Οι φωτογραφίες με τα «περίεργα» φώτα στον ουρανό της Αχαΐας και συγκεκριμένα στην περιοχή Μιντιλόγλι προκάλεσαν πλήθος εικασιών περί UFO και εξωγήινων οντοτήτων, προκαλώντας αίσθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα ΜΜΕ.
Όπως αποδείχθηκε, επρόκειτο για ένα πείραμα στο πλαίσιο του προγράμματος «Fakeless», που υλοποιήθηκε από την εφημερίδα «Πελοπόννησος» και το Ινστιτούτο Γκαίτε. Στόχος του πειράματος ήταν να αναδείξει την ταχύτητα με την οποία διαδίδονται ψευδείς πληροφορίες και την ανάγκη για ευαισθητοποίηση στην παραπληροφόρηση.
«Είναι ζωτικής σημασίας να αποκτήσουμε ανοσία στην παραπληροφόρηση. Είναι φοβερό το πόσο γρήγορα ταξιδεύει μια είδηση», δήλωσε η υπεύθυνη του προγράμματος για το Ινστιτούτο Γκαίτε, Γεωργία Ανδρικοπούλου. Μέσα από την έκθεση Fakeless, που φιλοξενεί η «Πελοπόννησος», επιδιώκεται η ενημέρωση, ιδιαίτερα των νέων, για την ύπαρξη και τη διαχείριση των fake news.
Το πείραμα ανέδειξε πώς μια ψευδής είδηση μπορεί να γίνει πρωτοσέλιδο, να συζητηθεί στην τηλεόραση και να διαδοθεί ευρέως στο Διαδίκτυο, χωρίς να έχει καμία βάση αλήθειας. Πρόκειται για ένα ισχυρό μήνυμα κατά της παραπληροφόρησης, σε μια εποχή όπου η αξιοπιστία της πληροφορίας δοκιμάζεται καθημερινά.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Οι φωτογραφίες με τα «περίεργα» φώτα στον ουρανό της Αχαΐας και συγκεκριμένα στην περιοχή Μιντιλόγλι προκάλεσαν πλήθος εικασιών περί UFO και εξωγήινων οντοτήτων, προκαλώντας αίσθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα ΜΜΕ.
Όπως αποδείχθηκε, επρόκειτο για ένα πείραμα στο πλαίσιο του προγράμματος «Fakeless», που υλοποιήθηκε από την εφημερίδα «Πελοπόννησος» και το Ινστιτούτο Γκαίτε. Στόχος του πειράματος ήταν να αναδείξει την ταχύτητα με την οποία διαδίδονται ψευδείς πληροφορίες και την ανάγκη για ευαισθητοποίηση στην παραπληροφόρηση.
«Είναι ζωτικής σημασίας να αποκτήσουμε ανοσία στην παραπληροφόρηση. Είναι φοβερό το πόσο γρήγορα ταξιδεύει μια είδηση», δήλωσε η υπεύθυνη του προγράμματος για το Ινστιτούτο Γκαίτε, Γεωργία Ανδρικοπούλου. Μέσα από την έκθεση Fakeless, που φιλοξενεί η «Πελοπόννησος», επιδιώκεται η ενημέρωση, ιδιαίτερα των νέων, για την ύπαρξη και τη διαχείριση των fake news.
Το πείραμα ανέδειξε πώς μια ψευδής είδηση μπορεί να γίνει πρωτοσέλιδο, να συζητηθεί στην τηλεόραση και να διαδοθεί ευρέως στο Διαδίκτυο, χωρίς να έχει καμία βάση αλήθειας. Πρόκειται για ένα ισχυρό μήνυμα κατά της παραπληροφόρησης, σε μια εποχή όπου η αξιοπιστία της πληροφορίας δοκιμάζεται καθημερινά.
Δείτε το σχετικό βίντεο: