O Michele Morrone προσθέτει το όνομά του στη λίστα των εκρηκτικών ανδρών που πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια BOSS ONE, αποδεικνύοντας ότι το απόλυτο στυλ και η αυτοπεποίθηση ξεκινούν από… τα βασικά!
Από τον Beckham στον Morrone – Η BOSS γράφει ιστορία
Η σειρά ανδρικών εσωρούχων BOSS ONE Bodywear έκανε δυναμικό ντεμπούτο με τον David Beckham και τώρα, ο Ιταλός σταρ έρχεται να συνεχίσει το σερί των καυτών εμφανίσεων.
Στη νέα καμπάνια του οίκου Hugo Boss, ο Morrone εμφανίζεται πιο δυναμικός και σαγηνευτικός από ποτέ, αποπνέοντας έναν αέρα ανεξαρτησίας και αρρενωπότητας. «Είμαι το αφεντικό της ζωής μου», δηλώνει με αυτοπεποίθηση, υποστηρίζοντας το κεντρικό μότο της συλλογής: “Be Your Own Boss”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το Instagram πήρε φωτιά – Οι θαυμάστριες σε παραλήρημα!
Με το που ανέβηκαν οι φωτογραφίες, τα social media πήραν φωτιά! Οι θαυμάστριες του Morrone παραληρούν, γεμίζοντας τη δημοσίευση με σχόλια όπως: “My Boss”, “Χάθηκες αγοράκι μου;”, “Τόσο αδιανόητα σέξι, το λατρεύω”, “Βασιλιάς!”, “Μπορεί να με διατάζει όποτε θέλει” και πολλά άλλα..
Η καμπάνια του Morrone αναδεικνύει τη νέα premium σειρά εσωρούχων της BOSS, σχεδιασμένη για άνδρες που ξέρουν τι θέλουν και πώς να το αποκτήσουν.
Η νέα συλλογή BOSS ONE Bodywear
Η BOSS ONE Bodywear είναι μια συλλογή που συνδυάζει την κομψότητα με την άνεση. Περιλαμβάνει trunks, σλιπ, μπλουζάκια και T-shirts σε κλασικές, minimal αποχρώσεις του μαύρου και του λευκού, κατασκευασμένα από premium μείγμα βαμβακιού και ελαστάνης για εφαρμογή που ακολουθεί την κίνηση του σώματος.
Το όραμα της BOSS – «Θέλουμε να εμπνεύσουμε περισσότερο από ποτέ»
Η καμπάνια BOSS ONE Bodywear, που σκηνοθετήθηκε από το θρυλικό φωτογραφικό δίδυμο Mert & Marcus, είναι κάτι περισσότερο από μια διαφημιστική καμπάνια.
Ο CEO της Hugo Boss, Daniel Grieder, δήλωσε:
«Η κυκλοφορία της συλλογής BOSS ONE Bodywear σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στη στρατηγική μας συνεργασία με τον David Beckham. Θέλουμε να εμπνεύσουμε τους πελάτες μας παγκοσμίως περισσότερο από ποτέ.»