No Result
View All Result
  • Login
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

Φωτογραφίες από τη νέα παραγωγή της ΕΛΣ: «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ & «Ο πύργος του Κυανοπώγωνα» του Μπέλα Μπάρτοκ

by MikrofwnoTEAM
Νοέ 11, 2024
in Θεατρικά νέα, Θεατρικές παραστάσεις, Θέατρο, Πολιτισμός
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

Πρώτες φωτογραφίες και βίντεο από τη Λουτσία ντι Λαμμερμούρ του Γκαετάνο Ντονιτσέττι σε σκηνοθεσία Κέιτι Μίτσελ στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Πρώτες φωτογραφίες και βίντεο από τη Λουτσία ντι Λαμμερμούρ του Γκαετάνο Ντονιτσέττι σε σκηνοθεσία Κέιτι Μίτσελ στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Μαρ 31, 2025
«Τσαϊκόφσκι» από το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής: Πρώτες φωτογραφίες και βίντεο από τη νέα παραγωγή

«Τσαϊκόφσκι» από το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής: Πρώτες φωτογραφίες και βίντεο από τη νέα παραγωγή

Φεβ 10, 2025
Η τελετή απονομής των International Opera Awards 2025 για πρώτη φορά στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Η τελετή απονομής των International Opera Awards 2025 για πρώτη φορά στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Φεβ 2, 2025
Κάντε share!
         
      

Στο πρώτο ανέβασμα του «Αλέκο» του Ραχμάνινοφ στην Εθνική Λυρική Σκηνή – που αποτελεί και την πανελλήνια πρώτη του έργου–, τη σκηνοθεσία υπογράφει η Φανί Αρντάν στη δεύτερη συνεργασία της με την Εθνική Λυρική Σκηνή.

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει ένα δίπτυχο όπερας: δύο αριστουργηματικές μονόπρακτες όπερες που γράφτηκαν στο μεταίχμιο μεταξύ 19ου και 20ού αιώνα και πραγματεύονται την υπέρβαση των ψυχικών ορίων.

Για τη νέα παραγωγή του Αλέκο του Σεργκέι Ραχμάνινοφ, η ΕΛΣ αναθέτει τη σκηνοθεσία στη μοναδική Φανί Αρντάν, πέντε χρόνια μετά τη μεγάλη επιτυχία της Λαίδης Μάκβεθ του Μτσενσκ. Τη σκηνοθεσία του Πύργου του Κυανοπώγωνα του Μπέλα Μπάρτοκ υπογράφει ο Θέμελης Γλυνάτσης. Από τις 12 Νοεμβρίου και για έξι παραστάσεις στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, σε μουσική διεύθυνση Φαμπρίτσιο Βεντούρα.

Η παραγωγή θα βιντεοσκοπηθεί και θα μεταδοθεί διεθνώς τον ερχόμενο Δεκέμβριο από το Mezzo TV και το medici.tv, με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας της ΕΛΣ.

Με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση του ρεπερτορίου της, η Εθνική Λυρική Σκηνή προτείνει για τη σεζόν 2024/ 25 ένα ακόμα φιλόδοξο δίπτυχο όπερας, αποτελούμενο από δύο μονόπρακτα οπερατικά αριστουργήματα που γράφτηκαν με διαφορά μόλις 26 ετών – το 1892 ο Αλέκο και το 1918 ο Πύργος του Κυανοπώγωνα – και τα οποία παρουσιάζονται σπανίως.

Με τον Αλέκο του Σεργκέι Ραχμάνινοφ και τον Πύργο του Κυανοπώγωνα του Μπέλα Μπάρτοκ η λυρική τέχνη μάς ωθεί σε μια καταβύθιση στον κόσμο των ψυχικών ορίων, των βίαιων ανθρώπινων σχέσεων, των κοινωνικών συμβάσεων, των ακραίων συναισθημάτων και των βαθιά ριζωμένων προκαταλήψεων. Ταυτόχρονα μας δίνεται μια σπάνια ευκαιρία να γνωρίσουμε την πρώιμη, σπουδαστική περίοδο του μεγάλου Ραχμάνινοφ, αλλά και τη σκοτεινή δεξιοτεχνική μουσική γλώσσα του σπουδαίου Μπάρτοκ.

