής τιμής και να την επιβαρύνουν σημαντικά.
  • Δείχνουμε ιδιαίτερη προτίμηση σε καταστήματα που αναλαμβάνουν οικειοθελώς δέσμευση να επιλύσουν φιλικά μία καταναλωτική διαφορά μέσω του θεσμού της εξωδικαστικής επίλυσης (π.χ. μέσω του Συνηγόρου του Καταναλωτή), καθώς με αυτόν τον τρόπο τα δικαιώματα των καταναλωτών αποκτούν μεγαλύτερη αξία και εξασφαλίζονται ακόμα περισσότερο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Κάντε share!
         
      
Tags: Black FridayCyber Monday
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Η Ανδρομάχη σε τρυφερές στιγμές με τον 2,5 μηνών γιο της

Next Post

James Van Der Beek: Ο πρωταγωνιστής του «Dawson’s Creek» διαγνώστηκε με καρκίνο

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

Μάι 16, 2025
Eurovision 2025: Η Klavdia μάγεψε με την «Αστερομάτα» στον Β’ Ημιτελικό της Βασιλείας (vid)

Eurovision 2025: Η Klavdia μάγεψε με την «Αστερομάτα» στον Β’ Ημιτελικό της Βασιλείας (vid)

Μάι 15, 2025
Έλενα Παπαρίζου: «Καλή τύχη λαμπερό μου αστέρι, Κλαυδία» – Το συγκινητικό μήνυμα πριν τον Β’ Ημιτελικό της Eurovision 2025

Έλενα Παπαρίζου: «Καλή τύχη λαμπερό μου αστέρι, Κλαυδία» – Το συγκινητικό μήνυμα πριν τον Β’ Ημιτελικό της Eurovision 2025

Μάι 15, 2025

Κώστας Λυχναράς: Έφυγε απ’ τη ζωή ο σκηνοθέτης των τηλεοπτικών επιτυχιών «Κωνσταντίνου και Ελένης» & «Το Καφέ της Χαράς»

Μάι 15, 2025
Next Post
James Van Der Beek: Ο πρωταγωνιστής του «Dawson’s Creek»  διαγνώστηκε με καρκίνο

James Van Der Beek: Ο πρωταγωνιστής του «Dawson’s Creek» διαγνώστηκε με καρκίνο

No Result
View All Result

Popular.

  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1463 shares
    Share 644 Tweet 341
  • Η Klavdia με την «Αστερομάτα» στο κυνήγι του τελικού: Απόψε η μεγάλη πρόκληση για την Ελλάδα στη Eurovision 2025!

    329 shares
    Share 132 Tweet 82
  • “Serving”: Το τραγούδι της Μάλτας για τη Eurovision που προκάλεσε ντόρο πριν καν ανέβει στη σκηνή!

    331 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Eurovision 2025: Η Klavdia μάγεψε με την «Αστερομάτα» στον Β’ Ημιτελικό της Βασιλείας (vid)

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Ο Cooper Koch απογειώνει τη νέα καμπάνια της Calvin Klein: Σμιλεμένοι κοιλιακοί, denim & αισθησιασμός χωρίς όρια

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • MAC 2.0: Ο νέος Creative Director έχει ντύσει τη Lady Gaga με κρέας – Τώρα θα ντύσει τα χείλη σου

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • «Akis Food Tour» : Νέα εκπομπή για τον Άκη Πετρετζίκη στον Alpha

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Αφιέρωμα: Τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην Ελλάδα, τα τελευταία 25 χρόνια. Το ζητήσατε, πάρτε το!

    600 shares
    Share 240 Tweet 150
  • Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την εμφάνιση των Majovoli στον Σταυρό του Νότου

    352 shares
    Share 141 Tweet 88

Τελευταίες αναρτήσεις

Οι ΠΥΞ ΛΑΞ σε μια μοναδική συναυλία του Μελωδία Θεσσαλονίκης στην πλατεία Αριστοτέλους – Είσοδος ελεύθερη!

Πυξ Λαξ: «Λίγο Χρώμα για τα Σκούρα» – Το νέο άλμπουμ που φέρνει φως στη σύγχρονη ελληνική μουσική

Μάι 16, 2025
MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

Μάι 16, 2025
Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

Μάι 16, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • Πυξ Λαξ: «Λίγο Χρώμα για τα Σκούρα» – Το νέο άλμπουμ που φέρνει φως στη σύγχρονη ελληνική μουσική
  • MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν
  • Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)
  • Μυστήριο 15: Ξεναγήσεις και Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης στην Ελευσίνα έως 31 Μαΐου
  • ChatGPT πάει… 4.1: Η OpenAI φέρνει το νέο της super-model σε όλους – Τι αλλάζει για συνδρομητές και free users

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.