Ο Ραζβάν Λουτσέσκου, προπονητής του ΠΑΟΚ, πρωταγωνιστεί σε νέα διαφήμιση της γνωστής γερμανικής αλυσίδας Lidl στη Ρουμανία, δείχνοντας ότι ξέρει να στήνει «ομάδες» και εκτός γηπέδου.
Στο σχετικό διαφημιστικό σποτ, ο Ρουμάνος τεχνικός εμφανίζεται ως ειδικός του μπάρμπεκιου. Με το γνώριμο σοβαρό αλλά χαμογελαστό του ύφος, ζητά ομαδικό πνεύμα για να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα – και φυσικά, το πετυχαίνει, χάρη στις σωστές του συμβουλές.
Το concept της διαφήμισης χτίζει πάνω στη φιλοσοφία της Lidl για ποιότητα, συνεργασία και απόλαυση, με τον Λουτσέσκου να φέρνει μια δόση… τακτικής και στα ψησίματα. Μετά τα γήπεδα και τις στρατηγικές νίκης, ο Ρουμάνος τεχνικός αποδεικνύει ότι ξέρει να «στήνει» νικηφόρες συνταγές και δίπλα στη φωτιά.
Το σποτ έχει ήδη τραβήξει την προσοχή στα social media στη Ρουμανία και δεν αποκλείεται να γίνει viral και μεταξύ των φίλων του ΠΑΟΚ στην Ελλάδα – γιατί, όπως και να το κάνουμε, ο καλός κόουτς παντού ξεχωρίζει.