Backstage Αλέκο – Φανί Αρντάν – φωτό Α. Σιμόπουλος
Backstage Αλέκο – Φανί Αρντάν – φωτό Α. Σιμόπουλος
Backstage Αλέκο – Φανί Αρντάν – φωτό Α. Σιμόπουλος
Backstage Αλέκο – Φανί Αρντάν – φωτό Α. Σιμόπουλος
Backstage Αλέκο – Φανί Αρντάν – φωτό Α. Σιμόπουλος
Backstage Αλέκο – Φανί Αρντάν – φωτό Α. Σιμόπουλος

Αλέκο

Ο Ρώσος συνθέτης Σεργκέι Ραχμάνινοφ, ένας από τους πιο δημοφιλείς συνθέτες του 20ού αιώνα, ο οποίος έγινε παγκοσμίως διάσημος κυρίως για τα συμφωνικά του έργα και τα έργα για πιάνο, συνέθεσε επίσης τρεις όπερες. Η πρώτη από αυτές – με αφορμή την αποφοίτησή του από το Ωδείο της Μόσχας, σε ηλικία μόλις 19 ετών – είναι ο μονόπρακτος Αλέκο, που γράφτηκε το 1892 και βασίζεται στο ποίημα Οι τσιγγάνοι του Αλεξάντρ Πούσκιν. Το αποτέλεσμα εκτιμήθηκε ιδιαίτερα, τιμήθηκε με το Χρυσό Μετάλλιο και κέρδισε τον θαυμασμό, μεταξύ άλλων, και του Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι. Έναν χρόνο αργότερα πρωτοπαρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία από το Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας. Το 1899, με αφορμή τα εκατό χρόνια από τη γέννηση του Πούσκιν, ο Αλέκο παρουσιάστηκε εκ νέου στην Αγία Πετρούπολη με τον τότε ακόμα νέο αλλά αργότερα περίφημο βαθύφωνο Φιοντόρ Σαλιάπιν στον κεντρικό ρόλο.

Η όπερα Αλέκο φέρνει σε διάλογο δύο διαφορετικούς κόσμους: την κοινότητα των τσιγγάνων με την αστική κουλτούρα. Το έργο μιλάει για έναν κοσμοπολίτη αστό που σκοτώνει την τσιγγάνα γυναίκα του Ζεμφίρα και τον εραστή της, μην μπορώντας να αποδεχτεί το ιδανικό της ελευθερίας των τσιγγάνων. Στο πρώιμο αυτό έργο του ο Ραχμάνινοφ υιοθετεί την ευρωπαϊκή οπερατική και συμφωνική μουσική γλώσσα, την οποία εμπλουτίζει με οριενταλιστικές πινελιές που αντλεί από τη ρωσική οπερατική παράδοση, αλλά και με στοιχεία που παραπέμπουν στην εκκλησιαστική μουσική.

Στο πρώτο ανέβασμα του αριστουργήματος του Ραχμάνινοφ στην Εθνική Λυρική Σκηνή – που αποτελεί και την πανελλήνια πρώτη του έργου -, τη σκηνοθεσία υπογράφει η μοναδική Φανί Αρντάν στη δεύτερη συνεργασία της με την Εθνική Λυρική Σκηνή, πέντε χρόνια μετά την πολύ επιτυχημένη Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ. Η σταρ του γαλλικού σινεμά με τις πάνω από εξήντα ταινίες και τα περισσότερα από τριάντα θεατρικά, η οποία υπήρξε μούσα του Τρυφώ, πρωταγωνίστρια του Τζεφιρέλλι και του Πολάνσκι, επέλεξε τον Αλέκο λόγω της μεγάλης της αγάπης για τον Πούσκιν και για τους τσιγγάνους.

