Προτιμήσεις συναίνεσης

Προτιμήσεις Εξαίρεσης

Χρησιμοποιούμε cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας και να παρέχουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που είναι σχετικές με εσάς. Ωστόσο, μπορείτε να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookies επιλέγοντας "Μην Πουλάτε ή Μοιράζεστε τα Προσωπικά μου Δεδομένα" και κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση Προτιμήσεών μου". Αφού εξαιρεθείτε, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ξανά την επιλογή, αναιρώντας την επιλογή "Μην Πουλάτε ή Μοιράζεστε τα Προσωπικά μου Δεδομένα" και κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση Προτιμήσεών μου".

Μην Πουλάτε ή Μοιράζεστε τα Προσωπικά μου Δεδομένα

Οι ρυθμίσεις εξαίρεσής σας για αυτόν τον ιστότοπο έχουν γίνει σεβαστές καθώς εντοπίστηκε σήμα Παγκόσμιου Ελέγχου Απορρήτου από τον περιηγητή σας και, συνεπώς, δεν μπορείτε να αλλάξετε αυτή τη ρύθμιση.

No Result
View All Result
  • Login
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result
Πηγή φωτογραφίας: pexels.com /Nataliya Vaitkevich

Πηγή φωτογραφίας: pexels.com /Nataliya Vaitkevich

Live Shopping: Η νέα τάση που «σαρώνει» την αγορά

by MikrofwnoTEAM
Ιαν 30, 2025
in Διεθνή
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

No Content Available
Κάντε share!
         
      

Επανάσταση στον τρόπο που πραγματοποιούμε αγορά μέσω των e-shop (ηλεκτρονικών καταστημάτων) φέρνει η εμφάνιση και στην Ελλάδα του live shopping, που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές καινοτομίες των τελευταίων ετών. Σε μια εποχή μάλιστα που οι καταναλωτές επιζητούν αμεσότητα, διαδραστικότητα και προσωποποίηση στις αγορές τους, το live shopping όπως αναφέρουν οι ειδικοί προσφέρει στους ενδιαφερόμενους την ιδανική λύση.

Τι είναι όμως το Live Shopping; Όπως αναφέρει η product manager της Generation Y, της ελληνικής πολυεθνικής εταιρίας που δραστηριοποιείται στον τομέα ψηφιακού μετασχηματισμού, Εύη Τοπάλη, το live shopping συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου με τη διαδραστικότητα της ζωντανής αλληλεπίδρασής τους με τους καταναλωτές. Σε μία ζωντανή σύνδεση (live), οι επιχειρήσεις δείχνουν τα προϊόντα, εξηγούν τις δυνατότητες τους, και απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού σε πραγματικό χρόνο. Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν αγορές άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από την πλατφόρμα.

Δισεκατομμύρια πωλήσεων στην Αμερική και Ασία- Άνοδος και στην Ευρώπη

Η μορφή αγορών κερδίζει έδαφος παγκοσμίως, με την Κίνα να οδηγεί την τάση, καταγράφοντας δισεκατομμύρια πωλήσεων μέσω live streaming. Σταδιακά, η τάση αυτή κατακτά και τις δυτικές αγορές, αναδεικνύοντας νέες ευκαιρίες για επιχειρήσεις και καταναλωτές.

Ειδικότερα, το live shopping έχει γνωρίσει ραγδαία ανάπτυξη, ιδιαίτερα στην Κίνα, όπου το 2023 η αγορά του live-streaming εμπορίου έφτασε σχεδόν τα 5 τρισεκατομμύρια γιουάν, σημειώνοντας δωδεκαπλάσια αύξηση σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα. Αν και η Ευρώπη ακόμη υστερεί σε σύγκριση με την Ασία, το ενδιαφέρον για το live shopping αυξάνεται. Σύμφωνα με έρευνα, το 67% των Ευρωπαίων καταναλωτών δήλωσε ενδιαφέρον για το live shopping, με τη μόδα να είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία προϊόντων. Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις μέσω live shopping εκτιμήθηκαν σε 50 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και προβλέπεται να αυξηθούν κατά 36% τα επόμενα τρία χρόνια.

Το eCommerce δεν είναι πλέον απλά μια συναλλαγή -είναι μία εμπειρία, όπως αναφέρει η CEO της Generation, Εύη Μπουκώρου Γεωργούδα. Το Live Video Shopping φέρνει την αλληλεπίδραση στο προσκήνιο, μετατρέποντας το online shopping από μια μοναχική διαδικασία σε μια κοινωνική, engaging και αποδοτική εμπειρία. Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους: τα conversion rates του Live Video Shopping φτάνουν έως και 10 φορές υψηλότερα από τα παραδοσιακά e-shops, ενώ το engagement των χρηστών είναι έως και 5 φορές μεγαλύτερο. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές δεν βλέπουν απλά ένα προϊόν -το βιώνουν, αλληλεπιδρούν και παίρνουν αποφάσεις αγοράς σε πραγματικό χρόνο.

Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις 

Το live shopping δεν είναι απλώς μια νέα τάση (trend) καθώς προσφέρει σημαντικά οφέλη που μπορούν να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες:

-Διαδραστικότητα σε πραγματικό χρόνο, καθώς οι καταναλωτές θέτουν ερωτήσεις και να βλέπουν τα προϊόντα «σε δράση», δημιουργώντας μια πιο προσωπική εμπειρία.

-Αυξημένες μετατροπές: Η άμεση δυνατότητα αγοράς κατά τη διάρκεια του live streaming μειώνει τη χρονική καθυστέρηση και τις πιθανότητες εγκατάλειψης καλαθιού.

-Δημιουργία αυθεντικότητας: Οι ζωντανές παρουσιάσεις προσδίδουν αυθεντικότητα, καθώς οι καταναλωτές βλέπουν τα προϊόντα σε αληθινές συνθήκες.

-Ενίσχυση της κοινότητας: Μέσα από ζωντανές συνδέσεις (live sessions) οι επιχειρήσεις χτίζουν μια πιο στενή σχέση με το κοινό τους, ενισχύοντας την αίσθηση εμπιστοσύνης και πιστότητας.

Η ανάπτυξη του live shopping έχει οδηγήσει στη δημιουργία καινοτόμων πλατφορμών που διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν αυτή την τάση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, όπως επισημαίνει η κ. Μπουκόρου, είναι το Buywith, μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να κάνουν ζωντανές παρουσιάσεις προϊόντων μέσα από το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα, χωρίς να χρειάζονται πλατφόρμες όπως το facebook, instagram κλπ. Οι πελάτες παραμένουν στο e-shop βλέπουν τα πρoϊόντα σε πραγματικό χρόνο, μπορούν να κάνουν ερωτήσεις και να προχωρήσουν στην αγορά τους. Τα εργαλεία που προσφέρει επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να συνεργάζονται με influencers, να δημιουργούν εξατομικευμένα live events και να ενισχύουν τη συμμετοχή του κοινού. Ειδικά για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, η πλατφόρμα αυτή μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για να ανταγωνιστούν σε μια απαιτητική αγορά.

Ένας χρηστικός οδηγός – Πώς να ξεκινήσετε με το Live Shopping

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενσωματώσουν το live shopping στη στρατηγική τους θα πρέπει να ξεκινήσουν  με τα εξής βήματα:

1. Επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας -όπως το Buywith- που προσφέρουν εργαλεία εύκολης ενσωμάτωσης. Σχεδιασμός της εμπειρία σας: Δημιουργήστε ένα καλά δομημένο σενάριο που θα παρουσιάζει τα προϊόντα σας με ενδιαφέρον και αμεσότητα.

2. Συνεργασία με influencers: Οι influencers μπορούν να δώσουν ώθηση στο κοινό σας, συνδυάζοντας τη δική τους αυθεντικότητα με τη δύναμη του live shopping.

3. Μέτρηση της απόδοσης: Χρησιμοποιήστε analytics για να αξιολογήσετε την επιτυχία της στρατηγικής σας και να προσαρμοστείτε ανάλογα.

Τα βασικά οφέλη του live shopping για τον καταναλωτή είναι τα εξής:

-Άμεση ενημέρωση και καλύτερη κατανόηση των προϊόντων: Οι καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο, λαμβάνουν αναλυτικές πληροφορίες και μπορούν να δουν πώς τα χρησιμοποιούνται στην πράξη.

-Δυνατότητα αλληλεπίδρασης με ειδικούς και influencers: Μπορούν να κάνουν ερωτήσεις, να λάβουν απαντήσεις επιτόπου και να αλληλεπιδράσουν με τους παρουσιαστές, αποκτώντας εξατομικευμένη εμπειρία.

-Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σε πραγματικό χρόνο που συχνά είναι διαθέσιμες μόνο κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης.

-Αυθεντικότητα και εμπιστοσύνη: Βλέποντας το προϊόν σε χρήση και ακούγοντας γνήσιες κριτικές από ειδικούς ή influencers, ο καταναλωτής νιώθει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη πριν την αγορά.

-Το live shopping δημιουργεί μια πιο διαδραστική και ψυχαγωγική εμπειρία αγορών, καθώς οι καταναλωτές συμμετέχουν σε μια κοινότητα με κοινά ενδιαφέροντα.

-Ευκολία και άμεση αγορά: Με το πάτημα ενός κουμπιού, οι καταναλωτές μπορούν να ολοκληρώσουν την αγορά τους χωρίς να φύγουν από τη ζωντανή παρουσίαση, εξοικονομώντας χρόνο και κόπο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Κάντε share!
         
      
Tags: Live Shopping
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Νέες ερωτήσεις, μεγάλες προκλήσεις στο «Η Ελλάδα ψηφίζει»

Next Post

Λάτρεις και δημιουργοί του κλασικού ανδρικού στυλ συναντώνται στο 2ο ClassiCon

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

Justin Bieber: Το πιο προσωπικό άλμπουμ του Justin Bieber μόλις κυκλοφόρησε!

Justin Bieber: Το πιο προσωπικό άλμπουμ του Justin Bieber μόλις κυκλοφόρησε!

Ιούλ 11, 2025
Barbie με διαβήτη τύπου 1: Η Mattel επεκτείνει τα όρια της συμπερίληψης

Barbie με διαβήτη τύπου 1: Η Mattel επεκτείνει τα όρια της συμπερίληψης

Ιούλ 9, 2025
Julian McMahon: Η Alyssa Milano αποχαιρετά τον “τηλεοπτικό της σύζυγο” και αγαπημένο φίλο

Julian McMahon: Η Alyssa Milano αποχαιρετά τον “τηλεοπτικό της σύζυγο” και αγαπημένο φίλο

Ιούλ 6, 2025

Brad Pitt: «Στην εποχή μου δεν “πουλούσες την ψυχή σου” – Τώρα όλοι θέλουν να γίνουν υπερήρωες»

Ιούλ 5, 2025
Next Post
Λάτρεις και δημιουργοί του κλασικού ανδρικού στυλ συναντώνται στο 2ο ClassiCon

Λάτρεις και δημιουργοί του κλασικού ανδρικού στυλ συναντώνται στο 2ο ClassiCon

No Result
View All Result

Categories

Επιλογή κατηγορίας
    Facebook Twitter Youtube Instagram

    Τελευταίες αναρτήσεις

    • YouTube Trending Page: Γιατί καταργείται μετά από 10 χρόνια και τι έρχεται
    • «The Floor» στον ΣΚΑΪ: Ξεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής για τον Β’ κύκλο (Trailer)
    • Στέλιος Γιαννακόπουλος: Ο Πρωταθλητής Ευρώπης του 2004 γιορτάζει την αποφοίτηση του γιου του, Δημήτρη, στο Πανεπιστήμιο του Salford
    • 26 χρόνια «Αγάπη Υπερβολική»: Η Άννα Βίσση και το EP που άφησε εποχή!
    • Ο Φρέντρικ Γιένσεν στον Άρη – Το φινλανδικό πολυεργαλείο με εμπειρία Bundesliga στην υπηρεσία των «κιτρινόμαυρων»

    Kατηγορίες

    Επιλογή κατηγορίας
      Ιανουάριος 2025
      Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
       12345
      6789101112
      13141516171819
      20212223242526
      2728293031  
      « Δεκ   Φεβ »

      © 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In
      No Result
      View All Result
      • ΑΡΧΙΚΗ
      • ΝΕΑ
        • Κόσμος
      • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
        • Νέα τραγούδια
          • Ελληνικές κυκλοφορίες
          • Ξένες κυκλοφορίες
          • Official lyric videos
          • Remixes
          • Ost
          • Ορχηστρική μουσική
          • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
          • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
          • Τηλεοπτικά soundtracks
        • Video clip
          • Ελληνικά video clip
          • Ξένα video clip
        • Ατζέντα
          • Θεατρικές παραστάσεις
          • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
          • Χορός
          • Παρουσιάσεις βιβλίων
          • Εκθέσεις – Μουσεία
          • Τέχνες & εικαστικά
          • Μουσικές σκηνές
          • Φεστιβάλ
          • Συναυλίες
          • Νυχτερινά κέντρα
          • Clubs
          • Parties
          • Χορηγός επικοινωνίας
        • Θέατρο
          • Θεατρικά νέα
          • Κριτικές θεάτρου
        • Βιβλίο
          • Κριτικές βιβλίων
          • Προτάσεις βιβλίων
        • Media
          • Δηλώσεις
          • Ελληνικές σειρές
        • Σινεφίλ
          • Κινηματογραφικά νέα
          • Κινηματογραφικές κριτικές
          • Ταινίες προσεχώς!
        • Αφιερώματα
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
      • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
      • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

      © 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.