Ο Cooper Koch, ο 28χρονος ανερχόμενος σταρ της σειράς “Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story” του Ryan Murphy, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Calvin Klein για το Καλοκαίρι 2025, φωτογραφημένος από τον διάσημο Mert Alas.
Η καμπάνια εστιάζει στα Icon Cotton Stretch εσώρουχα, με τον Koch να επιδεικνύει τους σμιλεμένους κοιλιακούς του (και όχι μόνο), ενσαρκώνοντας την διαχρονική αυτοπεποίθηση και σεξουαλικότητα που χαρακτηρίζει το brand.
cooper koch i need you so badly pic.twitter.com/3IqHUoqOFb
— thomas (@fnwoodall) May 13, 2025
Σε συνέντευξή του στο Esquire (13 Μαΐου), ο υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα™ ηθοποιός αποκάλυψε πως η φωτογράφιση ήταν «πραγματικά διασκεδαστική αλλά εξαντλητική». Με personal trainer στο set, ο Koch πέρασε τη μέρα κάνοντας βάρη, push-ups και ασταμάτητη γυμναστική για να διατηρήσει το “pumped-up” look του.
«Δεν είχα ξανακάνει κάτι τέτοιο, ήμουν κουρασμένος στο τέλος, αλλά ήταν τόσο, τόσο διασκεδαστικό. Ήμουν απλά ευγνώμων που ήμουν εκεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για να μπει στο mood του μοντέλου, ο Koch αποκάλυψε ότι άκουγε Madonna καθ’ όλη τη διάρκεια της φωτογράφισης. Όταν μάλιστα προστέθηκε και νερό στο σετ, τα πράγματα πήραν πιο “wet & wild” τροπή:
«Όταν μπήκε το νερό, ήμουν ξαφνικά μούσκεμα και αυτό με ξύπνησε. Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό», είπε.
cooper koch i need you so bad pic.twitter.com/VsgH2aog81
— ً (@drivenbyfilms) May 13, 2025
Η καμπάνια δεν περιορίζεται στα εσώρουχα: η Calvin Klein αναδεικνύει και τα κλασικά denim της, με τον Koch να φορά τον απόλυτο Baggy Jean, συνδυασμένο με Cotton Classic Tank και Classic Denim Shirt. Ο ηθοποιός, λάτρης του denim, αποκάλυψε ότι κράτησε ένα ζευγάρι jeans από τα γυρίσματα του «Monsters»:
«Ειλικρινά κάνουν τα οπίσθιά μου να φαίνονται τέλεια. Νομίζω είναι αυτό το ’80s effect, τότε όλοι είχαν φοβερές πίσω όψεις», αστειεύτηκε.
cooper koch takes my breath away pic.twitter.com/Lwg5tz4FO2
— beans¿ (@girldiagnosed) May 13, 2025
Ο Cooper Koch προστίθεται σε μια ελίτ λίστα ambassadors της Calvin Klein, πλάι σε ονόματα όπως Jeremy Allen White, Idris Elba, Michael B. Jordan και Bad Bunny, του οποίου η πρόσφατη καμπάνια απέφερε $8,4 εκατ. σε media impact value μέσα σε 48 ώρες.
Το 2025 προβλέπεται “καυτό” για την Calvin Klein, με τον Koch να φέρνει έναν νέο αέρα αισθησιασμού και φρέσκιας ενέργειας στο brand.