ΕΛΣ Αλέκο – φωτό Α. Σιμόπουλος
ΕΛΣ Αλέκο – φωτό Α. Σιμόπουλος
ΕΛΣ Αλέκο – φωτό Α. Σιμόπουλος
ΕΛΣ Αλέκο – φωτό Α. Σιμόπουλος
ΕΛΣ Αλέκο – φωτό Α. Σιμόπουλος
ΕΛΣ Αλέκο – Τάσης Χριστογιαννόπουλος – φωτό Α. Σιμόπουλος

Μέσα από το ανέβασμα της μονόπρακτης όπερας, η Αρντάν επιχειρεί να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα που οι κοινωνίες θέτουν αναφορικά με τα όρια και το τίμημα της ελευθερίας και της αγάπης. Όπως σημειώνει:

«Θέλω να διηγηθώ την ιστορία στο 1824, την εποχή που ο Πούσκιν έγραψε τους Τσιγγάνους, από τους οποίους τόσο ο Ραχμάνινοφ όσο και ο λιμπρετίστας του άντλησαν το υλικό τους για την όπερα. Ο Πούσκιν ονειρευόταν την ελευθερία, έναν κόσμο αγνό και άγριο. Διψούσε για μια ζωή μακριά από μια κοινωνία ματαιόδοξη, εγωιστική, με προκαταλήψεις και προνόμια. Σύχναζε στα καμπαρέ στα προάστια της Αγίας Πετρούπολης, όπου μπορούσε να βλέπει και να ακούει τους τσιγγάνους να χορεύουν και να τραγουδούν, έναν κόσμο ελεύθερο και ευτυχισμένο, δίχως όρια. Ο χαρακτήρας του Αλέκο είναι ο Πούσκιν, αυτός ο “ξένος” που θέλει να ζήσει την ελεύθερη ζωή των τσιγγάνων, ενστερνιζόμενος τις ιδέες τους, τις ψευδαισθήσεις τους, το ρομαντικό τους όραμα, τα θαύματά τους. Ο χαρακτήρας του Αλέκο είμαστε εμείς που θέλουμε να ζήσουμε σε έναν κόσμο ελεύθερο χωρίς ωστόσο να θέλουμε να πληρώσουμε το τίμημα».

Για να μας μεταφέρει στη Ρωσία του 1824 και να δημιουργήσει έναν μαγικό σκηνικό κόσμο, η Φανί Αρντάν προσκαλεί τον Πιερ-Αντρέ Βάιτς για τα σκηνικά, την Καταρζύνα Λεβίνσκα για τα κοστούμια, τον Ισραέλ Γκαλβάν για τη χορογραφία-κινησιολογία και τον Σεζάρ Γκοντφρουά για τους φωτισμούς.

Ο διαπρεπής σκηνογράφος Πιερ-Αντρέ Βάιτς –μόνιμος συνεργάτης στις παραστάσεις του Ολιβιέ Πυ από το 1989– θεωρεί τη σκηνογραφία ως χορογραφία του χώρου και σχεδιάζει τις αλλαγές των σκηνικών βάσει της δραματουργίας. Έχει σχεδιάσει περισσότερα από 150 σκηνικά για σκηνοθέτες θεάτρου και όπερας, ενώ διδάσκει σκηνογραφία στην Ανώτερη Εθνική Σχολή Διακοσμητικών Τεχνών στο Στρασβούργο.

Η διεθνώς αναγνωρισμένη ενδυματολόγος Καταρζύνα Λεβίνσκα έχει υπογράψει τα κοστούμια για περισσότερες από σαράντα ταινίες σε Γερμανία και Πολωνία, καθώς και σε περισσότερες από είκοσι παραγωγές θεάτρου και όπερας σε Ευρώπη και Αμερική.

Ο διάσημος χορογράφος Ισραέλ Γκαλβάν, γιος των θρυλικών χορευτών του φλαμένκο Χοσέ Γκαλβάν και Ευγενίας δε λος Ρέγες, αν και εκπαιδεύτηκε στο κλασικό φλαμένκο, έγινε παγκοσμίως γνωστός για τη νέα, πρωτοποριακή προσέγγισή του πάνω στην παράδοση του χορού αυτού: χωρίς να ξεχνά τις ρίζες του, επανακωδικοποιεί τη σωματική γλώσσα του φλαμένκο αναμειγνύοντάς το με στοιχεία από διαφορετικές κουλτούρες.

