Το νέο λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης έκανε την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του, αλλά η υποδοχή από το κοινό ήταν μάλλον… εκρηκτική.
Το νέο λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης μάλλον… έπιασε λάθος σταθμό στο κοινό του. Ένα πεζό «μ» μέσα σε κύκλο (που υποτίθεται θυμίζει τούνελ) έκανε την εμφάνισή του, και τα social media πήραν φωτιά, με τους χρήστες να αναρωτιούνται αν χρειάζεται ειδικό manual για να καταλάβουν το νόημα.
Η ιδέα πίσω από το λογότυπο είναι, λέει, να «συνδέσει» το παρελθόν με το παρόν, εμπνεόμενο από το βυζαντινό πεζό γράμμα «μ». Ο Χρήστος Σταϊκούρας εξήγησε ότι η επιλογή του μικρού γράμματος έγινε για να ξεχωρίζει από το κεφαλαίο και να αποπνέει «αυθεντικότητα, καθαρότητα και αναγνωρισιμότητα». Ωστόσο, οι χρήστες του διαδικτύου φαίνεται να προσπέρασαν την αυθεντικότητα και εστίασαν περισσότερο στο «πώς έφτασε αυτό το λογότυπο μέχρι εδώ».
Ορισμένα από τα σχόλια:
Αυτό με διαφορά θα ήταν το καλύτερο #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/XpdO8WDiuK
— Ντέλος ο Μοντέλος (@deltreque) November 13, 2024
Μόλις μου έστειλαν αυτό #Θεσσαλονικη #μετρο_θεσσαλονικης #μετρο pic.twitter.com/89pFZ0NrM1
— Thomas Cook II (@Thomas_Cook_II) November 13, 2024
Καλοριζικο. Καλοτάξιδο.
Το νέο σήμα.
Θεσσαλονίκη-Βουλγαρία σε 17 λεπτά.#μετρο_θεσσαλονικης #mpaok #Thessaloniki#paokfc #paokbc pic.twitter.com/qE2jpknARo— παιδί της Σκεπαστής (@skepasti9_11) November 13, 2024
#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/2fWvcrmvOh
— Gian Lorenzo (@_Bernini_) November 13, 2024
Πολύ μέτριο εντιτ.
Προχωράμε.#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/BA1mKnSrfw— Με πιάσαν Κώτσο (@vai_kos) November 13, 2024
Ακριβώς! Κι εμένα αυτό μου μοιάζει
😂😂😂 #μετρο_θεσσαλονικης https://t.co/guDrijLoxp pic.twitter.com/u0N1OcGU4j— Sohandra (@Sohandra1) November 13, 2024
Παρά τις αντιδράσεις, το Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασε κανονικά την εταιρική του ταυτότητα. Αν κάτι είναι σίγουρο, είναι ότι το νέο λογότυπο κατάφερε να «συγκινήσει» το κοινό, αν και όχι ακριβώς όπως θα ήθελε. Μάλλον το μόνο που απομένει τώρα είναι ένα μικρό rebranding… ή τουλάχιστον μια εκδοχή σε κεφαλαία, για να αποφευχθεί το επόμενο «επεισόδιο» στο δράμα του μετρό!
Το νέο λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης έκανε την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του, αλλά η υποδοχή από το κοινό ήταν μάλλον… εκρηκτική.
Το νέο λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης μάλλον… έπιασε λάθος σταθμό στο κοινό του. Ένα πεζό «μ» μέσα σε κύκλο (που υποτίθεται θυμίζει τούνελ) έκανε την εμφάνισή του, και τα social media πήραν φωτιά, με τους χρήστες να αναρωτιούνται αν χρειάζεται ειδικό manual για να καταλάβουν το νόημα.
Η ιδέα πίσω από το λογότυπο είναι, λέει, να «συνδέσει» το παρελθόν με το παρόν, εμπνεόμενο από το βυζαντινό πεζό γράμμα «μ». Ο Χρήστος Σταϊκούρας εξήγησε ότι η επιλογή του μικρού γράμματος έγινε για να ξεχωρίζει από το κεφαλαίο και να αποπνέει «αυθεντικότητα, καθαρότητα και αναγνωρισιμότητα». Ωστόσο, οι χρήστες του διαδικτύου φαίνεται να προσπέρασαν την αυθεντικότητα και εστίασαν περισσότερο στο «πώς έφτασε αυτό το λογότυπο μέχρι εδώ».
Ορισμένα από τα σχόλια:
Αυτό με διαφορά θα ήταν το καλύτερο #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/XpdO8WDiuK
— Ντέλος ο Μοντέλος (@deltreque) November 13, 2024
Μόλις μου έστειλαν αυτό #Θεσσαλονικη #μετρο_θεσσαλονικης #μετρο pic.twitter.com/89pFZ0NrM1
— Thomas Cook II (@Thomas_Cook_II) November 13, 2024
Καλοριζικο. Καλοτάξιδο.
Το νέο σήμα.
Θεσσαλονίκη-Βουλγαρία σε 17 λεπτά.#μετρο_θεσσαλονικης #mpaok #Thessaloniki#paokfc #paokbc pic.twitter.com/qE2jpknARo— παιδί της Σκεπαστής (@skepasti9_11) November 13, 2024
#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/2fWvcrmvOh
— Gian Lorenzo (@_Bernini_) November 13, 2024
Πολύ μέτριο εντιτ.
Προχωράμε.#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/BA1mKnSrfw— Με πιάσαν Κώτσο (@vai_kos) November 13, 2024
Ακριβώς! Κι εμένα αυτό μου μοιάζει
😂😂😂 #μετρο_θεσσαλονικης https://t.co/guDrijLoxp pic.twitter.com/u0N1OcGU4j— Sohandra (@Sohandra1) November 13, 2024
Παρά τις αντιδράσεις, το Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασε κανονικά την εταιρική του ταυτότητα. Αν κάτι είναι σίγουρο, είναι ότι το νέο λογότυπο κατάφερε να «συγκινήσει» το κοινό, αν και όχι ακριβώς όπως θα ήθελε. Μάλλον το μόνο που απομένει τώρα είναι ένα μικρό rebranding… ή τουλάχιστον μια εκδοχή σε κεφαλαία, για να αποφευχθεί το επόμενο «επεισόδιο» στο δράμα του μετρό!