Ο καλλιτεχνικά ανήσυχος φωτιστής Σεζάρ Γκοντφρουά δημιουργεί φωτισμούς για το θέατρο και την όπερα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, ως αναπόσπαστο κομμάτι της σκηνογραφίας και της δραματουργίας της παράστασης. Έχει παρουσιάσει παραγωγές του, μεταξύ άλλων, στο Φεστιβάλ της Αβινιόν, την Όπερα της Λυόν, το Οντεόν στο Παρίσι και την Κομεντί Φρανσέζ.

Πρωταγωνιστούν κορυφαίοι Έλληνες λυρικοί καλλιτέχνες. Στον ρόλο του Αλέκο θα κάνει το ντεμπούτο του ο διεθνής Έλληνας βαρύτονος Τάσης Χριστογιαννόπουλος. Τον νεαρό τσιγγάνο ερμηνεύει ο τενόρος της ΕΛΣ Γιάννης Χριστόπουλος, τη Ζεμφίρα η υψίφωνος Μυρσίνη Μαργαρίτη, τον ηλικιωμένο ο βαθύφωνος της ΕΛΣ Γιάννης Γιαννίσης και την τσιγγάνα η μεσόφωνος Ινές Ζήκου. Τη Χορωδία της ΕΛΣ διευθύνει ο Αγαθάγγελος Γεωργακάτος.

ΕΛΣ Αλέκο – φωτό Α. Σιμόπουλος

Ο Πύργος του Κυανοπώγωνα

Το εξαιρετικά επιτυχημένο ανέβασμα της μονόπρακτης όπερας του Μπέλα Μπάρτοκ Ο πύργος του Κυανοπώγωνα στη σκηνοθεσία του Θέμελη Γλυνάτση, που πρωτοπαρουσιάστηκε από την ΕΛΣ τη σεζόν 2022/23, θα αποτελέσει το δεύτερο μέρος του οπερατικού διπτύχου. Το ποιητικό κείμενο του Μπέλα Μπάλαζ βασίζεται στο παραμύθι του Σαρλ Περρώ Ο Κυανοπώγωνας, και αναφέρεται σε δύο χαρακτήρες, τον Κυανοπώγωνα και την πιο πρόσφατη σύζυγό του, την Ιουδίθ. Καθώς θέλει να μάθει για το παρελθόν του συζύγου της, η Ιουδίθ ανοίγει μία μία τις επτά πόρτες του κάστρου του Κυανοπώγωνα. Πίσω από καθεμία ανακαλύπτει έναν διαφορετικό κόσμο, τα αμύθητα πλούτη, τον ηρωισμό και τη δόξα του συζύγου της, αλλά επίσης πόνο, δάκρυα, αίμα και σκληρότητα.

Το συμβολιστικό κείμενο του Μπάλαζ έδωσε την ευκαιρία στον Μπάρτοκ να συνθέσει μια από τις πιο εντυπωσιακές παρτιτούρες του, αξιοποιώντας τα ηχοχρώματα των οργάνων μιας εξαιρετικά μεγάλης ορχήστρας, η οποία περιλαμβάνει ως και τον επιβλητικό ήχο του εκκλησιαστικού οργάνου, και αποτυπώνει με απίστευτη δύναμη καθεμία από τις μυστηριακές εικόνες του έργου.

O Θέμελης Γλυνάτσης – ένας από τους ελάχιστους σκηνοθέτες της νεότερης γενιάς που ειδικεύεται στο λυρικό θέατρο, με τρόπο δημιουργικό και εμπνευσμένο – δημιούργησε για τα δύο πρόσωπα του έργου ένα σύμπαν πολλαπλών πραγματικοτήτων, ψυχικών τραυμάτων, κρυμμένων αναμνήσεων και ανοίκειων χώρων. Την εντυπωσιακή σκηνική εγκατάσταση – όπου ο πύργος στον οποίο διαδραματίζεται η ιστορία αναδεικνύεται ως ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο παλίμψηστο τόπων -, καθώς και τα κοστούμια, έχει σχεδιάσει ο διακεκριμένος Βρετανός σκηνογράφος και ενδυματολόγος Λέσλι Τράβερς. Την κινησιολογία υπογράφει η Κατερίνα Γεβετζή, τους φωτισμούς η Στέλλα Κάλτσου και τις προβολές ο Μάριος Γαμπιεράκης με τη Χρυσούλα Κοροβέση. Τον ηχητικό σχεδιασμό έχει αναλάβει ο Τάσος Τσίγκας.

Πρόβες Κυανοπώγωνα – φωτό Valeria Isaeva
Πρόβες Κυανοπώγωνα – φωτό Valeria Isaeva

Ο σκηνοθέτης αναφέρει: «Το παραμύθι του Κυανοπώγωνα, μια από τις πιο αιμοσταγείς αφηγήσεις της δυτικής παράδοσης, μιλά για έναν αριστοκράτη ο οποίος παντρεύεται νεαρές γυναίκες, για να τις δολοφονήσει μετά, όταν εκείνες αψηφούν την απαγόρευσή του να εξερευνήσουν το κάστρο του.

Ο Μπάρτοκ μετατρέπει την ιστορία του Κυανοπώγωνα σε μια σύγχρονη όπερα-θρίλερ, βαθιά μυστηριακή, γεμάτη συμβολισμούς, με σπάνια ψυχολογική διαύγεια και συναισθηματική ένταση. Ο Κυανοπώγωνας, μοναδική όπερα του Ούγγρου συνθέτη, θεωρείται από τα πλέον σημαντικά λυρικά έργα του 20ού αιώνα λόγω του ρηξικέλευθου μουσικού και δραματουργικού του ύφους. Η μουσική του Μπάρτοκ, ο τρίτος “πρωταγωνιστής” της ιστορίας, δεν ζωντανεύει μόνο τις επιθυμίες και τα αδιέξοδα των δυο χαρακτήρων, αλλά πλάθει ταυτόχρονα με απαράμιλλη έμπνευση και μουσική τόλμη το λαβυρινθώδες σύμπαν του πύργου, από την ανατριχιαστική ατμόσφαιρα της αίθουσας βασανιστηρίων μέχρι τον λυρισμό του μαγικού κήπου του Κυανοπώγωνα.

Το έργο λειτουργεί τόσο ως συμβολιστική ανατομία μιας ερωτικής σχέσης όσο και ως κατάβαση στο ψυχικό αίνιγμα που κρύβει ο μυστηριώδης δούκας Κυανοπώγωνας. Η παράσταση απομακρύνεται συνειδητά από τη μυθολογία του serial killer που ακολουθεί συνήθως το συγκεκριμένο έργο, και εστιάζει σ’ έναν άντρα και μια γυναίκα, την πρώτη νύχτα του γάμου τους, οι οποίοι σταδιακά βυθίζονται σε ένα σύμπαν πολλαπλών πραγματικοτήτων, ψυχικών τραυμάτων, κρυμμένων αναμνήσεων και ανοίκειων χώρων».

Τους δύο ρόλους του έργου ερμηνεύουν ο διεθνώς αναγνωρισμένος βαθύφωνος της ΕΛΣ Τάσος Αποστόλου και η υψίφωνος Βιολέττα Λούστα, οι οποίοι έλαβαν θετικότατες κριτικές στο πρώτο ανέβασμα της παραγωγής το 2023.

Την Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο δίπτυχο διευθύνει o Ιταλός αρχιμουσικός Φαμπρίτσιο Βεντούρα, ο οποίος έχει εμφανιστεί σε μερικές από τις μεγαλύτερες σκηνές στον κόσμο ενώ στο κοινό της ΕΛΣ έγινε γνωστός από την επιτυχημένη αναβίωση της Λαίδης Μάκβεθ του Μτσενσκ το 2023.

Info παράστασης:

Δίπτυχο όπερας: Αλέκο – Σεργκέι Ραχμάνινοφ & Ο πύργος του Κυανοπώγωνα – Μπέλα Μπάρτοκ | 12, 14, 16, 19, 21, 23 Νοεμβρίου 2024 στις 19:30 | Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος ΕΛΣ – ΚΠΙΣΝ

Οι παραστάσεις του δίπτυχου όπερας της 21ης και 23ης Νοεμβρίου 2024 θα παρουσιαστούν σε συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας, σε συνεργασία με την ATLAS E.P., με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους και όλα. Στο πλαίσιο αυτό έχει προβλεφθεί να υπάρχουν θέσεις για Κ/κωφούς και βαρήκοους ανθρώπους που χειρίζονται την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ), θέσεις για ανθρώπους που χρησιμοποιούν τους υπέρτιτλους (CAPS) οι οποίοι καλύπτουν όλο το ακουστικό κανάλι, καθώς και θέσεις τυφλών ανθρώπων και ανθρώπων με περιορισμένη πρόσβαση στο οπτικό κανάλι επικοινωνίας, που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία ακουστικής περιγραφής (AD). Οι σκύλοι οδηγοί τυφλών είναι επίσης ευπρόσδεκτοι.
Κρατήσεις θέσεων: Ταμεία ΕΛΣ (Τ.2130885700) &  boxoffice@nationalopera.gr. Για υποβοήθηση στις κρατήσεις: 6993507553 & askatlasep@gmail.com [ATLAS E.P.]


Κάντε share!
         
      
Tags: ΑλέκοΕΛΣΜπέλα ΜπάρτοκΟ πύργος του ΚυανοπώγωναΣεργκέι Ραχμάνινοφ
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Best Ωχ…» με τους Άγαμους Θύταις στο Vox

Next Post

Ο Γιάννης Μωραΐτης υποψήφιος για τη Eurovision 2025

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

Talking Heads – Το “Psycho Killer” αποκτά επίσημο video clip με πρωταγωνίστρια τη Saoirse Ronan, 50 χρόνια μετά το ντεμπούτο τους

Talking Heads – Το “Psycho Killer” αποκτά επίσημο video clip με πρωταγωνίστρια τη Saoirse Ronan, 50 χρόνια μετά το ντεμπούτο τους

Ιούν 8, 2025
Klavdia: η πρώτη της μεγάλη solo συναυλία στην Αθήνα!

Klavdia: η πρώτη της μεγάλη solo συναυλία στην Αθήνα!

Ιούν 8, 2025
Το πρώτο trailer για το «Wicked: For Good» που βγαίνει στις σκοτεινές αίθουσες τον Νοέμβριο του 2025

Το πρώτο trailer για το «Wicked: For Good» που βγαίνει στις σκοτεινές αίθουσες τον Νοέμβριο του 2025

Ιούν 8, 2025

Κώστας Ορφανίδης: Τα «Επικίνδυνα Φιλιά» του είναι αυτά που είχαμε ανάγκη

Ιούν 8, 2025
Next Post
Ο Γιάννης Μωραΐτης υποψήφιος για τη Eurovision 2025

Ο Γιάννης Μωραΐτης υποψήφιος για τη Eurovision 2025

No Result
View All Result

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • Talking Heads – Το “Psycho Killer” αποκτά επίσημο video clip με πρωταγωνίστρια τη Saoirse Ronan, 50 χρόνια μετά το ντεμπούτο τους
  • Klavdia: η πρώτη της μεγάλη solo συναυλία στην Αθήνα!
  • 007 First Light: H IO Interactive ανακοινώνει το νέο παιχνίδι James Bond για το 2026 (Trailer)
  • Δεν πίστευαν στα μάτια τους στην Τήνο: Ο Κωνσταντίνος Αργυρός εμφανίστηκε ξαφνικά στη Γιορτή της Αγκινάρας – Χαμός στη σκηνή!
  • Το πρώτο trailer για το «Wicked: For Good» που βγαίνει στις σκοτεινές αίθουσες τον Νοέμβριο του 2025

Kατηγορίες

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« Οκτ   Δεκ »

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.